StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Grudnia 04, 2024, 09:26:01 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Replaye
| | |-+  [Python] [1v1] [ZvP] Mass Hydralisk
« poprzedni następny »
Ankieta
Pytanie: Jak oceniasz ten replay?
1 - 1 (50%)
2 - 0 (0%)
3 - 0 (0%)
4 - 0 (0%)
5 - 1 (50%)
6 - 0 (0%)
7 - 0 (0%)
8 - 0 (0%)
9 - 0 (0%)
10 - 0 (0%)
Głosów w sumie: 0

Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: [Python] [1v1] [ZvP] Mass Hydralisk  (Przeczytany 12082 razy)
ziemek8
Level 2-5
*
Wiadomości: 21



WWW
« dnia: Sierpnia 21, 2009, 06:02:41 pm »

Znowu zapytam o to co myślicie o mojej grze i poproszę o porady.
Zapisane

sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #1 dnia: Sierpnia 21, 2009, 08:31:20 pm »

Ani dobra, ani ciekawa. Znowu. Ale jeśli tak bardzo chcesz, żeby ci wytknąć błędy, to dam ci tę możliwość, jak ktoś zechce, to wytknie, bo ja chyba już uciekam. :P Trochę słabe upgrady, podobnie jak macro, choć tragedii nie było. Nie ma potrzeby czekać na 4 x 3 larwy... Extractor dla tossa nie miał większego sensu. Ale chyba go wyprowadziłeś z równowagi, bo wytoczył cary na mass hydry. Z jego skillem... jakoś mi się to nie widzi.
Pamiętaj, że to jest raczej miejsce na dobre gry, więc nie wrzucaj zbyt wiele takich "co o tym myślicie", ok? :)


Der_SpeeDer: interpunkcja, na litość Boską...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 04:55:11 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
ziemek8
Level 2-5
*
Wiadomości: 21



WWW
« Odpowiedz #2 dnia: Sierpnia 21, 2009, 10:49:06 pm »

Ah, nie wiedziałem. W takim razie można skasować ten mój pierwszy replay na Lost Temple, bo był jeszcze gorszy niż ten.
Dzięki za odpowiedź, pomyślę o tym co napisałeś.
Prosze też innych o swoje komentarze i wytykanie mi moich błędów. ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 04:55:29 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #3 dnia: Sierpnia 22, 2009, 08:01:49 am »

Stawiasz Hatcha z 9 Drone'a. To znaczy, że potrzebujesz wszystkich 8 drone'ów do wydobywania minerałów, bo wysłanie niepotrzebnego Scouta (znalazłeś go Overem) i ściganie Proby, która i tak nie przeszkadzała, to tylko osłabienie i tak cienkiej ekonomii (przez zagranie 9 hatch). Potem późny Pool. Jakbyś go nie znalazł od razu, to ten późny Pool mógłby Ci przegrać grę, ponieważ toss mógłby zagrać 2 Gate. Polecam Ci grać Hatcha z 12 Drone'a i Poola z 11. Masz i dobre eko z tego otwarcia i szybko pierwsze Zerglingi. I Drony Ci stoją niepotrzebnie. Aha, i jak nie zrobisz armii, to rally pointy z Hatchów dawaj pod minerały. Więcej nie powiem, bo nie obejrzałem repa do końca :P.


Der_SpeeDer: nazwy jednostek i budynków piszemy Z DUŻEJ LITERY.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 04:58:23 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

ziemek8
Level 2-5
*
Wiadomości: 21



WWW
« Odpowiedz #4 dnia: Sierpnia 22, 2009, 09:58:41 am »

Dzięki za odpowiedź.
Rzeczywiście trochę na początku powinienem bardziej cenić każdego Drona, ale moim zdaniem większy błąd bym popełnił nie wysyłając na zwiad tego Drona (jeden Overlord zanim przeleci z głównej bazy przeciwnika pod expa mija trochę czasu), a tamten Drona poprostu śledził tego Proba - bym wiedział gdzie on jest i czy nie stawia żaadnego Pylona z Canonami...
Ale 11 Pool i 12 Hatch może być dobrym pomysłem. Spróbuję.
Zapisane

sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #5 dnia: Sierpnia 22, 2009, 10:10:08 am »

Heh, żebyś się tylko nie pomylił, bo chodziło mu raczej o 12 Hatch 11 Pool, nie na odwrót. :)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 04:58:56 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
ziemek8
Level 2-5
*
Wiadomości: 21



WWW
« Odpowiedz #6 dnia: Sierpnia 22, 2009, 11:11:02 am »

Ah, rzeczywiście, to zmienia postać rzeczy. :)
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #7 dnia: Sierpnia 22, 2009, 11:35:04 am »

Dobrze ustawiony Overlord dużo potrafi zobaczyć. A Pylona możesz zawsze poszukać, jak długo nie widzisz scoutującego Probe'a.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #8 dnia: Sierpnia 22, 2009, 06:09:50 pm »

Ten rep chyba trochę lepszy od poprzedniego. Ale znowu przeciwnik nie był najlepszy, skoro wystarczało ci grać tak same Hydry - nie musiałeś nawet dorabiać Lurkerów ani przechodzić w Ultraling, bo rywal grał za małą ilością wojska i jeszcze robił głównie Goony na Hydry (powinien mieć więcej speedzetów + sztormy).
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 08:48:05 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
ziemek8
Level 2-5
*
Wiadomości: 21



WWW
« Odpowiedz #9 dnia: Sierpnia 23, 2009, 09:41:06 am »

Dobrze ustawiony Overlord dużo potrafi zobaczyć. A Pylona możesz zawsze poszukać, jak długo nie widzisz scoutującego Probe'a.
Ale zawsze można tego Drona w bazie przeciwnika jakoś wykorzystać, z pewnością się przydaje - czasem mniej czasem bardziej.
A Dron śledzący Proba zauważy natychmiast postawiony Pylon, a w takich przypadkach każda sekunda się liczy.
Oczywiście to już kwestia danej gry czy dane Drony lepiej by służyły robiąc to co napisałem, czy zbierając minerały. Czasem rzeczywiście minerały są najważniejsze.


Ten rep chyba trochę lepszy od poprzedniego. Ale znowu przeciwnik nie był najlepszy, skoro wystarczało ci grać tak same hydry - nie musiałeś nawet dorabiać lurkerów ani przechodzić w ultraling, bo rywal grał za małą ilościa wojska i jeszcze robił głównie goony na hydry (powienien mieć więcej speedzetów + sztormy).
A u mnie nie znajdujesz więcej błędów? ;)
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #10 dnia: Sierpnia 23, 2009, 10:25:00 am »

Ziemek, pograsz trochę, to będziesz wiedział, czy przeciwnik postawił Ci Pylona w mainie, czy nie. To jest tak zwane doświadczenie :D.

I w Twojej grze, grając 9 Hatch, nie mogłeś wysłać Scouta i ścigać Scouta tossa jednocześnie. To bardzo osłabiło Twoje eko i opóźniło timing Poola.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 05:02:01 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #11 dnia: Sierpnia 23, 2009, 02:59:03 pm »

Ten rep chyba trochę lepszy od poprzedniego. Ale znowu przeciwnik nie był najlepszy, skoro wystarczało ci grać tak same hydry - nie musiałeś nawet dorabiać lurkerów ani przechodzić w ultraling, bo rywal grał za małą ilościa wojska i jeszcze robił głównie goony na hydry (powienien mieć więcej speedzetów + sztormy).
A u mnie nie znajdujesz więcej błędów? ;)
[/quote]

Mało expów, Hatcher, wojska, upgradów. Tutaj starczyło, ale na takiego lepszego D iccupowego to już nie wystarczy. W sumie sam mam duży problem z makro, szczególnie przeciwko tossom.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 05:03:13 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #12 dnia: Sierpnia 23, 2009, 04:47:59 pm »

Devourer, nasza ostatnia gra pokazała, że Ty nie masz wogóle macro w PvZ :D. Ja wysyłam Proby do 4. wydobycia, a Ty dopiero stawiasz hatcha w 3. wydobyciu.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #13 dnia: Sierpnia 23, 2009, 05:55:16 pm »

Oj, bo tamta gra mi nie wyszła. :P Zresztą jak tym masz makro z poziomu C albo przynajmniej D+ to wielkich szans nie miałem. I jeszcze za destination nie przepadam. Z terranami to do D+ jeszcze da się grać, ale z tossami to masakra. Czasem się udaje do 15-20 minuty dotrzymać kroku, ale w końcu i tak mnie zmakruje  :(.



Der_SpeeDer: Devourer, jesteś już na mojej czarnej liście za to twoje notoryczne pomijanie polskich znaków i literówki. Albo będziesz pisał z większą dbałością, albo się przekonasz, jaki potrafię być niemiły.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2009, 05:05:52 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »