A na mecha w ZvT najczęściej gra się hydry, ewentualnie hydra + lur (+ ling).
Mass hydra wypada blado w porównaniu z rozmieszczonymi Siege Tankami...
Jak nie ma zbyt dużo tanków to ultraliski+hydraliski można grać.
Edit: obejrzałem 2 rep, znowu dostałes po dupie przez brak defilerów.
Akurat swarmy są dobre, jeżeli jest dużo lurów. W zasadzie tanki nie robią nic lurom zakopanym pod swarmem.
Obejrzałem 1. Byś mógł wygrać gdybyś zrobił szybciej defilery. Najlepiej zaraz po Lurkerach techować do Hive, potem od razu defiler mound i upgrade "consume".
CytujJak nie ma zbyt dużo tanków to ultraliski+hydraliski można grać. CytujEdit: obejrzałem 2 rep, znowu dostałes po dupie przez brak defilerów.Niezupełnie. ZvMT polega na po prostu posiadaniu większej ilości syfu. Innymi słowy, stawiasz ekspansje jak maniak - bo Mech Terran nie jest na tyle mobilny, by ci je zabrać - i polegasz na Lair techu. Defilery nie są tak potrzebne, jak w walce z piechotą. Skupiasz się na Hydra/Muta/Ling. Dark Swarm zresztą wypada blado przy minach i Siege Tankach... może tylko plaga, ale to wymaga trochę micro.
A tak btw to popracuj nad szybkością, bo z twoim obecnym apm zergiem się po prostu nie da grać.
A tak btw to popracuj nad szybkością, bo z twoim obecnym apm Zergiem się po prostu nie da grać.
kiedy przegrałeś - wyjdź z gry, a nie czekaj aż Ci budynki zaczną ubywać. Tym bardziej nie podniecaj się swoim katem jakiego to on skilla nie ma - wiadomo, że łże, żeby nabić sobie pkt w ranku
Coś ty taki czepliwy (jak zawsze zresztą) ?