StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 05:30:02 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Turnieje, mecze
| | |-+  Turniej SCA #1
« poprzedni następny »
Strony: [1] 2 3 ... 9 Drukuj
Autor Wątek: Turniej SCA #1  (Przeczytany 56329 razy)
Tomasz
Level 5-1
*
Wiadomości: 112



WWW
« dnia: Sierpnia 17, 2010, 01:36:36 am »

UWAGA: AKTUALIZACJA ZASAD ROZGRYWANIA I TURY!

W związku z chaosem panującym w poprzednim temacie, postanowiłem założyć nowy, poświęcony tylko i wyłącznie turniejowi. Będą tu zebrane wszystkie podstawowe dane na jego temat, żeby uniknąć przekopywania się przez dziesiątki postów.

***

Data rozpoczęcia turnieju: piątek 20 sierpnia

System rozgrywek: double elimination

Sposób rozgrywania meczów: większość meczów - BO3 (do dwóch zwycięstw); finały winner bracket, loser bracket oraz finał turnieju - BO5 (do trzech zwycięstw)

Map pool: Fighting Spirit, Medusa, God's Garden, Destination, Blue Storm

***

DRZEWKO TURNIEJU:
http://www.bracketmaker.com/tmenu.cfm?tid=372277

***

I TURA TURNIEJU

Numery meczów na załączonym drzewku: od 1 do 8

Termin rozegrania: piątek 20 sierpnia

Godzina rozegrania: dowolna, gracze powinni się umówić na najbardziej im pasującą godzinę

Sposób rozgrywania meczów: BO3 (do dwóch zwycięstw)

Mapy: pierwsza mapa - Fighting Spirit; kolejne wybiera przegrany spośród Medusy oraz God's Garden; mapy nie mogą się powtarzać

Komentarze:

 - po rozegraniu meczu, zwycięzca ma obowiązek powiadomić mnie o wyniku spotkania przez PMa na tym forum (nie dołączać replayów!),

 - mecze turniejowe mają być rozgrywane na specjalnym koncie utworzonym tylko i wyłącznie w celu rozegrania turnieju,

 - wszystkie gry muszą być zagrane w trybie "One on One" - ułatwi to weryfikację wyników,

 - gracze muszą zapisać replaye ze swoich gier - na sam koniec turnieju będą one potrzebne do skonstruowania replaypacka,

 - bardzo proszę o nie dzielenie się replayami z nikim innym aż do zakończenia turnieju,

 - jeśli obydwaj gracze nie mogą zakładać, to zakłada im ktoś inny w trybie Melee; wybiera on Terrana; odlatuje CC z pola gry, zabija swoje SCVki; Wtedy niezwłocznie wychodzi z gry,

 - co do mapy Medusa, to gramy na NeoMedusie, bo to poprawiona wersja; jest ona w mappacku ICCup

***

Film z losowania udowadniający moją uczciwość ( :D ) dla niedowiarków:

http://www.megaupload.com/?d=AO9JXFXD

***

Wszelkie pytania i wątpliwości należy zgłaszać w tym temacie. Po to on został założony - żeby uniknąć nieporozumień w samym turnieju.

Wyniki meczów, replaye i inne informacje związane z samym przebiegiem turnieju, znajdują się w drzewku turnieju, do którego link podałem wcześniej. Dlatego należy je regularnie sprawdzać.  ;)

Każdy uczestnik turnieju musi jak najczęściej sprawdzać ten temat, szczególnie ten post (będzie często edytowany). Tutaj będą znajdować się wszelkie potrzebne informacje.

Podziękowania dla: Rico (za pomoc duchową, znalezienie kilku osób do turnieju), Dawki (za doradzanie mi w sprawach organizacyjnych) oraz Matiego & Tropheusa (za wrodzony instynkt do maniany).

Good luck & have fun!
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 20, 2010, 08:44:48 pm wysłana przez Tomasz » Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #1 dnia: Sierpnia 17, 2010, 09:38:39 am »

Imo, prościej będzie, jak to przegrany powie o wyniku. Prawie każdy max 2 razy da info, a taki chociażby wygrany z WB będzie musiał co chwile maile pisać.
Zapisane

Tomasz
Level 5-1
*
Wiadomości: 112



WWW
« Odpowiedz #2 dnia: Sierpnia 17, 2010, 12:36:08 pm »

Logiczne, ale moim zdaniem wygrany to lepsze źródło wyniku. Nie, żebym wątpił w Waszą uczciwość, ale nieraz po przegranym meczu w napadzie frustracji, natychmiast wyłączałem komputer i nie chciałem mieć z tym nic do czynienia.  :D Poza tym nie chcę odmawiać zwycięzcom przyjemności zgłaszania swoich wyników.  ;) Nie widzę, żeby to było specjalnie problematyczne - jak dla mnie to jakieś 3 minuty roboty.
Zapisane
K.F.RRR
Level 2-4
*
Wiadomości: 19


« Odpowiedz #3 dnia: Sierpnia 17, 2010, 01:35:45 pm »

Może zrobić jakiś e-mail turniejowy, na który wysyłałoby się repy? Myślę, że byłoby to najlepsze rozwiązanie.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 03:26:24 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Tomasz
Level 5-1
*
Wiadomości: 112



WWW
« Odpowiedz #4 dnia: Sierpnia 17, 2010, 01:41:58 pm »

Pomysł nie najgorszy, ale w sumie wychodzi na to samo. PM/e-mail - żadna różnica.

Mam nadzieję, że wszyscy dotarli do tego posta. Z tego, co pamiętam, to niektórzy dołączali się do turnieju za czyimś pośrednictwem, jestem ciekaw czy w ogóle mają pojęcie o tym, że pary zostały już rozlosowane.  ;) Wszelkie osoby mające z nimi kontakt prosiłbym o poinformowanie ich i przesłanie im linka do tego tematu.
Zapisane
K.F.RRR
Level 2-4
*
Wiadomości: 19


« Odpowiedz #5 dnia: Sierpnia 17, 2010, 01:47:27 pm »

No, teoretycznie żadna, jednak wysyłanie na mail jest takie hmm... bardziej oficjalne : P.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 03:27:04 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #6 dnia: Sierpnia 17, 2010, 02:19:58 pm »

Anyway, finał będzie PvT.
Zapisane

Xelloss
Level 4-2
*
Wiadomości: 64



« Odpowiedz #7 dnia: Sierpnia 17, 2010, 02:25:11 pm »

Nie chcę robić problemów, ale ktoś, kto uczestniczy w turnieju, nie powinien mieć dostępu do repów reszty graczy, bo może to wykorzystać do niecnych celów. Nie kieruje mną w tym momencie brak zaufania do Tomasza, bo wydaje się on osobą poważną i godną zaufania, jednak napisać o tym musiałem.

Anyway, finał będzie PvT.
Ja bym raczej PvP obstawiał przy takiej ilości Protossów.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 03:27:38 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #8 dnia: Sierpnia 17, 2010, 02:27:47 pm »

@Xellos - dobry pomysł.
Zapisane

Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #9 dnia: Sierpnia 17, 2010, 03:58:45 pm »

Już tak sobie nie słodźcie, wasz no1 Zerg was rozjedzie z finałem włącznie ;D.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 07:18:49 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

Tomasz
Level 5-1
*
Wiadomości: 112



WWW
« Odpowiedz #10 dnia: Sierpnia 17, 2010, 04:51:15 pm »

Nie chcę robić problemów, ale ktoś, kto uczestniczy w turnieju, nie powinien mieć dostępu do repów reszty graczy, bo może to wykorzystać do niecnych celów. Nie kieruje mną w tym momencie brak zaufania do Tomasza, bo wydaje się on osobą poważną i godną zaufania, jednak napisać o tym musiałem.

Anyway, finał będzie PvT.
Ja bym raczej PvP obstawiał przy takiej ilości Protossów.

Masz na myśli to, żeby nie upubliczniać repków do końca turnieju?
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #11 dnia: Sierpnia 17, 2010, 05:19:27 pm »

Ma na myśli, że możesz analizować replaye innych graczy i zdobyć nieuczciwą przewagę, poznając swojego przeciwnika od podszewki ;).
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 07:19:17 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

Tomasz
Level 5-1
*
Wiadomości: 112



WWW
« Odpowiedz #12 dnia: Sierpnia 17, 2010, 05:21:30 pm »

Tak myślałem. No, w sumie niegłupi pomysł z tym nieupublicznianiem replayów. Mamy 2 opcje:

 - zwycięzca zgłasza tylko wynik meczu, a replaye wszyscy wyślą po turnieju,
 - zostawiamy tak, jak było.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 07:19:39 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #13 dnia: Sierpnia 17, 2010, 05:57:15 pm »

Cytuj
Tak myślałem. No, w sumie niegłupi pomysł z tym nieupublicznianiem replayów.

A mi się wydaje, że chodziło o to, że TY je będziesz miał, a powinien ktoś, kto nie bierze udziału w turnieju. Wyniki jednak trzeba udowodnić. Może Sapciu? W końcu jest odpowiedzialny na SCA za replaye :).
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 07:20:00 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #14 dnia: Sierpnia 17, 2010, 06:31:03 pm »

Moje propozycje, mam nadzieję rozsądne:
1) mecze gramy na iccup jako gry ladderowe (proszę tylko o upewnienie się, że wybrane mapy są w bieżącym mappacku) i wtedy wynik jest widoczny na profilu każdego gracza;
2) zgłaszamy wyniki, nie wysyłamy repków, te dajemy jako potwierdzenie, kiedy nasz przeciwnik nie chce przyznać porażki, albo są jakieś "ale";
3) rozciągamy trochę termin i zatrudniamy postronnego sędziego, który będzie obecny na każdym meczu, aby potwierdzić jego wynik.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2010, 07:21:10 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

Strony: [1] 2 3 ... 9 Drukuj 
« poprzedni następny »