StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czerwca 29, 2022, 05:24:26 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  Kampanie Radanata
« poprzedni następny »
Strony: [1] 2 Drukuj
Autor Wątek: Kampanie Radanata  (Przeczytany 11301 razy)
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« dnia: Lipca 21, 2009, 05:00:48 pm »

Witam stworzyłem nową kampanie pod tytułem "przymierze" Jeżeli wam się spodoba ta kampania wyjdą kolejne epizody. Nie będę się rozpisywał o czym jest ta kampania, nie chce wam zdradzać ;). Jest to moja pierwsza kampania jaką kiedykolwiek zrobiłem ale nie wymagam od was abyście na to patrzyli łagodnym okiem... wysłałem już kampanie do jednego z przedstawicieli strony , mam nadzieje że umieszczą kampanie na stronkę ^^

Z tej strony można ściągnąć moją kampanie:

http://wyslijto.pl/plik/mtddfk438a  (nieaktualna kampania)

Miłej gry i oceniajcie ;)


KAMPANIA STARGATE(Demo) zawiera 3 misje

Ściągnij

Można także ściągnąć przez załącznik


OPIS KAMPANII STARGATE
Gracz wciela się w role Ghosta z specjalnych sił Dominium - Rega Ockena("REDŻ OŁKEN"). Kampania jest zgodna z fabułą SC2(w jednym z brefingsów zobaczymy, jak Zeratul wręczą Raynorowi "Tidings of Doom", ale gdy James oznajmia, że leci pomóc cywilom na planecie Agria). Kampania będzie wyjątkowa, może pod tym względem że na początku nasz bohater jest strasznie słaby(ma on takie same statystki co zwykłe jednostki)... jednak co każdą mapę będzie on zdobywać poziomy i specjalne zdolność, co z czasem zrobi z niego kosiarza Zergów. Na początkowych fazach gry naszym bohaterem trzeba będzie atakować stylem "MICRO"(Strzelasz, uciekasz).

Fabuła kampanii zaczyna się 4 lata po wydarzeniach z Brood Wara(Jak SC2). Dochodzi do wojny Dominium z Kel-Morianami. Kampania będzie miała dużo zwrotów akcji jak i dużo efektów specjalnych (wybuchów etc.). Na początku bardzo mało rzeczy będzie wytłumaczone. Jednak proszę ściągnąć demo, i zobaczyć, czy kampania dobrze się zapowiada...
« Ostatnia zmiana: Lipca 23, 2010, 11:23:46 am wysłana przez radanat » Zapisane

 
Kiko
VIP
*
Wiadomości: 91


SCA Graphic


WWW
« Odpowiedz #1 dnia: Lipca 21, 2009, 05:50:18 pm »

A gdzie to trzeba wkleić? Do "Campaign"? :)
Zapisane

If I am silent then I am not real
Jak vip to vip :P
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #2 dnia: Lipca 21, 2009, 06:26:32 pm »

Musisz otworzyć folder STARCRAFT , a potem otworzyć folder MAPS i tam wstawić folder PRZYMIERZE
Zapisane

 
Kiko
VIP
*
Wiadomości: 91


SCA Graphic


WWW
« Odpowiedz #3 dnia: Lipca 21, 2009, 06:34:59 pm »

Ok, dzięki ;) W wolnym czasie przetestuję kampanię :D
Zapisane

If I am silent then I am not real
Jak vip to vip :P
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #4 dnia: Lipca 21, 2009, 07:31:59 pm »

Już zazysam, w swoim czasie robiłem sporo mapek umsów, chętnie pogram w jakąś fajną kampanię :D

Edit: Będę uzupełniał ten jeden post.

Misja pierwsza.
Briefing:
Kilka literówek(nie chodzi mi o l zamiast ł)
Jakoś się nie przejęli stratą jednego z dowódców, i wogóle ta hydra zrobiła na nich takie wrażenie jakby robili to już dziesiąty raz na mus...

Fabuła:
Jak narazie nie rozwinęła się za bardzo za co nie obniżam bo to pierwsza misja. Ogólny pomysł fajny.

Mapa:
Tutaj jest bardzo cieniutko. Żadnych ludzi na statku poza tym Raynorkiem? Na statku którym ewakuowało się tyle osób? Jakoś nie wierzę, że wszyscy zginęli w jednej chwili przy tym ataku zergów.
Budowa mapy. Statki kosmiczne są raczej symetryczne, albo chociaż korytarze są proste. Korytarz od Raynora do tej kapsuły to jeden wielki wąż z ADHD. Nie rozumiem także czemu przez chwilę miałem bohaterów i tu i tu. Przez chwile kontrolowałem 2 scrappych. Tak 2. Co do samego Scrappiego. Troche za silny. Ze 100 hp to już banalna misja, ale ponad 200... armor 4... Samym nim przejde oryginalną misję gdzie miało się Kerriganke i 2 Hunter Killerów. Misje nie idą sznureczkiem? Nie wciśniesz mi że nie ma load triggera bo go 10 min temu używałem.

No i perełka. Wlazłem niewidzialnym ghostem do beaconu a Scrappy został na drugim końcu mapy. "Wskakuj pierwszy Scrappy" i wygrana. Tjaaa. Pomysły masz ok, ale wykonianie to tragedia. Tylko zaczątek fabuły minimalnie mnie zachęca, żeby iść dalej. Mam nadzieję, że napisze tak tylko o 1 misji.

Radzę poprawić. Bo narazie postawiłbym 2/10



Misja druga.

Briefing: "John rozbil sie niestety kapsula na Jagmund 4. Jednak nic mu sie nie stalo"
Cały wstęp misji. Czy tu potrzebny jest jakiś komentarz?

Fabuła:
Nie rozwija się zbyt dynamicznie, ale z tym kryształem jakoś jeszcze ujdzie. Tylko jego nazwa? To specjalnie? Fajny pomysł z tym infested szefem. Troche szybko ci ludzie się osiedlili :P

Mapa:
Bohaterowie mają inne staty? O to mi chodziło, ale raczej nie mogłeś tego zmienić w pobranym już przeze mnie pliku na moją sugestię, więc traktuję to jako duże niedopatrzenie. Rozmowa z przywódcą tego garnizonu. Text zniknął, więc ide dalej, po kryształ. A tu po minucie przed samym Torrasque dalszy ciąg dialogu.

Własne kampanie najpierw się przechodzi i poprawia przed wrzuceniem. Nawet jak na pierwszą kampanię bardzo słabo. Dalej nie przechodzę. Wole kolejny raz zagrać w DS albo Thinga.
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2009, 08:45:47 pm wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #5 dnia: Lipca 21, 2009, 08:27:31 pm »

Hmmm tak nie mam nic na obronę oprócz tego, że tą misje ( i misję 2) robiłem 2 lata temu i miałem wtedy małą wiedzę o STAREDITCIE. Miałem zamiar właśnie kontynuować projekt niedawno, dlatego powstała moja kampania. Cóż jeżeli Kampania będzie lipna według większość to mogę obiecać że błędy naprawie :)

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2009, 10:33:09 am wysłana przez Negro » Zapisane

 
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #6 dnia: Lipca 21, 2009, 08:48:37 pm »

A co to obchodzi gracza(trochę arogancko, ale to najlepsze sformułowanie). Jeżeli robiłeś je 2 lata temu to powinieneś zrobić remake tych misji. Pierwsze misje powinny być wręcz olśniewające, żeby zachęcić do kampanii. Dalsze też powinny być na dobrym poziomie. Są to oceny tylko pierwszych dwóch misji, ale ich ocena to 40% oceny całej kampanii:P

Pozdrawiam, i życzę powodzenia w robieniu map bo pomysły masz dobre.
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2009, 10:33:36 am wysłana przez Negro » Zapisane

And that's to say "thank you".
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #7 dnia: Lipca 21, 2009, 09:33:02 pm »

Dobrze ;) ale proszę o zagranie w każdą misję w kampanii.
« Ostatnia zmiana: Lipca 22, 2009, 10:34:09 am wysłana przez Negro » Zapisane

 
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #8 dnia: Lipca 22, 2009, 01:42:44 am »

Szczerze to po tych dwóch misjach mi się nie chce :P. Spróbuję rano
Zapisane

And that's to say "thank you".
Negro
Abaddon
Administrator
*****
Wiadomości: 173


The Armageddon is coming...


« Odpowiedz #9 dnia: Lipca 22, 2009, 10:44:27 am »

Na prawdę starałem się przejść wszystkie misje (oczywiście na kodach żeby tylko zobaczyć co kampania sobą reprezentuje - nie mam teraz czasu na zabawę w takie rzeczy). Niestety - w okolicy 7-8 misji zwątpiłem.

Rozpoczynając od fabuły - strasznie chaotyczna, nie trzyma się kupy. Wszyscy bohaterowie wyskakują jak z kapelusza, bez konkretnych powodów, wszystko nakręcane jest na siłę.
Dialogi - źle wymierzone czasy wyświetlania, często wypowiedzi pojawiają się w złych momentach. Podobnie wiele innych triggerów - zapewne złe warunki albo źle ustawione lokacje. Ni wiedzę też sensu robienia osobnej misji tylko po to, by pokazać dialog składający się tylko z dwóch wypowiedzi.
Budowa samych map też strasznie chaotyczna i nienaturalna - niemal na każdej mapie są wielkie puste przestrzenie. A wystarczy postawić tam kawałek górki, jakieś drzewko.
Misja przy której zrezygnowałem - ta na planecie Moria - niby celem jest zabicie jakiegoś dowódcy Kel-Morian, ale gdy on ginie przegrywam. Totalnie bez sensu.

Ja rozumiem, że taka amatorska kampania nie musi powalać rozmachem i wykonaniem, ale trochę samokrytyki trzeba mieć. Zanim cokolwiek wypuścisz do sieci - testuj, testuj, testuj.

Moim zdaniem bez poprawek to ona nie powinna się na stronie znaleźć.
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #10 dnia: Lipca 22, 2009, 01:26:23 pm »

Jadna rzecz szczególnie mnie rozwaliła. Doceniam, że bawisz się Starforgem, kolorami i terenem. Ale jeżeli dodajesz ozdobnik to nie możesz jednocześnie wycinać połowy górki, tak że są puste kwadratu ziemi wokół ozdobnika wcinające się w górke :P.
Zapisane

And that's to say "thank you".
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #11 dnia: Lipca 22, 2009, 09:28:59 pm »

Skoro wysyłałeś tę kampanię do Lukina, to dziwne, że nie zostałem jeszcze mailowo powiadomiony. Poprzednio to ja robiłem za krytyka od mapek i to ja napisałem te minirecenzje (i tak okrojone), które widnieją na stronie 8).

Tym razem, niestety, muszę powiedzieć, że ze wszystkich obejrzanych przeze mnie kampanii ta jest najgorsza. Nawet "Kampanię dla Zergów" czy "Bloodwara" oceniłbym wyżej. Z tego względu, że mimo wszystko ich autorzy starali się coś stworzyć. W przypadku "Przymierza" nie widać nawet śladów tego starania się. Całość odwalona, byleby było, błędów i niedoróbek całe mrowie - i to na każdej płaszczyźnie (znaczy i fabularnej, i technicznej, i "literackiej").

Jeśli autor zechce, mogę mu całość moich zastrzeżeń wysłać mailowo, z tym, że ostrzegam, że potrafię być bezlitosny i do bólu szczery (zwłaszcza po tym, jak testerem moich kampanii był Matic, który znał się na rzeczy - a ja po jego listach z zastrzeżeniami wiem, jak się czepiać i czego się czepiać).

Jako próbka - oto, co powiedziałbym o pierwszej misji:
-------------------------------------------------------------------------------------

- Na dzień dobry tragiczny briefing, gdzie autor już na wstępie pokazuje, jak lubi masowo popełniać literówki oraz błędy ortograficzne. Ot, Zergi pisze się tutaj z małej litery, albo połyka się znaki ("prze Kerrigan").
- Kiepsko też wychodzi pisanie od strony stylistycznej. Na widok zdania "wykryto obce formy życia inne od ludzi", oraz kilku innych równie udanych, można się conajmniej uśmiechnąć z politowaniem.
- W tekście w briefingu nie podaje się imion bohaterów, którzy mówią. A jeśli już autor chce się uprzeć, powinien to zrobić bardziej estetycznie, np. zgodnie ze schematem z Enslavers - najpierw imię bohatera dużymi fontami, potem dwa entery, i dopiero wtedy tekst właściwy, wzięty w cudzysłów. Żadnych małych literek i żadnych dwukropków.
(- Swoją drogą, zupełnie nieuzasadnione zmienianie kolorów liter w tekstach wcale jakości briefingu nie podnosi. Ani też wypowiedzi podczas gry)
- W mission objectives czytam: znajdź stadium komunikacyjne. No, litości.

- Odpalamy wreszcie tę misję i już ciśnie się na usta zarzut, który powraca w każdej kolejnej misji. Gorzej już terenu potraktować nie było można. Autor wybiera wielkie mapy, a potem umieszcza na nich kilka korytarzy na krzyż, pozostawiając rozległe puste przestrzenie. A same korytarze "nakreślone" są zupełnie na odpiernicz, jak to ktoś już powiedział "wąż ADHD".
- Chaos podczas mówienia. W dialogach podczas gry zdecydowanie najlepiej stosować schemat Blizzardowski:
<10 spacji>IMIĘ MÓWIĄCEGO DUŻYMI LITERAMI
<15 spacji>tekst, zakończony enterem
<15 spacji>dalszy tekst...
- Piesek Scrappy jako bohater, który wcale niczego do gry nie wnosi, za to odejmuje jej powagi i przydaje głupkowatości. Wprowadza też chaos już w kilku sytuacjach w pierwszej misji.
- Wskakujemy w skórę Raynora po to tylko, aby zginąć. Ponieważ misje przechodziłem na kodach, wydało się, że nie wprowadziłeś zabezpieczenia przed inwencją gracza. Można skończyć misję, dochodząc do Beacona Raynorem, a nie Johnem czy też Scrappym.
- Dwa Ghosty koło Beaconu - po cholerę to? Jaki to ma sens? Logikę? Cel?
- Zergowie jako przeciwnicy w chodzonkach ZDECYDOWANIE lepiej się sprawdzają, jeśli od razu są zakopani. Kiedy tak po prostu stoją (co - dzięki sporemu zasięgowi wzroku Johna - jest aż za dobrze widoczne już z daleka), wygląda to kiepsko.

Fabuła? Niestety już na początku kiepsko to wygląda. Znowu kończy się bitwa na Char, znowu głównym wrogiem jest Kerrigan, a bohaterami niedobitki z wcześniejszych bitew z Zergami - i już od początku można wiedzieć, jak to wszystko się skończy. Schemat zakładania przymierza w celu pokonania Kerrigan jest w amatorskich kampaniach tak doszczętnie przenicowany, że od jakiegoś czasu uważam, że powinno się już za jego wykorzystywanie odejmować delikwentowi punkty za fabułę.
Nieciekawy początek, który wcale nie zachęca do dalszej gry. Sytuacji nie ratuje uśmiercenie Raynora, którego autor dokonał bez większego uzasadnienia czy potrzeby. W podobny sposób zginął zresztą później Zeratul - autor próbuje dodać dramatyzmu na siłę, i fatalnie mu to wychodzi. Są też drobniejsze brednie, jak pomniejszy oficer, który w briefingu zwołuje dowódców. Człowieku, czy ty umiałbyś sobie wyobrazić np. porucznika, który nakazuje zwołać generałów, tak, aby nie wyglądało to absurdalnie i po kretyńsku?
-------------------------------------

Na dalsze misje mógłbym pisać równie długie i ociekające jadem elaboraty. To coś, w swojej obecnej formie, na pewno nie pojawi się na stronie. Dobra, przepraszam, to nie ode mnie zależy, bo ja tu jestem tylko bywalcem, ale kampania nie jest choćby w szczątkowym stopniu dopracowana, tak, aby zasługiwała na publikację. No, chyba że w kolejnej minirecenzji miałbym za wszystko powystawiać oceny w przedziale 1-3.

Wpisywanie adresu strony SC Area w opisach misji odebrałem (może mylnie, ale jednak) jako przejaw buty autora, każącej mu wierzyć, że jak ON swoje dzieło do kogoś wyśle, to ten ktoś zamieści je tam od razu, z pocałowaniem ręki, nie domagając się poprawek.

Oj, ale się wyżyłem...
« Ostatnia zmiana: Lipca 23, 2009, 08:45:29 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #12 dnia: Lipca 23, 2009, 09:14:20 am »

Der_SpeeDer nie dodałem napisu: zapraszam na scarea.pl aby się podlizać poprostu uważam tą stronę za najlepszą polską jaką znalazłem. A co do kampani... widzę że nie pzypadła do gustu, jak będę mieć czas to stworzę kolejną i będę uważać na triggery i na to co mi wytykacie ;) Dziać się bedzię przed Starcraftem. Pozdrawiam
Zapisane

 
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #13 dnia: Lipca 23, 2009, 10:06:20 am »

jak będę mieć czas to stworzę kolejną i będę uważać na triggery i na to co mi wytykacie ;) Dziać się bedzię przed Starcraftem. Pozdrawiam

Jak będziesz mieć czas? A nie lepiej jak będziesz mieć chęci i dobre pomysły?

Co do akcji tej "nowej" kampani:D to nie jest zbyt oryginalny motyw. Po przejściu twojej pogrzebałem w mapach i znalazłem folder z moją około 4-5 letnią kampanią(Pierwsze mapy jakie zrobiłem, znowu przeszedłem i są słabe:P). Tak zgadłeś, akcja też dzieje się przed wydarzeniami z Mar Sary:D Widze, że to dosyć popularny motyw.
Zapisane

And that's to say "thank you".
radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #14 dnia: Lipca 23, 2009, 05:48:49 pm »


Wiem że popularny, ale nawet jeśli popularny to nie znaczy że nie można zrobić dobrej kampanii(W moim przypadku pewnie będzie kiepska ale się postaram ;p) P.S Daj na stronę tą kampanię chętnie sobie pogram ;p
« Ostatnia zmiana: Lipca 23, 2009, 05:57:58 pm wysłana przez radanat » Zapisane

 
Strony: [1] 2 Drukuj 
« poprzedni następny »