StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 10:43:29 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Strategie i taktyki
| | |-+  Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
« poprzedni następny »
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9 Drukuj
Autor Wątek: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie  (Przeczytany 49872 razy)
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #15 dnia: Grudnia 04, 2008, 03:05:47 pm »

Komp terrański jest dość cienki, zanim nastąpi pierwszy atak piechoty można zdążyć już zrobić kilka lurkerów. Poza tym komp dość późno robi jednostki latające. Zanim zrobi Starport ja już mam Guardiany.
Słabszych Terran na Iccupie też dało się rozwalać Guardianami (jeżeli nie używali Irradiate). Zresztą kampanię w Starcrafcie i Brood Warze to też przechodziłem głównie Guardianami. 
Ogólnie jednak na Battlenecie to cięzko sie gra Guardianami, bo Terran ma te Irradiate, z Protossem jeszcze gorzej bo są te sztormy, a na Zerga się nie opłaca, bo ciagle pompuje coraz większe ilości mutalisków.  ???

W sumie na Iccupie to mi statystycznie najgorzej z Protem szło, jak sprawdziłem w profilu to miałem 11% zwycięstw (z Terranem i Zergiem po około 25%). 7 kompów nie próbowałem, parę miesięcy temu to 2 już był hardcore.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #16 dnia: Grudnia 04, 2008, 03:19:10 pm »

Kurrr... de. Ten znowu z tymi Guardianami. Tylko Guardiany i Guardiany mu w głowie. :D

Temat nie jest o metodach walki z komputerem, tylko żywym graczem, więc...

SK Terran > Guardiany
Standardowy Terran > Guardiany
Mech > Guardiany

O ile nie grasz Jaedong build oczywiście (w co wątpię).
Zapisane
Gotrek
Administrator
*****
Wiadomości: 125



« Odpowiedz #17 dnia: Grudnia 04, 2008, 03:23:56 pm »

Temat jest o Burrow, a moja cierpliwość właśnie się wyczerpała (podziękowania do Raina i XeroNa), więc od teraz będę bardziej restrykcyjny.
Zapisane

"Failing to prepare is preparing to fail".

"The last thing one knows in constructing a work is what to put first"
   — Blaise Pascal.

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości
   — Terry Pratchett.
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #18 dnia: Grudnia 04, 2008, 04:46:47 pm »

Dziękuję, czy istnieje możliwość wywalenie trash-postów żeby zostało tylko to, co dotyczy burrow? W ten sposób temat pozostanie merytoryczny na przyszłość.

Gotrek: jeszcze się nad tym zastanowię.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2008, 05:06:10 pm wysłana przez Gotrek » Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #19 dnia: Grudnia 05, 2008, 08:21:48 pm »

Cytuj
http://www.yaoyuan.com/index.php

Słówko do Devourer'a : mi się udało wygrać z kompami Zerg vs. 7x random i Terranem vs. 7x random i jeszcze nikt nie uznał tego za jakiś wyczyn (choć szczerze mówiąc nawet nie spodziewałem się niczyjej aprobaty). Wolę wygrać z C rank na Iccup niż z siedmioma kompami :D. Choć jeszcze długa droga do tego. Piszesz, że piechota Terran nie jest taka silna... to właśnie dlatego Terran musi grać agresywnie i wywiera nacisk na Zerga od początku, bo panicznie boi się kombinacji ultraling pod swarmem; Zerg ma jednak trudne zadanie, żeby przetrwać i tego techa mieć...


Kurcze przez 3 godziny próbowałem wygrać z 7 kompami (7 terran) i nic. Nie wiem jak ty to zrobiłeś. Chyba, że jakąś super dużą planszę miałeś. Pare minut jeszcze jest spokój, ale potem atak jest praktycznie non stop. Do pierwszego ataku piechoty czasem tylko udaje sie zrobic 3 Lurki (więcej nie uda sie zdążyć) i ustawić je w miarę wąskim przejściu, ale ich idzie tyle, że nie nadążają z wybijaniem i siłą rzeczy w końcu troche jednostek przejdzie do bazy, co kosztuje sporo dron i duze opóźnienie. Zresztą zanim się postawi expa to też mija troche czasu, i nie zdążę zrobić armii odpowiedniej do ataku. (przy 2-3 kompach można spokojnie dojść do Guardianów i zniszczyć Terrana zanim pojaiw się lotnictwo) W końcu i Lurki padają, gdy pojaiwają sie czołgi i jest praktycznie koniec.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #20 dnia: Grudnia 05, 2008, 08:23:27 pm »

Aha, więc jak ty nie potrafisz, to znaczy, że inni też? :)
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #21 dnia: Grudnia 05, 2008, 08:50:07 pm »

Jakby inni nie ptrafili to bym sie chyba nie pytał. Nie wiem po co te złośliwe pytanie.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #22 dnia: Grudnia 05, 2008, 08:55:11 pm »

Po to, żebyś się skoncentrował na grze z żywym oponentem. Grając na kompy nic nie zyskasz, grając na żywego gracza nauczysz się myśleć taktycznie.
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #23 dnia: Grudnia 05, 2008, 09:07:51 pm »

Wiadpomo, ze lepiej grać z żywym graczem. Ale Iccup na razie nie działa więc gram trochę z kompem.
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #24 dnia: Grudnia 05, 2008, 09:15:15 pm »
Modyfikuj wiadomość

Dla zabawy można się pomęczyć z kompami - u mnie to był jeden... weekend. Mapa Hunters rzecz jasna, Zerg vs. 7x random, rzeczywiście problematyczne, zwłaszcza jak się widzi kilkanaście Siege tanków gęsiego, dookoła Zety, Hydry, Firebaty. Devourer, nie polecam zabierać się za to dopóki nie masz planu jak to zrobić, bo trzeba wysłać coś na atak, a nie tylko się bronić. Wejdź na youtube, poszukaj "vs. 7 comps FPVOD" i spróbuj powtórzyć co zobaczysz, bo przypuszczam, że nie masz nawet pomysłu... Na pewno złym pomysłem jest bronienie się na początku lurkerami, lepsze sunkeny są, dopiero potem lury.
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #25 dnia: Grudnia 05, 2008, 09:51:38 pm »

Też grałem na Huntersach m.in. Na jakiś standardowych też próbowałem, ale na tych nie rady, bo miejsca na expy za daleko były. 
Nie no plan to miałem, taki sam jak wtedy jak rozwaliłem te 3. Wtedy doszedłem dosć szybko do Lurkerów, obroniłem pierwszy atak, zrobiłem więcej Lurkerów, część wysłałem na 1 kompa. W międzyczasie szybka rozbudowa bazy aby jak najszybciej dojść do Guardianów. Guardiany wysłałem na drugiego kompa zanim zacznie robić flotę. Trzeciego kompa też rozwaliłem Guardianami ale dodałem kilka Devków, bo ten już zaczął robić pierwsze Wraithy.
Teraz plan był podobny, jak najszybsze Lurkery( do obrony), potem szybki tech do Guardianów i atak na bazy zanim rozwinie się na dobre lotnictwo. Tyle, ze te kompy atakowały mnie troche za szybko (ledwo wyrabiałem 3 Lurkery, na tym Pythonie chyba te kompy mnie póxniej atakowały) i ponosiłem za duże straty w bazie. (powinienem mieć już piersze Guardiany, gdy pojawiały sie czołgi).
Sunkenami ciezko się obronić przed taką liczbą, lingami nie ma szans, Hydralisków musiałbym mieć bardzo dużo.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #26 dnia: Grudnia 05, 2008, 10:18:31 pm »

Na co będzie Ci potrzebna umiejętność pokonania 7 kompów, skoro będziesz przegrywał z jednym człowiekiem? Ja nie pokonam 7 kompów, kiedyś pokonałem 3, ale to było głupio proste :P. W grze z kompem grasz według schematów (muszę zrobić obronę, bo mnie zaatakuje). W grze z człowiekiem grasz zupełnie inaczej. Wszystko zależy od scouta. Jeśli był dobry, to wiesz co gra przeciwnik i robisz kontrę, a jeśli był zły, to grasz w ciemno.

P.S. Może założymy osobny temat do tego, bo tu zrobił się olbrzymi offtop xD?
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #27 dnia: Grudnia 06, 2008, 02:40:53 am »

Odechciało mi się tych 7 kompów. Ledwo sie odkułem na 3 (po wielu próbach), tym razem wziąłem 1 Terka, 1 Tossa i 1 Zerga. Udało sie zraszować lingami Tossa, lurkami Terka i ledwo odeprzeć atak naziemny Zerga. Potem udało się go rozwalić 8 Guardianami. I wreszcie można było wyjść z gry w lepszym humorze. Tylko miałem grać dzisiaj łacznie z godzinkę, a grałem z 6.  ::)
No rzeczywiscie sie trochę offtop zrobił w tym wątku, w sumie chyba przeze mnie ;).  Możnaby wydzielić.

Oczywiście, że człowiekiem gra się inaczej. Że zwiad jest ważny to chyba nie musisz raczej tłumaczyć.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #28 dnia: Grudnia 06, 2008, 12:16:37 pm »

Człowieku, jak się pochwalisz wygraną z kompem/kompami, to cię wyśmieją. Jak się pochwalisz dobrym rankiem na ICC to tzw. "szacun". :D

Mimo wszystko nie wiem specjalnie, jak ty grasz. Zamieść jakiegoś swojego repa vs żywy gracz. Obojętnie jaki - nie ważne, czy wygrany, czy przegrany. Powiem ci wtedy, w jaki sposób powinieneś trenować. Bo mimo wszystko nie od razu można na ICCup wbić. ^^ Dobra - to zamieść repa i wtedy powiem.
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #29 dnia: Grudnia 06, 2008, 03:19:43 pm »

Na Iccupie też wygrywałem, ale raczej z D- i słabszymi D. Lepsi D i D+ to już zbyt hardcorowi jak dla mnie.

Zamieszczam 3 repy (jeżeli mozna, jak nie to usunę).
2 pierwsze grałem jako Zerg vs Terran i vs Protoss, ostani jako Protoss vs Zerg. Wszystkie zwycięskie (przegrane czasem oglądam, ale nie zapisuje).
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9 Drukuj 
« poprzedni następny »