StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 20, 2024, 09:29:04 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Offtopic
| |-+  Dyskusje dowolne (Moderator: oOldXman)
| | |-+  Fate of Zangor
« poprzedni następny »
Strony: 1 2 [3] 4 Drukuj
Autor Wątek: Fate of Zangor  (Przeczytany 21208 razy)
Darigan
Level 3-4
*
Wiadomości: 45


SILENCE ! ! !


« Odpowiedz #30 dnia: Stycznia 08, 2010, 09:50:48 pm »

Z tymi płomyczkami to było dużo zabawy, ale teraz robię je w 20 sekund. :D
W tym poście walnę recenzję taką pełną bo skończyłem i jak tylko będę miał czas napisać to zedytuję.
Zapisane

"Bo płomień mojej duszy to dwa krzywe lustra i zepsuta latarka..."
                                                                                                             ~ Anonim
Mardok
VIP
*
Wiadomości: 111



« Odpowiedz #31 dnia: Stycznia 08, 2010, 09:51:34 pm »

Wstawiłem wszędzie, ale postanowiłem część wykastrować, bo było zbyt banalne w stylu "przyciski można naciskać aby przejść przez kryształy" Zastosuję się do rady :P
« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2010, 11:10:53 pm wysłana przez Mardok » Zapisane


"Jeżeli przeciwnik gra somewhat 3 Gate 1 base all-in, nie techuj na siłę."
Rafikozor
Darigan
Level 3-4
*
Wiadomości: 45


SILENCE ! ! !


« Odpowiedz #32 dnia: Stycznia 08, 2010, 09:53:56 pm »

Na mnie możesz liczyć zawsze! Zawsze chciałem zrobić własną grę, ale wystarczy mi pozycja beta - testera :D

EDIT: Nie wiem czy nie dokończyłeś, ale w tej pełnej wersji też brakuje grafik do 7 portalu :/
Zapisane

"Bo płomień mojej duszy to dwa krzywe lustra i zepsuta latarka..."
                                                                                                             ~ Anonim
oOldXman
Moderator
*****
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #33 dnia: Stycznia 08, 2010, 10:03:41 pm »

Nie mogę przejść tej części w której trzeba są płomyki na lodzie, jednego nie mogę zebrać, przejeżdżam po nim i nic, po za tym nawet jak bym zebrał to i tak był bym bez wyjścia.

Wciągająca ta gra, ale trzeba myśleć, czyli ja się nie nadaje.

EDIT: Przez PM powiedz mi ktoś jak to przejść :P?! A taki jeden płomyk, jego ma się nie dać zbierać, tak?
Zapisane

sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #34 dnia: Stycznia 08, 2010, 10:07:26 pm »

Właśnie za pierwszym razem też zauważyłem, że jeden płomyk mnie olał. Ale i tak zobaczyłem że przegrałem, więc odpaliłem jeszcze raz i jakoś więcej nie miałem tego problemu. Xman, po zebraniu płomyczków wyrzuca cię z tej klatki na zewnątrz. :P I grasz dalej.

Cytat: Darigan
Zresztą wydaje mi się, że zmotywowaliśmy chłopaka do działania  :P

Oj raczej tak... ;D Ale zostaniesz z nim sam na kilka dni, bo serio wyjeżdżam w weekend. (chyba)
Dopilnuj, żeby mu się nie znudziło hehehe!

@down taa jeszcze mu rozrysuj najlepiej jakie ruchy wykonywać. To nie kostka rubika...
Zapisane
Darigan
Level 3-4
*
Wiadomości: 45


SILENCE ! ! !


« Odpowiedz #35 dnia: Stycznia 08, 2010, 10:08:27 pm »

Poczekaj Xman postaram się Ci powiedzieć tylko sobie screen'a zrobię i Ci wytłumaczę.
Albo lepiej Ty wstaw screen'a tej planszy to Ci powiem jak.

EDIT: Postaram się :D Dostanie dziś wieczorem (bardziej w nocy) recenzję :D

@up wiesz... nie chcę przypominać kto narzekał na brak instrukcji   ;D

------------------------------

Dobra też skasowałem parę, dlatego Mardok ma doubla.

Słuchaj stary, nie przeszedłem jeszcze całego siódmego etapu, ale...
...świnia była zaskakująca, ale mało klimatyczna, zmień ją na jakiegoś demona, czy coś.
...ten motyw "questów" w tym lesie wybitnie robiony na szybko; tych NPC nie widać spod tych drzew (wpadłem na nich przypadkiem)
... teksty w stylu "nastukać" są wybitnie roboczą wersją robioną na szybko

Tak więc:
* ten 7 etap pokazał, że masz jeszcze kilka ciekawych pomysłów i możliwości w zanadrzu.
*nie śpiesz się, przepraszam jeśli wywarliśmy presję; dopracuj to tak, żeby było klimatycznie i z sensem.
*na litość Boga zamień te zwierzątka na ludzi

To na razie tyle jeśli chodzi o 7 etap.
Na razie chyba jesteśmy w wersji "v. beta0.3".


@up w sumie racja; to cożeś Mardok paniki narobił  ;D
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2010, 02:24:22 am wysłana przez oOldXman » Zapisane

"Bo płomień mojej duszy to dwa krzywe lustra i zepsuta latarka..."
                                                                                                             ~ Anonim
Mardok
VIP
*
Wiadomości: 111



« Odpowiedz #36 dnia: Stycznia 08, 2010, 11:32:57 pm »

To specjalnie zrobiłem "nie z tej beczki". Zauważ wyraźną zmianę terenu chociażby. Poza tym ja to pół roku robiłem, wcale mnie nie presjonowałeś. Ten poziom to taki przerywnik od klimatu na razie. Poza tym pokazywałem po prostu jakie będą rodzaje zagadek w pełnej wersji, a zwierzątka były najłatwiejsze :P A trochę się rozerwałeś przy tej świni, czy była irytująca?
Zapisane


"Jeżeli przeciwnik gra somewhat 3 Gate 1 base all-in, nie techuj na siłę."
Rafikozor
Darigan
Level 3-4
*
Wiadomości: 45


SILENCE ! ! !


« Odpowiedz #37 dnia: Stycznia 09, 2010, 12:02:51 am »

Powiem Ci, że świnia była ciekawym elementem zręcznościoym.
Zagadki są super, szczególnie mi się spodobała tocząca się kula. wiedziałem, że się potoczy jak tylko zobaczyłem taką niszę, w której można się schować, a sekundę później się potoczyła.
Pierwsze 2 - 3 poziomy są bardzo proste a potem skacze poziom trudności i... i w zasadzie potem się już nie zmienia. To niedobrze, zmiana powinnna być bardziej stopniowa ,a poziom ogólnie wyższy.
Na początku gry by się przydało taki ogólny ekran gdzie było by powiedziane czym się chodzi etc.
Względnie (a myślę, że byłoby to lepsze) jakiś krótki samouczek np. misja polegająca na uruchomieniu dźwigni za kryształem. Tak żeby można było skojarzyć te kamienie i ogień.
Oprócz tego przy kliknięciu Esc w czasie gry zmień napis z "powrót do ekranu tytułowego" na "menu główne" lepiej to będzie wyglądać. No i przydała by się opcja wczytywania z poziomu gry, a nie tylko z poziomu menu głównego. Ach i w takiej demówce tą wstawkę fabularną (powiedzmy szczerze - marną) sobie możesz darować (mówię tu o tym tekście na początku), albo chociaż popraw interpunkcję i styl.

EDIT: Mardok jesteś "zuy" nie mogłem się oderwać dopóki nie ukończyłem tej demówki :D
Oprócz w/w argumentów dotyczących poz. 7 mam jeszcze kilka:
*poz.8 - ten lód w pustynnym mieście :/ marnie to wygląda(potem w misji 10 też)
*poz.9 - trzeba się domyślić, że należy kliknąć spację, żeby płyty zadziałały (powinno być to powiedziane na początku jakoś)
*<gdzieś tam po drodze chyba poziom 8> - ta część w której się skacze jakkolwiek fajna to jednak zbyt prosta.

Ogólnie poziom trudności popraw. Fabularnie to do demówki się nie będę czepiał, ale jedynymi lepszymi momentami były: sama końcówka i odczytywanie napisu (jakoś tak w połowie). Mówiłeś, że demo trwa około 30 min. ja dałem sobie radę kombinując w jakieś 20 minut (19 z sekundami).

Jeśli chodzi o fabułę to mogę Ci pomóc; w końcu nie musi być wysokich lotów, chodzi o to żeby nie psuła gry.
Podobał mi się motyw przejażdżki koniem (nie odważyłem się poczęstować go marchewką).
Słuchaj te wstawki jak się konno zmienia krainy to będę w pełnej wersji jako taki wolny wybór - w sensie będzie można wybrać co chcesz odwiedzić? Jakieś poboczne wątki nie byłyby złe.

Ogólnie gra ma duży potencjał, a Ty niezłe pomysły. Służę wszelką pomocą (nie umiem obsługiwać RPG makera, ale mogę się spróbować nauczyć).

Polecam Wam wszystkim wypróbujcie sobie, bo naprawdę niezła zabawa.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2010, 12:47:19 am wysłana przez Darigan » Zapisane

"Bo płomień mojej duszy to dwa krzywe lustra i zepsuta latarka..."
                                                                                                             ~ Anonim
oOldXman
Moderator
*****
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #38 dnia: Stycznia 09, 2010, 02:27:11 am »

Na życzenie Mardocka, oczyściłem ten temat ze spamu. Przepraszam jeżeli coś pominąłem. Niech reszta postów od tej pory będzie w miarę na temat. To Offtopic, więc może być luźno, ale bez przesady.
Zapisane

sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #39 dnia: Stycznia 09, 2010, 10:06:27 am »

Przecież wszystko było na temat...
Jak dla mnie ta świnia była sygnałem, że gra jest "z jajem". ;) Utwierdziły mnie w tym sceny batalistyczne jakie chwilę później ujrzałem. Faktycznie wiewiórek nie widać. I nie rozumiem, czemu zbieramy ogień, by otworzyć przejście? Może jakieś małe kryształki by bardziej pasowały?
Z tego co napisał Darigan, w późniejszym etapie potrzeba użyć czegoś więcej, niż kursorów. W takim razie klawiszologia obowiązkowo objaśniona.

EDIT: Udało mi się! xd Trochę mnie kłują w oczy niedoróbki graficzne - nagle zacząłem chodzić po dachu budynku. No i znów te nieszczęsne objaśnienia... to trzeba ogarniać podchodząc wszędzie gdzie się da i wciskając spacebar. Inaczej nie da rady.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2010, 10:56:26 am wysłana przez sap » Zapisane
ComboMaster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52



« Odpowiedz #40 dnia: Stycznia 09, 2010, 10:24:57 am »

Polecam Wam wszystkim wypróbujcie sobie, bo naprawdę niezła zabawa.
Dla mnie lepszą zabawą jest tworzenie gier od podstaw.

A co do przedstawionej gry to grafika bardzo ładna, audio może być, ale:
-przydała by się opcja restartu misji,
-informacje o sterowaniu np. na F1,
-to co Darigan zalecał.

Życzę powodzenia przy projekcie.
Zapisane

Mardok
VIP
*
Wiadomości: 111



« Odpowiedz #41 dnia: Stycznia 09, 2010, 02:34:27 pm »

Największej pomocy potrzebuję przy układaniu mapek. Wiecie już jakie są schematy (przełączniki, kryształy, lód itp. W każdym lvlu macie pokazany inny rodzaj łamigłówki) teraz na lekcji, wykładach możecie wziąć kartkę i nakreślić mi jakiś poziom, zeskanować i mi wysłać :P Mi już kończą się pomysły, a wy możecie coś wymyślić. A co do lodu w pustynnym mieście, to z góry zakładałem że poziomy łamigłówek będą trochę wyjęte z klimatu.
Zapisane


"Jeżeli przeciwnik gra somewhat 3 Gate 1 base all-in, nie techuj na siłę."
Rafikozor
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #42 dnia: Stycznia 09, 2010, 02:52:16 pm »

Ja bym dla urozmaicenia dodał nieliniowe questy, z wieloma możliwymi rozwiązaniami dającymi różne korzyści*. Jakieś ukryte, nieobowiązkowe poziomy itp. I wybacz, ale ja jakoś nie mam czasu i ochoty na kreślenie mapek w MS Paincie dołączając do każdej opis proponowanych skryptów. ;)

Kłopotliwe jest dla mnie też wchodzenie w odwiedzone plansze... Jeśli (o zgrozo!) zdarzy mi się wejść przypadkiem w portal, który już odwiedziłem, muszę czasem wczytać grę, gdyż niekiedy planszy powtórnie wykonać się nie da. Jeśli w dodatku z rozpędu dokonam sugerowanego zapisu gry nadpisując mój plik... muszę zaczynać od nowa. :| Zbyt user-friendly to nie jest, ale rozumiem że trzeba uważać jak się chodzi, zamiast biegać bez opamiętania i kontroli jak ja.
Zdarza mi się to często, np. na szóstej planszy - przez swoją nieuwagę przytrzymałem kursor jadąc po lodzie, w wyniku czego po zetknięciu z kamieniem od razu przez niego przeleciałem. Uderzył mnie również niesympatyczny "GAME OVER" gdy zbliżyłem się do niegroźnie wyglądającej, czarnej kuli w stanie spoczynku... Ona jest wybuchowa, trująca czy co? Tak, tego typu "kfiatki" zmusiły mnie już nieraz do rozpoczęcia poziomu lub całej rozgrywki od samego początku. I po co ja tak intensywnie te strzałeczki wciskam? :(

*Przez korzyści rozumiem jakieś pomocne w późniejszych etapach informacje (ułatwiające rozwiązanie łamigłówki), przedmioty... (mogące nas na przykład uchronić przed gniewem świni, która nieraz mnie już wszamała :D) A gdyby nie AI świni, przejście byłoby niemalże niewykonalne. :)

PS. To już finalna wersja wersji demonstracyjnej? Bo na końcu poczułem się dokładnie tak, jak gdyby mi powiedziano: "Teraz zaczyna się przygoda, ale prosimy o zakup pełnej wersji gry."

PS2. http://forum.scarea.pl/index.php?topic=449.msg6833#msg6833
Nie ma jak reklama... :D
Zapisane
Mardok
VIP
*
Wiadomości: 111



« Odpowiedz #43 dnia: Stycznia 09, 2010, 03:05:03 pm »

Nie, nie nie. Możesz na kartce w kratkę zamalować te kratki które są ścianami, lód dać zamalowany krzywymi liniami, przyciski oznaczyć P, kryształy K. Dla lepszej orientacji daj że P1 przełącza K1 i tak dalej. Ja tak robiłem moje poziomy, więc jak coś naskrobiesz długopisem to byłoby to dla mnie pomocne :P
Ps. http://forum.scarea.pl/index.php?topic=459.0
Zapisane


"Jeżeli przeciwnik gra somewhat 3 Gate 1 base all-in, nie techuj na siłę."
Rafikozor
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #44 dnia: Stycznia 09, 2010, 03:15:25 pm »

Ale skanera nie mam, a brat mi raczej cyfrówki nie pożyczy. :|

Z przyciskami to nie problem, ale gdyby robić przełącznik w stylu tego na dziewiątej bodajże mapce, musiałbym opisać co robi.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 Drukuj 
« poprzedni następny »