StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Maja 24, 2022, 08:27:09 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft Area
| |-+  SCA - pytania i sugestie
| | |-+  Szukamy chętnych do pomocy
« poprzedni następny »
Strony: [1] 2 Drukuj
Autor Wątek: Szukamy chętnych do pomocy  (Przeczytany 13759 razy)
Lukin
Administrator
*****
Wiadomości: 108



« dnia: Grudnia 25, 2008, 07:11:35 pm »

Witam was drodzy użytkownicy :)

Każdy z was wie, że administracja to już starzy ludzie, którzy tylko marzą o przejściu na emeryturę, ale niestety bez następców nie mają co na to liczyć :P
To oczywiście żarcik, ale przydałyby nam się nowe ręce do pomocy. Konkretnie: na stronce mamy przestarzałe informacje w dziale o SC2. Chodzi o opisy jednostek i budynków wszystkich ras. Jeśli ktoś mógłby się podjąć przetłumaczenia lub ułożenia swoich własnych opisów to bylibyśmy bardzo wdzięczni.

Zacząć możecie od zaraz, linków wam raczej nie będę wskazywał, bo Google nie gryzie. Prace umieszczajcie w tym temacie. Na kogo mógłbym liczyć?
Zapisane
Negro
Abaddon
Administrator
*****
Wiadomości: 173


The Armageddon is coming...


« Odpowiedz #1 dnia: Grudnia 26, 2008, 12:11:02 am »

Ja już nie wspomnę o tym:
http://forum.scarea.pl/index.php?topic=92.0

Kilka osób niby było chętnych, a jednak odzewu zero. Słomiany zapał...?
Zapisane

HiDie
Level 3-5
*
Wiadomości: 49


aka Av


« Odpowiedz #2 dnia: Grudnia 26, 2008, 02:13:36 am »

Negro albo PM przegapiłem, albo zapomniałeś o mnie. Skoro jesteś organizatorem tego to jakoś ludzi trzeba zebrać chętnych i omówić.
No offence :)

Ja nie mam takiej umiejętności pisania dłuższych wypracowań - jeżeli masz na myśli formę opisów jak w SC1.
Jak co to PM.
Zapisane

"Nie boję sie śmierci, byłem martwy przez miliardy, miliardy lat zanim się narodziłem i nie doznałem nawet najdrobniejszej niedogodności z tego powodu."
Mark Twain
mxmagic
Level 2-1
*
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #3 dnia: Grudnia 28, 2008, 07:05:55 pm »

Z chęcią przetłumaczyłbym kilka tekstów o SC2 ze strony Blizzarda. Oczywiście, szkoła(jestem kujonem) i inne rzeczy tego typu mocno ograniczają czas który mogę na projekt poświęcić, ale chyba zawsze coś. Jeśli się przydam to pisać:

gg 2633699
Zapisane

From Moria with love.
Lukin
Administrator
*****
Wiadomości: 108



« Odpowiedz #4 dnia: Grudnia 29, 2008, 10:16:21 am »

Dla wszystkich podaję link z materiałami do tłumaczenia:
http://www.starcraftzone.com/game-information/

Zanim się podejmiecie pracy napiszcie co wybieracie z tej strony. Dla każdego powinno starczyć, materiałów jest trochę ;P
Zapisane
mxmagic
Level 2-1
*
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #5 dnia: Grudnia 29, 2008, 11:09:41 am »

Nie lepiej z Blizzarda? Znacznie więcej tam tego mają. Znaczy się jednostek mają mniej, ale tekstu jest więcej. Albo połączyć teksty z tego SC Zone z tymi z Blizzarda. Co wy na to? No bo na przyklad biografie Zeratula i Raynora to chyba lepiej by było tłumaczyć z Blizzarda, a reszty jeszcze nie ma więc można by je wziąść ze SC Zone.
Zapisane

From Moria with love.
Imb
Level 3-5
*
Wiadomości: 54


SCA jest ZŁE!


WWW
« Odpowiedz #6 dnia: Grudnia 29, 2008, 04:40:20 pm »

Dla wszystkich podaję link z materiałami do tłumaczenia:
http://www.starcraftzone.com/game-information/

Mogę przetłumaczyć Zergów (najpierw jednostki), napisz tylko, gdzie to umieścić; ew. komu wysłać.
Zapisane

mxmagic
Level 2-1
*
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #7 dnia: Grudnia 29, 2008, 06:57:31 pm »

Dobra ja wyłączam myślenie i robie Protossów
Zapisane

From Moria with love.
Lukin
Administrator
*****
Wiadomości: 108



« Odpowiedz #8 dnia: Grudnia 29, 2008, 10:15:36 pm »

Mogę przetłumaczyć Zergów (najpierw jednostki), napisz tylko, gdzie to umieścić; ew. komu wysłać.

Wysłać mi to na maila (mam podany w profilu) lub umieścić w tym temacie.

Co do strony Blizzarda - tam są długie opisy, którymi zajmiemy się w drugiej kolejności. Najpierw prosiłbym o przerobienie tej strony.
Zapisane
Rohdegar
VIP
*
Wiadomości: 26


Corazon de fuego...


« Odpowiedz #9 dnia: Grudnia 30, 2008, 03:15:12 pm »

Jestem skłonny przetłumaczyć działy: Lokalizacje oraz Zmiany w Gameplay'u.

Odnośnie, zamieszczonych na oficjalnej stronie Blizzard'a, tekstów dotyczących jednostek, można je znaleźć tutaj:

http://www.starcraft2.net.pl/portal/sc2/12/Jednostki.html
http://www.starcraft2.net.pl/portal/sc2/14/Jednostki.html
http://www.starcraft2.net.pl/portal/sc2/5/Jednostki.html
Zapisane

"If there is anything You want, anything at all... Come to me. I will be Your Guardian Angel..."
Kiko
VIP
*
Wiadomości: 91


SCA Graphic


WWW
« Odpowiedz #10 dnia: Stycznia 02, 2009, 01:59:21 am »

Jak dla mnie bomba! Zamieszczać, zamieszczać! :D
Zapisane

If I am silent then I am not real
Jak vip to vip :P
Imb
Level 3-5
*
Wiadomości: 54


SCA jest ZŁE!


WWW
« Odpowiedz #11 dnia: Stycznia 02, 2009, 05:02:31 pm »

Larva

Rasa: Zerg
Budowany z: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: N/A
Atakuje: N/A
Uzbrojenie: N/A

KOSZTA:
Minerały: 0
Vespene Gas: 0
Supply: 0
Czas budowy - 0 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 35
Tarcze: 0
Pancerz: 10, N/A
Energia: 0
Tier: 0.0
Obrażenia: 0
Dodatkowe obrażenia: N/A
Prędkość ataku: 0
Zasięg: N/A
Klawisz: N/A

OPIS:
Larwy stanowią podstawę wszystkich jednostek, a potem i budynków Zergów. Z racji małej ilości punktów życia oraz braku możliwości ataku, są wrażliwe na wszelkie ataki.

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Morph" (Aktywny, koszt zależny od jednostki) - pozwala larwie przekształcić się w dowolny typ jednostki. Jednakże, gracz musi posiadać odpowiednie budynki, żeby mutować larwy w bardziej zaawansowane jednostki.

Drone

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Naziemny - zbieranie surowców/budowanie struktur
Atakuje: Naziemne
Uzbrojenie: Brak

KOSZTA:
Minerały: 50
Vespene Gas: 0
Supply: 1
Czas budowy: 0 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 40
Tarcze: 0
Pancerz: N/A
Energia: 0
Tier: 0.0
Obrażenia: 5
Dodatkowe obrażenia: N/A
Prędkość ataku: 0
Zasięg: Bezpośredni
Klawisz: N/A

OPIS:
W armii Zergów to Truteń (Drone) stawia wszelkie budynki, mutując się w nie; Trutnie także zbierają minerały oraz gaz do zaopatrywania reszty armii. Są słabo uzbrojone, mogą się obronić przed słabymi jednostkami.

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Burrow" (Aktywny, Brak) - wszystkie jednostki Zergów mogą ewoluować, żeby zakopać się w podziemiach, by uniknąć wykrycia
 - "Morph" (Aktywny, Koszt zależny od struktury) - Truteń może zmutować się w przeróżne struktury Zergów, stając się częścią Zergowskiej infrastruktury
 - "Gather" (Aktywny, Brak) - używając kolców przyczepionych do ich ciał, Zergowskie Trutnie mogą wydobywać Minerały oraz Gas Vespeński

Overlord

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Powietrzny - Zaopatrzenie (Supply)/Detekcja
Atakuje: Naziemne
Uzbrojenie: Brak

KOSZTA:
Minerały: 100
Vespene Gas: 0
Supply: 9
Czas budowy: 0 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 200
Tarcze: 0
Pancerz: N/A
Energia: 0
Tier: 1.0
Obrażenia: 0
Dodatkowe obrażenia: N/A
Prędkość ataku: 0
Zasięg: N/A
Klawisz: N/A

OPIS:
Overlord to powolna jednostka latająca, która wykrywa jednostki niewidzialne oraz kierują przepływem informacji w Roju. Są niezbędne w armii, ponieważ zajmują się zaopatrywaniem jednostek.

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Slime" (Aktywne, N/A) - Overlord rozprzestrzenia śliską substancję nad minerałami, blokując je przed wydobyciem. Śluz może zostać zniszczony dzięki ciągłemu atakowi.
 - "Morph to Overseer" - Overlord posiada możliwość przekształcenia się w potężniejszą wersję samego siebie, posiadającym więcej umiejętności, nazywaną Overseer'em.


Zergling

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Naziemny - podstawowa jednostka szturmowa
Atakuje: Naziemne
Uzbrojenie: Brak

KOSZTA:
Minerały: 50
Vespene Gas: 0
Supply: 0
Czas budowy: 0 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 35
Tarcze: 0
Pancerz: N/A
Energia: 0
Tier: 1.0
Obrażenia: 5
Dodatkowe obrażenia: N/A
Szybkość ataku: 0
Zasięg: Bezpośredni
Klawisz: N/A

OPIS:
Pierwszą dostępną jednostką bojową Zergów jest Zergling. Dzięki temu, że w jednym jaju są dwa osobniki, można stworzyć dużą ich ilość w krótkim czasie. Są wykorzystywane do podstawowych ataków, a do tego, mogą zostać użyte w jednym z najszybszych szturmów w grze.

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Burrow" (Aktywny, Brak) - wszystkie jednostki Zergów mogą ewoluować, żeby zakopać się w podziemiach, by uniknąć wykrycia
- "Baneling Form" (Aktywny, N/A) - Zmienia Zerglinga w toczącą się, samobójczą jednostkę zadającą duże obrażenia

Roach

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Naziemny - Ciężka Jednostka Obronna
Cele: Naziemne
Uzbrojenie: Needle Spines

KOSZTA:
Minerały: 75
Vespene Gas: 25
Supply: 1
Czas budowy: 23 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 90
Tarcze: 0
Pancerz: N/A
Energia: 0
Tier: 1.5
Obrażenia: 10
Dodatkowe obrażenia: +3, jednostki opancerzone
Prędkość ataku: 3
Klawisz: N/A

OPIS:
Roach jest formą Zerglinga, która wyewoluowała z domowego karalucha. Posiada wiele cech wspólnych z tym owadem, mimo iż - jak on - nie przetrwa eksplozji atomowej. Tkanka Roach'a regeneruje się w niezwykle szybkim tempie, a do tego posiada wytrzymały pancerz. Roach nie atakuje zbyt szybko, jednakże jego zdolności pozwalają mu nie zważać na to i podejmować walkę z wieloma przeciwnikami jednocześnie.

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Burrow" (Aktywny, Brak) - wszystkie jednostki Zergów mogą ewoluować, żeby zakopać się w podziemiach, by uniknąć wykrycia
 - "Regeneration" (Pasywny, Brak) - dzieląc umiejętności ze zwykłymi owadami, Zergowskie Roach'e potrafią się regenerować w tempie 15 punktów życia na sekundę, pozwalając sobie na lekceważenie wielu ataków.

Hydralisk

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Naziemny, P-naziemna/P-powietrzna jednostka szturmowa
Cele: Naziemne i powietrzne
Uzbrojenie: Needle Spines

KOSZTA:
Minerały: 100
Vespene Gas: 100
Supply: 2
Czas budowy: 33 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 80
Tarcze: 0
Pancerz: N/A
Energia: 0
Tier: 2.0
Obrażenia: 13
Dodatkowe obrażenia: +3, jednostki opancerzone
Prędkość ataku: 0
Zasięg: 6
Klawisz: N/A

OPIS:
Hydralisk, od kiedy zmienił się w Zerga, wzbudza strach na wiele sposobów. Jest silnym wojownikiem, który w walce używa zabójczych kolców, którymi miota ze śmiertelną precyzją. Jest to zarazem jedna z najważniejszych jednostek Roju, którą można spotkać niemal w każdej bitwie.

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Burrow" (Aktywny, Brak) - wszystkie jednostki Zergów mogą ewoluować, żeby zakopać się w podziemiach, by uniknąć wykrycia

Corruptor

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Powietrzny - Lotniczy Myśliwiec Przewagi
Cele: Powietrzny
Uzbrojenie: Corrup

KOSZTA:
Minerały: 100
Vespene Gas: 75
Supply: 2
Czas budowy: 0 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 100
Tarcze: 0
Pancerz: N/A
Energia: 0
Tier: 0.0
Obrażenia: 7
Dodatkowe obrażenia: +6, jednostki opancerzone
Prędkość ataku: 0
Zasięg: 4
Klawisz: N/A

OPIS:
Corruptor Zergów to latająca jednostka, która posiada przydatne zdolności. Atakując, nie powoduje dużych zniszczeń, lecz powoduje zbieranie się na wrogiej jednostce lepkiej substancji. Powoduje to rozrost dziwnej mutacji na okręcie nieprzyjaciela, która powoli przejmuje kontrolę nad nim, co spowoduje, że zacznie ona strzelać do swoich niedawnych sojuszników. Jednakże, traci ona za to możliwość przemieszczania się.

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Corrupt" (Pasywny, N/A) - ta pasywna zdolność pozwala Corruptor'owi na "zainfekowanie" wrogich jednostek i obrócenie jej przeciwko jej sojusznikom.

Mutalisk

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola:  Powietrzny - Latający myśliwiec wsparcia
Cele: Naziemne, powietrzne
Uzbrojenie: Glave Wurm

KOSZTA:
Minerały: 100
Vespene Gas: 100
Supply: 2
Czas budowy: 33 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 120
Tarcze: 0
Pancerz: N/A
Energia: 0
Tier: 0.0
Obrażenia: 9
Dodatkowe obrażenia: N/A
Prędkość ataku: 3
Klawisz: N/A

OPIS:
Mutalisk to lekki myśliwiec Zergów, który za pomocą niebezpiecznych pocisków, może atakować wielu wrogów jednocześnie..

UMIEJĘTNOŚCI:
 - "Attack Bounce" (Pasywna, Brak) - Glave Wurm, głowna broń Mutaliska, odbija się od wrogich jednostek, zadając obrażenia maksymalnie trzem przeciwnikom na atak. Każde "odbicie" zadaje stosunkowo mniej obrażeń, ale obrażenia zbierają się w dużych bitwach.
 -"Morph into Swarm Guardian" (Aktywna, N/A) - Mutalisk może przekształcić się w zupełnie nową bombardującą jednostkę nazywaną Strażnikiem Roju (Swarm Guardian)

Nydus Worm

Rasa: Zerg
Budowany w: N/A
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Naziemny - Transport jednostek
Cele: Nie atakuje
Uzbrojenie: Brak

KOSZTA:
Minerały: 100
Vespene Gas: 100
Supply: 0
Czas budowy: 0 sek.

STATYSTYKI:
Wytrzymałość: 200
Tarcze: 0
Pancerz: 1, N/A
Energia: 0
Tier: 0.0
Obrażenia: 0
Dodatkowe obrażenia: N/A
Prędkość ataku: 0
Zasięg: N/A
Klawisz: N/A

OPIS:
W pierwszym Starcraft'cie, Nydus Canals umożliwiały jednostkom Zergów błyskawiczne przemieszczanie się po mapie. Nydus Worm pozwala nam na zobaczenie, jak powstają takie kanały. Gdy Worm jest gotowy, rozwiera swe szczęki ku górze, dzięki czemu małe Zergowskie jednostkie mogą się szybko poruszać wewnątrz jego ciała.

UMIEJĘTNOŚCI:
N/A

http://www.starcraftzone.com/game-information/starcraft-2-units/zerg/
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 03:22:44 pm wysłana przez Imb » Zapisane

Lukin
Administrator
*****
Wiadomości: 108



« Odpowiedz #12 dnia: Stycznia 02, 2009, 06:58:59 pm »

Świetna robota Rohdegar. Już zamieściłem Twoje tłumaczenia na SCA.
Imb, Twoje tłumaczenie umieszczę trochę później, bo trzeba tam zrobić tabelki, co trochę zajmie.

Dzięki za opisy :)
Zapisane
Imb
Level 3-5
*
Wiadomości: 54


SCA jest ZŁE!


WWW
« Odpowiedz #13 dnia: Stycznia 03, 2009, 10:58:26 am »

StarCraft 2: Ważne postacie


Wraz ze zdarzeniami następującymi po Brood War, wiele znanych postaci przyszło i odeszło. W
Starcraft'cie 2, wiele z nich powróci. Poniżej jest lista ważnych postaci które będą grały równie
ważne role w nowej części.


Jim Raynor

Jim Raynor jest dowódcą Hyperiona, w czym pomaga mu Matt Horner, drugi dowódca. Wraz z załogą, z braku funduszy, Jim Raynor kradnie z protosskich kolonii nieznane mu artefakty, które sprzedaje grupie Moebius Foundation. Raynor przeszedł wiele zmian i już nie jest tym samym człowiekiem, co wcześniej - dużo pije, rozgoryczony po tym, jak został wykorzystany przez Arcturusa Mengska; teraz dowodzi grupą najemników, walczących z Dominum



Zeratul

Zeratul jest jednym z ostatnich Mrocznych Templariuszy którzy zostali zesłani z Aiur za odmowę przyłączenia się do Khala'i. Po wydarzeniach, które miały miejsce w Brood War, Zeratul nie wie, co począć z jego wiedzą o hybrydzie Zerga z Protossem, opracowywanej przez Samira Durana. Wiadomo, że po Wojnie Ras poszukiwał wskazówek dotyczących znaczeń, jakie mogły mieć jego badania, ale nie wiadomo dokładnie, gdzie. Powrócił potem jednak ranny na Hyperiona, i stanąwszy przed Raynorem, wypowiedział te słowa: " Sprowadziłem zagładę na wszystkich. Xel'Naga wraca. Cykl zbliża się ku końcowi. Artefakty... Są kluczem... do końca wszystkiego".



Kerrigan

Sarah Kerrigan była dawniej jednym z Ghostów Konfederacji. Została jednak zdradzona przez Mengska, i pozostała na Tarsonis, gdzie pojmali ją Zergowie i zainfekowali. Następnie, zebrała swoją armię i była w stanie wygrać z Protossami, jak i z Terranami. Mimo to, nawet kiedy odniosła zwycięstwo, wyczuła nową groźbę, która zbierała się na horyzoncie. W latach, które nastąpiły po Brood War, wycofała się wraz z oddziałami na Char, gdzie oczekiwała w spokoju. Po odwrocie, nie mogła znaleźć odpowiedzi na swoje wątpliwości o osobie Samira Durana, więc - podobnie jak Zeratul - powoli zaczęła odkrywać plany Durana.



Arcturus Mengsk

Arcturus Mengsk jest przywódcą rebelianckiej grupy Sons of Korhal. Działając razem, zniszczyli poprzednią władzę Terran - Konfederację. Wkrótce po tym stał się Imperatorem Mengskiem i przywódcą nowo utworzonego Terran Dominium. Krótko po tym, został on zaatakowany przez UED (United Earth Directorate), więc zawarł sojusz z Kerrigan, która jednak zdradziła go, niszcząc prawie całe jego wojsko. Wycofał się więc, okaleczony, i zaczął odtwarzać swe dawne Dominum, korzystając z pomocy swego syna, Valeriana. Wciąż jednak odczuwa opór grup milicji, której przewodzi Jim Raynor.



Valerian Mengsk

Valerian jest aroganckim specjalistą od sztuki wojennej, a także "błyszczącą" osobą oraz dobrym archeologiem. Dorastał on w tajemnicy podczas rozwoju Sons of Korhal, a teraz planuje dzięki imieniu przyjąc kontrolę w Dominium.



Tychus Finlay

Tychus Finlay jest kryminalistą z Mar Sary, który został skazany za morderstwa, kradzieże, przemyt narkotyków, bycie piratem oraz wiele innych zbrodni. Wpierw skazany na śmierć, potem został jednak wcielony do Marine Corps, a obecnie jest jednym z ludzi Jima Raynora, ale ma wątpliwości dotyczące umiejętności Jima.



Selendis

Selendis występuje w StarCraft 2 jako protosski Egzekutor. Dawna uczennica Artanisa, jest gotowa odbić Aiur z rąk Zergów. Pod jej dowództwem, przystosowano wiele techonologii zostało przystosowanych do tego, żeby ochraniać życie Protossów w walce. Ona "reprezentuje najlepsze z tego, co Protoss może dać - żarliwa lojalność ideałom rasy, całkowite poświęcenie oraz wychodzenie daleko poza ludzkie możliwości".

http://www.starcraftzone.com/game-information/starcraft-2-important-figures-32.html

Negro: Pisz bardziej po polsku! Tłumacząc nie tłumacz kolejnych słów, a całe zdania bo wychodzą głupoty. Nie rozrzucaj też tych apostrofów - w słowach takich jak Protossów, Protosski się ich nie używa.
I najważniejsze - nie Terranów, a Terran; nie Protoss'jański, a protosski.
(Po sporej korekcie - powinno być względnie ok.)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2009, 08:28:53 pm wysłana przez Imb » Zapisane

mxmagic
Level 2-1
*
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #14 dnia: Stycznia 03, 2009, 03:27:38 pm »

PROBE

Rasa: Protossi
Powstaje w: Nexus
Mutuje z:N/A
Mutuje w:N/A
Typ: Mechaniczna
Rola: Naziemny – zbieranie minerałów
Cele: Naziemne
Uzbrojenie: Particle Beam

KOSZTA
Minerały: 50
Gaz Vespański: 0
Supply: 1
Czas budowy: 17s.

STATYSTYKI
Punkty życia: 20
Tarcze: 20
Pancerz: brak
Energia: brak
Tier: 1.0
Obrażenia: 5
Obrażenia bonusowe: brak
Szybkość ataku: 0
Zasięg: Walka wręcz
Hot key: brak

OPIS:
Probe jest najbardziej podstawową jednostką Protosów. Proby potrafią wydobywać zarówno gaz Vespański, jak i minerały, surowce niezbędne do produkowania jednostek i budynków. Proby umieją też stworzyć Warp Rift, dzięki któremu Protosskie budynki mogą być teleportowane w obrębie Psionicznej Matrycy

UMIEJĘTNOŚCI

''Wydobywaj”- podstawowa umiejętność Proba pozwala mu na wydobywanie minerałów i gazu Vespańskiego.

''Buduj'' – ta umiejętność pozwala Probowi przyteleportowywać struktury i 'konstruować' bazę Protossów.


ZEALOT
Rasa: Protossi
Powstaje w: Gateway
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Biologiczny
Rola: Naziemny – Naziemny Wojownik Szturmowy
Cele: Naziemne
Uzbrojenie: Psioniczne Ostrza
KOSZTA
Minerały: 100
Gaz Vespański: 0
Supply: 2
Czas budowy: 33s

STATYSTYKI
Punkty życia: 100
Tarcze: 50
Pancerz: 1(lekki)
Energia: 0
Tier: 1.0
Obrażenia: 8
Obrażenia bonusowe: N/A
Szybkość ataku: 0
Zasięg: Walka wręcz
Hotkey: N/A

OPIS
Zealoci to brutalni wojownicy, poddani niezwykłej dyscyplinie i wyposażeni w dwa bardzo potężne ostrza psioniczne. Trenują bardzo ciężko, poszukując mistrzostwa w dyscyplinie Khali. Zealoci otrzymują dodatkową moc ze swojej mocnej zbroji i cybernetycznych implantów.

UMIEJĘTNOŚCI
''Szarża'' – (pasywna) Zealot podbiega do przeciwników z oślepiającą szybkością.

NULLIFIER
Rasa: Protossi
Powstaje w: Cybernetics Core
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Mechaniczna
Rola: Naziemny - Caster
Cele: Naziemne, powietrzne
Uzbrojenie: Force Beam
KOSZTA
Minerały: 50
Gaz Vespański: 150
Supply: 2
Czas budowy: 42

STATYSTYKI
Punkty życia: 40
Tarcze: 40
Pancerz: 1(lekki)
Energia: 100
Tier: 1.5
Obrażenia: 5
Obrażenia bonusowe: +5, N/A
Szybkość ataku: 0
Zasięg: Walka wręcz
Hotkey: N/A

OPIS
Nullifier jest jednostką która potrafi manipulować energią, zdolną do wykorzystywania swojej energi w celu paraliżowania jednostek wroga.

UMIEJĘTNOŚCI
N/A

STALKER
Rasa: Protossi
Powstaje w: Gateway
Mutuje z: N/A
Mutuje w: N/A
Typ: Mechaniczna
Rola: Naziemna – Szybki zwiadowca/Jednostka urządzająca zasadzki
Cele: Naziemne, powietrzne
Uzbrojenie: Chronal Web
KOSZTA
Minerały: 125
Gaz Vespański: 50
Supply: 2
Czas budowy: 33s

STATYSTYKI
Punkty życia: 100
Tarcze: 40
Pancerz: 1(opancerzony)
Energia: 0
Tier: 1.5
Obrażenia: 10
Obrażenia bonusowe: +4, N/A
Szybkość ataku: 0
Zasięg: Bezpośredni
Hotkey: N/A

OPIS
Gdy Mroczni Templariusze próbowali stworzyć nową technologię wojskową służącą do obrony, udało im się stworzyć Stalkera. Zainspirowany przez prawie wyginiętych Dragoonów, Stalker jest prędką i zabójczą machiną wojenną. Stalkerzy potwierdzili się jako decydujące jednostki w ogniu walki.

UMIEJĘTNOŚCI
N/A
Zapisane

From Moria with love.
Strony: [1] 2 Drukuj 
« poprzedni następny »