Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Maja 31, 2023, 01:46:58 am
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:
Szukanie zaawansowane
StarCraft Area Forum
StarCraft + Brood War
Strategie i taktyki
Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
« poprzedni
następny »
Strony:
1
...
7
8
[
9
]
Autor
Wątek: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie (Przeczytany 47806 razy)
Trydium
VIP
Wiadomości: 291
Stary ogr
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #120 dnia:
Lutego 17, 2009, 10:34:12 pm »
Jak będzie 8 spellcasterów w jednej grupie to ciężko będzie wyłuskać tych, którzy wciąż mają energię na abilitki, ot i tyle. Łatwiej będzie mając po dwóch w kilku grupach.
Zapisane
rafikozor
Gość
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #121 dnia:
Maja 18, 2009, 04:53:33 pm »
Czy jeżeli zablokuje się rampę scvkami, postawi z tyłu marina albo 2, dam komendę Hold, przykryje Barrackami, czy jest to całkowicie bezpieczny wall przeciwko lingom? Czy Zerg może zrobić coś w stylu podejść b. blisko, włączyć hold i zniszczyć jednego SCV otwierając sobie drogę?
Zapisane
Lukin
Administrator
Wiadomości: 108
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #122 dnia:
Maja 18, 2009, 06:33:05 pm »
Może zrobić Burrow. Weźmie np 3 Zerglingi (jeśli przeżyją), zakopie je przed SCVami. Potem weźmie kolejną trójkę Zerglingów i zakopie je dokładnie na poprzednich. Przy odkopywaniu będą musiały one się przemieścić, co spowoduje, że będą musiały wejść na SCVy. To zburzy tego SCV walla.
Zapisane
rafikozor
Gość
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #123 dnia:
Maja 18, 2009, 06:44:41 pm »
To musiałby być ekstremalnie szybki burrow. Vultur wyjeżdża z fabryki gdzieś w ~4 minucie. No ale skoro można to łatwo skontrować pozostaje tylko wall-in z budynków. A swoją drogą wkurza mnie jak gra się z Zergiem, i kiedy widzi Vultura zbliżającego się do jego lingów przełącza Latency na extra-high :/
Zapisane
mRGreg
Level 1-5
Wiadomości: 4
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #124 dnia:
Maja 18, 2009, 06:50:53 pm »
Można również wziąć 3-4 Drony czy tam Proby i zestackowanymi wjechać do bazy Terrana, w momencie kiedy będą idealnie w jednostkach tworzących walla, puścić stacka, wtedy wszystkie rozejdą się wraz z jednostkami wroga
.
«
Ostatnia zmiana: Maja 21, 2009, 09:08:42 am wysłana przez Pojotr
»
Zapisane
Trydium
VIP
Wiadomości: 291
Stary ogr
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #125 dnia:
Maja 21, 2009, 05:35:51 am »
Też prawda, ale trzymanie Overlorda w bazie Terrana, zwłaszcza na początku gry, to bardzo kiepski pomysł. A miner-walk został zabroniony na ICCup, i dobrze
BTW. w takiej sytuacji lepiej po prostu zacząć szykować kontrę na szybki tech Terrana i już.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
Wiadomości: 819
Poo, it's hot.
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #126 dnia:
Maja 21, 2009, 10:23:43 am »
Cytat: rafikozor w Maja 18, 2009, 06:44:41 pm
Vultur wyjeżdża z fabryki gdzieś w ~4 minucie.
Nie lubię mecha Terrana w TvZ. Na Zerga powinno grać się tradycyjne mm i już. Przypomnijcie sobie, co robił Nada z lurami. Na pewno nie chcecie też tak robić oO?
Zapisane
Devourer
Level 7-3
Wiadomości: 448
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #127 dnia:
Maja 21, 2009, 12:24:49 pm »
Znaczy się nie lubisz grać mecha przeciwko Zergowi ? Bo ja nie lubie odwrotnie. Czyli grać Zergiem na mech terrana. Tanki i goliaty w dużych ilościach są cieżkie do sforsowania. Na jakimś repie dzisiaj widziałem to Zergowi się udało wygrać pompując duże ilości Hydralisków. Tylko ciężko pompować duże ilości wosjka, jak wcześniej trzeba bronić sie przed harrasem Vulturów, albo Wraithów. Najgorzej, że jest coraz większa popularność mecha w TvZ.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
Wiadomości: 819
Poo, it's hot.
Odp: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
«
Odpowiedz #128 dnia:
Maja 21, 2009, 12:41:11 pm »
Imo, mech vs Zerg jest dużo łatwiejszy niz mm.
Zapisane
Strony:
1
...
7
8
[
9
]
« poprzedni
następny »
Ładowanie...