StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 29, 2024, 09:07:27 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Strategie i taktyki
| | |-+  Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
« poprzedni następny »
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Drukuj
Autor Wątek: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie  (Przeczytany 50027 razy)
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #75 dnia: Lutego 02, 2009, 09:19:09 pm »

Ja to na ogół grałem ok. 7 Proba Pylon, potem dalej proby, aż się zrobi nadwyżka 150 to Forge i 3 Cannony. Czasem jeszcze Forge, Gateway i 3 Cannony. Widzę, ze strasznie szybko stawiacie drugiego Nexusa, ja dopiero go stawiam po kilku minutach. Chyba to jest największy błąd, bo za późno uzyskuje stabilizacje ekonomiczną aby móc budować większą armię. A po Cybernetic Core co najczęściej stawiacie jako pierwsze: Stargate, Cytadelę czy Robotic Facility ? Ja zawsze jak najszybciej staram sie zbudować Stargate i 1 Corsaira na zwiad.
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #76 dnia: Lutego 02, 2009, 09:53:34 pm »
Modyfikuj wiadomość

To czywiście zależy od tego, co robi Zerg. Zazwyczaj techuje z dwóch/trzech hatchy. Generalnie robisz asap Core, pierwsze 100 gazu na cytadelę, następne 150 na StarGate, potem gaz idzie na Corsair i Templar Archives. Oczywiście robiąc zwiad decydujesz, czy robić HT czy DT, PsiStrom czy Leg, czy od razu robić +1 weap czy +1armor. Assimilator stawiasz zaraz po rozpoczęciu GateWay'a. Robotics stawia się zazwyczaj, gdy Zerg wcześnie zaczyna produkcję Hydr i wiesz, że nie zdążysz ze sztormami, albo gdy idzie w szybkie Lury. Jeżeli Zerg stara się ekspić przygotowujesz jakąś formę pusha albo też ekspisz...
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #77 dnia: Lutego 02, 2009, 10:48:59 pm »

Hmmm... Wydaje mi się, że na 12 Hatch 11 Pool nie można zagrać Gatewaya przed  Forgem (ale Gateway przec Cannonami owszem) bez przerywania produkcji prob. Gdy wróg dodaje po 12 Hatchu dodatkowe Drony, np. robi 12 Hatch 13 Pool czy jakieś inne dziwactwo w tym stylu, wtedy można spokojnie zrobić gate przed Forgem. Jeśli oponent gra 3 Hatche przed poolem, to w ogóle pomijam (to znaczy pomijałem :P) Forge i robiłem szybkie 2 Gate po expie, ale takie sytuacje są bardzo rzadkie.
Zapisane
Gantar
Level 5-1
*
Wiadomości: 101



« Odpowiedz #78 dnia: Lutego 03, 2009, 07:23:24 pm »

Brzmi OK. Dzięki wszystkim za rady i linki. Potrenuję tego build-upa i póki co skupię się na nim, żeby choć  jeden dobrze się grało.

A co radzicie na Terrana? Bo w okolicy 1000-1500 pkt na ICCupie jak zaczynałem to sobie radziłem ale teraz to strasznie często od Terrana dostaję.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2009, 08:42:22 pm wysłana przez Gantar » Zapisane

"W okopach nie ma ateistów..."
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #79 dnia: Lutego 04, 2009, 01:14:29 am »
Modyfikuj wiadomość

Ehhh właściwie ciężko odpowiedzieć na tak podstawowe pytania. Od czego masz wujka Google. To chyba zbyt ogólne pytanie, żeby na nie trafnie odpowiedzieć.
Zapisane
Gantar
Level 5-1
*
Wiadomości: 101



« Odpowiedz #80 dnia: Lutego 04, 2009, 08:26:30 am »

Tzn ogólne założenia i zastosowania jednostek przeciwko terranowi znam. Ale chciałbym wiedzieć czy polecacie jakiś konkretny build-up bo mam często chaotyczne dość openingi
Zapisane

"W okopach nie ma ateistów..."
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #81 dnia: Lutego 04, 2009, 11:09:31 am »

Ja dawno temu jak grałem to robiłem 8 pylon. Potem cały czas maksowanie probek, nieustająca produkcja. Jak tylko pojawiła się drobna nadwycha to Gateway, potem Core i Assimilator. Pylonów dorabiałem w miarę potrzeby i rush Goonami. Na ogół wystarczało. Z tym że to było ok. rok temu ;D Nie wiem jak teraz ludzie grają.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #82 dnia: Lutego 04, 2009, 12:51:27 pm »

Raczej wątpię, aby Terranie pow. 1500 pkt dali sie nabrać na Goon rush. Chyba, że miałeś jakis rewelacyjny timing. Terek ustawi dobrą blokadę przy wejściu, potem doda czołgi i Goony nie przejdą.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #83 dnia: Lutego 04, 2009, 01:19:33 pm »

Można na taki rush "nabrać" nawet A+. Najważniejsze, by mieć solidne mikro i dobre decyzje w zależności od poczynań wroga. To pozwala grać 2 Gate Goon na niemal każdej mapie w PvT. :)
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #84 dnia: Lutego 04, 2009, 06:57:03 pm »

Raczej wątpię, aby Terranie pow. 1500 pkt dali sie nabrać na Goon rush. Chyba, że miałeś jakis rewelacyjny timing. Terek ustawi dobrą blokadę przy wejściu, potem doda czołgi i Goony nie przejdą.

Xeron ma reację. Chyba w tym temacie opowiadałem o grze Tarsona z MiStrZZZem na WCG 08 na BS, gdzie MiStrZZZ zagrał 2 gate goon rusha. Rozprawił się z minami bez ŻADNYCH strat, a potem wymicrował 6 rinów i tanka. Dobre micro to podstawa do rushowania, bez tego można pomażyć o skutecznym ataku.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #85 dnia: Lutego 04, 2009, 07:38:40 pm »

A ile było Goonów ? Jak były miny to musiał już miec observera, chyba, że rozwalał je w momencie, gdy Vulture je dopiero wbijał. Na BS jest dośc szerokie przejście, więc trudno je zastawić.  Na Pythonie chyba by nie wyszło, jak się zastawi dobrze wejscie. Chyba, że sie dropa zrobi.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #86 dnia: Lutego 04, 2009, 08:11:34 pm »

Mam takie pytanie? Jak można robic rusha dwoma goonami mając obsa oO? Przecież micro na miny jest spoko do opanowania, a MiStrZZZ ma akurat jedno z najlepszych (o ile nie najlepsze) micro poza Koreą.
I nie, nie niszczył min w momencie, jak je vult stawiał. Po prostu, dzięki swemu doświadczeniu, przewidział, gdzie mogą być miny i kontrolował dobrze goony.
Jak nie wierzysz, że można coś takiego zrobić, to w filmiku MYM.Draco jest pokazane, jak Draco niszczy miny bez obsa (używa chyba 4 goonów, ale 2 w zupełności wystarczą).
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #87 dnia: Lutego 04, 2009, 08:48:33 pm »

Nie napisałeś wcześniej ile było tych goonów. Chyba sie jednak da, tylko trzeba podejść blisko miny, mina zaatakuje i wtedy się ją rozwala zanim wybuchnie. Chociaż wydaje sie to extremalnie trudne.
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #88 dnia: Lutego 04, 2009, 08:56:24 pm »

Devourer naprawdę, zostaw dla siebie te OCZYWISTE stwierdzenia, bo każdy jest w stanie wywnioskować (o ile nie wiedział wcześniej) to co mówisz. Połowę postów masz właściwie o niczym.
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #89 dnia: Lutego 04, 2009, 09:10:28 pm »

Hehe. Trydium znowu ma racje.
Dla Ciebie jest to extremalnie trudne, ale dla Xerona jest to łatwe (przynajmniej było :P). Jak jest LL, to nie raz mi miny niszczył, jak trenowałem terrka.
Poza tym, widziałeś jak Draco niszczy miny, więc juz wiesz jak to się robi.
Zapisane

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Drukuj 
« poprzedni następny »