StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 19, 2024, 12:01:08 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft 2
| |-+  Zapowiedzi i spekulacje
| | |-+  Premiera StarCraft2
« poprzedni następny »
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Drukuj
Autor Wątek: Premiera StarCraft2  (Przeczytany 123224 razy)
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #135 dnia: Sierpnia 31, 2009, 03:36:14 pm »

Po prostu Euro - odpuść trochę, pomyśl racjonalnie i przestań wyolbrzymiać wszystko, co ci się nie podoba, pomijając, że ma to miejsce również w jedynce. Wtedy będzie można podyskutować...
Może z Arbitrami przesada, ale nie aż tak jak teleportacja całej armii w dowolne miejsce...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2009, 03:43:00 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #136 dnia: Sierpnia 31, 2009, 03:39:04 pm »

Jak się w dwójce przeciwnik zaturretuje, to Phase Prismy i inne jednostki tym bardziej nie wlecą - zwłaszcza, że widziałem na gameplayach, iż są od Arbitrów znacznie wolniejsze.

Arbiter, który ma 200 hit points oraz 150 punktów tarczy, może w kilku egzemplarzach przelecieć przez twoją obronę nawet, jeśli się zabudujesz wieżyczkami - zwyczajnie nie zdążysz zniszczyć wszystkich, a Recall zajmuje kilka sekund. A potem to trzeba już mieć obronę w bazie. Ja zawsze zostawiam sobie w mainie kilka rozstawionych Siege Tanków, przede wszystkim koło Command Center, i jestem na to jakoś przygotowany - i nie widzę przeszkód, aby się jakoś nie przygotować na niespodziewany atak w dwójce.

Na takich mapach, jak Lost Temple czy Gaia, dropy w centrum bazy są chlebem powszednim w jedynce, i kto jak najszybciej nie wybuduje wieżyczek w kluczowych punktach wokół bazy, ryzykuje, że będzie trupem, jeśli tylko wróg zrobi drop. Ani Euronymousowi, ani tobie zapewne to nie przeszkadza, a teraz nagle sobie wmówiliście, że w dwójce już tak - gdzie w tym rozsądek?
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #137 dnia: Sierpnia 31, 2009, 03:46:29 pm »
Modyfikuj wiadomość

Jak ma niewiele wspólnego? Ma być nowa grafika, nowe jednostki, kilka bajerów (żółte minerały, wieże XelNaga itp). Co ma być jeszcze innego? Czegoś nie doczytałem?

Tak, Devourer. SC:II to zastępcza nazwa dla patcha 1.17 do BW.

Cytuj
czekam aż wróg zaatakuje, teleportuje się i oglądam bitwę

Imo przy takiej ilości jednostek, jaką dowalą w dwójce zajęcia będzie aż nadto. Nie będzie można scoutować przez wyprowadzenie pushu i zwykłe policzenie jednostek wroga, trzeba będzie się nim naprawdę zainteresować. No i ta ilość użytecznych specjali... i nadal tylko Medici mają auto-spell.

Cytuj
W jedynce każda jednostka może się teleportować z dowolnego miejsca do Arbitra.

Jeżeli w dwójce będą istnieć idealne kontry na zagrania typu teleportacja, to tak samo jak w jedynce będzie to rozgrywka makro. Co z tego, że są Dropshipy, Arbitry, Doom Dropy, skoro użycie ich zdarza się sporadycznie?

Cytuj
Arbiter, który ma 200 hit points oraz 150 punktów tarczy, może w kilku egzemplarzach przelecieć przez twoją obronę nawet, jeśli się zabudujesz wieżyczkami - zwyczajnie nie zdążysz zniszczyć wszystkich, a Recall zajmuje kilka sekund.

EMP człowieku, EMP...
Zapisane
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #138 dnia: Sierpnia 31, 2009, 03:52:43 pm »

Wyobrażasz sobie komputer nie podłączony do sieci?

A ty nie?

Wiadomo, że jest to jedyne miejsce, gdzie dzialają piraty, i żadne przytaczanie szczytnych idei nie zmieni tego.

Jak zwykle ludzie oberwą przez piratów...

Z resztą kto dał Ci władzę decydowania, po co komu sieć domowa.

??? ?

Blizzard sobie zażyczył testowanie legalności i już

Mają do tego prawo, tylko jak zwykle najbardziej poszkodowani będą uczciwi, bo piraci i tak pewnie znajdą na to sposób, ala Pac Steam/Steam Buster, jak to ma miejsce przy grach valve.
 
ale SirRasp ofc odbiera to jako atak w jego godność i teraz jest jeden wielki foch, a co!

Ale rAw(Nie zamierzam napisać twojego nicku poprawnie, skoro tobie nie chce napisać się w moim 4 literek) ofc nie potrafi znieść, że ktoś ma własne zdanie więc najlepiej zgnoić, a co!



Filmik o błędach w SC2 - bardzo nieaktualny. Po za tym porównania bardzo kiepskie.

Twój post jest bardzo nieaktualny, porównania bardzo kiepskie. A gdzie przykłady? Właśnie...
Wymienienie 60% będących tam rzeczy jest moim zdaniem uzasadnione, ale na szczęści sporo niedociągnieć już poprawiono.
 
PS. SirRaspberry - ty mi się nie zasłaniaj "brakiem dowodów" bo zawsze mogę zacytować logi z serwera albo starszą kopię bazy danych.

Nie ukrywam Negro, że przydałoby się.


Reasumując - zanim podacie jakieś argumenty, sprawdźcie czy mają one jakąkolwiek rację bytu. Bo takei gadanie dla samego gadania nic do tematu nie wnosi.

Otóż to, tylko sam napierw się do tego zastosuj zanim zarzucisz to innym(what is wrong with...).
Zapisane

And that's to say "thank you".
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #139 dnia: Sierpnia 31, 2009, 03:53:23 pm »

No i ta ilość użytecznych specjali... i nadal tylko Medici mają auto-spell.

I znów - zasięgnij informacji, zanim zaczniesz dyskutować. Mediców też już nie ma, są Medivaci.

Co z tego, że są Dropshipy, Arbitry, Doom Dropy, skoro użycie ich zdarza się sporadycznie?

Skoro się zdarza sporadycznie (ja się akurat z tym nie zgadzam, ale niech tam), to czemu nie miałaby się zdarzać sporadycznie w dwójce, z analogicznymi jednostkami, też wymagającymi dobrego micro?

EMP człowieku, EMP...

No, tak.
Pod warunkiem, że PRZYPADKIEM Science Vessel w pobliżu będzie.
I zdąży dolecieć do Arbitrów, zanim te dotrą na miejsce.
I wybuch EMP obejmie zasięgiem wszystkie.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #140 dnia: Sierpnia 31, 2009, 04:05:12 pm »

Na takich mapach, jak Lost Temple czy Gaia, dropy w centrum bazy są chlebem powszednim w jedynce, i kto jak najszybciej nie wybuduje wieżyczek w kluczowych punktach wokół bazy, ryzykuje, że będzie trupem, jeśli tylko wróg zrobi drop. Ani Euronymousowi, ani tobie zapewne to nie przeszkadza, a teraz nagle sobie wmówiliście, że w dwójce już tak - gdzie w tym rozsądek?

Poza tyn, że te mapy są już stare i rzadko spotykane to dobra, zgodzę się z Tobą. Aha, i ja mówiłem, że SC2 jest głupi bo nie ma LAN!

A co do tego EMP, to są gracze, którzy potrafią zostawić Vessela w miejscu ewentualnego przelotu Arbitra, zobaczyć go i rzucić EMP, zanim będzie Recall. Ale o tym już nie mówimy, bo Ty się zatrzymałeś na scenie 5 lat temu, jak nie do pomyślenia było, że muty można zestackować i lepiej nimi micrować, a mecha na Zergów grał tylko Boxer.
Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #141 dnia: Sierpnia 31, 2009, 04:28:31 pm »
Modyfikuj wiadomość

Cytuj
Ale rAw ofc nie potrafi znieść, że ktoś ma własne zdanie więc najlepiej zgnoić, a co!

Znieść nie mogę, że ktoś robi z siebie ofiarę piratów/Blizzarda/kogokolwiek.

Cytuj
Wymienienie 60% będących tam rzeczy jest moim zdaniem uzasadnione, ale na szczęści sporo niedociągnieć już poprawiono.

Długość kitka Zealota, czy dostrzegalność jednostek na ujęciu "Find SCV" jest raczej kwestią gustu. To, że Goon'a zastąpiono Dark goon'em (mniejsza o nazwę), który przypomina cośtam z WC (bo przybyło pikseli i można coś rozróżnić) nie jest jakimś absolutnym, bezdyskusyjnym kryterium. Ja w WC nie grałem, więc jednostki są dla mnie unikalne, a dużych mas jednostek nie wypuszczam z bazy nie bindując ich uprzednio. Któryś z nas ma większą rację? Imo nie.
 
Cytuj
I znów - zasięgnij informacji, zanim zaczniesz dyskutować. Mediców też już nie ma, są Medivaci.

Znowu raf, znowu fail. Do premiery jeszcze coś się może zmieni^^

Cytuj
Skoro się zdarza sporadycznie (ja się akurat z tym nie zgadzam, ale niech tam), to czemu nie miałaby się zdarzać sporadycznie w dwójce, z analogicznymi jednostkami, też wymagającymi dobrego micro?

O tym właśnie mówię. Na tym etapie trudno powiedzieć, które zagrania w dwójce będą działać, a które nie (np. Mind Control w BW dobrze wygląda tylko w kamapanii).

Cytuj
No, tak.
Pod warunkiem, że PRZYPADKIEM Science Vessel w pobliżu będzie.

Dla niektórych ten "przypadek" urasta do miana "skilla", ale co tam. Imo Tossi bardziej się boją tego Recall'a, niż Terrki.
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #142 dnia: Sierpnia 31, 2009, 04:38:27 pm »

Jak ma niewiele wspólnego? Ma być nowa grafika, nowe jednostki, kilka bajerów (żółte minerały, wieże XelNaga itp). Co ma być jeszcze innego? Czegoś nie doczytałem?

Tak, Devourer. SC:II to zastępcza nazwa dla patcha 1.17 do BW.

Cytuj
Arbiter, który ma 200 hit points oraz 150 punktów tarczy, może w kilku egzemplarzach przelecieć przez twoją obronę nawet, jeśli się zabudujesz wieżyczkami - zwyczajnie nie zdążysz zniszczyć wszystkich, a Recall zajmuje kilka sekund.

EMP człowieku, EMP...

Co ty za głupoty teraz piszesz. Patch to jest lekkie poprawienie starej wersji gry, a nie robienie nowej gry.
Z nową grą są duże zmany, ale głównie w obrębie grafiki (w końcu 11 lat piechotą nie chodzi - i grafika musi być w miarę nowoczesna) czy jednostek (jak w każdej tego typu grze zostwia się cześć starych jednostek, często trochę je też zmieniając i dodaje się sporo nowych jednostek z nowymi umiejętnosciami.) Ale chyba charakter gry się nie zmienił, nadal bedzie podobna dynamika, sterowanie, system wydobycia surowców itd.

Co do Arbitrów to można zrobić klony i je puścic razem z prawdziwymi Arbitrami (na jakimś repie takie coś widziałem). EMP to dobra kontra, ale trzeba zdążyć ;).

Nie wiem czemu ktoś w porównouje SC2 do WC3, jak to zupełnie inna gra. W WC3 makro się tak nie liczy jak w SC bo są mniejsze limity i te dziadoskie małe i duże koszta, które jeszcze dodatkowo te makro hamują. Więc jednostek jest mniej, pzoa tym są bardzo odporne, przez co potyczka trwa dość długo. Poza tym jeszcze te elementy rpg czyli bohaterowie też często odgrywają decydującą rolę w bitwie, a na wysokim poziomie są bardzo trudni do zabicia. Więc tu się chyba raczej liczy bardziej mikro niż makro.
Zapisane
Winth
Level 4-3
*
Wiadomości: 75


Commence nullification of data link.


« Odpowiedz #143 dnia: Sierpnia 31, 2009, 06:17:00 pm »

Cytuj
Co ty za głupoty teraz piszesz. Patch to jest lekkie poprawienie starej wersji gry, a nie robienie nowej gry.


Cytat: Jules Winnfield
Za każdym razem, kiedy jakiś noob nie potrafi wyczuć oczywistego sarkazmu, robią się ze mnie "Działa Nawarony".

Cytat: Devourer
Z nową grą są duże zmany, ale głównie w obrębie grafiki (w końcu 11 lat piechotą nie chodzi - i grafika musi być w miarę nowoczesna) czy jednostek (jak w każdej tego typu grze zostwia się cześć starych jednostek, często trochę je też zmieniając i dodaje się sporo nowych jednostek z nowymi umiejętnosciami.) Ale chyba charakter gry się nie zmienił, nadal bedzie podobna dynamika, sterowanie, system wydobycia surowców itd.

Ale będzie inny engine, inne zachowanie jednostek, inne upgrady, więc zmieni się koncept gry. Gdybyś przyjrzał się logom do patchy SC:BW, to zmieniła się masa rzeczy, od kosztów jednostek po takie rzeczy jak czas ich tworzenia. Trzeba będzie na nowo studiować grę i odnaleźć wszystkie kontry do wszystkiego. Zauważ, że po 11 latach od premiery SC nadal mamy do czynienia ze zmianami w trendach.
Teraz dojdzie do uproszczenia mechaniki - może w końcu do łask wrócą jednostki nieużywane, bo wymagają zbyt wielkiego micro? Jak będą wykorzystywane nowe jednostki? (Taki Ultralisk wszedł w łaski graczy dopiero w BW, gdy nauczyli się ich używać z Zerglingami.) Czy nowe zdolności będą wpływały mocno na dane matchupy?

Zatem, śmiem twierdzić, że SC2 to będzie "inna książka, inna bajka, inny, k****, gatunek literacki."
Ja osobiście staram się zaufać Blizzardowi. Zawiódł nas kiedyś?
Zapisane

Yuki Nagato <3
deimos0
Newsman
*
Wiadomości: 251


Light's champion in stronghold of darkness


« Odpowiedz #144 dnia: Sierpnia 31, 2009, 06:51:55 pm »

W zasadzie mógłbym po prostu napisać, że zgadzam się z Winthem :D choć z tym obrazkiem nieco przesadził :P ale ad rem - engine, środowisko 3D - wszystko to sprawia, że nie da się przecież odtworzyć Brood War. Można było by to zrobić, gdyby Blizzard wykorzystał silnik podobny do tego z Universe At War, jeśli jednak ktoś miał styczność z tą grą, wie że tak SC 2 NIE powinien wyglądać.

SC 2 zmusza do microwania - nowa Queen, Stalkerzy czy choćby Viking, to jednostki które z natury wymagają uwagi. Macro Blizzard stara się balansować mechanikami takimi, jak MULE, Proton Charge czy Spawn Larvae, więc nie jest tak, że zupełnie stali się ślepi na ten element gry.
Zapisane

"There is no greater burden than choosing who to save" - Kamahl, Fist of Krosa
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #145 dnia: Sierpnia 31, 2009, 06:57:31 pm »

A propo ultrali. Widzieliście ich staty na sc2armory ? 600 hp i 2x 20 dmg, 60 vs budynkom (wali z basi). Jeżeli tak zostanie, to ktoś kto da Zergowi dożyć do late game, będzie miał niezły "ubaw" ;]. No, chyba że to toss z Warp (Void?) Ray'ami.
No i może Ghosty będą używane częściej ze swoim hpkiem i snipem.
Zapowiada się fajnie.

Gdyby tylko nie ten LAN :P. Dobra, to był kiepski żart.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2009, 08:07:41 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

And that's to say "thank you".
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #146 dnia: Sierpnia 31, 2009, 07:00:32 pm »

Chyba to napisałem, patch nie daje nowych rzeczy, tylko poprawia to, co już jest.

Ultralisk wszedł do łaski również dlatego, bo w BW dali ulepszenie pancerza i szybkości.

Chyba oczywiste, że w SC2 zmienią się taktyki , skoro są nowe jednostki i stare jednostki są w jakimś stopniu pozmieniane. Ale że od razu inny gatunek? Dalej to będzie RTS i raczej najbardziej zbliżony do BW ze wszystkich innych RTSów.

I odpuść sobie z tymi głupimi cytatami.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2009, 08:09:45 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Winth
Level 4-3
*
Wiadomości: 75


Commence nullification of data link.


« Odpowiedz #147 dnia: Sierpnia 31, 2009, 07:25:25 pm »

Cytuj
I odpuść sobie z tymi głupimi cytatami.

Ziomek, trzeba być niezłym ignorantem, by nazwać cytaty z kultowego filmu głupimi. :P
Cytuj
Chyba oczywiste, że w SC2 zmienią się taktyki , skoro są nowe jednostki i stare jednostki są w jakimś stopniu pozmieniane. Ale że od razu inny gatunek ? Dalej to będzie RTS i raczej najbardziej zbliżony do BW ze wszystkich innych RTSów.
Cytuj
Chyba to napisałem, patch nie daje nowych rzeczy, tylko poprawia to co już jest.

(Od tej chwili powstrzymuję się z używaniem wszelkich metafor w stosunku do Devourera, bo ich nie rozumie.)
Zapisane

Yuki Nagato <3
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #148 dnia: Sierpnia 31, 2009, 07:41:09 pm »

Nie wiem z jakiego filmu - widocznie nie widziałem. Ale cieszę się, że nie będziesz stosował tych swoich "metafor". ::)
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #149 dnia: Sierpnia 31, 2009, 07:45:03 pm »

Cytuj
Ja osobiście staram się zaufać Blizzardowi. Zawiódł nas kiedyś?

Tak. Robiąc DENNĄ grę World of Warcraft, która polega tylko i wyłącznie na bezmózgim nabijaniu expa. Powiedziałbym, że to Diablo dla ubogich, ale patrząc na abonament tej gry odnoszę wrażenie, że jednak dla ubogich, to ta gra nie jest. I WoW też był tworzony na takiej zasadzie, żeby "każdy mógł w to grać, żeby gra była miła dla użytkownika". I co? Wyszła z tego gra prymitywna, na której Blizzard zarabia pełno forsy. Skąd wiecie, że SC2 to nie jest również gra robiona pod publikę?

Cytuj
<głupoty o Arbitrach>

Pragnę zauważyć, że Arbiter to najbardziej zaawansowana jednostka Protossa. Dlatego dojście do niej zajmuje dużo czasu, koszta tego wszystkiego są ogromne, a jeszcze trzeba energię pozbierać. Dlatego uważam, że porównywanie tego do jednostek w SC2, które w mgnieniu oka teleportują się oraz pokonują przeszkody terenowe nie jest trafne.
Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Drukuj 
« poprzedni następny »