StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 29, 2024, 11:27:03 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  Edycja mapek
« poprzedni następny »
Strony: 1 [2] Drukuj
Autor Wątek: Edycja mapek  (Przeczytany 10855 razy)
black
Level 3-3
*
Wiadomości: 38



« Odpowiedz #15 dnia: Lutego 10, 2009, 12:37:08 am »

Skoro nie musiałeś bronić manner Pylonów to: albo grasz Zergami albo nigdy nie walczyłeś z Protossem. To ustawianie własnych Pylonów do dobry pomysł. Muszę przećwiczyć.

Wyjaśni ktoś co to jest manner pylon ? Pierwszy raz spotykam się z takim określeniem...
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #16 dnia: Lutego 10, 2009, 01:14:28 am »
Modyfikuj wiadomość

http://www.youtube.com/watch?v=e6cDdlxY9ls Obejrzałeś? Jak widzisz nie musi to być manner Pylon (czemu nie manner Forge?). Taki Pylon tuż obok minerałów blokuje probki/SCVki między Pylon a mineral line, dodatkowo inne peony muszą objeżdżać wszystkie "mineral piles" (jak to jest po polsku?), co wydatnie obniża prędkość zbierania surowców. Jak widziałeś na filmiku, robią to pro, więc rób i ty (ale nie kiedy biegają już więcej niż 2 zealoty przeciwnika). Bronić się możesz zawsze pilnując, żeby w newralgicznych miejscach stał/wydobywał minerały jakiś peon albo sam stawiając Pylon jedną kratkę (? - grid) od minerałów, żeby sam siebie nie blokować. Poćwicz stawianie takich Pylonów na sobie/kompie, żebyś wiedział, kiedy istnieje niebezpieczeństwo.
Zapisane
black
Level 3-3
*
Wiadomości: 38



« Odpowiedz #17 dnia: Lutego 10, 2009, 01:33:09 pm »

Widze, że to całkiem ciekawe zagranie. Jednak nie mam pewności czy zwracają się koszty wybudowania pylona. Nie mówie tu o opóźnieniu spowodowanym zmniejszeniem populacji.
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #18 dnia: Lutego 10, 2009, 02:01:42 pm »
Modyfikuj wiadomość

Przecież napisałem, że skoro robią to pro, którzy zarabiają na życie grając w StarCrafta, to musi być to cost-effective.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #19 dnia: Lutego 10, 2009, 08:28:28 pm »

Trzeba zauważyć, że nie robią tego w każdej grze.
Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #20 dnia: Lutego 10, 2009, 09:59:36 pm »
Modyfikuj wiadomość

Przed tym można się obronić, po za tym w ogóle nie opłaca się ich robić kiedy już biegają zety (czyli kiedy scoutujący probe dotarł późno).
Zapisane
Dark_Seeker
Level 2-1
*
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #21 dnia: Października 20, 2009, 05:17:10 pm »

A propo samej EDYCJI mapek. Chodzi mi tutaj o umsy. Czy istnieje możliwość zrobienia, aby np. Matriarch odzyskiwała manę 2x szybciej od zwykłej Queenki?
Nie mogę wymyślić, jak można by to zrobić, NIE W MODZIE. A bardzo by się przydało :P.
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2009, 05:39:57 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

DA is watching you ;]
Der_SpeeDer
Global Moderator
*****
Wiadomości: 343


Jaszczury GÓRĄ!


« Odpowiedz #22 dnia: Października 20, 2009, 05:40:49 pm »

Nie da się. Wszystkie jednostki odzyskują manę w takim samym tempie, i nie można tej zasady zmienić.
Zapisane

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą"

Eurypides
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #23 dnia: Października 20, 2009, 07:58:50 pm »

Gdyby w opcji "modify unit energy" było nie tylko set to, ale także add i substract, tak jak w większości, to można by się w to pobawić :P.
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2009, 11:41:47 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane

And that's to say "thank you".
Strony: 1 [2] Drukuj 
« poprzedni następny »