StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 09:37:05 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Strategie i taktyki
| | |-+  Gdy zerg nie daje spokoju
« poprzedni następny »
Strony: 1 [2] 3 Drukuj
Autor Wątek: Gdy zerg nie daje spokoju  (Przeczytany 23166 razy)
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #15 dnia: Maja 05, 2009, 08:37:52 pm »

Na dropy Zerga polecam w early-game męczyć gnoja Corsairami. Większość Zergów odpuści sobie grę w powietrzu jak zobaczy +1 air attack u Protossa z wczesnymi Corsami.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #16 dnia: Maja 05, 2009, 10:16:26 pm »

Czemu odpuści ? Przecież wtedy mogą się przydać moje ukochane Devki  :D.

Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #17 dnia: Maja 05, 2009, 10:29:53 pm »

Zerg na pewno, widząc szybkie corsy +1, szybko zmieni techa i zacznie techować do hive, żeby odeprzeć kilka corsów Devourerami. Ja bym zrobił troche Scrouge'y xD.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #18 dnia: Maja 05, 2009, 11:49:25 pm »

Trochę tak półżartem napisałem. Generalnie jak pojawiaja sie Corsy to rezygnuję z Mutalisków, a na nie robię Hydraliski. Chociaż Devourery czasem też robię, jak mnie Corsairy wyjątkowo irytują (typu zmiatają szybciej Overlordy niz gina od strzałów hydralisków).
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #19 dnia: Maja 06, 2009, 06:48:46 am »

Generalnie jak pojawiaja sie Corsy to rezygnuję z Mutalisków, a na nie robię Hydraliski.

To jest właśnie poprawna reakcja na Corsairy.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #20 dnia: Maja 06, 2009, 08:38:49 am »

Chociaż 7-8 mutów >>> 2 corsy. Przy dobrym timingu, Zerg ma 7-8 mutów, jak toss dopiero 2 latające corsy. Ale też wiadomo, że Zerg nie będzie mógł cały czas latać po mapie mutami, ponieważ w late game od Guardianów lepszy jest ultraling z upami 3/3, ewentualnie do tego jakieś lury albo, jak toss ma sporo goonów (tak ok. 50% jego armii) defilery ze swarmem/palgą.

A tak btw, to czy przypadkiem nie offtopujemy :P?
Zapisane

be_power
Level 2-3
*
Wiadomości: 15



« Odpowiedz #21 dnia: Czerwca 27, 2009, 03:08:50 am »

Podczas takiej gry najlepiej na początku wypatrywać czy zerg wali fast expa czy poola lingi i expa jeżeli to 1 walisz pylona forga i po walnięciu expa 2-3 canny na odstraszenie psów robisz eko później bijesz z 30 gate  i w 20-40 minucie wychodzisz z zajetym miejscem conajmnie 120/200  :)( jak mi sie czesto zdaza) a jak 2 walisz pylon forge 2-3 canny  expa i reszta to samo co w 1 schemacie                  Jak zawsze wychodziłem zerg miał może 2-3 expy nie więcej  i miał  GG ;D ;D ;D               A jeżeli atakuje cie na początku gry kontruj bo najczęściej ATAKUJE SIĘ CAŁYMI SIŁAMI!!!!!  :)
Zapisane

Life is brutal ... full of zasadzkas :D
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #22 dnia: Czerwca 27, 2009, 10:46:06 am »

w 20-40 minucie wychodzisz z zajetym miejscem conajmnie 120/200  :)( jak mi sie czesto zdaza)

Niezły z Ciebie noob, jak w 20 min z 2 baz nie możesz dobić do limitu :P. Ja w 20 minucie gry mam 200/200 (o ile walki były rzadkie), 20 gate'ów i nadwyche 5k/5k.
Zapisane

be_power
Level 2-3
*
Wiadomości: 15



« Odpowiedz #23 dnia: Czerwca 27, 2009, 12:33:47 pm »

Ja pisałem z od 20 d0 40 minuty wychodzę z limitem bo nigdy nic nie wiadomo możliwe ,że zerg zrobi dropa albo co wiec ja pisze mój zakładany czas z którym wychodzę z limitem
Zapisane

Life is brutal ... full of zasadzkas :D
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #24 dnia: Czerwca 27, 2009, 12:36:18 pm »

Jeśli gra jest stosunkowo pasywna i zostajesz na 2 bazach, to w ciągu 14 minut powinieneś być blisko limitu.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #25 dnia: Czerwca 27, 2009, 12:39:59 pm »

Poza tym, PvZ nie może być pasywne. Jak toss dopuści Zerga do zajęcia 4 gazów, to ma gg z miejsca. Około 10 minuty (limit ok. 120 właśnie) toss powinien wyjść z bazy i zająć kolejnego expa.
Zapisane

be_power
Level 2-3
*
Wiadomości: 15



« Odpowiedz #26 dnia: Czerwca 27, 2009, 12:49:05 pm »

Jak Protoss się postara to ma limit w 15 minucie
Zapisane

Life is brutal ... full of zasadzkas :D
Gantar
Level 5-1
*
Wiadomości: 101



« Odpowiedz #27 dnia: Czerwca 27, 2009, 02:20:02 pm »

A wy jak zwykle... albo o limicie albo o apm ;P
Be_power-> mam wrażenie, że nie czytałeś postu otwierającego dyskusję
Zapisane

"W okopach nie ma ateistów..."
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #28 dnia: Czerwca 27, 2009, 03:02:49 pm »

Ja niedawno grałem PvZ z jakimś Zergiem co  w 15 minut zajął z 70-80% Andromedy i miał już coś koło limitu zerglingów i Ultralisków ze wszystkimi upgradami. ??? Tak w 20 minucie to już było po grze, to nie wiem jak ty możesz wychodzić w 20-40 minucie dopiero z bazy i jeszcze wygrać  ::).
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #29 dnia: Czerwca 27, 2009, 03:40:37 pm »
Modyfikuj wiadomość

Ja pisałem z od 20 d0 40 minuty wychodzę

Nic dziwnego - przecież w 20 minucie w mainie/naturalu nie ma już surowców, a w 40 minucie surowców nie ma na całej mapie. Być może chcesz nam przekazać jakąś treść obrazowo albo w przenośni. Niestety my do takich form przekazu nie dorośliśmy i wolimy konkretne wartości. Wtedy Cię zrozumiemy. Np. grając TvP buildem 11 rax/rafinery Tank wyjeżdża z Factory w 267 sekundzie...
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 Drukuj 
« poprzedni następny »