No to może napisz coś o tej mapie. Jaki jest cel gry, jakie są jej atuty? Czy są jakieś nowatorskie rozwiązania? Czy to kolejna mapa z cyklu "leci sobie wojo a ty niszczysz" ? Na ilu graczy jest ta mapa?
Jak ładnie opiszesz to w sobote moge potestować.
Wybaczcie mi za nieuwagę, na jakiś czas zawiesiłem prace, bo coś mi się zrąbało i prawie wszystkie Triggery były do niczego, więc małą przerwę zrobiłem, ale chyba znowu zacznę po woli skrobać ten projekt.
To jest mapa typu mini RTS w SC, całość w klimacie feudalnej Japonii, z trzech ras zrobiłem jedną. Chciałem, żeby za koszary robiły np. baraki, bo się właśnie z tym kojarzą, a np. farma to Spawning Pool, bo najbardziej ze wszystkich budynków przypomina mi pole ryżowe
. Wielkość mapy to 96x96, miejsce w którym powstaje baza jest rozlosowywane po między ośmioma lokacjami, graczy jest czterech. Można grać w dowolnych składach, da się zawierać pakty (Ally/Enemy). Mapa posiada urozmaicony teren, choć nic nadzwyczajnego typu wodospady czy podwójne klify, to mało skomplikowana gra. Chciałem, aby było mało jednostek, powiedzmy artyleria, łucznicy (po wybudowaniu specjalnego budynku byli by to żołnierze z muszkietami), samurajowie Yari (po wybudowaniu specjalnego budynku byli by to samurajowie z kataną). I może jeszcze jakiś bohater... Oczywiście budynki mogą być niszczone tylko przez artylerie, choć w sumie inni też mogą je rozwalić, ale bardzo wolno. Mapa zapiera dźwięki, po zbudowaniu np. żołnierzy był by dźwięk maszerującej armii, tak ktoś tam w oryginalnym SC po wybudowaniu mówi "Ready to go!", oczywiście była by i klimatyczna japońska muzyka^_^.
Mętnie wytłumaczyłem? Przepraszam, to dlatego, że chory jestem i o tej porze przez to spać mi się już chce, cóż jak coś nie tak to ja odpowiem na pytania. Aha i to właściwie całe powinno być napisane w sensie "to by tak było, gdybym to zrobił", ponieważ nie wszystko z tego zrobiłem, ale taki mam plan.