StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 06:01:59 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  USURPATION - Nowa kampania
« poprzedni następny »
Strony: 1 2 [3] 4 Drukuj
Autor Wątek: USURPATION - Nowa kampania  (Przeczytany 39361 razy)
Belwar
Level 2-3
*
Wiadomości: 15



« Odpowiedz #30 dnia: Lutego 12, 2010, 03:20:44 pm »

Kolory, to znaczy raz jesteśmy pomarańczowi, a raz np. zieloni. Może niektórym to nie przeszkadza, ale w kampanii kolory powinny być raczej określone.
Z tym Easter Eggiem to po prostu nie zatrybiłem, bo zmęczony już byłem ;>
A z tymi Guardami to mi właśnie o to chodzi, że myślałem, że sobie spokojnie przejdę, a tu nagle miła niespodzianka... (chyba, że w starej wersji też były, a ja je jakoś ominąłem :F)
Zapisane
Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #31 dnia: Lutego 12, 2010, 04:49:09 pm »

Dzięki, że zwróciłeś na to uwagę. Jest to pewnie spowodowane tym, iż gracz ma numer 5, ale w SCMDrafcie ustawiłem mu kolor gracza 9, więc tak lata pomiędzy oboma. I tutaj pytanie, czy ktoś wie, jak można temu zapobiec, nie zmieniając każdego triggera z gracza 5 na 9?
Easter Egg - No cóż, nie każdy musi kojarzyć stare filmy z Sylwestrem. xd
A Guardiany były w poprzednich wersjach, nie jestem tylko pewien, czy w tych, które umieszczałem na SCA.
Zapisane

Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #32 dnia: Maja 26, 2010, 01:42:38 pm »

Hmm? Olałem ten temat? Niemożliwe.

Admirał założył radę, żeby mieć przy okazji zdanie jakichś mądrych ludzi, żeby nie popaść w samoubóstwienie i dumę w jaką popadł DuGalle, więc chciał mieć kogoś, kto mu ten kretyński pomysł wybije z głowy.

Od takich rzeczy to admirał, podobnie jak każdy inny dowódca, ma SZTAB. I jeżeli DuGalle był arogancki, to bezsensowne przemianowanie sztabu na jakąś wydumaną radę NICZEGO by nie zmieniło. I dowódca, który popadł w samouwielbienie, nie będzie słuchał rad oficerów sztabowych nawet jeśli sobie jakąś wydumaną „radę” założą.

Ponownie mówię. Wszystkim działa, tobie nie, napraw Starcrafta, nie moją kampanię.

Że co, proszę?
Co to, u licha, za teksty? Ty się, kurczę, zapominasz. Ty robisz tę kampanię dla INNYCH, a nie dla siebie! I jeśli któremuś z owych „innych” kampania działa niepoprawnie, to zrób to tak, żeby w takim razie wszystkim działało poprawnie! A nie tobie i grupie wybrańców!
Po co, do jasnej Anielki, tak uparcie bronisz tych durnych kolorków, które wcale nie poprawiają jakości kampanii, wcale nie dodają dialogom żadnej estetyki, ale za to najwyraźniej uniemożliwiają granie na niektórych komputerach?

Tak więc: USURPATION po polsku brzmi iście kretyńsko.

Tytułu kampanii to się akurat nie czepiałem. I nie, „uzurpacja” nie brzmi kretyńsko, to normalne słowo z normalnej polszczyzny. Zresztą, mówienie, że brzmi kretyńsko, jest o tyle bez sensu, że „uzurpacja” brzmi niemal identycznie, jak „usurpation” (wszak obce słowo).

No i nie zapomnij o braku polskich znaków w kampanii. Głupio by wyglądały polskie napisy "Rój Jedności" przy "Alpha Sqadron" i innych. Wiesz co? Mam wspaniały pomysł, na potrzeby kampanii spolonizuję całego Starcrafta, żeby wszystko było w jednym języku...

O, ludzie. Bez komentarza.

Nie, tak mi się podoba i koniec, uważam to za dobre i właściwie ty, jako jedyna osoba zacząłeś ze mną dyskusję na 2 stronach, właściwie o niczym!

Nie ma sprawy, skoro według ciebie błędy to tylko poważne błędy, a te drobne trzeba olać i powiedzieć wręcz, że to jest dobre, to chyba nie mamy o czym mówić.
Tylko ostrzegam, że jak się kiedyś weźmiesz za pisanie tekstów w jednym z działów na tym forum, i postanowię przyjąć rolę krytyka, to nie będę traktował lekko tłumaczeń podobnego kalibru, czyli że ty nie będziesz poprawiał błędów ortograficznych, bo to nic nie znaczące pierdoły, a poza tym to ci się podoba i tak jest dobrze.

Może i fakt, że ostatnio wziąłem się za tworzenie tekstów zamiast kampanii, sprawił, że stałem się bardziej drobiazgowy w kwestiach merytorycznych (tak jak w przypadku tej nieszczęsnej „rady”), ale bzdura, choć mniej zauważalna, niż w innych mediach, nadal jest bzdurą.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #33 dnia: Maja 26, 2010, 09:17:43 pm »

Odświeżyłeś temat sprzed paru miesięcy, no ale dobra, kampania jest zawieszona, chociaż gdzieś tam coś robię sam sporadycznie.

Cytuj
Od takich rzeczy to admirał, podobnie jak każdy inny dowódca, ma SZTAB. I jeżeli DuGalle był arogancki, to bezsensowne przemianowanie sztabu na jakąś wydumaną radę NICZEGO by nie zmieniło. I dowódca, który popadł w samouwielbienie, nie będzie słuchał rad oficerów sztabowych nawet jeśli sobie jakąś wydumaną „radę” założą.
No więc jeśli ci się podoba, mogę przemianować radę na sztab. Hmm?

Cytuj
Że co, proszę?
Co to, u licha, za teksty? Ty się, kurczę, zapominasz. Ty robisz tę kampanię dla INNYCH, a nie dla siebie! I jeśli któremuś z owych „innych” kampania działa niepoprawnie, to zrób to tak, żeby w takim razie wszystkim działało poprawnie! A nie tobie i grupie wybrańców!
Po co, do jasnej Anielki, tak uparcie bronisz tych durnych kolorków, które wcale nie poprawiają jakości kampanii, wcale nie dodają dialogom żadnej estetyki, ale za to najwyraźniej uniemożliwiają granie na niektórych komputerach?
Słyszysz siebie? Działa *wszystkim* którzy w to grali (na forum nikt nie zgłosił błędów, betatesterzy kolejnych misji także nie), tylko nie tobie. Zreinstaluj Starcrafta, napisz i dodaj samodzielnie brakującą linijkę kodu, kolory działają jak działać mają. Może na potrzeby kampanii stworzę wstecznie kompatybilnego Starcrafta, np. na Nokię? -_-

Cytuj
Tytułu kampanii to się akurat nie czepiałem. I nie, „uzurpacja” nie brzmi kretyńsko, to normalne słowo z normalnej polszczyzny. Zresztą, mówienie, że brzmi kretyńsko, jest o tyle bez sensu, że „uzurpacja” brzmi niemal identycznie, jak „usurpation” (wszak obce słowo).
To była ironia, ale nie ma po co dalej poruszać tego tematu.

Cytuj
Nie ma sprawy, skoro według ciebie błędy to tylko poważne błędy, a te drobne trzeba olać i powiedzieć wręcz, że to jest dobre, to chyba nie mamy o czym mówić.
Wiesz, nie wszyscy muszą widzieć świat tak jak ty. Pewien mądry człowiek kiedyś mi powiedział, że gdy zaakceptuje się fakt, iż innymi kieruje dana sytuacja jego a nie twoja, która oddziałuje na sposób postrzegania świata, życie stanie się prostsze.

Cytuj
Tylko ostrzegam, że jak się kiedyś weźmiesz za pisanie tekstów w jednym z działów na tym forum, i postanowię przyjąć rolę krytyka, to nie będę traktował lekko tłumaczeń podobnego kalibru, czyli że ty nie będziesz poprawiał błędów ortograficznych, bo to nic nie znaczące pierdoły, a poza tym to ci się podoba i tak jest dobrze.
To miała być groźba czy co? Chcesz to ci wyślę wszystko co powypisywałem w internecie, ale to chyba już nie jest dyskusja w temacie o ledwie zaczętej kampanii?
Zapisane

Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #34 dnia: Maja 27, 2010, 02:15:56 am »

Działa *wszystkim* którzy w to grali (na forum nikt nie zgłosił błędów, betatesterzy kolejnych misji także nie), tylko nie tobie.

I to wystarczy. Wiesz, że działa dobrze na podstawie testów garstki osób, co nijak nie świadczy o tym, że będzie działało dobrze tysiącom. A jak się pojawią ci z podobnym mojemu problemem, to co – też im powiesz, żeby się wypchali?

Zreinstaluj Starcrafta, napisz i dodaj samodzielnie brakującą linijkę kodu, kolory działają jak działać mają.

…i jeszcze, co gorsza, zasugerujesz, że powinni studiować informatykę, specjalnie na potrzeby tej kampanii, bo Tobie się palcem nie chce kiwnąć? To ty lepiej posłuchaj siebie.

Może na potrzeby kampanii stworzę wstecznie kompatybilnego Starcrafta, np. na Nokię? -_-

…zwłaszcza, jak piszesz tamto powyżej, i jeszcze coś takiego. Porównywanie prostej zmiany w mapkach (i niepowodującej wcale spadku ich jakości, bo te kolorki nijak nie poprawiają takowej) do prac nad kodem Starcrafta jest, mówiąc oględnie, mało śmieszne.
A skoro lubisz takie komedie, to coś ci powiem: z moim wydaniem StarCrafta wszystko jest w najlepszym porządku, *wszystkie* mapki działają na nim bez zarzutu – włącznie z tymi najbardziej kuriozalnymi, jak Aliens – i tylko twoja się sypie. I co teraz powiesz, mądralo? Może to, że twój tajemny system robienia mapek jest jedynie słuszny, i nawet jeśli dany komp radzi sobie z wszystkimi innymi bez problemu, a z Twoją nie, to i tak oznacza to, że należy mu się naprawa? Bo Twojej mapki akurat nie czyta? Bo to jest jeszcze podyktowane jakże kluczowymi i fundamentalnymi elementami mapek – KOLORAMI LITER???
Absurd.

To miała być groźba czy co?

Nie. Aluzja.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #35 dnia: Maja 31, 2010, 07:52:24 pm »

Weźcie bo się zaczyna nieprzyjemnie robić :/.
Zapisane

And that's to say "thank you".
Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #36 dnia: Czerwca 04, 2010, 09:23:26 pm »

Bo Speeder oczywiście wie swoje i nic mu nie powiesz "anty", bo znajdzie ripostę na Googlach :).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2010, 05:45:46 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #37 dnia: Lutego 25, 2012, 10:37:49 am »

Kurde, jak mnie tu dawno nie było.
Tak sobie ostatnio uruchomiłem starego, dobrego Broodwara i akurat ujrzałem moje stare mapy z kampanii Usurpation. Obleciałem to szybko i... Cóż, może nawet pokuszę się o wrzucenie czegoś wam, tak dla smaka, wszakże tak patrzę i widzę - nic się tu nie dzieje, może ktoś jednak wciąż lubi powrócić do starego SC1.
Jedna jedyna mapka (prócz pierwszej) była tak chyba w stu procentach gotowa, wyrwana całkiem z kontekstu, ale może komuś zapewni kilka minut rozrywki.

http://www10.zippyshare.com/v/77452503/file.html
Zapisane

Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #38 dnia: Lutego 25, 2012, 05:13:55 pm »

W wolnej chwili zagram.

Jakbyś miał ochotę na kampanie w SC1 to daj znać - wrzucę jeszcze raz swoją ;). Myślałem nad wydaniem nowszej wersji, z uwzględnieniem błędów znalezionych przez Scythale, ale jakoś tak się odechciewa widząc, że coraz mniej ludzi w to gra.
Zapisane
Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #39 dnia: Lutego 25, 2012, 07:40:10 pm »

Nie mogę się przekonać do SC2, a do SC1 lubię czasem powrócić. Wrzucaj.
Może nawet coś poskrobię jeszcze w Usurpation, folder z kampanią jest zapchany nieskończonymi mapkami, niektóre nawet mają całkiem niezły teren zrobiony w SCMDrafcie, kurczę, aż żal marnować. Postaram się coś skrobnąć w najbliższych tygodniach.
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #40 dnia: Lutego 26, 2012, 09:36:11 am »

Zardonku nawet tak nie mów, tylko rób rób :)

Co do mapy to gra się nawet fajnie.

Niedociągnięciem jest ta "zapora z Archonów". Musisz przewidywać, że gracze nie będą chcieli przejść tego tak jak ty. Ja sobie np. przejąłem 3 z tych archonów i wybałuszyłem oczy jak Zergi zaczęły pomagać Konklawe zabijać moje jednostki :P. Możesz ustawić te Zergi neutralne i nieśmiertelne (wtedy nawet storm nie wyda ze tam są) dopóki nie zniszczy się tego Nexusa. Nawet jeśli zniszczę Nexus pojawia się center view na te Archony, ale nic nie widać (chociaż to mogło być celowe, nie wiem). Nie rozumiem też, czemu zniszczenie Nexusa przyciągnęło Zergi?
Ponarzekałem, ale fajna mapka do pogrania na 15 min.
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2012, 10:03:06 am wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #41 dnia: Lutego 26, 2012, 11:24:18 am »

Zergowie przybywają, bo są niezwykle czuli na psioniczne efekty; Nexus Konklawe został zniszczony, jakiś Mózgowiec to wyczuł i posłał tam swój rój. Inna sprawa, że Zergowie się tam wykopują, chciałem, by było efektywnie.
Co do faktu, iż Zergowie wykopują się podczas zwyczajnego ataku na Konklawe - cholera, przysiągł bym, iż rozwiązywałem ten problem podczas tworzenia mapy, jak widać coś poszło nie tak. Chociaż nawet wtedy nie przewidziałem, iż gracz mógłby użyć sztormu, jak widać misja jednak nie jest całkowicie skończona...
Wycentrowanie ekranu na Archony było zamierzone, wszakże to całkiem miłe uczucie widzieć, jak przeciwnicy się wzajemnie wybijają, nieprawdaż?
I tak się zastanawiam; czy aby misja nie jest zbyt łatwa?

Edit: W ogóle to muszę parę rzeczy zmienić, Drony da się chyba przejąć i założyć bazę Zerga, co nie powinno mieć miejsca. Overlordy też usunę, bo i je da się przejąć. To właściwie powód dla którego zapora Konklawe składała się z Archonów - wcześniej była tam flota nie do pokonania dla gracza, na którą miała wlatywać masa Zergów, ale uświadomiłem sobie, że gracz może przejąć jakiś latający obiekt...
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #42 dnia: Lutego 26, 2012, 08:51:55 pm »

Wycentrowanie ekranu na Archony było zamierzone, wszakże to całkiem miłe uczucie widzieć, jak przeciwnicy się wzajemnie wybijają, nieprawdaż?

Czytaj ze zrozumieniem ;). Wycentrowanie owszem jest, ale nie ma tam wizji, nic nie widać. Zrobienie map revealera lub jakiegoś zakopanego Zerga na chwilę może pomóc.

Drony da się chyba przejąć i założyć bazę Zerga, co nie powinno mieć miejsca. Overlordy też usunę, bo i je da się przejąć.

Wystarczyłoby po prostu zrobić, że dany gracz nie może budować zergowskich budynków. Oversy są potrzebne, bo mamy Dark Templarów :P. Chyba, że dałbyś po prostu wizję przeciwnikowi, ale to trochę bez sensu. Ale skoro o tym już wspomniałeś, to można jednak przejąć Overlorda i w ten sposób podejrzeć te zakopane jednostki :).


Edit (odniesienie do posta niżej): Grałem w mapę tylko raz i piszę to co widziałem. Jak sam widzisz, istnieją upierdliwi gracze, którzy zrobią wszystko aby nie przejść mapy tak, jak wymyślił to sobie autor :D. Chociaż solidne "betatesty" powinny wyeliminować takie babole, no nie?
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2012, 02:44:00 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

And that's to say "thank you".
Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #43 dnia: Lutego 26, 2012, 08:57:19 pm »

Jakże nie ma, jak jest? Revealer pojawia się tam, gdy gracz schodzi z platformy od bazy Zerga, jest tam do czasu, aż gracz nie wejdzie... Hmm, no właśnie dopóki nie wejdzie na teren Archonów, może w tym był problem? Wydaje mi się, że któraś z twych jednostek musiała się tam znaleźć (jakżeś już wspomniał - przejąłeś kilku Archonów), a dopiero po tym zniszczyłeś Nexus. Cóż, nie przewidziałem tego, poprawię w kolejnej wersji. Czy może raczej: jeśli kiedyś skończę tę kampanię.

Co do detektorów - chyba po prostu ustawię komputerowi wspólną wizję po wyjściu ze świątyni, nie będę zbytnio kombinował.

Cytuj
Wystarczyłoby po prostu zrobić, że dany gracz nie może budować zergowskich budynków.
Dokładnie o to mi chodziło, właściwie to już to zrobiłem.
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #44 dnia: Lutego 26, 2012, 09:08:31 pm »

Przepraszam, ale jak przeczytałem ten post drugi raz to się roześmiałem. Robisz mapę, w której nawet sugerujesz, że najlepszym sposobem przetrwania jest używanie specjalnych zdolności jednostek, a potem piszesz, że nie przewidziałeś, że ktoś użyje tu stormu (sam nie użyłem, ale w swoich mapach często robiłem zergowskie zasadzki)?

Popoprawiaj te babolki i kończ kampanię, bo zapowiada się na jedną z lepszych w ogóle (nie tylko z tych w polskiej wersji).
Zapisane

And that's to say "thank you".
Strony: 1 2 [3] 4 Drukuj 
« poprzedni następny »