StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 07:31:11 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  Legacy of the Templars
« poprzedni następny »
Strony: 1 [2] Drukuj
Autor Wątek: Legacy of the Templars  (Przeczytany 69431 razy)
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #15 dnia: Września 03, 2011, 06:19:31 pm »

Nie zgadzam się. Mogli znać się z lat młodości/dzieciństwa, mogli poznać się na froncie gdy mieli zbliżone do siebie rangi

Wziąłem pod uwagę taką możliwość. I nie wydaje mi się to realne, bo gdyby faktycznie mieli tak zbliżone rangi, to nie skończyliby raczej z taką przepaścią. Gdyby Dull był np. porucznikiem, a nie pułkownikiem, to bym w to jeszcze uwierzył bez zająknięcia.

albo też jeden mógł uratować drugiemu tyłek czy przejść razem przez masę niebezpieczeństw

Dull jest pułkownikiem. Brown sierżantem. Jeden to facet spędzający wojnę w sztabie, drugi to frontowy wojak. Jak mieliby się zejść w taki sposób, żeby jeden drugiemu faktycznie tyłek uratował?

Twoje "raczej" raczej się sprawdza, ale nie zapominajmy o wyjątkach ;)

Wyjątki wyjątkami, ale nie zapominaj, że taki na przykład Stukow - wielki przyjaciel DuGalle'a jeszcze z czasów dzieciństwa (może młodości) - i tak zwraca się do niego wielokrotnie z szacunkiem i z uwzględnieniem jego starszej rangi. Do tego panowie z Blizzard przynajmniej starali się przekonać widzów, że ci dwaj się faktycznie dobrze znają.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #16 dnia: Września 04, 2011, 06:18:52 pm »

Wrzucona nowa wersja, link w pierwszym poście. Przekonwertowałem tekst na model Blizzardowski i o dziwo
wcale nie zabrało mi to tak dużo czasu. Zrobiłem między innymi porządek z tymi ikonkami w dwóch pierwszych misjach i wprowadziłem dosyć spore zmiany w budowie terenu oraz baz w misjach 4, 5, 6, 7, 9 i 10. Poprawiłem też kilka mniejszych błędów w triggerach i tekście.
Zapisane
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #17 dnia: Września 06, 2011, 09:40:38 pm »

Wrzucona nowa wersja, link w pierwszym poście. Przekonwertowałem tekst na model Blizzardowski i o dziwo wcale nie zabrało mi to tak dużo czasu.

No widzisz!
Taaak, zdecydowanie lepiej to teraz wygląda. Jest co prawda jeszcze kilka błędów, ale tym się na razie nie przejmuj - później się je wyłapie i poprawi.

Przeglądam teraz te mapki w edytorze (egzamin tuż tuż i mam coraz mniej czasu). Z tego, co widzę, to zdecydowana poprawa - już mniej liczne Sunki i Spory, a także rzeczywiście poprawiony teren. Szczególnie mi się spodobało to, co zrobiłeś z misją siódmą - teraz faktycznie wykorzystałeś dostępny teren i zmajstrowałeś nawet graczowi jednego expa. Tak więc, pniesz się w górę, kolego.

Może jeszcze tylko ten czerwony, w misji dziesiątej - wciąż masz go ustawionego jako wroga.

Pozostaje mi więc tylko czekać na zmodyfikowane wersje pozostałych misji.
Aha, jeden drobiazg odnośnie misji jedenastej - "Reaver" nie znaczy po angielsku "rozrywacz". W dosłownym rozumieniu to "rozbójnik". Polecam takich nazw nie tłumaczyć, tylko zostawić oryginalne.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #18 dnia: Września 07, 2011, 06:38:44 am »

Na razie grałem tylko w pierwszą misję, bo zbytnio nie miałem czasu, później to nadrobię.  :)


Jedyne, co zauważyłem (oprócz paru literówek), to to, gdy mam przetrwać 5 minut, żadne Zergi mnie nie atakują... nie wiem, może to tylko u mnie taki błąd był?


A, no i troszeczkę mnie denerwuje, że oni nic nie wiedzą o Zergach... aż tacy są prymitywni?
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2011, 03:32:47 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

 
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #19 dnia: Września 07, 2011, 07:36:37 am »

Może jeszcze tylko ten czerwony, w misji dziesiątej - wciąż masz go ustawionego jako wroga.

Generalnie takie były moje założenia od samego początku. Dull ledwo co zabił kilku kompanów Wooda, wybił część wojska i trochę to by mogło być naciągane, gdyby ten bez niczego przyjął jego pomoc.

Cytuj
Jedyne, co zauważyłem (oprócz paru literówek), to to, gdy mam przetrwać 5 minut, żadne Zergi mnie nie atakują... nie wiem, może to tylko u mnie taki błąd był?
Może masz starą wersję? Najnowsza jest zawsze do ściągnięcia w pierwszym poście.

W wolnym czasie popracuję jeszcze nad tą kampanią i wkrótce zrobię następny update.
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2011, 03:33:22 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #20 dnia: Września 07, 2011, 05:13:22 pm »

Radanat sprawdź czy masz wgranego najnowszego patcha. Może to rozwiąże Twój problem z wczytywaniem plików Wave do edytora i poprawi działanie skryptów w grze.

Co do kampanii... wybacz, ale znów mi się trochę przedłuża... zagram na 100%, ale dopiero za kilka dni.
Zapisane
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #21 dnia: Września 08, 2011, 03:48:29 pm »

Mam najnowszą wersję kampanii... oraz gry.
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2011, 08:56:50 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

 
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #22 dnia: Września 17, 2011, 01:40:44 pm »

Wrzuciłem najnowszą wersję. Faktycznie w misji pierwszej było kilka bugów, które jednak już poprawiłem i wszystko powinno być w porządku. Popracowałem też trochę nad terenami, ale wprowadzone zmiany są głównie zmianami estetycznymi i nie mają zbyt dużego wpływu na grywalność. Zmniejszyłem ilość surowców we większości misji i dodałem mały prezent w czternastej.
Zapisane
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #23 dnia: Września 17, 2011, 08:25:57 pm »

No nie... ja już myślałem, że pogram sobie w gotową wersję a tu liipa (tutaj głównie mi chodzi o tego Hero Firebata). Chociaż jest dużo, dużo lepiej jak ostatnio. Będę wypisywał tutaj rzeczy, które mi się podobają względem pierwszej rzeczy, i te, które uważam, że są złe.

Pierwsza misja i wstęp:
 + Ładne wprowadzenie, wiadomo o co chodzi, dialogi jednostek pasują do sytuacji i "stylu" danych jednostek.
 + Desantowce.
 + Lingi wykopujące się w bazie (jest element zaskoczenia, ale mogłyby nie wykopywać się po 20 z jednego miejsca bo zazwyczaj wykopywały mi się przy Firebacie. Raz wykopały mi się centralnie na hero ghoscie i prawie mi padł. Szkoda też, że nic od frontu nie przyszło :))
 + 1 Infested terran (po poprzedniej wersji byłem przygotowane na najgorsze pod tym względem :D).

 - Nieśmiertelny hero Firebat na dole mapy... jak coś sprawdzałeś, to mogłeś go potem usunąć.
 - Po prostu nienawidzę takich rzeczy, kiedy nazwa jednostki pozostaje niezmieniona, a w dialogach jest "duch" "spopielacz". Wiem, że to mały błąd, ale większość polskich wersji tak mnie drażni...


Druga misja:
 - wstęp, "Brown i Dull muszą przeyć"
 - Dlaczego tylko Dull potrafi otwierać drzwi... ?
 + Reavery/Marsi

*Czy ty nie grasz czasem RP?*

Zauważyłem ciekawą rzecz... Reaver przejęty przez opcję rescue ma splasha na kontrolującego go playera :D i nawet jest to realistyczne, w sumie trzeba uważać, żeby sie nie zabić, tak jak przy infestach.


Trzecia misja:
 - Jest literówka we wstępie "calem mojej floty"  calej?
 - autentycznie wyrwało mi się "czy ty och...eś z tymi Infestami?" Po co ich tyle w każdej misji?
 - Czy to czasem Protossi nie są "czyści formą" ?
 - Teren

Aha i muszę zaznaczyć, że ogólnie to mapy mi się podobają w tych punktach skupiam się głównie na rzeczach ponadprzeciętnie fajnych i błędach.
Idę spać jutro może pogram więcej :P
« Ostatnia zmiana: Września 18, 2011, 10:01:13 am wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #24 dnia: Września 18, 2011, 08:04:26 am »

Ok, poprawiłem tego Firebata. Sprawdzałem kilka rzeczy i przez przypadek zapomniałem biedaka wyrzucić ;) Zrobiłem tez porządek z tymi literówkami.

Cytuj
- Dlaczego tylko Dull potrafi otwierać drzwi... ?
Ale generalnie drzwi nie ma przecież dużo: dwoje na początku, kiedy mamy do dyspozycji tylko bohaterów + drzwi obok rowu z Ultraliskami, ale tam z dialogu wnioskujemy, że to właśnie on musi je otworzyć.

Cytuj
- Po prostu nienawidzę takich rzeczy, kiedy nazwa jednostki pozostaje niezmieniona, a w dialogach jest "duch" "spopielacz". Wiem, że to mały błąd, ale większość polskich wersji tak mnie drażni...
Ja używam spolszczonej wersji, więc może dlatego nie zwracam na to uwagi ;) Jednych razi, a dla innych wydaje się bardziej stosowne. To kwestia indywidualna.
« Ostatnia zmiana: Września 18, 2011, 08:27:00 am wysłana przez scythale » Zapisane
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #25 dnia: Września 18, 2011, 06:53:59 pm »

Jestem prawie pewien, że robiłeś wszystko w ScmDrafcie i dlatego też żeby widzieć dialogi trzeba włączyć napisy w ustawieniach.
Komentarze odnośnie misji pisałem na bieżąco (zwijałem grę do paska i notowałem wrażenia).

MISJA I (starsza wersja)
- Pod koniec misji bazę Terran atakuje kilka Zerglingów. Czemu Dull nie reaguje na to? Gracz dostaje tam dwoch firebatow i medyków, walczy z Zergami podczas gdy Dull i SCV mają to w nosie stojąc w samym środku walki.
- Dialogi przez całą misję? Fajny motyw (szczególnie z fragmentem: „Siedź cicho i idź dalej”)

MISJA II
- Marsiol... hahaha, świetne imię :D i fajna postać. Ciągle coś robi za plecami szefa. Dla przykładu: zajmuje się Protosskimi artefaktami.
- Misja o wiele ciekawsza niż pierwsza chociaż przez tych Infested Terran dość szybko straciłem medyków.
- Motyw z Ultralami i Overlordem bardzo fajny. Przypomniał mi pierwszą misję Protossów z SC2.
- Uff... udało mi się ją przejść nawet bez medyków. Dobra misja.

MISJA III
- Dajesz zbyt dużo minerałów graczowi i przeciwnikom

MISJA IV
- Co? Dlaczego Dull i Marsiol wyparowali? Pod koniec misji III Marsiol chce przeprowadzać jakieś badania a Dull ma objąć dowodzenie nad oddziałem Marsiola (tak to zrozumiałem). W misji IV okazuje się jednak, że szli tuż obok Browna i nagle zniknęli. Gdyby tego było  mało, Brown pyta o nich Thodalisa a ten że: „nie mogę ci tego teraz powiedzieć”. Skoro ta dwójka zniknęła, a Protoss coś wie ale nie chce powiedzieć to chyba oznacza, że maczał paluchy w ich zniknięciu... co najmniej podejrzane -.-
- Ponownie zbyt dużo minerałów – 12 Carrierów rozwiązało wszystkie moje problemy. Wstawiając w mapce zbyt dużo minerałów a nie podkręcając maksymalnie przeciwnika powodujesz, że gracz dość szybko przemacrowuje wroga; robi tyle jednostek że dosłownie zarzucają jednostki kompa czapkami. Na śmierć.
- Podejrzewam, że źródłem mocy był Arbiter? Dobrze by było gdyby pojawił się komunikat o wypełnieniu opcjonalnej misji ;)
- Jakoś nie przypadła mi do gustu ta misja. Pierwsze trzy są fajne, a ta... jest po prostu nudna. Jeden fajny motyw to bohater w bazie sojusznika którym można sobie powalczyć ale poza tym nic się nie dzieje

MISJA V
- Przemiana... wiedziałem, że obecność Samira Durana (Dull w Twojej kampanii) musi pociągnąć za sobą jego infekcję w Zerga.
- Początek bardzo... efektowny.
- Pewnie tak już będzie do końca kampanii więc wspominam po raz ostatni – za dużo minerałów.

MISJA VI
- Nie wiem co mam napisać... po prostu, przeszedłem dość szybko.

MISJA VII
- Nie wiem czy tak miało być, ale pierwszą część misji (zniszczenie bazy Zergów) dokonałem wyłącznie za pomocą lotnictwa nie tracąc ani jednej jednostki – ciut za proste
- Em... natomiast w drugiej części mam chronić wiertło psioniczne które w ogóle się nie pojawiło.
- W tej misji dałeś plamę. Nie zadziałał Twój trigger z wiertłem, a nawet rozbicie wroga nie oznaczało zwycięstwa. Powinieneś przetestować tą mapkę jeszcze raz i samemu przejrzeć te błędy.

Dobra, starczy na razie. Przeszedłem połowę Twojej kampanii i... cóż, początki bywają ciężkie. Mój również nie należał do najwspanialszych więc nie ma co się zniechęcać. Teraz powiem co mi się w tej połowie podoba a co nie.

+ Sporo dialogów na początku kampanii i ogólnie fajny, terrański klimat
+ Teren... w porównaniu z moim terenem w pierwszej kampanii Twój wypada na „+”
+ Misje z jednostkami... najbardziej podobają mi się w Twojej kampanii misje w których łazimy oddziałem. Są w nich dialogi, sprytnie przemyślane trudności (jak to z Ultralami i Overlordem) oraz Infested Terranie którzy u mnie ogólnie wypadają na pół „+” ponieważ dodają szczyptę emocji podczas grania. Niepotrzebnie jednak dajesz ich w każdej misji... co za dużo to nie zdrowo.

- Poziom trudności leży i kwiczy. Nie wiem, czy powinienem dawać w związku z tym „-”, bo nigdzie nie było napisane że kampania ma być trudna. Z tym, że ja osobiście tracę sporo radochy gdy mam przewagę nad komputerowym graczem od samego początku gry.
- Dull i Marsiol znikają w dość dziwny sposób. Niby zostają by przeprowadzić badania, ale jednak Brown pyta o nich i dowiaduje się od Thodalisa (a właściwie nie dowiaduje) że coś jest nie tak ale nie wiadomo co bo paskudny Protoss wie ale nie powie.
- Skrypt w misji VI na pojawienie się wiertła nie działa

Wspomnę jeszcze, że szkoda iż gramy głównie Protossami (początkowe misje bardziej mi się podobały). Raz, że Terranie mieli o wiele fajniejsi klimat w Twoim wykonaniu (i sporo dialogów), a dwa, że ostatnio nagrałem się już Protossami aż mi uszami wyłażą. Jestem świeżo po testowaniu własnej kampanii więc Protków mi się nie chce na obecną chwilę.
Druga część mojej oceny kampanii wraz z werdyktem pojawi się w ciągu kilku następnych dni.
Nie jest źle jak na pierwszą kampanię ;)

EDIT:

MISJA VIII
- Fajna misja, choć chyba najłatwiejsza ze wszystkich w tej kampanii

MISJA IX
- Te miny dookoła Greya są fajne i niefajne... pozbawiły mnie Goliathów
- Wood: „Uciekajcie, w waszą stronę leci wielka gromada Zergów (...)” Ja: „Spoko koleś, moje 24 Battlecruisery dadzą radę, a jak nie to dorobię drugie tyle. Mam od groma zasobów ;).”
- Chyba przeoczyłem motyw ze zdradą Greya. Komu on do licha służył? (a kogo zdradził?)

MISJA X
- Ciekawy motyw z nawróceniem. Trochę wkurza fakt, że słudzy Archona czegokolwiek dokonali mimo iż miażdżyłem ich siły stadami Carrierów i Battlecruiserów.
- Przydałyby się jakieś miejsca bądź też komunikaty informujące gracza gdzie Zerg zdołał dotrzeć atakując Terran. Command Center nie może zostać zniszczone, ale jak ja mam pomóc Terranom w razie zagrożenia skoro są do mnie wrogo nastawieni a ja nie widzę ich sytuacji?
- To jak z tym kamieniem w końcu jest? Grey ględził, że ten kamień namawiał go do złego, natomiast na Dulla podziałał zupełnie odwrotnie.

MISJA XI
- Podobają mi się Twoje chodzonki. Nie wiem jak to wyglądało w pierwszej wersji (której czepiał się Der_Speeder), ale obecnie prezentują się bardzo fajnie

MISJA XII
- Backi znów rozniosły wszystko. Zdecydowanie za dużo minerałów (lub za słaby AI przeciwnika)

MISJA XIII
- Znalazłem ostatni oddział SLN... w tym Goliathy które nie potrafią chodzić po schodach. Bezużyteczne ;)
- Dolazłem do panelu zarządzania mając jeszcze 9 minut. Motyw z DT dobry, ale wykonanie trochę nie takie jakie powinno być. Przede wszystkim, DT powinni mieć na sobie „order:patrol”. Druga sprawa to ta cała masa Zergów nie biegnie na gracza (który najprawdopodobniej schowa się obok panelu oczekując na wybawicielski koniec misji) tylko patroluje sobie obszar przed panelem i nawet gdyby DT tam nie było żaden Zerg by mnie nie zranił. Niepoprawny „order” dla DT (lub też jego brak) sprawił, że musiałem wysłać Ghosty i Dulla by wykończyć resztkę Zergów która się zablokowała.
- Po zabiciu ostatniego Zerga Dull zrobił się niebieski. Dla jaj go zamordowałem, pojawił się komunikat o jego śmierci ale nie przegrałem misji :D
- Po zakończeniu misji okazuje się, że DT należeli do „Drużyny Vartasa”. Vartas przecież (SPOILER) okazał się zły... nie powinna to być „Drużyna Zardana”?
- Czy gdyby wyczerpał się czas podczas akcji z DT przegrałbym? Nie sprawdzałem tego, ale na moje oko gracz nie powinien wtedy przegrać, ponieważ zdołał wypełnić misję.

MISJA XIV
- No, wreszcie komp potrafi walczyć :D
- Ostatni atak jest... hmn... do wygrania, choć przyznam że miałem problem. Na szczęście zrobiłem sobie zapis w momencie gdy na liczniku były 4 minuty i za trzecim podejściem udało mi się wygrać
- Nie wiem czy to było celowe, ale gdy licznik wyniósł 0:00 wciąż gra się nie przerywała (przez co raz straciłem bohatera – i musiałem próbować ponownie). Grałem jeszcze dobrą minutę zanim skrypt ruszył dalej i misja się zakończyła.
- Zdecydowanie moja ulubiona misja.

EPILOG
- Aaa, więc wreszcie się wyjaśniło kim był uczeń Vartasa :D. Mam jedno zastrzeżenie... dlaczego uczniem Protossa był człowiek?
- Trochę dziwne, że do bazy wleciały Shuttle i Arbiter ale to szczegół

Czas na ocenę kampanii. Zrobię to trochę wzorując się na schemacie używanym dawno temu na SCArea.
Grywalność: za niski poziom trudności. Moim zdaniem jeśli już powstają kampanie do SC1 to powinny być one przeznaczone dla weteranów tej gierki, a faktyczną trudność mogą sprawiać jedynie misje od X wzwyż. Dla mnie który jestem bardzo dobry w walce z kompem (gorzej mi idzie z żywym graczem) trudność sprawiła jedynie ostatnia misja. Poza tym ciekawe polecenia i kontrowersyjne chodzonki które jednych mogą wkurzać a innym może się podobać ich oryginalność. Ja należę do tych drugich.
Fabuła: motyw z kamieniem trochę mało oryginalny. Nie jestem jakimś znawcą literatury czy fantasy, ale nawet ja spotkałem się ze "złymi" artefaktami. Przykładowo: Pierścień z Władcy Pierścieni czy Ostrze Mrozu z Warcrafta 3. Wiem, że w obecnych czasach ciężko coś nowego wymyślić, ale faktem jest że ten pomysł był już przerabiany kilka razy. Mam również wątpliwości co do działania kamienia. Z jednej strony powoduje przejście postaci na stronę zła: Grey czy Vartas a z drugiej na stronę dobra: Dull. To jak to w końcu z tym kamieniem jest? Nawrócenie Dulla w żaden sposób nie mogło poprawić sytuacji kamienia.
Ogólnie opowieść mi się podoba oprócz wyżej wspomnianego motywu z Dullem. Nie powinno być ono spowodowane działaniem kamienia. Mogłeś wymyślić coś innego na przywrócenie go do listy dobrych postaci.
Hmn... nie pamiętam, co dokładnie się stało z Marsiol?
I komu służył Grey przed zdradą?
Na te pytanie nie znajduję odpowiedzi.
Wykonanie: teren dość ładny. Triggery w większości działają bez zarzutów. Jest git pod tym względem.
Ocena: 8/10 gdyby to była moja kampania – podkręciłbym poziom trudności we wszystkich misjach oprócz ostatniej. Nie jest to jednak moja kampania i nigdzie powiedziane nie było, że została zrobiona z myślą o starcraftowych weteranach. Dlatego też nie mogę odjąć punktów w ocenie za poziom trudności. Reszta mniej więcej mi się podoba. Gdyby nie było błędu z wiertłem i takich niewyjaśnionych motywów jak los Marsiol czy nawrócenia Dulla poprzez zły kamień – byłoby oczko więcej ;).


Der_SpeeDer: double-posting jest zabroniony. Jeśli chcesz zwrócić uwagę forumowiczów na to, że napisałeś coś nowego, po prostu skasuj poprzedni post i wklej nowy, składający się z tego, co obejmował skasowany, plus nowa treść.

EDIT: W porządku. Zrobię tak następnym razem.
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2011, 08:52:06 am wysłana przez Zardon » Zapisane
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #26 dnia: Września 21, 2011, 03:00:50 pm »

Dzięki za krytykę, w wolnej chwili poprawię te kilka bugów, które wymieniłeś. Jeśli chodzi o poziom trudności to nie chciałem robić czegoś bardzo trudnego. Przykładowo grałem ostatnio w Twoją 'Flotę Zeratula' i przy misji 6 z Selendis dostaje baty, bo za szybko kończą mi się minerałki ;) Co do kamienia to założeniem było odwracanie charakteru - z dobrych postaci robi złych i na odwrót. O losie Marsiol dowiadujemy się w misji 6, a postać Greya i to jaką pełniła rolę jest wspomniane kilka razy we wstępie i pierwszych misjach.

I generalnie on miał być tym Duchem w prologu, ale pewnie niedostatecznie się postarałem, aby gracz się tego domyślił.
Zapisane
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #27 dnia: Września 21, 2011, 06:28:37 pm »

Cytuj
I generalnie on miał być tym Duchem w prologu, ale pewnie niedostatecznie się postarałem, aby gracz się tego domyślił.

W Prologu jest Duch, a w Epilogu dowiadujemy się że tym Duchem jest Grey. Więcej nie było chyba mowy o uczniu Vartasa ;)

Cytuj
Przykładowo grałem ostatnio w Twoją 'Flotę Zeratula' i przy misji 6 z Selendis dostaje baty, bo za szybko kończą mi się minerałki ;)

:). Mam nadzieję, że w miarę podoba Ci się moja kampania. Pisałeś kiedyś, że nie jesteś obeznany z fabułą StarCrafta, a ja zapomniałem wspomnieć że moje kampanie są kontynuacją historii z Brood War (dodatku do oryginalnego SC). Przez to możesz mieć wrażenie, że wyciągam różne motywy nie wiadomo skąd. Sorki, że wcześniej o tym nie wspomniałęm  :-[

Cytuj
O losie Marsiol dowiadujemy się w misji 6, a postać Greya i to jaką pełniła rolę jest wspomniane kilka razy we wstępie i pierwszych misjach.

Faktycznie... w misji 6 jest wyjaśniony los Marsiol. Greya natomiast nie kojarzę (do momentu gdy musimy z nim walczyć na platformie), ale przejrzę sobie pierwsze misje jak tylko siądę do lapka.
Zapisane
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #28 dnia: Września 25, 2011, 08:32:38 am »

:). Mam nadzieję, że w miarę podoba Ci się moja kampania. Pisałeś kiedyś, że nie jesteś obeznany z fabułą StarCrafta, a ja zapomniałem wspomnieć że moje kampanie są kontynuacją historii z Brood War (dodatku do oryginalnego SC). Przez to możesz mieć wrażenie, że wyciągam różne motywy nie wiadomo skąd. Sorki, że wcześniej o tym nie wspomniałęm  :-[
Znam fabułę, przeszedłem kampanię, ale sporo wątków mogło mi umknąć, o to mi chodziło ;) A co do twojej kampanii to kiedyś napisze co mi się podoba i co nie w odpowiednim temacie.

EDIT:
Wrzucam poprawioną wersję. Rozwiązałem ten problem z wiertłem w misji 7 w nieco inny (chyba ciekawszy) sposób, bo we wcześniejszych wersjach skrypt ustawiania budynku był trochę problematyczny. Zwiększyłem poziom trudności w większości misji poprzez zmniejszenie liczby minerałów, zmniejszyłem ilość czasu w misji 5 (60 minut to jednak było zdecydowanie za dużo). W misjach 4 i 6 zabrałem graczowi możliwość tworzenia Carrierów, a w 9 Battlecruiserów (ich udostępnienie było błędem ze względów fabularnych). No i rozwiązałem problemy wspomniane przez Zardona w misji 13.
Zapisane
scythale
Level 2-3
*
Wiadomości: 16


« Odpowiedz #29 dnia: Października 08, 2019, 06:06:29 pm »

Czy ktoś posiada jeszcze kopię kampanii i byłby skłonny się nią podzielić? Moja niestety wyparowała razem z innymi danymi ze starego dysku.
Zapisane
Strony: 1 [2] Drukuj 
« poprzedni następny »