A ja wiem dlaczego tak jest.
I chyba wcześniej tak nie było.
Dzieje się tak bo ehh... nie jestem pewien ale chyba system działania AI jest jakiś taki, że on sprawdza czy ma jakiś budynek, jak nie ma to go buduje, jak ma to zaczyna produkcję wojska z niego, i tak po kolei. Dlatego po odpaleniu AI komputer najpierw rozwija SCV/Drony/Proby(jeśli ma ich za mało), potem buduje Marinsów/Zealotów/Zerglingi i wysyła je na atak(a jak je miał wcześniej to wyśle je na atak bez budowania), zawsze jakąś określoną ilość. Komputer ZAWSZE zaczyną grę od podstawowych jednostek, nawet jeżeli ma dużo Starportów czy Stargate'ów i floty. No... AI tak działa, i ono na sam początek z jakiegoś powodu ostatnio zaczyna sprawdzać czy Command Center jest DOKŁADNIE W SAMYM ŚRODKU LOKACJI. Jak dajesz ten Trigger RUN AI poziom Insane to przydzielasz to do lokacji no nie? Ta lokacja musi koniecznie obejmować twoje centrum dowodzenia i nic poza tym. Tylko wtedy komputer nie stwierdzi "kurde nie mam bazy tam gdzie muszę mieć, to ją zbuduję" i będzie grał tak jak chcesz. Czyli to musi wyglądać mnie więcej tak:
Strefy Gatheringowe jednak musisz wyznaczać obejmując wszystkich robotników i Gazownie, bo inaczej nie zadziała jak trzeba:
Mam nadzieję że ci to pomoże