StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 19, 2024, 07:25:42 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft 2
| |-+  Dyskusje ogólne
| | |-+  SC2 + Zerg burrow = ?
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: SC2 + Zerg burrow = ?  (Przeczytany 3600 razy)
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« dnia: Września 05, 2009, 07:12:17 pm »

Nie ukrywam, że spory kawał czasu temu, gdy zauważyłem, że moje ukochane ultrale potrafią się zakopywać, szczena mi opadła, potem ich staty pogłębiły moją euforię. Następnie Infestor i jego paradowanie pod ziemią i Neural Parasite (kilkunastosekundowy mc) bardzo mnie uradowały. Ale teraz Roach, jego szybki healing pod ziemią, i maszerowanie pod ziemią mnie dobiły.
Była już tutaj dyskusja o sporej, nawet za dużej mobilności jednostek. Tutaj możecie się o tym wypowiedzieć.
Zakładam ten temat, bo chcę się dowiedzieć, czy też uważacie, że Zerg jest w tej kwestii trochę zbyt... mocny  :o. Nydus Worm, Overlord, Infestor i Roache. Jak dla mnie to lekkie (!!!) przegięcie. Może jeszcze niech Lurkerowi dadzą chodzenie pod ziemią... Niby ten Warp Prism i Blink to równoważą, ale IMO nie do końca. Co o tym sądzicie? Może to ja jestem przewrażliwiony :P.

PS: Już widzę, że na teraz, bez masy czegoś scourgo-podobnego się nie obejdzie. Chodzi mi o Medivac'ki.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2009, 08:12:39 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

And that's to say "thank you".
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #1 dnia: Września 05, 2009, 07:19:47 pm »

Zerg ma być mobilny. :P Taka natura! Ale zauważ że roache to osłabili, bo z początku się regenerowały nie tylko pod ziemią. Jak dla mnie jest w porządku, Pasożyty Neuralne (?) to spore możliwości w bitwie ale z drugiej strony Mind Control jest rzadko używane w Brood War...
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #2 dnia: Września 05, 2009, 10:25:09 pm »

Po premierze SC2 i tak dyskusje na temat balansu gry ciągnąć się będą przez lata. ;)

Tak jak do dziś w BW.

Fakt, że różnych specjalnych ataków, czarów itp jest znacznie więcej, niż w BW. Więc same bitwy wydają się być bardziej skomplikowane, niż w BW.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2009, 08:14:57 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
deimos0
Newsman
*
Wiadomości: 251


Light's champion in stronghold of darkness


« Odpowiedz #3 dnia: Września 06, 2009, 01:34:05 pm »

Poruszanie się Roacha pod ziemią  jest naturalnie rozwiązaniem wstępnym. Kwestia dużej mobilności podniesiona była w zasadzie od początku prezentacji SC 2, więc nie wiem dlaczego wciąż wzbudza to takie emocje. Wszystkie pomysły i tak skonfrontuje beta - byle tylko nie okazała się bug- i imbalance festem, jak DoW2 :D Moim zdaniem niektóre jednostki Zerga powinny mieć zdolność poruszania się pod ziemią - może nie są to krety, ale skoro już umie się zakopać, to dlaczego nie wydłubać sobie jakiegoś tunelu?
Zapisane

"There is no greater burden than choosing who to save" - Kamahl, Fist of Krosa
Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »