StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 05:17:44 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  Kampania by Zardon 3 (finał)
« poprzedni następny »
Strony: [1] 2 Drukuj
Autor Wątek: Kampania by Zardon 3 (finał)  (Przeczytany 20928 razy)
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« dnia: Września 16, 2011, 01:00:42 pm »

Skończyłem tworzenie zapowiadanej przeze mnie kampanii. Tym razem wcielamy się w Protossów i naszym celem będzie... cóż... przejście gry w sposób który przyniesie jak najwięcej korzyści naszej flocie i całej rasie synów Aiur.

http://www.sendspace.pl/file/c4ce649e82b46c44d36c7a8 - III Protoss Flota Zeratula

EDIT: http://www.megaupload.com/?d=5NIL8EGP - drugi link do mojej kampanii

Co się zmieniło?:
- Teren oraz bazy są lepiej projektowane
- Misje (w większości) są zróżnicowane
- Poziom trudności wyższy niż poprzednio (doświadczeni gracze dadzą radę; mniej doświadczeni - musicie dać z siebie 99%! :D)
- Kampanię można przejść więcej niż jeden raz
Nie zmieniło się jedno - ponownie nie zastosowałem się do Blizzardowskiego formatowania tekstu (tradycyjnie zresztą).
Grę rozpoczynamy mapką o nazwie: "0. START.scx". Zawiera ona streszczenie poprzednich kampanii więc nawet jeśli ktoś nie grał w dwie pierwsze może bez większych problemów wiedzieć o co biega w tej historii ;).
Zachęcam do grania wszystkich którzy lubią wyzwania oraz StarCrafta. Grajcie, oceniajcie, komentujcie. Miłej zabawy  :)
« Ostatnia zmiana: Września 30, 2011, 03:05:30 pm wysłana przez Zardon » Zapisane
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #1 dnia: Września 16, 2011, 01:24:49 pm »

Myślę, że chyba jeszcze przed październikiem dam radę znaleźć trochę czasu, żeby chwilę pograć. Jak przejdę to dam znać ;)
« Ostatnia zmiana: Września 16, 2011, 01:39:23 pm wysłana przez scythale » Zapisane
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #2 dnia: Września 25, 2011, 10:01:56 am »

No, Panowie, minął już ponad tydzień, a tu zero komentarzy :(. Sam będę mieć (od października) coraz mniej czasu na gierki, ale i tak nurtuje mnie jedno, zasadnicze pytanie... gra ktoś w ogóle w tą kampanię? (oprócz Scythale?)
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2011, 07:49:01 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #3 dnia: Września 25, 2011, 10:18:47 am »

Przepraszam cię, ale obecnie mam trudniejsze rzeczy nawet niż twoja kampania...
Zapisane
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #4 dnia: Września 25, 2011, 07:48:19 pm »

Zaczekaj do października, póki co jestem "trochę" zajęty.

Na razie zdążyłem tylko zaobserwować, że z nieznanych powodów, w ogóle nie działa pierwsza misja (prolog). Ów narrator ląduje w bazie Terran i... no, nic się nie dzieje.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #5 dnia: Września 26, 2011, 07:27:31 am »

Zapewne więcej ludzi by zagrało w kampanię, gdybyś wrzucił to na stronę główną... Ja na razie nie zagram, bo sam trudzę się nad robieniem swojej kampanii.
« Ostatnia zmiana: Września 26, 2011, 08:54:17 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

 
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #6 dnia: Września 26, 2011, 01:28:48 pm »

To ja zacznę jako pierwszy. Pograłem trochę w Twoją kampanię. Ogólnie bardzo mi się podoba, zastosowałeś sporo ciekawych i oryginalnych rozwiązań. Szczególnie chodzi mi tutaj o spory wpływ gracza na późniejsze losy bohaterów, który w grach tego typu jest rzadkością. Wymagało to sporego nakładu pracy, ale efekt jest świetny. Wypisałem kilka rzeczy, które mniej lub bardziej mi się podobały w poszczególnych misjach.

Wprowadzenie:
- Dobra inicjatywa z Twojej strony - jeśli ktoś nie grał w dwie poprzednie części może szybko zapoznać się z fabułą.
- Niektóre wypowiedzi Narratora trwają zbyt długo w stosunku do zamieszczonej treści. Niektóre zdążyłem przeczytać dwa razy zanim przeskoczyły do następnych, przez co wszystko się niepotrzebnie dłuży.

Misja 1 'Reinkarnacja'
- W Cybernetics Core możemy ulepszać broń i zbroję dla jednostek powietrznych, którymi nie dysponujemy w tej misji, ale już Sigularity Charge dla Dragoonów nie ma.
- Troche irytuje fakt, że baterie są tylko dwie i to w jednym miejscu, przez co trzeba tracić czas na bieganie w celu doładowania tarcz jednostek.

Misja 2 'Wyspy na Tellur'
- Mało miejsca pod bazę. Szczególnie drażnią mnie te ciapki wody na środku wyspy.
- Ta scenka z atakiem Zergów przy expie na lewo od naszej wyspy ma mieć miejsce dopiero wtedy, gdy zaczynamy budować tam bazę?
- Dostępny jest drugi poziom ulepszeń dla floty, ale nie możemy go kupić, ponieważ nie dysponujemy odpowiednimi budynkami.
- Po wykonaniu zadania pobocznego w celach misji pojawia się linijka "Zeratul i Vendar muszą przeżyć." A ja zapytam, gdzie oni są?

I tutaj mieliśmy dokonać pierwszego wyboru i wybrałem walkę z Hybrydami. Co do samego Shakuras, to czy przypadkiem nie znajdowała się tam Świątynia Xel'Naga, która zniszczyła cały rój Zergów okupujących tę planetę? Chyba nie było mowy o tym, że została zniszczona, albo straciła moc (albo po prostu mi to gdzieś umknęło).

Misja 3 'Cios pierwszy'
- W sumie to nie wiem, do czego się przyczepić, ale ta misja jakoś mniej podoba mi się niż pozostałe.

Misja 4 'Cios drugi'
- Ta z kolei bardzo mi się podobała ze względu na formę podchodów i zabawę Dark Archonem.
- Widzę, że zrobiłeś zabezpieczenie przez posiadaniem, ale ja i tak używając Dark Archona i wykorzystując kilka luk wszedłem w posiadanie kilku Dronów i zapewniłem sobie stałą dostawę minerałów.

I znowu wybieramy: Hybrydy albo Raynor. Ponieważ nikt nie wyjaśnił, po co Jim miałby przejmować Korhal i jakie korzyści mogłyby z tego wynikać dla Protossów i jego samego, postanowiłem dalej polować na Hybrydy. Przyjaźń przyjaźnią, ale mamy ważniejsze rzeczy na głowie.

Misja 5 'Odwet'
- To rozdzielenie wojska i dowodzenie trzema różnymi grupami jakoś nie przypadło mi do gustu. Połączyłem dwie grupy i zaatakowałem bazę w prawym dolnym rogu, a trzecią wysłałem do bazy w lewym górnym.
- Końcowa scenka... Przylatuje flota Selendis, zostaje rozniesiona przez Wraithy Durana, a sama pani egzekutor zapewnia nas, że sobie bez problemu poradzi.
- Ta lawa i kamienie w środku bazy w prawym dolnym są trochę irytujące.

Misja 6 'Ionus'
- Skoro Selendis dowodzi flotą, mógłbyś dać nam też jakieś inne statki niż Scouty, albo przynajmniej Fleet Beacon, żeby kupić im kilka ulepszeń (których ikonek nawet nie usunąłeś).
- Ten czarny wygląda paskudnie.
- Chciałeś zrobić wielopoziomowy teren, ale moim zdaniem od strony estetycznej nie wygląda to zbyt dobrze.
- Cieżko się tu wybronić przed tymi dwoma przeciwnikami na insane, a co dopiero myśleć o zniszczeniu wszystkich jego budynków, jeśli mamy do dyspozycji głównie podstawowe jednostki i dosyć mało zasobów minerałów. Mógłbyś dać nam coś, co da przewagę na którejś z płaszczyzn, np. zaminować expy, dać nam jakieś fajne, unikalne jednostki.

Póki co stanąłem na tej misji, bo albo faktycznie jest za trudna, albo ja za kiepsko gram ;). Nie będę korzystał z kodów, bo nie chcę psuć sobie zabawy. Poczekam na jakieś modyfikacje, albo jeśli Zardon uzna, że są zbędne - na przypływ umiejętności. Tymczasem wypróbuję w najbliższym czasie tę ścieżkę z Shakuras.
« Ostatnia zmiana: Września 26, 2011, 08:59:11 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #7 dnia: Września 26, 2011, 08:54:40 pm »

Zapewne więcej ludzi by zagrało w kampanię, gdybyś wrzucił to na stronę główną...

Wrzucanie kampanii na stronę główną nie zależy od użytkowników.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #8 dnia: Września 27, 2011, 06:39:33 pm »

Oczywiście, to zależy od pracowników strony, jednakże... Chyba bez części, w której użytkownik prosi o wstawienie jej na stronę główną z opisem i linkiem do downloadu, to jednak nie ma szans ujrzeć światła dziennego (na stronie głównej).

Edit: próbowałem ściągnąć mapę, ale pisze, że plik nie jest już dostępny... daj do załącznika.
« Ostatnia zmiana: Września 27, 2011, 07:37:11 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

 
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #9 dnia: Września 28, 2011, 01:05:25 pm »

Spróbowałem przejść kampanię inną drogą - poleciałem na Shakuras.

Misja 3 'Ziemscy Agresorzy'
- Vendar z 200 damage to fajna zabawka, ale to chyba trochę dziwne, że uczeń jest dużo silniejszy od swojego mistrza, jeśli ciągle pobiera u niego nauki.
- Po co nam Carrier Capacity i Khaydarin Amulet?
- No i znowu dwóch kolegów na insane, tym razem dużo szybciej bo już w misji 3. Szybko uporałem się z żółtym, więc nie było tak źle.

Misja 4 'Powrót na Shakuras'
- Kilka kwestii w odprawie trwało o wiele za krótko.
- Jakimś sposobem Artanis nie potrzebował ochrony podczas otwierania Warp Gateów, bo żadni Zergowie go nie atakowali.
- Nie przesadziłeś z tymi ulepszeniami dla czerwonych?

Droga Hybryd.

Misja 5 'Starcie na Nexis'
- Nie mamy budynku, który umożliwia tworzenie Reaverów, ale już samą ikonkę tak.

Misja 6 'Dawna potęga'
- Wiesz dlaczego ta misja jest dużo prostsza od pozostałych? Jest kilka powodów. Po pierwsze komputer nie zajmuje nam miejsc pod expa tak jak to było w misjach poprzednich. Po drugie żółty nie używa Comsat Station ani nawet Science Vesselów przeciwko naszym Dark Templar. Mogłem wejść sobie grupką do bazy i zrównać ją bez większych problemów z ziemią. To dlatego dałeś tego nieśmiertelnego Obsa w głównej bazie Terran?
- Kerrigan można przejąć Dark Archonem... I w dodatku gdy zginie nic się nie dzieje.
- Misja została ukończona dopiero po zniszczeniu wszystkich budowli żółtego i zielonego, a nie jak napisano w celach misji po zabiciu hybryd.

Idziemy z Raynorem.

Misja 7 'Tchnienie Roju'
- Ciekawa koncepcja misji.
- Nie zniszczyłem nawet połowy Hive'ów, a tu ktoś już mi wypada z tekstem że to wszystkie.
- Mógłbyś popracować trochę nad poziomem trudności, bo przeszedłem tą misję prawie że samym Zeratulem (+ użyłem czołgu na skarpie w bazie w lewym górnym rogu i Marine do zabicia Mutalisków i latającego Getha, którego zresztą mogłem zostawić samemu sobie, bo latał w kółko będąc ostrzeliwany przez Spory).
- Najprawdopodobniej zbugował się skrypt, bo Dronki przestały w pewnym momencie pracować, a komputer tworzyć nowe jednostki.
- Sam motyw z zabijaniem Getha 4 razy może i jest w porządku, ale zważywszy na fakt, że już wcześniej wyczyściłem cały obszar z wszelkich przeciwników wszystko sprowadza się jedynie do przejścia połowy pustej mapy. Może warto pomyśleć o dodaniu mu za każdym razem jakiejś obstawy? Albo w jakiś inny sposób uatrakcyjnić rozgrywkę?

Misja 8 'Nad krawędzią ciemności'
- Pierwszy atak Hybryd - pominę tą kwestię, że to chyba trochę szalone rzucać na gracza 15 hero Zealotów, którzy w dodatku regenerują się całkowicie co kilka sekund, bo to w końcu ostatnia misja z założenia hardcorowej kampanii. Mógłbyś przynajmniej ostrzec gracza gdzie i kiedy zaatakują, aby mógł się jakoś przygotować.
- No dobra, jednak jest jakieś ledwo słyszalne bzyczenie, ale to trochę za mało. Lepsza by była kwestia któregoś z bohaterów dotycząca tego, że Hybrydy się zbliżają i tak dalej.
- Trzech wrogów na insane i te Hybrydy... Równie dobrze mogła by to być misja z licznikiem na przeżycie. Chyba będzie trzeba spasować, bo to nie na moje nerwy ;)
- Dobra, zaczynamy od początku i robimy szybką dywersję bohaterami rozwalając bazę tego drugiego żółtego. Może jednak skończę tą kampanię? ;)
- Przynajmniej w tym całym zamieszaniu nie trzeba kupować większości ulepszeń. Masz plusa.
- Przeciwnicy którzy zostali na mapie zbugowali się podobnie jak Zergowie w 'Tchnieniu Roju'. Po pewnym czasie robotnicy zastrajkowali i stanęli w miejscu zamiast zbierać surowce.
- Czemu po zabiciu Hybrid Beast reinkarnuje się ona na środku mojej bazy? Gdy zabije ją drugi raz ta znowu się tam pojawia i tak w nieskończoność.
- No i skończyłem. Szczerze mówiąc spodziewałem się bardziej spektakularnego zakończenia.

Chciałem jeszcze napisać coś o poziomie trudności w tej kampanii, a ponieważ zauważyłem to praktycznie w każdej misji piszę dopiero teraz. Otóż masz tendencję do ograniczania graczowi puli dostępnych jednostek, co w założeniu wcale nie jest takie złe (a nawet przeciwnie), ale aby mu to wynagrodzić i zbalansować rozgrywkę dokonujesz tego samego zabiegu po stronie przeciwnika. W kampanii bardzo często walczyłem z Terranami ustawionymi na insane, którzy nie mogli korzystać z Battlecruiserów, a jak mi się wydaje jest to podstawowa jednostka ofensywna na tym poziomie trudności po ataku Wrightów (4 albo 5 fala?). W efekcie aby przejść taką misję w kampanii wystarczyło przetrwać te kilka szaleńczych ataków na początku i tyle. Później komputer chce atakować Batkami, których nie ma, a my spokojnie możemy siedzieć sobie w bazie nie bojąc się o to, że ktoś nas zaatakuje. Podobnie wygląda sprawa z atakami Hybryd w ostatniej misji - 5 ataków i tyle. I pewnie w szóstej z Selendis też bym sobie poradził w taki sposób.
Co do konstrukcji mapek to te, w które grałem są bardzo ładne. Nie zaobserwowałem jakichś większych uchybień (może poza tą misją szóstą z wielopoziomowym terenem).
Fabuła w ścieżce, którą wybrałem była w porządku. Pełno tam fajnych motywów (np. ten z admirałem Ansteadem, albo ogólna koncepcja z budzeniem się i atakami Hybryd), ale jest też kilka rzeczy które mniej mi się podobają (wyrok śmierci na Kerrigan - trochę nie pasuje to do postaci Zeratula, tymbardziej że królowa im sporo pomogła, albo ten motyw z Gethem na Shakuras - "jesteśmy po tej samej stronie, ale i tak będziemy walczyć").
No i co jeszcze mogę napisać? Popraw te kilka rzeczy o których napisałem, a będzie bardzo dobrze.
Zapisane
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #10 dnia: Września 28, 2011, 10:06:52 pm »

Wreszcie wróciłem do domu i jestem przy necie tak więc biorę się za odpisywanie ;).

W odpowiedzi do Der_Speedera:

Cytuj
w ogóle nie działa pierwsza misja (prolog). Ów narrator ląduje w bazie Terran i... no, nic się nie dzieje.

Nie wiem czemu... u mnie działa. Narrator wysiada i idzie do bazy Krwawego Młota, i opowiada fabułę pierwszej kampanii.

W odpowiedzi do Scythale:

Cytuj
To ja zacznę jako pierwszy. Pograłem trochę w Twoją kampanię. Ogólnie bardzo mi się podoba, zastosowałeś sporo ciekawych i oryginalnych rozwiązań. Szczególnie chodzi mi tutaj o spory wpływ gracza na późniejsze losy bohaterów, który w grach tego typu jest rzadkością. Wymagało to sporego nakładu pracy, ale efekt jest świetny. Wypisałem kilka rzeczy, które mniej lub bardziej mi się podobały w poszczególnych misjach.

Cieszę się, że się spodobała. Jako iż jest to moja ostatnia kampania chciałem ją zrobić ze znacznie większym rozmachem niż dwie pierwsze. Niestety mimo testowania map obawiałem się, że nie obędzie się bez bugów.

Cytuj
- Ta scenka z atakiem Zergów przy expie na lewo od naszej wyspy ma mieć miejsce dopiero wtedy, gdy zaczynamy budować tam bazę?

Tak. Pierwotnie scenka miała się zacząć gdy gracz postawi Nexusa, ale przecież gracz mógłby wcześniej zbudować Pylona i Cannony i zobaczyć ukrywające się Zergi dlatego też musiałem zmienić warunek tego triggera ;)

Cytuj
- Po wykonaniu zadania pobocznego w celach misji pojawia się linijka "Zeratul i Vendar muszą przeżyć." A ja zapytam, gdzie oni są?

Ech... byli w pierwotnej wersji lecz zapomniałem usunąć tego tekstu we wszystkich celach misji. Skleroza.

Cytuj
- Widzę, że zrobiłeś zabezpieczenie przez posiadaniem, ale ja i tak używając Dark Archona i wykorzystując kilka luk wszedłem w posiadanie kilku Dronów i zapewniłem sobie stałą dostawę minerałów.

Domyślam się, że pozwoliłem graczowi zbudować Hatchery -.-. Sorki, zapomniałem.

Cytuj
- Końcowa scenka... Przylatuje flota Selendis, zostaje rozniesiona przez Wraithy Durana, a sama pani egzekutor zapewnia nas, że sobie bez problemu poradzi.

 ??? U mnie Selendis zwyciężyła.

Cytuj
Póki co stanąłem na tej misji, bo albo faktycznie jest za trudna, albo ja za kiepsko gram ;). Nie będę korzystał z kodów, bo nie chcę psuć sobie zabawy. Poczekam na jakieś modyfikacje, albo jeśli Zardon uzna, że są zbędne - na przypływ umiejętności. Tymczasem wypróbuję w najbliższym czasie tę ścieżkę z Shakuras.

Jest trudna, ale da się ją przejść. Ja ją przeszedłem robiąc dość szybko expa, uderzając jedynie dużymi armiami i dręcząc expy przeciwnika partyzanckimi akcjami ;). Do obrony używałem Selendis i dwóch HT ze Stormem na pokładzie.
Co do modyfikacji to postaram się wrzucić nieco poprawioną wersję. Niestety nie mogę powiedzieć ani kiedy wrzucę, ale czy w ogóle z pewnością wrzucę. Niedawno wyprowadziłem się z domu na stancje, rozpoczynam studia oraz Kung Fu więc czasu będę mieć coraz mniej.

Cytuj
- Vendar z 200 damage to fajna zabawka, ale to chyba trochę dziwne, że uczeń jest dużo silniejszy od swojego mistrza, jeśli ciągle pobiera u niego nauki.

Teoretycznie - tak, Vendar jest silniejszy od swego mistrza. Jest niezwykle potężny psionicznie, lecz Zeratul kolosalnie wręcz przewyższa go doświadczeniem. Gdybyś kazał im się zmierzyć ze sobą w pojedynkę, stary Zeratul zginąłby z rąk swego ucznia. Gdybyś jednak dał im armie i kazał ze sobą walczyć, Zeratul rozgromiłby Vendara bez większych problemów.

Cytuj
- Jakimś sposobem Artanis nie potrzebował ochrony podczas otwierania Warp Gateów, bo żadni Zergowie go nie atakowali.

Może to kwestia różnicy w patchach, a może po prostu zwyczajnego zrządzenia losu. Moje kampanie od pierwszej po ostatnią miały mieć w sobie trochę losowości. Jeśli Zergowie mający swe bazy na południu chcieliby zaatakować Twoją pierwszą bazę - przechodziliby przez teren ze Świątynią, a wtedy Artanis mógłby nie przeżyć. Jeśli zrobiłeś sobie expa obok gazowni (po lewej stronie mapki) a Zerg był wtedy na fazie ataku z powietrza to atak mógł zostać skierowany właśnie tam przez Artanis nie byłby w niebezpieczeństwie. Losowość ;)

Cytuj
- Nie przesadziłeś z tymi ulepszeniami dla czerwonych?

Nie.
Geht kontroluje kilka szczepów Zergów, lecz swój pierwszy szczep zdołał zmodyfikować do tak morderczej wersji. Można ich jednak pokonać, więc nie przesadziłem ;)

Cytuj
- Wiesz dlaczego ta misja jest dużo prostsza od pozostałych? Jest kilka powodów. Po pierwsze komputer nie zajmuje nam miejsc pod expa tak jak to było w misjach poprzednich. Po drugie żółty nie używa Comsat Station ani nawet Science Vesselów przeciwko naszym Dark Templar. Mogłem wejść sobie grupką do bazy i zrównać ją bez większych problemów z ziemią. To dlatego dałeś tego nieśmiertelnego Obsa w głównej bazie Terran?
- Kerrigan można przejąć Dark Archonem... I w dodatku gdy zginie nic się nie dzieje.
- Misja została ukończona dopiero po zniszczeniu wszystkich budowli żółtego i zielonego, a nie jak napisano w celach misji po zabiciu hybryd.

Co do Kerrigan to miałem w planach zablokowanie tego, ale... zapomniałem.
Jeśli wydam jakiegoś patcha do tej kampanii to wezmę pod lupę tą misję, bo z tego co piszesz to dałem plamę.

Cytuj
- Sam motyw z zabijaniem Getha 4 razy może i jest w porządku, ale zważywszy na fakt, że już wcześniej wyczyściłem cały obszar z wszelkich przeciwników wszystko sprowadza się jedynie do przejścia połowy pustej mapy. Może warto pomyśleć o dodaniu mu za każdym razem jakiejś obstawy? Albo w jakiś inny sposób uatrakcyjnić rozgrywkę?

Bałem się, że jeżeli wstawię dodatkową obstawę to misja okażę się zbyt trudna. I tak mając niewielki oddział trzeba się przedzierać przez bazy przypakowanych Zergów ;).

Cytuj
- Nie zniszczyłem nawet połowy Hive'ów, a tu ktoś już mi wypada z tekstem że to wszystkie.

Kiedy to się stało, po wypełnieniu misji? Jeśli tak, to możliwe, że chodzi o to że czerwony przegrał i przestał "command"ować Hive'y. Sądziłem jednak, że w tym triggerze użyłem innego warunku...

Cytuj
- Przeciwnicy którzy zostali na mapie zbugowali się podobnie jak Zergowie w 'Tchnieniu Roju'. Po pewnym czasie robotnicy zastrajkowali i stanęli w miejscu zamiast zbierać surowce.

Duran po prostu za mało płaci swym SCV. Stąd te strajki.

Cytuj
W kampanii bardzo często walczyłem z Terranami ustawionymi na insane, którzy nie mogli korzystać z Battlecruiserów, a jak mi się wydaje jest to podstawowa jednostka ofensywna na tym poziomie trudności po ataku Wrightów (4 albo 5 fala?). W efekcie aby przejść taką misję w kampanii wystarczyło przetrwać te kilka szaleńczych ataków na początku i tyle. Później komputer chce atakować Batkami, których nie ma, a my spokojnie możemy siedzieć sobie w bazie nie bojąc się o to, że ktoś nas zaatakuje. Podobnie wygląda sprawa z atakami Hybryd w ostatniej misji - 5 ataków i tyle.

Niestety jedynie Insane gra w miarę ok. AI w edytorze SC1 nie jest zbyt dobrze przemyślane - moim zdaniem. Miałem więc dylemat - albo wstawić słabego kompa, albo dać mu Battlecruisery którymi rozgniecie gracza. Nie oszukujmy się... mając same Dragoony przeciwko stadom Battlecruiserów dwóch, trzech graczy niewiele się zdziała.
Ostatnio wpadło mi do głowy inne rozwiązanie które będę musiał przetestować. Kumpel podrzucił mi jeszcze inną opcję tak więc chyba dałoby radę to poprawić nie tracąc przy okazji na poziomie trudności.

Cytuj
wyrok śmierci na Kerrigan - trochę nie pasuje to do postaci Zeratula, tymbardziej że królowa im sporo pomogła

Zgadza się. Takie zachowanie nie pasuje do Zeratula, lecz to właśnie ona zmusiła go do jeszcze gorszego zachowania - do zabicia Raszagal. Poza tym to, że im pomogła mając nóż na gardle niewiele znaczy gdy weźmiemy pod uwagę zamordowanie Fenixa, Aldarisa i opanowanie umysłu Raszagal. Jakby nie patrzeć zrobiła Protossom wiele złego... może nawet więcej niż sam Overmind.
Zeratul wydał na nią wyrok śmierci i zachował się niehonorowo, ale to sama Królowa Ostrzy pozbawiła go honoru podczas Brood War.

Cytuj
motyw z Gethem na Shakuras - "jesteśmy po tej samej stronie, ale i tak będziemy walczyć"

Jak wszystkim wiadomo - Protoss nie idzie w parze z Zergiem. Czy Duran jest zagrożeniem, czy też nie - Geht będzie dążył do pozbycia się Protossów i na odwrót. Te rasy zbyt mocno się od siebie różnią, zbyt wiele ich dzieli w przeszłości a i sam Geht (Hybryda) bynajmniej nie wzbudza zaufania Protossów.

W odpowiedzi do Radanata:

Cytuj
Edit: próbowałem ściągnąć mapę, ale pisze, że plik nie jest już dostępny... daj do załącznika.

Jutro wrzucę. Oczekuj poprawki w pierwszym poście ;)

Dzięki, że zagrałeś w moją kampanię Scythale i wyraziłeś swoje zdanie. Sorki, za te bugi ;)
« Ostatnia zmiana: Września 29, 2011, 06:51:59 pm wysłana przez Zardon » Zapisane
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #11 dnia: Października 03, 2011, 06:43:30 pm »

Mam ten sam problem co Speeder. Narrator ląduje w bazie, i nic sie nie dzieje... pobrałem kampanię, więc w najbliższym czasie usłyszysz moją ocenę  :)
Zapisane

 
Tomphson92
Level 3-1
*
Wiadomości: 29


WWW
« Odpowiedz #12 dnia: Stycznia 17, 2013, 02:14:36 pm »

Czytając liczne komentarze i rozważania nad kampanią Zardona naszła mnie ochota na małe testowanie, jednakże oba linki podane na górze są już nieaktualne. Czy mógłbym prosić o jakieś źródło, z którego mógłbym pobrać aktualną wersję kampanii?

Z góry dzięki ;)
Zapisane

Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #13 dnia: Stycznia 17, 2013, 08:02:42 pm »

Aktualna wersja jest pierwszą wersją. Nie nanosiłem żadnych poprawek, ponieważ trochę mało osób w nią zagrało a dodatkowo, w czasie gdy byłem na bieżąco z tą historią to tyle się wtedy nagrałem w Starcrafta, że dosłownie nie mogłem już na tą grę patrzeć. Myślałem, że zrobię sobie na jakiś czas przerwę, a w tym czasie jeszcze ktoś może zagra, ale wyszło inaczej. To mnie zdemotywowało do poprawiania czegokolwiek :P

Wrzucam kampanię jeszcze raz:
http://www.sendspace.pl/file/c7645f2e8326658a920de27

Zacznij od misji "START" żeby poczytać o czym były dwie pierwsze kampanie. Teksty nie są górnych lotów, ale może nie będą Cię mocno razić ;)
W razie gdybyś miał ten sam problem co Der_SpeeDer albo Radanat z Narratorem to daj znać. Nie mam pojęcia czemu tak u nich było, bo u mnie do tej pory wszystko w tej misji działa jak należy.

Jeśli szukałeś mojej kampanii po tym jak napisałem w Twym temacie o "projekcie który zajął mi 4 lata" to nie był to ten projekt. 4 lata zajął mi mod do Warcrafta 2, który również możesz znaleźć na tym forum:
http://forum.scarea.pl/index.php?topic=1121.0

Każda kampania do Starcrafta zajmowała mi rok.
Podczas tworzenia pierwszej kampanii uczyłem się edytora (kosztem biednych forumowiczów).
W drugiej robiłem bardziej rozbudowane misje (z misjami pobocznymi i jednym momentem wyboru). Trzecia jest najbardziej rozbudowana i jej poprawianie byłoby w tej chwili bardzo czasochłonne. Mogę wprowadzić jedynie małe korekty jakby coś nie działało i poważnie utrudniało grę. Na więcej raczej już nie mam czasu.

Z całą pewnością wrzucę poprawkę na moda do Warcrafta, także jeśli miałbyś ochotę w niego pograć to czekaj na aktualizację :)

I nie dziękuj, ani z góry, ani z dołu, bo to ja dziękuję, że ktoś chce grać w moją kampanię :D
Zapisane
Tomphson92
Level 3-1
*
Wiadomości: 29


WWW
« Odpowiedz #14 dnia: Stycznia 17, 2013, 10:34:09 pm »

Przyznam szczerze, że mnie przejrzałeś i to właśnie "4 lata" dały mi do myślenia, ale nie zamierzam zrezygnować ze swojego pomysłu przetestowania Twojego dzieła :). Także dzięki za aktualizację!

Jeśli chodzi o moda do WarCrafta II to również będę poważnie zainteresowany, gdyż jest to dla mnie gra ponadczasowa i raz na parę lat zdarza się taki okres w życiu, że chce się zaszyć grając w jakąś klasykę ;)
Zapisane

Strony: [1] 2 Drukuj 
« poprzedni następny »