StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Października 11, 2024, 02:40:11 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  Miejsce dla was
| |-+  Mapki, kampanie
| | |-+  Jacobs Installation rescue mission
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Jacobs Installation rescue mission  (Przeczytany 17722 razy)
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« dnia: Marca 06, 2015, 05:37:52 pm »

Jako, że mam pisać pracę licencjacką, poświęciłem dwa długie wieczory i urodziło się to:
Jacobs Installation rescue mission

W mapie kierujemy jednym z dwóch oddziałów wysłanych do instalacji Jaqobs po tym, jak została zaatakowana przez rebeliantów.
Misja jest prosta: uratować tylu naukowców ilu się da i bezpiecznie wyprowadzić ich z kompleksu.

Mapa opiera się na pomyśle: wrzucić jak najwięcej odzywek jednostek z kampanii przy zachowaniu sensu i spójności całej mapy. Przełożyło się to na wagę: >4 mB.
Kto oceni czy mi się to udało?
Konstruktywna krytyka jest mile widziana.
Jeżeli ktoś ma ochotę, proszę. HF

Edit: Przeniosłem mapę na nibbits, więc nie powinno być problemów z pobraniem. Polecam grać od początku do końca bez ciągłego save/load. Można też pochwalić się w komentarzu ile naukowców udało się ewakuować za pierwszym razem ;).
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2015, 12:54:07 pm wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
Tomphson92
Level 3-1
*
Wiadomości: 29


WWW
« Odpowiedz #1 dnia: Marca 09, 2015, 02:23:38 pm »

Witam,

ukończyłem misję ratunkową, która bardzo mi się z resztą podobała. Gra zajęła mi 15 minut i ocaliłem 3 naukowców :). Ogólnie poziom trudności był średniozaawansowany i dość przyjemny. Przyznam, że myślałem kiedyś nad stworzeniem scenariusza, w którym wykorzystałbym dostępne do użytku dźwięki, ale zostałem uprzedzony w dobrym stylu. Na pewno w kilku miejscach można było jeszcze urozmaicić grę i dodać parę smaczków (pewnie miałeś także inne pomysły), ale ogólnie mapka prezentuje się pozytywnie i jest miłym przerywnikiem w ciągu dnia! Mój ulubiony moment - zdecydowanie otwieranie ostatnich drzwi ;)

Plusy:
 - uniwersalny poziom trudności;
 - świetne rozplanowanie mapy;
 - poczucie humoru;
 - wnętrze instalacji jest dość "żywe", sporo się dzieje.

Minusy:
 - potencjał mapy nie został w pełni wykorzystany;
 - można było lepiej wykorzystać działka, które są bardzo fajnym urozmaiceniem podczas gry.


Misja z pewnością warta polecenia!
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #2 dnia: Marca 09, 2015, 10:28:43 pm »

Cieszę się, że się podobało. Skoro ktoś już to przeszedł to napiszę:
Da się ocalić 4, niektóre dialogi i jedno zderzenie zależą od jednostek biorących w nich udział.
Ostatnie drzwi to było pierwsze co powstało w tej mapie :D.

Edit: Mina i tak dostała nerfa, żeby tylko Marines od niej umarli, no chyba, że Medic był trochę ranny.
Ciesze się, że doceniono teren i energię medyka  ;D.
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2015, 06:06:03 pm wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
Zardon
Level 5-4
*
Wiadomości: 165



« Odpowiedz #3 dnia: Marca 11, 2015, 04:27:16 pm »

Za pierwszym podejściem przegrałem. Wszystko przez minę, która rozerwała mi prawie wszystkich ludzi :D Uratowałem wtedy dwóch naukowców którzy, niestety, nie dobiegli do transportu.

Za drugim podejściem przeszedłem misję. Uratowałem czterech naukowców.
Fajna mapka. Do tego co napisał Tomphson92 dodam, że ładnie narysowałeś instalację i że zrobiłeś bardzo niefajnie zabierając początkową energię medykowi.
Zapisane
Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »