Cytuji nie przejmować się nadwyżkami typu 2k minerals...Bardzo ciekawe, nie powiem.
i nie przejmować się nadwyżkami typu 2k minerals...
Sam nie wiem, czy mam się przejąć. "APM się nie liczy" odśpiewują najgłośniej Ci, którym wyraźnie brakuje szybkości i mają wolne reakcje - ot tacy 100-120 APM playerzy... Problem w tym, że większym APMem da się załatać wiele niedoskonałości, ot choćby przerwy w budowie jednostek, złe ustawienie armii, zwiad... Z resztą zauważyłem, że gracze mający niski APM korzystają z góra 2 HotKey'ów (dla Devourera: zaznaczasz jednostki, wciskasz 'Ctrl' + cyfra), a mimo to HotKey'e mogą u nich stanowić 1/3 całego APM. Ja tam wolę mieć większy APM (nie kosztem skilla), bo nie wszystkie komendy, które wydaję, są dla mnie korzystne; chciałbym korygować złe decyzje jak najszybciej.
Xeron mi pisał, ze dobrze jest z kimś ćwiczyć, aby podnieść skilla. Bedę musiał kogoś znaleźć, bo od samej gry skill za wolno rośnie.
Cytat: Euronymous w Lutego 14, 2009, 12:32:16 amCytuji nie przejmować się nadwyżkami typu 2k minerals...Bardzo ciekawe, nie powiem. No tak, moja domyślna reakcja - dobuduj factorie - będzie więcej Vulturów. Ale już się na tym przejechałem nie raz. Te 400-500 gazu, które inwestowałem w nowe fabryki, powodowały uszczerbki w ilości Tanków, która ostatecznie decydowała o bolesnej przegranej. Takie nadwyżki (minerałów, nie gazu) widywałem u pro. To ciekawe, że ciągle się słyszy "to wielka niegospodarność mieć czterocyfrowe nadwychy", a pro nawet w pierwszych minutach mogą mieć 2k minerals, dopiero gdy dolatuje zwiadowczy corsair surowce zostają szybko zainwestowane.
wszystko, co "nietropheusowe" jest głupie...
... do reagowania na atak mam spację...