StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Maja 26, 2022, 12:50:24 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft Area
| |-+  SCA - pytania i sugestie
| | |-+  Dział o SC2
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Dział o SC2  (Przeczytany 3831 razy)
Rohdegar
VIP
*
Wiadomości: 26


Corazon de fuego...


« dnia: Stycznia 01, 2009, 09:21:41 pm »

Zmiany w trybie rozgrywki

Oto lista wszystkich (na chwilę obecną) nowości jakie pojawią się w sequelu, a których nie znajdziecie w oryginalnej wersji StarCraft'a.



Auto-Casting

Auto-Casting pozwala niektórym jednostkom na automatyczne rzucanie czarów (tj. specjalnych zdolności), bez potrzeby wydawania odpowiednich komend. Aspekt ten ma na celu ułatwienie prowadzenia przez graczy swych armii, poprzez redukcję liczby wydawanych komend.



Destructable Doodads

Destructable Doodads stanowią przeszkody, które mogą pojawić się na niektórych mapach. W przeciwieństwie do zwykłych barier, te mogą zostać zniszczone przez jakiegokolwiek gracza, poprzez wydanie odpowiednim jednostkom rozkazu ataku.



High-Concentrated Minerals

High-Concentrated Minerals pozwalają uzyskać większą ilość minerałów. Podczas gdy zwykłe niebieskie złoża dają 8 jednostek minerałów na cykl, tak żółte już 12, dzięki czemu gracz uzyskuje możliwość szybszej ekonomi. Rozwiązanie to oferuje ciekawe strategiczne możliwości. Pojawia się dylemat czy ryzykować niebezpieczną ekspansję w celu uzyskania większych dochodów, czy może pozostać przy bezpiecznej kopalni z mniejszym zyskiem?



Xel'Naga Observatory Tower

Xel'Naga Observatory Tower jest neutralną budowlą, która może wystąpić na niektórych mapach. Wieża ta odkrywa znaczny promień terenu, kiedy zostanie przejęta przez któregoś z graczy. By zająć jedną z takich wież, wystarczy skierować na nią którąś z jednostek, wówczas otaczająca wieżę mgła wojny zniknie. Wieże Obserwatorium dodają nowy aspekt strategiczny, gdyż zwiad jest istotnym elementem gry, przybliżającym do zwycięstwa.



Build Queuing

Build Queuing umożliwia graczom konstruowanie budynków kolejno po sobie, używając mniejszej ilości komend. Poprzez przytrzymanie klawisza "SHIFT" oraz nakazując swojemu SCV/Probe wybudowanie większej ilości budynków, jednostka postawi pierwszy obiekt po czym uda się w miejsce gdzie ma wybudować następny. Czynność jest powtarzana do momentu zakończenia kolejki, czyli wybudowania wszystkich struktur.



Auto-Gather

Oryginalny StarCraft zmuszał gracza do ciągłej kontroli robotników poprzez nakazywanie jednostkom wydobycia surowców. Wraz z wprowadzeniem opcji Auto-Gather, jednostki zbierające surowce będą automatycznie rozpoczynały wydobycie, jak tylko "rally point" zostanie ustawiony na minerałach bądź też gazie.



Lukin: zaakceptowane i dodane
« Ostatnia zmiana: Stycznia 04, 2009, 10:51:30 pm wysłana przez Lukin » Zapisane

"If there is anything You want, anything at all... Come to me. I will be Your Guardian Angel..."
Rohdegar
VIP
*
Wiadomości: 26


Corazon de fuego...


« Odpowiedz #1 dnia: Stycznia 01, 2009, 09:25:24 pm »



Char

Informacje ogólne:

Populacja: ~10.000.000.000 Zergów
Przynależność: Rój
Średnica: 10.521 km
Grawitacja: 0.91
Nachylenie osi: 4,1 stopnia
Klimat: średnie temperatury +/- 48°C (maksymalnie 800°C), bardzo niska wilgotność
Geografia: 52 kratery wulkaniczne, 18 wulkanicznych łańcuchów górskich, 38 jezior lawy, 5 mórz lawy
Ważniejsze osady: około 150 głównych skupisk Zergów oraz około 1029 pomniejszych skupisk
Księżyce: Eris oraz Ate (purpurowe, małych rozmiarów o średnicach powyżej 1000km)
Teren: Wulkaniczny
Dominująca forma życia: Zergowie
Rdzenna forma życia: Brak
Import: Brak
Eksport: Brak


Zarys historyczny:

Choć niegdyś Char należał do grupy trzynastu ważniejszych kolonii Konfederacji, to obecnie kojarzony jest głównie jako siedlisko Zergów. Zaraz po tym jak Char został odkryty, okazało się, że jest on planetą o wysoce nieprzyjaznych warunkach. Wulkaniczna powierzchnia pokryta popiołem zanieczyszczała atmosferę. Wystarczająco niebezpieczne już środowisko planety poddawane było dodatkowo ekstremalnie wysokiemu poziomowi kosmicznego promieniowania, emitowanemu przez podwójną gwiazdę, karła klasy VI F0 orbitującego zmienną gwiazdę M8. Eliptyczna orbita Char powoduje, że podczas zbliżania się do gwiazd jej cała nasłoneczniona część staje się ciekłym morzem, zaś w momencie oddalania ku zimnym zakątkom przestrzeni kosmicznej, w wyniku gwałtownego stygnięcia tworzą się tymczasowe wyspy.

Niezależnie od panujących na planecie piekielnie uciążliwych warunków, Char był początkowo wykorzystywany jako źródło eksploatacji bogatych złóż ciężkich metali, które nadawały tempo rozwijającej się gospodarce Konfederacji. Z biegiem czasu planeta stała się elementem sporu pomiędzy Konfederacją a niezależnymi gildami górniczymi z poza Morii.

Kiedy spór przerodził się w zbrojny konflikt, niektóre z bardziej zaciętych bitew Wojny Gildii rozegrały się właśnie tu, na Char, kiedy obie strony próbowały zabezpieczyć planetę. Na takich obszarach jak Dolina Śmierci czy Szklane Równiny nieograniczone użycie broni nuklearnej zbudziło drzemiące wulkany do nowego ognistego życia, które pchnęły już mocno napromieniowaną powierzchnię do poziomu, który stał się śmiertelny nawet dla opancerzonych żołnierzy.

Wraz z zakończeniem Wojny Gildii, obecność Konfederacji na zdewastowanej planecie została ograniczona zaledwie do paru zespołów, których zadaniem była konserwacja urządzeń automatycznego wydobycia. Cały personel przeniósł się na platformę kosmiczną Char Aleph, która została wybudowana na orbicie planety. Podczas inwazji Zergów dziesięć lat później, Char został błyskawicznie opanowany przez Rój i stał się główną planetą Zergów w Sektorze Koprulu. Obecnie tunele Zergów rozciągają się pod ponad 40% powierzchni planety. Char Aleph została również zainfekowana, służąc Zergom jako orbitalna wylęgarnia.

Powstały pewne spekulacje na temat wyboru jakiego dokonali Zergowie zasiedlając Char. Biorąc pod uwagę panujące tam ciężkie warunki oraz zupełny brak jakichkolwiek organicznych form życia do wykorzystania, teoretycy są podzieleni pomiędzy opiniami. Niektórzy twierdzą, że Char jest dogodnym punktem do ekspansji na główne światy Terran jak i Protossów, mało gościnna natura planety powoduje łatwiejszą jej obronę przed najeźdźcami zaś wysokie promieniowanie zwiększa zasięg i przyspiesza mutacje Zergów.

Bez względu na powody obecność Zergów na Char powoduje, że planeta jest nieustannie polem bitwy. Siły Protossów i Terran podejmowały próby infiltrowania planety z różnym skutkiem. Do wielkich i krwawych bitew doszło pomiędzy Zergami, kiedy Królowa Ostrzy eliminowała kolejnych Mózgowców kontrolujących Rój. Cztery lata temu trzy floty zostały rozbite podczas konfrontacji z Królową Ostrzy na Char. Po apokaliptycznej bitwie która zniszczyła flotę Dominium Terran, Protoską Armadę oraz ekspedycyjne siły UED, Królowa Ostrzy stała się dominującą siła w sektorze. Od tej pory Zergowie pozostali nieaktywni, najwyraźniej umacniając swoje pozycje na planecie, którą zainfekowali tak szybko od chwili rozpoczęcia inwazji.



Lukin: zaakceptowane i dodane
« Ostatnia zmiana: Stycznia 04, 2009, 10:51:03 pm wysłana przez Lukin » Zapisane

"If there is anything You want, anything at all... Come to me. I will be Your Guardian Angel..."
Rohdegar
VIP
*
Wiadomości: 26


Corazon de fuego...


« Odpowiedz #2 dnia: Stycznia 01, 2009, 09:27:17 pm »



Mar Sara

Informacje ogólne:

Populacja: 80.000 Terran oraz nieznana liczba Zergów
Przynależność: Kel-Morian
Średnica: 9.265 km
Grawitacja: 1.09
Nachylenie osi: 13,5 stopnia
Klimat: +/- 34°C, bardzo niska wilgotność
Geografia: 18 małych pustyń, 28 regionów wyżynnych (w tym 17 wulkanicznych)
Ważniejsze osady: 12 większych placówek (zniszczone), 86 posterunków górniczych, 12 rafinerii
Księżyce: Pyramus oraz Thisby (szare, średnich rozmiarów o średnicach powyżej 2000km)
Teren: pustkowia, góry, pustynie
Dominująca forma życia: Ludzie - Kartel Kel-Morian, Dominium Terran
Rodowita forma życia: Brak/niewielki stopień infekcji Zergów
Import: sprzęt górniczy, personel, żywność, woda
Eksport: przetworzone minerały, nieprzetworzona ruda, gaz Vespeński, gaz Terrazine, złom


Zarys historyczny:

Początkowo system Sara został skatalogowany przez niezależnych poszukiwaczy a następnie skolonizowany przez ekspedycję z Tarsonis kilkanaście lat temu. Mar Sara stała się wówczas ósmą z trzynastu głównych kolonii Konfederacji Terran. System Sara był niespotykany. Charakteryzował go układ dwóch nadających się do zamieszkania planet. Jednakże kolonia Mar Sara była zawsze w cieniu bardziej prosperującej Chau Sara.

Mar Sara była jedną z pierwszych planet zainfekowanych przez przybyłych do sektora Terran Zergów. Była to również pierwsza planeta na której Konfederacja starła się w jakimkolwiek stopniu z nacierającym Rojem. Większość potyczek była jednak dziełem oddziałów lokalnej milicji.

Pułkownik Edmund Duke, oficer dowodzący flotą Konfederacji w systemie, aresztował oddziały milicji, które walczyły w obronie swych domostw. Więźniowie ci zostali w późniejszym czasie oswobodzeni przez grupę rebeliantów zwanych Synami Korhalu. Liderem rebeliantów był Arcturus Mengsk.

Synowie Korhalu pomogli w ewakuacji ludności z Mar Sara, po tym jak Konfederacja całkowicie opuściła planetę. Udało im się również wykraść tajne informacje z ośrodka badawczego Konfederacji zwanego Jacobs Installation. Informacje te ujawniły, iż Konfederacja wiedziała o zbliżającym się niebezpieczeństwie ze strony Zergów oraz prowadziła eksperymenty na schwytanych osobnikach tego gatunku. Uważano, że Konfederacja celowo poświęciła planetę by móc przetestować tajną broń, która rzekomo sprowokowała Zergów do inwazji.

W celu powstrzymania Zergów przed dalszą ekspansją, flota Protossów pod dowództwem Egzekutora Tassadar'a zniszczyła Mar Sara, tak jak wcześniej uczyniła to z jej siostrzaną planetą Chau Sara.

Po spopieleniu powierzchni planety, system Sara zdawał się mieć niewiele do zaoferowania rasie ludzi. Późniejszy upadek Konfederacji przyczynił się do całkowitego opuszczenia systemu. Niemniej jednak poszukiwacze z kartelu Kel-Morian odkryli, że minerały na Mar Sara nabyły wyjątkowych własności podczas Protosskiego bombardowania. Krótko po tym kartel Kel-Morian nabył prawa do wydobywania surowców w systemie Sara. Niezależni kontrahenci objęci obustronnymi kontraktami rozpoczęli wkrótce wydobycie surowców z obu planet.

Ostatnio Dominium Terran założyło na planecie kilkanaście posterunków. Kartel Kel-Morian utrzymuje, że posterunki powstały na zlecenie kartelu jako odpowiedź na piractwo oraz rewolucje górniczych ośrodków. Pojawiły się również doniesienia odnośnie obecności Zergów na planecie. Uważa się, że organizmy te ponownie zainfekowały spustoszony świat Mar Sara jakiś czas po jej zbombardowaniu.


Lukin: zaakceptowane i dodane
« Ostatnia zmiana: Stycznia 04, 2009, 10:50:45 pm wysłana przez Lukin » Zapisane

"If there is anything You want, anything at all... Come to me. I will be Your Guardian Angel..."
Rohdegar
VIP
*
Wiadomości: 26


Corazon de fuego...


« Odpowiedz #3 dnia: Stycznia 04, 2009, 01:01:39 am »

SCV - (Space Construction Vehicle)

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Command Center
Typ: naziemny
Rola: zbieranie surowców, budowanie struktur
Zdolność ataku: cele naziemne
Uzbrojenie: brak

Koszt produkcji:

Minerały: 50
Gaz Vespeński: 0
Zajmowane sloty: 1
Czas budowy: 17sek.

Statystyki:

Punkty życia: 60
Tarcza: 0
Pancerz: brak
Energia: 0
Poziom: 1
Obrażenia: 6
Dodatkowe obrażenia: brak
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: bezpośredni
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

SCV jest podstawową mechaniczną jednostką Terran oraz jedyną jaką posiada gracz na starcie gry. Do zadań SCV należą wszelkie prace fizyczne tj. konstruowanie i naprawianie budowli oraz zbieranie surowców: gazu i minerałów.

Specjalne zdolności:

Build - pozwala SCV budować struktury kosztem pewnej ilości surowców
Gather - pozwala SCV zbierać surowce: minerały oraz gaz Vespeński
Repair - pozwala SCV naprawiać uszkodzone struktury oraz pojazdy mechaniczne


MARINE

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Barracks
Typ: biologiczny, naziemny
Rola: żołnierz piechoty lekkiej
Zdolność ataku: cele naziemne i powietrzne
Uzbrojenie: C-14 (8 milimetrowy karabin Gaussa)

Koszt produkcji:

Minerały: 50
Gaz Vespeński: 0
Zajmowane sloty: 1
Czas budowy: 20sek.

Statystyki:

Punkty życia: 45
Tarcza: 0
Pancerz: brak
Energia: 0
Poziom: 1
Obrażenia: 6
Dodatkowe obrażenia: brak
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: M

Opis:

Podstawowa jednostka naziemna Terran, prowadząca ogień z broni lekkiej przeciwko innym lekkim jednostkom.

Specjalne zdolności:

brak


REAPER

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Barracks
Typ: biologiczny, naziemny
Rola: łupieżca
Zdolność ataku: cele naziemne i powietrzne
Uzbrojenie: P-45 (pistolety Gaussa), ładunki wybuchowe D-8

Koszt produkcji:

Minerały: 50
Gaz Vespeński: 50
Zajmowane sloty: 1
Czas budowy: 25sek.

Statystyki:

Punkty życia: 50
Tarcza: 0
Pancerz: brak
Energia: 0
Poziom: 1,5
Obrażenia: 6
Dodatkowe obrażenia: +15
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Uzbrojony w dwa małe pistolety, Reaper najlepiej sprawdzaja się przeciwko jednostkom mało odpornym na ogień z broni lekkiej.

Specjalne zdolności:

Jumppack - jest to zdolność, która pomaga pokonywać jednostce teren o różnych wysokościach
Timebomb - pozwala doczepić do budynku lub wrogiej jednostki ładunki wybuchowe, które po 30 sekundach detonują się samoczynnie, wyrządzając liczne szkody


GHOST

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Barracks
Typ: biologiczny, naziemny
Rola: snajper
Zdolność ataku: cele naziemne i powietrzne
Uzbrojenie: C-10 (25 milimetrowy karabin snajperski)

Koszt produkcji:

Minerały: 100
Gaz Vespeński: 200
Zajmowane sloty: 2
Czas budowy: 33sek.

Statystyki:

Punkty życia: 100
Tarcza: 0
Pancerz: brak
Energia: 200
Poziom: 2
Obrażenia: 10
Dodatkowe obrażenia: +15
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Ghost pełni rolę cichego zabójcy w siłach zbrojnych Terran. Jego podstawowa broń zapewnia mocne uderzenie, zaś jego zdolności okazują się niezwykle przydatne.

Specjalne zdolności:

Cloak - w momenci użycia tej zdolności, Ghost staje się niewidzialny dla swych nieprzygotowanych (nieposiadających detekcji) rywali
Nuke - pozwala określić cel, na który zostanie zrzucony pocisk nuklearny
Snipe - pozwala zlikwidować mniejsze organiczne jednostki takie jak Marines czy Zerglings przy pomocy jednego strzału
Drop Pods - umiejętność pozwala wezwać ośmiu marines we wskazane położenie


MARAUDER

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Barracks
Typ: naziemny
Rola: (brak informacji)
Zdolność ataku: cele naziemne
Uzbrojenie: granaty wstrząsowe

Koszt produkcji:

Minerały: 150
Gaz Vespeński: 50
Zajmowane sloty: 2
Czas budowy: (brak informacji)

Statystyki:

Punkty życia: 150
Tarcza: 0
Pancerz: 1
Energia: 0
Poziom: 1,5
Obrażenia: 10
Dodatkowe obrażenia: +14
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Ciężki żołnierz piechoty.

Specjalne zdolności:

brak


JACKAL

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Factory
Typ: mechaniczny, naziemny
Rola: (brak informacji)
Zdolność ataku: (brak informacji)
Uzbrojenie: (brak informacji)

Koszt produkcji:

Minerały: 100
Gaz Vespeński: 50
Zajmowane sloty: 2
Czas budowy: 30sek.

Statystyki:

Punkty życia: 75
Tarcza: 0
Pancerz: 1
Energia: 0
Poziom: 2
Obrażenia: 8
Dodatkowe obrażenia: brak
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Jest to niedawno odkryta jednostka naziemna, unosząca się tuż nad powierzchnią co sprawia, że jest niezwykle szybka. Atak prowadzi z podwójnej broni szynowej oraz jest zdolna do ostrzału podczas poruszania się.

Specjalne zdolności:

brak


MEDIVAC DROPSHIP

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Starport
Typ: mechaniczny, powietrzny
Rola: wsparcie medyczne jednostek
Zdolność ataku: brak
Uzbrojenie: brak

Koszt produkcji:

Minerały: 150
Gaz Vespeński: 100
Zajmowane sloty: 2
Czas budowy: 42sek.

Statystyki:

Punkty życia: 150
Tarcza: 0
Pancerz: 1
Energia: 0
Poziom: 2
Obrażenia: 0
Dodatkowe obrażenia: brak
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Medivac jest nowym typem transportowca. Oprócz możliwości transportowania jednostek naziemnych jest w stanie zapewnić wsparcie medyczne organicznym jednostkom, przejmując tym samym rolę jednocześnie starego Dropshipa oraz Medyków.

Specjalne zdolności:

Heal - dzięki tej zdolności Medivac jest w stanie szybko i efektywnie leczyć jednostki organiczne


VIKING

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Factory
Typ: mechaniczny, powietrzno-naziemny
Rola: jednostka wsparcia
Zdolność ataku: cele naziemne i powietrzne
Uzbrojenie: dwa działa Gatlinga (tryb naziemny), torpedy Lanzera MT50 (tryb powietrzny)

Koszt produkcji:

Minerały: 100
Gaz Vespeński: 75
Zajmowane sloty: 2
Czas budowy: 42sek.

Statystyki:

Punkty życia: 125
Tarcza: 0
Pancerz: brak
Energia: 0
Poziom: 2
Obrażenia: 10
Dodatkowe obrażenia: brak
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu:
(brak informacji)

Opis:

Ta oto jednostka Terran jest w stanie przełączyć się z trybu powietrznego w naziemny w celu uniknięcia ognia przeciwlotniczego oraz odwrotnie jeżeli będzie wymagała tego sytuacja.

Specjalne zdolności:

(brak informacji)


BANSHEE

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Starport
Typ: mechaniczny, powietrzny
Rola: taktyczna jednostka ataku z powietrza
Zdolność ataku: cele naziemne
Uzbrojenie: wiązka rakiet

Koszt produkcji:

Minerały: 100
Gaz Vespeński: 150
Zajmowane sloty: 3
Czas budowy: 60sek.

Statystyki:

Punkty życia: 140
Tarcza: 0
Pancerz: 1
Energia: 0
Poziom: 2,5
Obrażenia: 24
Dodatkowe obrażenia: brak
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Banshee jest powietrzną jednostką Terran, słurzącą do bombardowania celów naziemnych.

Specjalne zdolności:

Cloak - zdolność która pozwala stać się niewidocznym dla przeciwnika
Missile Volley - zdolność skutecznego ataku jednostek naziemnych znajdujących się w określonym promieniu działania


SIEGE TANK

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Factory
Typ: mechaniczny, naziemny
Rola: naziemny pojazd szturmowo-oblężniczy
Zdolność ataku: cele naziemne
Uzbrojenie: działo Mjolnir/działo artyleryjskie Mjolnir

Koszt produkcji:

Minerały: 175
Gaz Vespeński: 100
Zajmowane sloty: 3
Czas budowy: 50sek.

Statystyki:

Punkty życia: 150
Tarcza: 0
Pancerz: 1
Energia: 0
Poziom: 2,5
Obrażenia: 15
Dodatkowe obrażenia: (brak informacji)
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Potężna jednostka, która po przybyciu na pole bitwy wzbudza strach w szeregach przeciwnika. Posiada ciężki pancerz, który zapewnia skuteczną obronę przeciwko ostrzałowi z broni lekkiej.

Specjalne zdolności:

Siege Tank Mode - zdolność, która uaktywnia potężne działo artyleryjskie, po uprzednim unieruchomieniu pojazdu. Ogromna siła ognia uderzająca na wrogie jednostki i struktury naziemne powoduje wśród nich liczne straty


NOMAD

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Starport
Typ: powetrzny
Rola: konstrukcyjna jednostka wsparcia
Zdolność ataku: brak
Uzbrojenie: brak

Koszt produkcji:

Minerały: 100
Gaz Vespeński: 300
Zajmowane sloty: 2
Czas budowy: 42sek.

Statystyki:

Punkty życia: 140
Tarcza: 0
Pancerz: brak
Energia: 0
Poziom: 2,5
Obrażenia: 0
Dodatkowe obrażenia: brak
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Nomad jest powietrzną jednostką wsparcia. Jego główną cechą jest zdolność detekcji. Ponadto jest w stanie naprawić słabsze jednostki z niebywałą prędkością.

Specjalne zdolności:

Defensive Matrix - otacza przyjazną jednostkę polem energii, które absorbuje uszkodzenia zadawane przez wroga
EMP Shockwave - posyła pocisk, który pochłania całą energię jaka znajdzie się w jego zasięgu


THOR

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: (brak informacji)
Typ: mechaniczny, naziemny
Rola: ciężka jednostka szturmowa
Zdolność ataku: cele naziemne i powietrzne
Uzbrojenie: "Młot Thora" - cząstka akceleratora, 250 milimetrowe działo

Koszt produkcji:

Minerały: 300
Gaz Vespeński: 200
Zajmowane sloty: (brak informacji)
Czas budowy: 60sek.

Statystyki:

Punkty życia: 300
Tarcza: 0
Pancerz:
1
Energia: 0
Poziom: 3
Obrażenia: 40
Dodatkowe obrażenia: +20
Opóźnienie ataku:
(brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Ta ciężka i powolna jednostka zapewnia dodatkową siłę ognia w późniejszej fazie gry. Dzięki mocnemu uzbrojeniu oraz solidnej obronie potężny Thor potrafi nieźle radzić sobie w pojedynkę.

Specjalne zdolności:

Artillery Strike - pozwala na użycie czterech dział, które zadają spore obrażenia jednostką znajdującym się nawet w znacznej odległości


BATTLECRUISER

Informacje ogólne:

Rasa: Terran
Rekrutacja: Starport
Typ: mechaniczny, powietrzny
Rola: statek flagowy
Zdolność ataku: cele naziemne i powietrzne
Uzbrojenie: baterie laserowe, działo Yamato, plasmowe torpedy

Koszt produkcji:

Minerały: 400
Gaz Vespeński: 300
Zajmowane sloty: 6
Czas budowy: 90sek.

Statystyki:

Punkty życia: 500
Tarcza: 0
Pancerz: 3
Energia: 200
Poziom: 3
Obrażenia: (brak informacji)
Dodatkowe obrażenia: (brak informacji)
Opóźnienie ataku: (brak informacji)
Zasięg: (brak informacji)
Klawisz skrótu: (brak informacji)

Opis:

Jednostka zadaje spore obrażenia poprzez zamieszczone w przedniej części statku baterie laserowe.

Specjalne zdolności:

Yamato Cannon - ładuje wiązkę promienia energii, którą uderza na wrogie jednostki z ogromną siłą
Plasma Torpedoes - uruchamia ogień zaporowy w postaci torped, które wyrządzają liczne szkody jednostkom naziemnym znajdującym się w strefie działania zdolności
Zapisane

"If there is anything You want, anything at all... Come to me. I will be Your Guardian Angel..."
Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »