StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 29, 2024, 12:56:14 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  Edycja mapek
« poprzedni następny »
Strony: [1] 2 Drukuj
Autor Wątek: Edycja mapek  (Przeczytany 10842 razy)
rafikozor
Gość
« dnia: Grudnia 06, 2008, 12:42:02 am »
Modyfikuj wiadomość

Zabiedzony blizzardowski Map Editor nie otworzy mi mapek z Iccup, a chętnie pobudowałbym sobie FE Wall'e, wydrukał i powiesił na lodówce. Przy tak dużej ilości mapek najzwyczajniej w świecie się zapomina się położenia pylonów, gateów itd. Jest może jakiś prosty sposób na to, żeby otworzyć te mapki i coś na nich zbudować?
Zapisane
Imb
Level 3-5
*
Wiadomości: 54


SCA jest ZŁE!


WWW
« Odpowiedz #1 dnia: Grudnia 06, 2008, 01:08:28 am »

Spróbuj ScmDraft, StarForge albo Starcraft Xtra Editor - wszystkie powinny być do ściągnięcia na stronie.
Zapisane

Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #2 dnia: Grudnia 06, 2008, 12:50:17 pm »

Mapki z ICC są specjalnie zabezpieczone. Spróbuj otworzyć ich wersje z obsami - pamiętam, że mi się udawało. Poza tym zrobić walla "w locie" nie jest tak trudno. Wystarczy tylko ocenić szerokość chocke i w dobrym miejscu postawić Pylon. oO
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #3 dnia: Grudnia 06, 2008, 01:27:29 pm »
Modyfikuj wiadomość

W 100% Cię popieram Euro, ale raz na jakiś czas zdarza się pomyłka, i to akurat wtedy, kiedy był potrzebny dobry wall, z resztą czasem stawiam cannonka tak, że najeżdża na Nexusa... Dziękuję za kompetentne odpowiedzi.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #4 dnia: Grudnia 06, 2008, 02:35:40 pm »

Pamiętaj o głównej zasadzie:

Mapa może mieć wąski chocke (Longinus, Tau Cross), który możesz całkowicie zawallować, co jest łatwe. Czasem jednak chocke jest szeroki, głównie w mapach z rampami (Python, ZodiAc). Wtedy Pylon budujesz bardzo blisko rampy - tak, żeby zablokować nie tyle same wejście do naturala, tylko właśnie rampę. Bardzo ważne jest, żeby nie "wjechać" cannonem na miejsce expa. Baaardzo często to się zdarza na Othello. :D
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #5 dnia: Grudnia 07, 2008, 12:50:09 pm »
Modyfikuj wiadomość

SCMDraft oraz StarForge odrzucają zabezpieczone mapy, X-Editor jest niedostępny na stronie... Jednak, kurza twarz, nie da się.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #6 dnia: Grudnia 07, 2008, 01:52:40 pm »

A nie łatwiej po prostu włączyć sobie grę z kompem i nawet wpisać jakiś cheat na forsę i spróbować różnych ustawień budynków?
Zapisane
Mateusz
Level 6-4
*
Wiadomości: 296


AH AH AH AH AH


« Odpowiedz #7 dnia: Grudnia 18, 2008, 10:48:59 am »

A nie łatwiej po prostu włączyć sobie grę z kompem i nawet wpisać jakiś cheat na forsę i spróbować różnych ustawień budynków?
Pomysł dobry ;P. Trenowałem tak kiedyś jak wyjść z manner pylon'a ^^(misje nieudane :D).
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #8 dnia: Grudnia 18, 2008, 01:28:10 pm »

Od tego jest manner pylon, żeby zablokować. Więc i tak byś nie wyszedł :P. Chyba, że recall xD.
Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #9 dnia: Grudnia 18, 2008, 01:52:09 pm »
Modyfikuj wiadomość

Shuttlem je wywieź:P
Swoją drogą chętnie posłuchałbym uwag jak wybronić się przed manner Pylon. Na Python'ie na 9tej manner Pylon jest szczególnie upierdliwy...
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #10 dnia: Grudnia 18, 2008, 01:54:43 pm »

Nie wiesz jak wybronić manner pylona? Sam zrób pylona xD.

http://img136.imageshack.us/my.php?image=scscrnshot121808135716jh0.gif

Mam nadzieję, że pomogłem :P.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2008, 02:01:35 pm wysłana przez tropheus » Zapisane

Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #11 dnia: Grudnia 18, 2008, 04:16:33 pm »

Manner Pylon jest łatwy do wybronienia, gdy grasz 8 Pylon 10 Gate 12 Pylon. W innej sytuacji dobre manewrowanie probami i dobre rozstawienie Pylonów uniemożliwia oponentowi postawienie dobrego mannera. :)

Poza tym, na twoim screenie, Pylon powinien być nieco wyżej. Tak, żeby blokował tego najniebezpieczniejszego mannera.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #12 dnia: Grudnia 18, 2008, 05:22:05 pm »

No możliwe. Ogólnie to nigdy nie broniłem manner pylonów :P.
Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #13 dnia: Grudnia 18, 2008, 05:39:12 pm »
Modyfikuj wiadomość

Skoro nie musiałeś bronić manner Pylonów to: albo grasz Zergami albo nigdy nie walczyłeś z Protossem. To ustawianie własnych Pylonów do dobry pomysł. Muszę przećwiczyć.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #14 dnia: Grudnia 18, 2008, 05:41:57 pm »

Gram tossem, a jak ktoś zrobi mi maner pylona to atakuje probami, które utknęły i dosyłam zeta.
Zapisane

Strony: [1] 2 Drukuj 
« poprzedni następny »