StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 18, 2024, 06:49:41 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Offtopic
| |-+  Kosz
| | |-+  Odp: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Odp: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.  (Przeczytany 1506 razy)
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« dnia: Września 01, 2009, 05:32:34 pm »

Oh gościu to nie ma prawa działać.

Przed preserve trigger musisz dodać Set score (to wyzeruje licznik killsów, bo stały na 1 lub więcej. Do tej pory, jak zabiłeś jedną jednostkę dostawałes kasę non stop, jeżeli więcej już nic.). Ustawiasz Substract (nie set, bo wtedy nie będzie zaliczać niektórych fragów) 1, i tutaj typ punktów, w pierwszym kills, w drugim razed lub buildings nie pamiętam nazwy. I ok. Wiem, że to jest dosyć mgliście napisane ale nigdy nie umiałem zrozumiale pisać tutków:P.

Proszę, musisz dopisać to przed preserve trigger:
Modify score for Player 1: Subtract  1 Kills.            // Jednostki
Modify score for Player 1: Subtract  1 Razings.     //  Budynki


Mam nadzieję, że pomogłem, jeżeli masz jakieś pytania co do TEGO/StarEdtia/StarForga to wal do mnie na gg 9706273.

PS: Mam pytanie, co za umsa tworzysz? ;]
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2009, 05:47:08 pm wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
spychi
Promotor
*
Wiadomości: 81


Twilight Spychi


« Odpowiedz #1 dnia: Września 09, 2009, 06:56:24 pm »

Niestety nie pojadę na WCG, najpierw miała o tym  zaważyć praca jednak teraz się okazuje, że kłopoty zdrowotne pokrzyżowały wszystkie moje plany.
Zapisane

Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »