StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 19, 2024, 02:50:37 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Artykuły, opowiadania (Moderator: oOldXman)
| | |-+  [Dodane] Prawdziwy skill
« poprzedni następny »
Ankieta
Pytanie: Ocena artykułu
1 - 0 (0%)
2 - 0 (0%)
3 - 0 (0%)
4 - 1 (8.3%)
5 - 0 (0%)
6 - 1 (8.3%)
7 - 0 (0%)
8 - 4 (33.3%)
9 - 5 (41.7%)
10 - 1 (8.3%)
Głosów w sumie: 0

Strony: 1 2 3 [4] Drukuj
Autor Wątek: [Dodane] Prawdziwy skill  (Przeczytany 32453 razy)
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #45 dnia: Listopada 14, 2008, 03:07:12 pm »
Modyfikuj wiadomość

Andromedę, i jeszcze jedna taka mapka była (NeoRequiem chyba), bez 3ch gazowni ten build nie ma sensu.
Guardiany + devki - rzeczywiście, jeżeli toss nie ma powyżej 20 sairów, są dobrą kontrą.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #46 dnia: Listopada 14, 2008, 03:11:04 pm »

Raczej NeoArkanoid ale głowy nie dam. :) Neo Requiem to chyba remake klasycznej mapy (coś w stylu Reverse Temple).
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #47 dnia: Listopada 14, 2008, 03:26:00 pm »

Ten Iccup to jakiś server hardcorowy ? Ja grałem na takim sobie serverze (Euronet). Było tam kilku hardcorowych graczy, ale byli też przeciętni. Zresztą mam nawyki jeszcze z kampani, gdzie głównie atakowałem guardianami. Vessele dobrze się niszczy scourgami. Swoją drogą nigdy nie widziałem, żeby ktos miał ich więcej niż 2. Co do Ultralisków to są sensowne tylko z ulepszonym na maksa pancerzem, bo bez tego padają jak muchy. W końcu jak atakują to są bombardowane przez prawie wszystkie jednostki. Z pancerzem jednak łatwo rozwlają piechotą czy goliaty, od czołgów sporo oberwą zanim podejdą. Poza tym jeszcze te cholerne miny, częto przeciwnik je ustawia przed bazą, trzeba brać overlorda i je rozwalać, bo inaczej też wyrządzą spore szkody ultraliskom. Co do Vesseli, też mogą irradiatować Ultraliski, wprawdzie ich akurat nie zabije, ale je osłabi poważnie. Poza tym jeszcze battlecruisery moga być groźne, ale one raczej są rzadko używane. U protossów groźne dla ultraliska poza reaverami (4 strzały reavera i ultraliska nie ma) mogą być duze ilości zealotów i darków i archonów, dragoony nie sa groźne gdy mamy dark swarm. HT nie są tak groźne jak dla Guardianów, bo ultrale zdążrzą uciec spod sztormu i zacić templara.
Zapisane
Lukin
Administrator
*****
Wiadomości: 108



« Odpowiedz #48 dnia: Listopada 14, 2008, 03:27:55 pm »

Ja tylko wtrącę, że dodałem ten artykuł na SCA. Temat ładnie się rozwinął, i miał całkiem dobre oceny, więc stwierdziłem, że może jest godny wypromowania :).
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #49 dnia: Listopada 14, 2008, 03:29:06 pm »

Jestem zaszczycony. :)

Devourer zobacz jakąkolwiek grę TvZ na wysokim poziomie, a zobaczysz, że Terran w late game potrafi mieć nawet więcej niż 10 vesseli.
Zapisane
HiDie
Level 3-5
*
Wiadomości: 49


aka Av


« Odpowiedz #50 dnia: Listopada 14, 2008, 03:43:25 pm »

Artykuł bardzo mi się podobał. Nareszcie coś ciekawszego. Więcej :)


btw. terran w late w TvZ nie wygra (lub jest to bardzo ciężkie) bez vesseli.
Może nowy temat na zergowe "gdybania" załóżcie.  :P
Zapisane

"Nie boję sie śmierci, byłem martwy przez miliardy, miliardy lat zanim się narodziłem i nie doznałem nawet najdrobniejszej niedogodności z tego powodu."
Mark Twain
Strony: 1 2 3 [4] Drukuj 
« poprzedni następny »