StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 29, 2024, 12:54:51 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  Ums: Chaos
« poprzedni następny »
Strony: [1] 2 3 Drukuj
Autor Wątek: Ums: Chaos  (Przeczytany 18882 razy)
Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« dnia: Kwietnia 17, 2009, 10:14:38 pm »

Witam, od pewnego czasu tworzę mapkę do SC, Umsa. Akcja toczy się w dalekiej przyszłości gdzieś w Rosji, zamierzam odtworzyć klimat Stalkera, a cała mapa ma się opierać na nowych rozwiązaniach, fabule i rozbudowanych dialogach (a tak właściwie w 80% przypadków monologach, ale to szczegół).
Zaczynamy jako Ghost (jako jednostka, bo z faktycznym Ghostem z SC nie ma zbyt wiele wspólnego), który został wyrzucony przez "Kosiarkę", czyli innymi słowy potężne wyładowanie energii psionicznej, przenoszące ludzi do Matrycy (obszar rozgrywki). Nic nie pamiętamy, a następnie przeżywamy historię. Gra ma się opierać nie na wykorzystywaniu umiejętności ukrywania się i blokowania machin (chodź to też), ale przede wszystkim na myśleniu. Wszędzie będzie można zaobserwować wybuchy psioniczne, oraz licznik, który nas powiadomi o niebezpieczeństwie (zawiadomi nas, czy jesteśmy w dalekiej, średniej czy bliskiej odległości od wybuchu) przed roztrzaskaniem na kawałki. Więc nie zdziwcie się, jeśli idąc lasem, nagle coś was zabije. Będzie wiele tego typu zagadek logicznych, a anomalie będą występować w przeróżnych rodzajach. Przenoszące z jednego miejsca na drugie, zabijające, odejmujące ileś punktów życia. Głównymi siłami w grze będą Chaosi (wolni strzelcy oraz frakcje, np. Padagacia), Rosjanie (rosyjska armia, będą pilnować wielu przejść do przeróżnych stref), Renegaci (bandyci wszelkiej maści) oraz mutanci (Będą się dzielić na zwykłe, zmutowane stworzenia oraz zombie, czyli ludzi z uszkodzoną przez wybuchy psioniczne korą mózgową).
No i tak prezentuje się główny opis. Samą mapkę dokończę w przeciągu 10 dni (to zależy od tego, czy się wyrobię), więc trza chwilkę poczekać, a tymczasem mały screen:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2009, 07:09:27 am wysłana przez Ghoster » Zapisane

oOldXman
Level 6-1
*
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #1 dnia: Kwietnia 18, 2009, 01:15:14 am »

Z jakiego edytora korzystasz, wygląda na zwykły orginalny edytor? Jeżeli tak to radził bym Ci zmienić czym prędzej na SCMDrafta 2, najlepszy edytor jaki dotychczas powstał. Bardzo, ale to bardzo polepszy efekty Twojej pracy.

Mapa zapowiada się ciekawie. Ile będzie trwała rozgrywka (około)? Mapa będzie zawierała jakieś bardziej skomplikowane systemy, opierające się na Hypper Triggerach itd? Będzie się szło wytyczonymi przez Ciebie trasami czy będzie można chodzić gdzie się chce (nie grałem w Stalkera ;<)?
Zapisane

Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #2 dnia: Kwietnia 18, 2009, 07:03:28 am »

Szkielet rozgrywki tworzę w StarEdicie, jednak wszystko ulegnie modernizacji podczas przerzucania się na coraz to nowe edytory. Czas gry będzie trwał od 2 do 3 godzin, w zależności od tego, czy będziemy wykonywać zadania poboczne, takie jak uratowanie Chaosa od anomalii, o których wcześniej wspominałem. Bardzo zaawansowanych triggerów nie planuję, jednak kto wie. xD To, czy będzie się chodzić gdzie się chce, zależy już od samego gracza. Będzie czasem nawet kilka możliwości wykonania poszczególnych questów głównych, zwrócenie się o pomoc do różnych frakcji itd. (jednak będzie możliwość ciągłego podążania przed siebie, jednak omijając połowę lokacji, tego nie wliczam w ogólny czas rozgrywki). Wyeliminuję prawdopodobnie opcję wracania się z lokacji na lokację (gdyż będą one całkiem duże), a dam graczowi do dyspozycji anomalie, które przenoszą z miejsca na miejsce, przez co zostanie oszczędzony czas na wędrówki.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2009, 07:11:35 am wysłana przez Ghoster » Zapisane

Kiko
VIP
*
Wiadomości: 91


SCA Graphic


WWW
« Odpowiedz #3 dnia: Kwietnia 18, 2009, 01:25:11 pm »

Zapowiada się dosyć ciekawie, powodzenia w tworzeniu :).
Zapisane

If I am silent then I am not real
Jak vip to vip :P
Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #4 dnia: Kwietnia 19, 2009, 02:53:22 pm »

No, Ghoster ^^. Mi się to podoba :P. Długo będziesz nam jeszcze kazał na nią czekać? :D
Zapisane

Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #5 dnia: Kwietnia 19, 2009, 05:20:09 pm »

Nom, trochę jeszcze będzie. Praca mnie ze wszystkich stron przygniata, ale mimo to postaram się oddać mapkę we wcześniej wyznaczonym terminie.
Zapisane

Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #6 dnia: Kwietnia 21, 2009, 01:15:48 pm »

Spoko :D. Mapka wydaje się być naprawdę spora... Więc raczej będzie sporo grania.

A ten... Będzie to mapka do gry dla jednego gracza, czy też dla większej liczby osób?^^'
Zapisane

Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #7 dnia: Kwietnia 21, 2009, 03:27:16 pm »

Mapa będzie jedynie na grę singleplayer, gdyż na większą ilość graczy nie miałaby większego sensu. "Dobra, Wyrzuceni. Kto z was pierwszy przejdzie przez pole minowe, które dodatkowo jest obładowane anomaliami, dostanie mnóstwo gazu". Prócz tego rozgrywka będzie naprawdę trudna, gdyż w 50% przypadków będziemy musieli poradzić sobie z anomaliami na oślep, jednak takie zadania będą głównie dodatkowymi, a sprawę ułatwi tekst "Jesteś w niebezpiecznej strefie". xP Dlatego też gracz będzie musiał zapisywać, co nie jest możliwe na multi.
No, mapa już jest spora, 13 lokacji, z czego jedna stanowi 1/5 mapy, a inne około 1/13. xD Zadań jest coraz więcej, a jeszcze nie zacząłem modyfikować terenu. Raczej będzie w przeciągu tych 6 dni. ^^
Zapisane

oOldXman
Level 6-1
*
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #8 dnia: Kwietnia 22, 2009, 03:48:37 pm »

No szybciej, prędzej! Pospiesz się!
Zapisane

Ghoster
Level 3-5
*
Wiadomości: 52


Przewrócić kulkę...


« Odpowiedz #9 dnia: Kwietnia 23, 2009, 05:47:56 pm »

Cóż, mapkę wypuszczę nieco później, gdyż pojawił się straszny problem ze swichami. Naprawienie go zajmie mi trochę czasu, co może naprawdę zabrać parę dni, gdyż dialogi występują w innych miejscach niż powinny, a trzeba jeszcze uregulować czas pomiędzy wypowiedziami, co nie jest wcale tak łatwe i szybkie, jak by się mogło wydawać, ale! Parę informacji powiem, żeby nie było, że nie pracuję. Podczas rozgrywki usłyszymy całkiem nową muzykę w klimacie Stalkera (pierwiej miała być do mojego projektu do Fallouta 2, Infinite Fall, ale ostatecznie wystąpi i w tej mapce i w modzie do Fallouta 2 xD), wiele lokacji będzie tak trudnych do odwiedzenia, że mała ilość z was będzie chciała się do nich przedrzeć przez dziesiątki anomalii i min, ale dla zagorzałych graczy znajdzie się dużo ciekawostek (xD) i trochę kul gazu. Prócz tego będziecie mogli dołączyć do jednej z frakcji, a mianowicie Liberti. Po prostu trzeba będzie wykonać parę zadań, a na końcu gry wam się to opłaci. Prócz tego będziemy sterować nie tylko wyrzuconym, ale będziemy mogli także wynająć ludzi z karabinami i miotaczami płomieni lub po prostu ktoś ich przydzieli do naszej drużyny.
No, to by było na tyle, z góry przepraszam za opóźnienie w wydaniu mapy.
Zapisane

radanat
Level 4-1
*
Wiadomości: 59

Fan Of Clannad


« Odpowiedz #10 dnia: Czerwca 09, 2009, 03:35:07 pm »

Mapka nieźle się prezentuje, mam nadzieje że ukończysz ją w swoim ustalonym terminie i nam ją pokażesz ;)
Zapisane

 
Mardok
VIP
*
Wiadomości: 111



« Odpowiedz #11 dnia: Czerwca 09, 2009, 06:03:43 pm »

Tak sobie myślę że łatwiej byłoby ci ją zrobić w RPGMakerze :P
Zapisane


"Jeżeli przeciwnik gra somewhat 3 Gate 1 base all-in, nie techuj na siłę."
Rafikozor
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #12 dnia: Czerwca 12, 2009, 10:33:27 pm »

Ciekawi mnie jak zrobisz story line. Będziemy mieli wybór między frakcjami czy coś w ten deseń?
Zapisane

And that's to say "thank you".
Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #13 dnia: Czerwca 13, 2009, 12:11:38 am »

Ty mi lepiej powiedz, ile ta mapka będzie ważyła xD. Takie udoskonalenia... 1TB?:D
Zapisane

oOldXman
Level 6-1
*
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #14 dnia: Czerwca 13, 2009, 01:41:17 pm »

Ile jeszcze trzeba czekać ;O?
Zapisane

Strony: [1] 2 3 Drukuj 
« poprzedni następny »