StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 12:58:04 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft 2
| |-+  Dyskusje ogólne
| | |-+  Sprzęt do SC2
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Sprzęt do SC2  (Przeczytany 8990 razy)
chrisboss
Level 1-2
*
Wiadomości: 1


« dnia: Października 24, 2011, 02:57:31 pm »

   
Hej, witajcie.

Jestem amatorem, ale za to wiernym fanem serii Starcrafta już prawie 10 lat. <spacja>Obecnie gram w srebrnej lidze na starym i lipnym sprzęcie - zarówno myszka jak i klawiatura. <spacja>Często gram po ciemku, dlatego chciałem kupić sobie podświetlaną klawiaturę i natknąłem się na takie produkty:

http://razershop.pl/p16,razer-marauder-starcraft-ii-wings-of-liberty-edition.html

oraz

http://gamingland.pl/p41,mysz-razer-spectre-starcraft-ii-wings-of-liberty-edition.html

Wiem że oba produkty są strasznie drogie, ale mam możliowść tańszego ich załatwienia.<spacja>Moje pytanie brzmi czy warto wydać kasę na tego rodzaju sprzęt.<spacja>W sumie myszka chyba nie ma niczego nadzwyczajnego w sobie, ale liczę, że klawiaturę można wykorzystać dobrze do bindowania różnego typu funkcji w grze. Krótko mówiąc chciałbym poznać Wasze opinie osób (?), które być może posiadają taki sprzęt. Jak się sprawuje i czy jesteście zadowoleni.
Z góry dziękuję za pomoc.
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2011, 07:30:03 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
deimos0
Newsman
*
Wiadomości: 251


Light's champion in stronghold of darkness


« Odpowiedz #1 dnia: Października 24, 2011, 04:35:55 pm »