StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Października 03, 2024, 12:16:14 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft 2
| |-+  Zapowiedzi i spekulacje
| | |-+  Premiera StarCraft2
« poprzedni następny »
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Drukuj
Autor Wątek: Premiera StarCraft2  (Przeczytany 135236 razy)
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #105 dnia: Sierpnia 30, 2009, 04:03:57 pm »

Bo Blizzard to kapitalistyczno-burżuazyjna organizacja i możemy ją pokonać tylko Związkiem Marksistowskich Piratów Komputerowych. ;)

A tak w ogóle, to nie wiem, czy w ogóle zagram w SC2, pewnie wyjdzie jakieś demo i wtedy się okaże, czy warto kupować, czy nie. ;)
Zapisane
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #106 dnia: Sierpnia 30, 2009, 04:13:37 pm »

A ja jestem ciekaw, czy postarają się zwalczyć hakerów równie skutecznie co mnie wkurzyć  >:(.
3 części - wtedy sobie pomyślałem "n/c, MOŻE wiedzą co robią"
Brak LANu - tym mnie dobili. Na sylwestra zawsze z 5 kumplami składaliśmy kompy w moim mieszkaniu i po bibie naparzaliśmy dobę albo dwie. Teraz to jest impo. Trochę mi to przypomina Valve, które też zupełnie wypięło się na ludzi, którzy chcą pograć w singla na niekoniecznie włączonym (bądź w ogóle braku) necie.

A propo tych hakerów... przyznaję, było kilka dobrych akcji z banami (powinni banować cd-key nie konto) ALE, co drugi rep, jaki oglądam z serva nie ICCup, ktoś używa obliviona (czyt. sekunda 0 all zbieraczki już idą, każda do innego minerału. Wiedzą co robi wróg bez scoutingu itp)... masakra. Dobrze, że Drone mineral hack już nie jest taki prosty do wykonania.

Dlatego właśnie przerzuciłem się ostatnio na umsy bo tam nie jest to tak dotkliwe.
Mam nadzieję, że w SC2 wezmą się za to porządnie.


Jak usłyszałem o drugiej części Starcrafta, to mówiłem, że na 90% kupię oryginał. Potem miały wyjść 3 części, trochę mnie to zdziwiło i nawet oburzyło, ale planów zakupu oryginału nie zmieniło. Usunięcie LAN sprawiło, że chyba w ogóle SC2 nie kupię.

Dokładnie...



PS: Aha, polecam obejrzeć filmik na YT "What is wrong with Starcraft 2" mimo iż stary, naprawdę daje do myślenia i nie sposób się nie zgodzić z WIĘKSZOŚCIĄ wypisanych tam faktów.

PS2: Chyba sam sobie dałbym warna za taki offtop:P


Der_SpeeDer: ja to bym ci raczej dał warna za morze błędów ortograficznych w tym poście. Jeszcze jedna tak napisana wypowiedź, a będziesz miał u mnie przechlapane.

Edit: Morze? Poprawiłem 3 zaraz po publikacji i teraz nie mogę znaleźć żadnego :P i nie bardzo wiem o co chodzi. "kompy" to raczej nie błąd ortograficzny więc co?.

Der_SpeeDer: nic dziwnego, że nie możesz, bo je poprawiłem. A były tam gafy wręcz przygnębiające, pokroju "kąpy" zamiast "kompy".

Edit: Wiesz nie masz teraz dowodu, że tam były skoro je poprawiłeś, następnym razem po prostu powiedz, że są błędy i tyle

Der_SpeeDer: a pan nie czytał punktu pierwszego regulaminu? Błędy zazwyczaj poprawiam w milczeniu, ale nie kiedy jest ich dużo, albo kiedy delikwent robi je notorycznie w każdym poście.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2009, 07:56:08 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

And that's to say "thank you".
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #107 dnia: Sierpnia 30, 2009, 04:56:30 pm »

Masz rację, ale jak chcesz pograć w 1v1, to graj na ICCup. :D

A filmik, który przesłałeś świetny.
Zapisane
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #108 dnia: Sierpnia 30, 2009, 06:07:23 pm »

Filmik obejrzałem, wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił.

Z automatyzacją to może i Blizzard po prostu powróci do korzeni, jeśli będą się tego domagali fani oraz progracze.

Śmieszy mnie natomiast jego argumentacja na niemożność rozróżnienia jednostek w "dwójce" - pokazuje małą bandę Hydralisków w StarCrafcie, a potem gigantyczną armię z lecącą nad nią flotą w StarCrafcie 2. Ha, ha, dobry dowcip. Gdybyś mi podobną armię pokazał w jedynce, też bym SCVa nie znalazł pod tymi wszystkimi Batkami i resztą.
Podobieństwa Stalkerów do Crypt Fiendów z Warcrafta III w ogóle nie zauważyłem, zanim mi o tym powiedział. A Marines z bagnetami i tarczami nie przypominają mi w ogóle Footmanów nawet i po tym, jak mi coś takiego zasugerował. Jeja, równie dobrze mógłbym argumentować, że Marine z jedynki wygląda zupełnie jak Footman z Warcrafta II z tymi swoimi kolorowymi naramiennikami.
Rozstawiony Crucio Siege Tank IMHO ZDECYDOWANIE nie wygląda jak zabawka.
A Zealoty ze swoimi "kitami" przypominają ninja mniej więcej w podobnym stopniu, w jakim przypominał ich Fenix ze swoją "kitą" w filmiku "The Fall of Fenix". Nie wspomnę o tym, że Zealoty w jedynce też mają "kity", jeno mniej ruchome.

Miło, że gość postanowił przytoczyć później kilka informacji z innej beczki, ale są to sprawy głównie kosmetyczne.

Co się tyczy podziału StarCrafta 2 na trzy części, mnie to z kolei ani trochę nie zbulwersowało. Dostrzegłem w tym jeno szansę, że każda z ras ma szansę dorobić się swojego własnego "lore'a" oraz rozbudowanego trybu single z zawiłą fabułą.
Zbulwersowała mnie jedynie polityka firmy LEM, która rywalizując z CD-Projektem o nową grę Blizzarda, godzi się na wszystkie warunki i jest gotowa zażyczyć sobie za SC2 nawet 180 zł. Z góry mówię, że jeśli faktycznie tak się stanie, pudełka z grą nie tknę, póki cena nie zejdzie do rozsądnego poziomu.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
deimos0
Newsman
*
Wiadomości: 251


Light's champion in stronghold of darkness


« Odpowiedz #109 dnia: Sierpnia 30, 2009, 06:08:29 pm »

Ten filmik jest nieco nieaktualny. Terranie otrzymali przecież zmiany graficzne, a szafowanie określeniem "fakty" także jest tu nieco nie na miejscu - określenie, że terrańskie struktury są "too blocky" wygląda bardzo subiektywnie, a to z faktami niewiele ma wspólnego. Filmik wskazuje na pewne niedociągnięcia, nie można jednak oczekiwać, że SC 2 w jakikolwiek sposób będzie graficznie uwsteczniony - Blizzard w ten sposób strzeliłby sobie w kolano, bo z całym szacunkiem, ale bez bazy nowych fanów, starzy na pewno nie zapewnią firmie dostatecznego dochodu, a charytatywnie pisać grę można sobie w domu. Kto chce, niech naturalnie bojkotuje SC 2 - ostatecznie fani DoW zrobili coś takiego z Soulstormem i tragedia się nie stała.

Euro, demo wyjdzie, ale po premierze gry - tak przynajmniej mówią twórcy w wywiadach :P
Zapisane

"There is no greater burden than choosing who to save" - Kamahl, Fist of Krosa
spychi
Promotor
*
Wiadomości: 81


Twilight Spychi


« Odpowiedz #110 dnia: Sierpnia 30, 2009, 06:15:37 pm »

Cena nie przekroczy 150 zł w empiku, nie ma szans. Zresztą jest pełno sklepów internetowych gdzie jest taniej, przykład: Dead Space w Empiku za 139, a ja kupiłem za 119 na gram.pl.

Choć sam osobiście jestem gotowy zapłacić do 500zł za część. Będę sięgał po kolekcjonerską edycją, jeśli takowa wyjdzie.
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #111 dnia: Sierpnia 30, 2009, 06:18:28 pm »

Cena nie przekroczy 150 zł w empiku, nie ma szans.

Ciekawe tylko, czy za jedną część na 3  :o
Zapisane

And that's to say "thank you".
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #112 dnia: Sierpnia 30, 2009, 06:23:04 pm »

Hmmm... jeśli jakaś edycja kolekcjonerska wyjdzie, to może zażyczę ją sobie na urodziny albo pod choinkę. A tak to najchętniej był zapłacił około 100 zł.

Zresztą zakup StarCrafta 2 stoi u mnie pod znakiem zapytania z tego względu, że jak ja czekałem na jego premierę, to w międzyczasie mój komp się "trochę" zestarzał.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #113 dnia: Sierpnia 30, 2009, 07:13:39 pm »

Jeszcze się okaże, że za każdą cześć zaśpiewają po 150 czy więcej. Co do grafiki jednostek to pamiętam, że część jednostek Zergów poprawiono, a nie wiem co z resztą. Lurkery powinni zmienić bo te jakoś śmiesznie wyglądają.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2009, 07:54:45 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
deimos0
Newsman
*
Wiadomości: 251


Light's champion in stronghold of darkness


« Odpowiedz #114 dnia: Sierpnia 30, 2009, 07:34:42 pm »

500 zł to może przesada, ale 150 na pewno bym przebolał :D Edycja kolekcjonerska? Jeśli wyszła by odpowiednio szybko, czemu nie.

Devourer - zmiany dotknęły całość Zergów, wprawdzie w różnym stopniu, ale zmieniano tekstury, kolorystykę, etc. Lurker może wygląda śmiesznie, ale przy tym engine i 3D w ogóle, nie ma się co spodziewać możliwości na miarę stworów z FPS-ów. Byle jednostki nie przypominały Teletubbies :P
Zapisane

"There is no greater burden than choosing who to save" - Kamahl, Fist of Krosa
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #115 dnia: Sierpnia 30, 2009, 09:33:21 pm »
Modyfikuj wiadomość

Wy się tak czepiacie wyglądu jednostek (np. tego Lurkera co się pod ziemią czaji), ilu z was potrafi sobie dokładnie wyobrazić Ghosta, Broodlinga czy Infested Terrana z jedynki? Rzucasz oko na jednostkę, żeby ją skojarzyć, zaznaczasz, bindujesz i elo! Sekunda! Wracasz do maina stawiać Pylony, czy tam patrzysz na obsa co wyskautował. W trybie 1v1 jednostek raczej się nie ogląda pojedynczo i to z każdej strony... Na to nie ma czasu.

A co do ceny - ja znawcą nie jestem, żeby ustalić cenę gry tworzonej przez 50-100 osobowy fachowy zespół przez ~5 lat zatrudniając po drodze progamerów do pomocy i różnych artystów (oni też się cenią), i wy raczej też nie. Przeczuwam, że zapłacimy tyle ile sobie zażyczą... Spychi będzie miał na wyprawkę dla dzieci^^

E: Rasp, tam na prawdę były "kąpy" i inne analfabetyzmy.
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #116 dnia: Sierpnia 30, 2009, 10:11:18 pm »

Na początku się gra w kampanię, albo chociaż jakąś grę z kompem. Więc wtedy się bardziej ogląda, niż gra. W każdym RTSie jak spotykam się z jakąś nową jednostką, to najpierw ją oglądam z każdej strony, słucham wszystkich jej tekstów czy odgłosów, potem sprawdzam, jak atakuje i testuje jej specjalne zdolności (jeżeli je ma).
Zanim się dojdzie do etapu BN i klikania jak oszalały, to już się raczej zna te jednostki na pamięć, i już nie trzeba im się tak uważnie przyglądać.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2009, 10:37:24 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
spychi
Promotor
*
Wiadomości: 81


Twilight Spychi


« Odpowiedz #117 dnia: Sierpnia 30, 2009, 10:47:45 pm »

Przeczuwam, że zapłacimy tyle ile sobie zażyczą... Spychi będzie miał na wyprawkę dla dzieci^^

Hahaha, gdybym je miał, to na pewno.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2009, 12:36:08 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #118 dnia: Sierpnia 30, 2009, 11:21:30 pm »
Modyfikuj wiadomość

Ja tam pewności nie mam ile razy jeszcze przełożą premierę wszystkich części SC:II. Do tego czasu wiele rzeczy może się zdarzyć.
Zapisane
Negro
Abaddon
Administrator
*****
Wiadomości: 173


The Armageddon is coming...


« Odpowiedz #119 dnia: Sierpnia 31, 2009, 12:23:51 am »

Co drugi post w tym temacie, to za przeproszeniem - pieprzenie.
Weźcie wy się najpierw doszkolcie, uzupełnijcie informacje, a dopiero potem się wypowiadajcie.
Nie będę tu już przytaczał konkretnych wypowiedzi (za dużo ich).

Euro - mówisz, że SC nie zestarzał się tak, by odświeżać go sequelem. A co wiek prequela ma tu do rzeczy? Counter-Strike 1.6 był dużo młodszy gdy wyszedł Source a nikomu to nie przeszkadzało. Obecnie nawet są teamy, które mają dywizję w obydwu wersjach.

3 Części - SC1 miał dwie części i jakoś nikt nie zwraca na to uwagi. Czemu? Blizzard wyraźnie podkreślił, że:
  • Do pełnego korzystania z BN wystarczy Wings of Liberty.
  • Aby zagrać w kolejne części wymagany będzie WoL.
Zauważacie analogię do SC i BW?

Brak LAN - po prostu przeczytajcie sobie to:
http://starcraft2.net.pl/portal.php?serwis=sc2&dzial=1&id=662&search=6364

Filmik o błędach w SC2 - bardzo nieaktualny. Po za tym porównania bardzo kiepskie.

Fabuła - A od kiedy to dobra fabuła jest tylko w grach RPG? I czy oznacza to, że każda tego typu gra ma dobrą fabułę? Chyba niekoniecznie. Powiedział bym nawet, że fabuła SC i wykreowany w tej grze świat są lepsze, niż w przypadku wielu gier cRPG.
Nie można tez umniejszać jej roli w SC:BW - bardzo często obok genialnego multi to właśnie złożona i arcyciekawa fabuła są wymieniane jako największe innowacje SC.

PS. SirRaspberry - ty mi się nie zasłaniaj "brakiem dowodów" bo zawsze mogę zacytować logi z serwera albo starszą kopię bazy danych.

Reasumując - zanim podacie jakieś argumenty, sprawdźcie czy mają one jakąkolwiek rację bytu. Bo takei gadanie dla samego gadania nic do tematu nie wnosi.
Zapisane

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Drukuj 
« poprzedni następny »