StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 02:35:59 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Offtopic
| |-+  Kosz
| | |-+  Odp: Legacy of the Templars
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Odp: Legacy of the Templars  (Przeczytany 1840 razy)
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« dnia: Września 21, 2011, 09:46:23 am »

MISJA VIII
- Fajna misja, choć chyba najłatwiejsza ze wszystkich w tej kampanii

MISJA IX
- Te miny dookoła Greya są fajne i niefajne... pozbawiły mnie Goliathów
- Wood: „Uciekajcie, w waszą stronę leci wielka gromada Zergów (...)” Ja: „Spoko koleś, moje 24 Battlecruisery dadzą radę, a jak nie to dorobię drugie tyle. Mam od groma zasobów ;).”
- Chyba przeoczyłem motyw ze zdradą Greya. Komu on do licha służył? (a kogo zdradził?)

MISJA X
- Ciekawy motyw z nawróceniem. Trochę wkurza fakt, że słudzy Archona czegokolwiek dokonali mimo iż miażdżyłem ich siły stadami Carrierów i Battlecruiserów.
- Przydałyby się jakieś miejsca bądź też komunikaty informujące gracza gdzie Zerg zdołał dotrzeć atakując Terran. Command Center nie może zostać zniszczone, ale jak ja mam pomóc Terranom w razie zagrożenia skoro są do mnie wrogo nastawieni a ja nie widzę ich sytuacji?
- To jak z tym kamieniem w końcu jest? Grey ględził, że ten kamień namawiał go do złego, natomiast na Dulla podziałał zupełnie odwrotnie.

MISJA XI
- Podobają mi się Twoje chodzonki. Nie wiem jak to wyglądało w pierwszej wersji (której czepiał się Der_Speeder), ale obecnie prezentują się bardzo fajnie

MISJA XII
- Backi znów rozniosły wszystko. Zdecydowanie za dużo minerałów (lub za słaby AI przeciwnika)

MISJA XIII
- Znalazłem ostatni oddział SLN... w tym Goliathy które nie potrafią chodzić po schodach. Bezużyteczne ;)
- Dolazłem do panelu zarządzania mając jeszcze 9 minut. Motyw z DT dobry, ale wykonanie trochę nie takie jakie powinno być. Przede wszystkim, DT powinni mieć na sobie „order:patrol”. Druga sprawa to ta cała masa Zergów nie biegnie na gracza (który najprawdopodobniej schowa się obok panelu oczekując na wybawicielski koniec misji) tylko patroluje sobie obszar przed panelem i nawet gdyby DT tam nie było żaden Zerg by mnie nie zranił. Niepoprawny „order” dla DT (lub też jego brak) sprawił, że musiałem wysłać Ghosty i Dulla by wykończyć resztkę Zergów która się zablokowała.
- Po zabiciu ostatniego Zerga Dull zrobił się niebieski. Dla jaj go zamordowałem, pojawił się komunikat o jego śmierci ale nie przegrałem misji :D
- Po zakończeniu misji okazuje się, że DT należeli do „Drużyny Vartasa”. Vartas przecież (SPOILER) okazał się zły... nie powinna to być „Drużyna Zardana”?
- Czy gdyby wyczerpał się czas podczas akcji z DT przegrałbym? Nie sprawdzałem tego, ale na moje oko gracz nie powinien wtedy przegrać, ponieważ zdołał wypełnić misję.

MISJA XIV
- No, wreszcie komp potrafi walczyć :D
- Ostatni atak jest... hmn... do wygrania, choć przyznam że miałem problem. Na szczęście zrobiłem sobie zapis w momencie gdy na liczniku były 4 minuty i za trzecim podejściem udało mi się wygrać
- Nie wiem czy to było celowe, ale gdy licznik wyniósł 0:00 wciąż gra się nie przerywała (przez co raz straciłem bohatera – i musiałem próbować ponownie). Grałem jeszcze dobrą minutę zanim skrypt ruszył dalej i misja się zakończyła.
- Zdecydowanie moja ulubiona misja.

EPILOG
- Aaa, więc wreszcie się wyjaśniło kim był uczeń Vartasa :D. Mam jedno zastrzeżenie... dlaczego uczniem Protossa był człowiek?
- Trochę dziwne, że do bazy wleciały Shuttle i Arbiter ale to szczegół

Czas na ocenę kampanii. Zrobię to trochę wzorując się na schemacie używanym dawno temu na SCArea.
Grywalność: za niski poziom trudności. Moim zdaniem jeśli już powstają kampanie do SC1 to powinny być one przeznaczone dla weteranów tej gierki, a faktyczną trudność mogą sprawiać jedynie misje od X wzwyż. Dla mnie który jestem bardzo dobry w walce z kompem (gorzej mi idzie z żywym graczem) trudność sprawiła jedynie ostatnia misja. Poza tym ciekawe polecenia i kontrowersyjne chodzonki które jednych mogą wkurzać a innym może się podobać ich oryginalność. Ja należę do tych drugich.
Fabuła: motyw z kamieniem trochę mało oryginalny. Nie jestem jakimś znawcą literatury czy fantasy, ale nawet ja spotkałem się ze "złymi" artefaktami. Przykładowo: Pierścień z Władcy Pierścieni czy Ostrze Mrozu z Warcrafta 3. Wiem, że w obecnych czasach ciężko coś nowego wymyślić, ale faktem jest że ten pomysł był już przerabiany kilka razy. Mam również wątpliwości co do działania kamienia. Z jednej strony powoduje przejście postaci na stronę zła: Grey czy Vartas a z drugiej na stronę dobra: Dull. To jak to w końcu z tym kamieniem jest? Nawrócenie Dulla w żaden sposób nie mogło poprawić sytuacji kamienia.
Ogólnie opowieść mi się podoba oprócz wyżej wspomnianego motywu z Dullem. Nie powinno być ono spowodowane działaniem kamienia. Mogłeś wymyślić coś innego na przywrócenie go do listy dobrych postaci.
Hmn... nie pamiętam, co dokładnie się stało z Marsiol?
I komu służył Grey przed zdradą?
Na te pytanie nie znajduję odpowiedzi.
Wykonanie: teren dość ładny. Triggery w większości działają bez zarzutów. Jest git pod tym względem.
Ocena: 8/10 gdyby to była moja kampania – podkręciłbym poziom trudności we wszystkich misjach oprócz ostatniej. Nie jest to jednak moja kampania i nigdzie powiedziane nie było, że została zrobiona z myślą o starcraftowych weteranach. Dlatego też nie mogę odjąć punktów w ocenie za poziom trudności. Reszta mniej więcej mi się podoba. Gdyby nie było błędu z wiertłem i takich niewyjaśnionych motywów jak los Marsiol czy nawrócenia Dulla poprzez zły kamień – byłoby oczko więcej ;).
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2011, 09:53:53 am wysłana przez Zardon » Zapisane
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #1 dnia: Września 21, 2011, 06:50:21 pm »

:). Mam nadzieję, że w miarę podoba Ci się moja kampania. Pisałeś kiedyś, że nie jesteś obeznany z fabułą StarCrafta, a ja zapomniałem wspomnieć że moje kampanie są kontynuacją historii z Brood War (dodatku do oryginalnego SC). Przez to możesz mieć wrażenie, że wyciągam różne motywy nie wiadomo skąd. Sorki, że wcześniej o tym nie wspomniałęm  :-[
Znam fabułę, przeszedłem kampanię, ale sporo wątków mogło mi umknąć, o to mi chodziło ;) A co do twojej kampanii to kiedyś napisze co mi się podoba i co nie w odpowiednim temacie.
Zapisane
Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »