StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 09:24:50 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Offtopic
| |-+  Dyskusje dowolne (Moderator: oOldXman)
| | |-+  Potrzebni gracze do testowania mapy
« poprzedni następny »
Strony: 1 [2] Drukuj
Autor Wątek: Potrzebni gracze do testowania mapy  (Przeczytany 9538 razy)
black
Level 3-3
*
Wiadomości: 38



« Odpowiedz #15 dnia: Marca 30, 2009, 10:16:09 pm »

Ja mam fajny pomysł na mape ale nie chce mi się bawić  ;D
Zapisane
Gantar
Level 5-1
*
Wiadomości: 101



« Odpowiedz #16 dnia: Marca 30, 2009, 10:19:56 pm »

To podrzuć pomysł komuś komu się chce ;) Coby się nie zmarnował :P
Zapisane

"W okopach nie ma ateistów..."
oOldXman
Moderator
*****
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #17 dnia: Kwietnia 05, 2009, 03:47:42 am »

No to może napisz coś o tej mapie. Jaki jest cel gry, jakie są jej atuty? Czy są jakieś nowatorskie rozwiązania? Czy to kolejna mapa z cyklu "leci sobie wojo a ty niszczysz" ? Na ilu graczy jest ta mapa?
Jak ładnie opiszesz to w sobote moge potestować.

Wybaczcie mi za nieuwagę, na jakiś czas zawiesiłem prace, bo coś mi się zrąbało i prawie wszystkie Triggery były do niczego, więc małą przerwę zrobiłem, ale chyba znowu zacznę po woli skrobać ten projekt.

To jest mapa typu mini RTS w SC, całość w klimacie feudalnej Japonii, z trzech ras zrobiłem jedną. Chciałem, żeby za koszary robiły np. baraki, bo się właśnie z tym kojarzą, a np. farma to Spawning Pool, bo najbardziej ze wszystkich budynków przypomina mi pole ryżowe ;). Wielkość mapy to 96x96, miejsce w którym powstaje baza jest rozlosowywane po między ośmioma lokacjami, graczy jest czterech. Można grać w dowolnych składach, da się zawierać pakty (Ally/Enemy). Mapa posiada urozmaicony teren, choć nic nadzwyczajnego typu wodospady czy podwójne klify, to mało skomplikowana gra. Chciałem, aby było mało jednostek, powiedzmy artyleria, łucznicy (po wybudowaniu specjalnego budynku byli by to żołnierze z muszkietami), samurajowie Yari (po wybudowaniu specjalnego budynku byli by to samurajowie z kataną). I może jeszcze jakiś bohater... Oczywiście budynki mogą być niszczone tylko przez artylerie, choć w sumie inni też mogą je rozwalić, ale bardzo wolno. Mapa zapiera dźwięki, po zbudowaniu np. żołnierzy był by dźwięk maszerującej armii, tak ktoś tam w oryginalnym SC po wybudowaniu mówi "Ready to go!", oczywiście była by i klimatyczna japońska muzyka^_^.

Mętnie wytłumaczyłem? Przepraszam, to dlatego, że chory jestem i o tej porze przez to spać mi się już chce, cóż jak coś nie tak to ja odpowiem na pytania. Aha i to właściwie całe powinno być napisane w sensie "to by tak było, gdybym to zrobił", ponieważ nie wszystko z tego zrobiłem, ale taki mam plan.
Zapisane

black
Level 3-3
*
Wiadomości: 38



« Odpowiedz #18 dnia: Kwietnia 05, 2009, 11:52:35 am »

Ciekawa koncepcja. Zakładam, że skoro artyleria najlepiej niszczy budynki (które mają sporo hp) to jednocześnie będzie to najmocniejsza jednostka w grze. Ja mam ciekawy pomysł jak zrobić, żeby artyleria była używana tylko na budynki. Jak chcesz to możemy podyskutować na ten temat na gg (13341895).
Zapisane
oOldXman
Moderator
*****
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #19 dnia: Kwietnia 05, 2009, 12:36:21 pm »

Szkoda tylko, że coś mi się stało z GG i od trzech tygodni nie mogę się zalogować, nie mam pojęcia co się stało, ciągle mi wyskakuje komunikat, że hasło jest nieprawidłowe, a jest CaCy na pewno! Pomoc techniczna GG nie umie mi pomóc, a to przecież są lata na komputerze, ludzie których bardzo długo znam, a nie mam ich numeru telefonu. Byłem głupi, bo na GG polegałem. :(

W każdym razie w topicu możesz mówić.
Zapisane

Strony: 1 [2] Drukuj 
« poprzedni następny »