StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Sierpnia 17, 2022, 03:09:59 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Strategie i taktyki
| | |-+  Wydzielony: taktyka gry na battle.necie
« poprzedni następny »
Strony: 1 ... 7 8 [9] Drukuj
Autor Wątek: Wydzielony: taktyka gry na battle.necie  (Przeczytany 45752 razy)
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #120 dnia: Lutego 17, 2009, 10:34:12 pm »

Jak będzie 8 spellcasterów w jednej grupie to ciężko będzie wyłuskać tych, którzy wciąż mają energię na abilitki, ot i tyle. Łatwiej będzie mając po dwóch w kilku grupach.
Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #121 dnia: Maja 18, 2009, 04:53:33 pm »
Modyfikuj wiadomość

Czy jeżeli zablokuje się rampę scvkami, postawi z tyłu marina albo 2, dam komendę Hold,  przykryje Barrackami, czy jest to całkowicie bezpieczny wall przeciwko lingom? Czy Zerg może zrobić coś w stylu podejść b. blisko, włączyć hold i zniszczyć jednego SCV otwierając sobie drogę?
Zapisane
Lukin
Administrator
*****
Wiadomości: 108



« Odpowiedz #122 dnia: Maja 18, 2009, 06:33:05 pm »

Może zrobić Burrow. Weźmie np 3 Zerglingi  (jeśli przeżyją), zakopie je przed SCVami. Potem weźmie kolejną trójkę Zerglingów i zakopie je dokładnie na poprzednich. Przy odkopywaniu będą musiały one się przemieścić, co spowoduje, że będą musiały wejść na SCVy. To zburzy tego SCV walla.
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #123 dnia: Maja 18, 2009, 06:44:41 pm »
Modyfikuj wiadomość

To musiałby być ekstremalnie szybki burrow. Vultur wyjeżdża z fabryki gdzieś w ~4 minucie. No ale skoro można to łatwo skontrować pozostaje tylko wall-in z budynków. A swoją drogą wkurza mnie jak gra się z Zergiem, i kiedy widzi Vultura zbliżającego się do jego lingów przełącza Latency na extra-high :/
Zapisane
mRGreg
Level 1-5
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #124 dnia: Maja 18, 2009, 06:50:53 pm »

Można również wziąć 3-4 Drony czy tam Proby i zestackowanymi wjechać do bazy Terrana, w momencie kiedy będą idealnie w jednostkach tworzących walla, puścić stacka, wtedy wszystkie rozejdą się wraz z jednostkami wroga :).
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2009, 09:08:42 am wysłana przez Pojotr » Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #125 dnia: Maja 21, 2009, 05:35:51 am »

Też prawda, ale trzymanie Overlorda w bazie Terrana, zwłaszcza na początku gry, to bardzo kiepski pomysł. A miner-walk został zabroniony na ICCup, i dobrze :) BTW. w takiej sytuacji lepiej po prostu zacząć szykować kontrę na szybki tech Terrana i już.
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 818


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #126 dnia: Maja 21, 2009, 10:23:43 am »

Vultur wyjeżdża z fabryki gdzieś w ~4 minucie.

Nie lubię mecha Terrana w TvZ. Na Zerga powinno grać się tradycyjne mm i już. Przypomnijcie sobie, co robił Nada z lurami. Na pewno nie chcecie też tak robić oO?
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #127 dnia: Maja 21, 2009, 12:24:49 pm »

Znaczy się nie lubisz grać mecha przeciwko Zergowi ? Bo ja nie lubie odwrotnie. Czyli grać Zergiem na mech terrana. Tanki i goliaty w dużych ilościach są cieżkie do sforsowania. Na jakimś repie dzisiaj widziałem to Zergowi się udało wygrać pompując duże ilości Hydralisków. Tylko ciężko pompować duże ilości wosjka, jak wcześniej trzeba bronić sie przed harrasem Vulturów, albo Wraithów. Najgorzej, że jest coraz większa popularność  mecha w TvZ.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 818


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #128 dnia: Maja 21, 2009, 12:41:11 pm »

Imo, mech vs Zerg jest dużo łatwiejszy niz mm.
Zapisane

Strony: 1 ... 7 8 [9] Drukuj 
« poprzedni następny »