StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Grudzień 11, 2017, 06:28:29 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Dyskusje ogólne
| | |-+  Brood War Remaster
« poprzedni następny »
Strony: 1 2 [3] Drukuj
Autor Wątek: Brood War Remaster  (Przeczytany 4958 razy)
OldmansHQ
Level 2-3
*
Wiadomości: 13



« Odpowiedz #30 dnia: Wrzesień 30, 2017, 02:25:36 am »

Czesc! Utknalem w nudnym miescie, wiec nie pozostalo mi nic jak ogladac Brood Warowe VODy. Kupiem Remaster, ktory dziala doskonale na moim Asusowym Zenbooku, ktory nie ma nawet chlodzacych wiatrakow x]. Tylko otoczenie nie sprzyja graniu... Podoba mi sie wyglad pola bitwy samego w sobie, wlacznie z animacjami, ale nic poza tym. Portrety jednosek razem z sylwetkami i przerobionymi artworkami sa paskudne. Calkowicie wyparowala z nich atmosfera. To tak jak dwie takie same szafki z roznych rodzajow drewna, albo dwa takie same filmy, tylko jeden to komedia, a drugi to horror. Co wiecej, wydaje mi sie, ze do gry wkradla sie dzisiejsza poprawnosc polityczna. Porownajcie portrety - i wieej nic nie mowie, bo moze mam paranoje :D.

Inna jeszcze sprawa, ze byc moze tak jak liczby, grafika SC byla doskonala. Obecnie, wiele elementow, ktore byly widoczne 'w mgnieniu oka', jest ciezka do rozpoznania. Szczegolnie Marinesi i Zerglingi. Dla mnie nie jest to az taki problem, bo ja wiecej w UMSy gram :). Swoja droga, ja dalej czekam na cokolwiek nowego w tej kwesji, choc czuje, ze sie nie doczekam. Mogliby zmniejszyc poziom szczegolow wszystkiego oprocz jednostek i budynkow. W ten sposob bardziej by one kontrastowaly, ale jest jak jest. Bez watpienia, najbardziej imponuje mozliwosc przelaczania pomiedzy starym i nowym wygladem, w kazdej chwili, jednym przyciskiem.

Na liscie nowosci byla rowniez "enhanced narrative". Wiem, ze nie tylko ja sie zastanawilem co to znaczy, bo kilka ludzi o to przede mna zapytalo. To oznacza tylko i wylacznie obrazi, ktore pojawiaja sie przed niektorymi misjami kampanii. Te obrazki wygladaja, jak cala reszta nowych artworkow, o ktorych juz wspomnialem. A w ogole o tym wspomnialem, bo to jedyna czesc nowych featuresow, ktora jest typowo nieszczera.

Przyznam, ze troche pisalem to na kolanie, az strach sprawdzic ile bykow zrobilem. Jakby jakis konkretny watek byl nie jasny ponad zmysl dedukcji to dajcie znac. Myslicie, ze Brood War wraca na sceny turniejowe?
Zapisane

dunio1
VIP
*
Wiadomości: 37


« Odpowiedz #31 dnia: Wrzesień 30, 2017, 10:06:57 am »

Cytuj
. Portrety jednosek razem z sylwetkami i przerobionymi artworkami sa paskudne. Calkowicie wyparowala z nich atmosfera.
No niestety, ale taka jest cena remastera

Portrety jednostek są zrobione na styl jednostek z sc2, bo blizzard dał wyraźny rozkaz grafikom 3d aby gra była spójna z sc2 i żeby nooby z 2 czuły że to ten sam świat

Co do jednostek, to nie wiem na co możesz narzekać skoro praktycznie mamy 1:1 odnowione jednostki chodzące po polu bitwy  :)
Zapisane
OldmansHQ
Level 2-3
*
Wiadomości: 13



« Odpowiedz #32 dnia: Październik 01, 2017, 10:24:00 pm »

Spojnosc z SC2? W ogole nie przyslo mi to do glowy, ale ma sens i wszystko tlumaczy. W gruncie rzeczy zepsuli cos dobrego, i zeby nikt nie zauwazyl, w taki sam sposob zepsuli wszystkie inne rzeczy. Wiele rzeczy zostalo zmienionych tak, ze dopiero po kilkukrotnym przelaczeniu grafiki i przygladaniu sie w jeden dany punkt widac roznice. Co do tych jednostek na polu bitwy, sama ilosc szczegolow zmienila ich wyglad. Najgorzej jest z brazowymi i fioletowymi Marinesami, ktorzy zmywaja sie w z tlem. Koniec koncow, powiedzialem ze podoba mi sie wyglad pola bitwy, wiec na to akurat nie narzekam :).

Z jakiegos podowu bardzo mi sie to forum zawiesza kiedy pisze. Moze czas sie na Reddit przerzucic?
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 817


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #33 dnia: Październik 08, 2017, 01:20:47 pm »

Serio? Portrety jednostek się nie podobają? Ja do tej pory nie zwracałem w ogóle uwagi na portrety jednostek. Ani z SC:BW, ani z SC:R. Co mnie obchodzą porterty jednostek? Nie mam czasu podziwiać grafiki, bo macro i micro samo się nie zrobi.
Zapisane

dunio1
VIP
*
Wiadomości: 37


« Odpowiedz #34 dnia: Październik 08, 2017, 02:29:49 pm »

Serio? Portrety jednostek się nie podobają? Ja do tej pory nie zwracałem w ogóle uwagi na portrety jednostek. Ani z SC:BW, ani z SC:R. Co mnie obchodzą porterty jednostek? Nie mam czasu podziwiać grafiki, bo macro i micro samo się nie zrobi.
W kampanii jednak się liczą
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 817


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #35 dnia: Październik 08, 2017, 03:50:52 pm »

Panie VIP. regulamin mówi:
Cytuj
Nie cytujemy całego postu, gdy odpowiadamy bezpośrednio po nim.

Natomiast co do kampanii, to myślałem że kampanie gra się dla fabuły, a nie dla podziwiania portretów jednostek. Portrety jednostek są ustawione jako achivementy do odblokowania w postaci portretów na b.net. Tam można je sobie do woli podziwiać. Warunek jest jeden: trzeba mieć skilla, żeby tyle gier wygrać.
Zapisane

dunio1
VIP
*
Wiadomości: 37


« Odpowiedz #36 dnia: Październik 13, 2017, 08:08:55 am »

...

Ty tak na serio? Portrety jednostek i bohaterów decydują jak postacie wyglądają w lore starcrafta, a to juz ma znaczenie przy graniu kampani
Przeciez nikt by nie tolerował Raynora z różowym irokezem
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2017, 09:09:51 am wysłana przez dunio1 » Zapisane
Strony: 1 2 [3] Drukuj 
« poprzedni następny »