StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 20, 2024, 01:33:31 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Problemy
| | |-+  Rozbudowa i walka Protossami
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Rozbudowa i walka Protossami  (Przeczytany 3637 razy)
czibi94
Gość
« dnia: Października 18, 2010, 02:24:58 pm »

Witam. Zamieszczam swojego replaya z gry Protossami. Jestem początkującym i chciałbym, abyście powiedzieli mi, co robię źle, co dobrze, co poprawić i zmienić. Pozdrawiam.

http://www.speedyshare.com/files/24751351/kicior.rep

Gwoli formalności:


« Ostatnia zmiana: Października 19, 2010, 04:29:16 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Rico
Level 3-3
*
Wiadomości: 37



« Odpowiedz #1 dnia: Października 19, 2010, 06:46:27 pm »

Witam. :) Jeżeli chcesz grywać na SP, to dalszej części nie powinieneś w ogóle czytać, jeżeli jednak chcesz się nauczyć i grać na MP, to:

Najpierw powinieneś przestać grać przeciwko komputerowi, a założyć konto na serwerze Podolsk lub Europe, i tam spróbować sił z żywym przeciwnikiem, chyba że chcesz wskoczyć od razu na głęboką wodę i potrenować z nami, forumowiczami (przynajmniej niektórymi), to zapraszam na ICCup. Następnie nauczyć się na pamięć jakiegoś typowego build orderu i efektywnie (czyli bez spóźniania Probek, budynków) go używać. Pooglądać replay'e lepszych graczy (w miarę możliwości także kopiowanie ich zagrywek) i przede wszystkim z nimi grać, nie przejmując się porażkami, bo będzie ich tyle samo lub więcej, co zwycięstw, nawet jeżeli opanujesz grę w znaczącym stopniu. Polecam następujące strony z taktykami (na str. SCA są lekko zardzewiałe i raczej pod grę 2v2) w języku angielskim (zakładam że umiesz, w dzisiejszych czasach angielski to mus):

http://wiki.teamliquid.net/starcraft/Main_Page

No i stronę ICCupu, jeżeli będziesz/czujesz się na siłach: www.iccup.com