StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Maja 19, 2024, 02:44:08 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft Area
| |-+  SCA - newsy, nowości
| | |-+  Dodane newsy
| | | |-+  Karune na temat Nydus Worma
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Karune na temat Nydus Worma  (Przeczytany 6166 razy)
deimos0
Newsman
*
Wiadomości: 251


Light's champion in stronghold of darkness


« dnia: Października 24, 2008, 06:28:09 pm »

Wypowiedź Karune odnośnie Nydus Worma


Nydus Worm jest jednostką, która przeszła kilka zmian od czasu jej ogłoszenia i ciekawi jesteśmy odzewu na ostatnie zmiany, pokazane podczas BlizzConu.
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, Nydus Worm jest częścią sieci transportowej, którą możesz przenosić swoje oddziały. Gdy Worm wydobywa się z ziemi, umożliwia wyjście nawet całej armii, tak jak zostało to pokazane tutaj:
http://starcraft2.com/screenshot.xml?s=84

Nydus Worm na poprzednim BlizzConie


Podczas zeszłorocznego BlizzConu, Nydus Worm musiał być tworzony z Nydus Canal i wyłącznie na Zergowskim Creepie. W związku z tym, by zrobić drop, potrzebny był Overlord, który przekształcał teren, a następnie Nydus Canal by mógł wytworzyć Worma na danej pozycji. Ze względu na czas, jaki trzeba było odczekać, szczególnie przy masowym dropie, Zerg potrzebował kilku kanałów do stworzenia odpowiedniej ilości Wormów, aby upewnić się, że przeciwnik nie zniszczy ich, zanim armia Zergów zdąży się wydostać.

Nydus Worm na obecnym BlizzCon

W ostatnim buildzie, Nydus Worm nie jest już tworzony w Nydus Canal. Co więcej, może być stworzony na dowolnym rodzaju terenu.
Zamiast tego, Worm wytwarzany jest przez Overseera w zależności od energii tejże jednostki. W takim wypadku, jeśli masz kilku Overseerów, możesz utworzyć kilka Nydus Canal (które będą miały swój „build time” zanim Worm wygrzebie się z ziemi) i zapewnić sobie większe powodzenie przy wyprowadzaniu swoich jednostek. Powiedzcie co sądzicie o tych zmianach. Pamiętajcie również, że jest to dyskusja o mechanice gry, a nie statystykach, które zawsze będą zmieniane by zbalansować rozgrywkę (np. zmiana czasu budowy, koszt energii, punkty życia itd.).



Karune wyjaśnił również kilka innych kwestii:

Gdy jednostki wchodzą do Nydus Worma lub Nydus Canal, znajdują się w sieci Nydus. Mogą ją opuścić dowolnym wyjściem, włączając w to strukturę Nydus Canal. Nie ma właściwie żadnych „podkopów”, całość bardziej przypomina wprowadzanie jednostek do Dropshipa. Gdy wszystkie wejścia/wyjścia zostają zniszczone, wszystkie jednostki w sieci giną, więc jako Zerg, dopilnuj by to się nie stało ;) .
Powyższa wypowiedź opisuje bardzo bezpieczny tryb transportowania jednostek, jaki stanowi sieć Nydus – tak długo dopóki przynajmniej jeden punkt tej sieci pozostaje nie zniszczony, nie ma zagrożenia utraty jednostek.

1. Czy uważacie któryś z projektów Nydus Worma za lepszy? Jeśli tak, to który?

2. Gdybyście mogli zaimplementować odpowiednią metodę transportowania dla Zergów, co by to było?

3.
Jakie dodatkowe wzmocnienia/osłabienia pasowałyby waszym zdaniem dla jednostek opuszczających Nydus Worma?





Źródło: http://www.sc2blog.com/

Tłumaczenie: Deimos0
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2008, 11:40:29 am wysłana przez Lukin » Zapisane

"There is no greater burden than choosing who to save" - Kamahl, Fist of Krosa
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #1 dnia: Października 25, 2008, 09:45:37 am »

Ja tam bym wolał Nudyska jako zwykłą* jednostkę, mutowaną w jakiiejś specjalnej strukturze. Po prostu żebym miał jakiś glut na swoim creepie, w którym mogę mutować to draństwo, i niech ono sobie pod ziemią drąży tunele ile dusza zapragnie.

*Zwykła sama w sobie to ona nie jest, ale wiadomo o co mi chodzi.
Zapisane
Kiko
VIP
*
Wiadomości: 91


SCA Graphic


WWW
« Odpowiedz #2 dnia: Października 25, 2008, 03:09:32 pm »

Dobry pomysł na jakiś news na stronie, czyż nie? :D
Zapisane

If I am silent then I am not real
Jak vip to vip :P
Lukin
Administrator
*****
Wiadomości: 108



« Odpowiedz #3 dnia: Października 28, 2008, 11:45:12 am »

Dobra robota Deimos0 :)
Newsa umieściłem na SCA. Info dla pozostałych newsmanów: też umieszczajcie takie rzeczy na SCA, nie czekajcie na mnie.
Zapisane
Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »