StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Październik 16, 2018, 12:59:31 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft 2
| |-+  Dyskusje ogólne
| | |-+  Edytor: jak zmodyfikować drzewko rozwoju
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Edytor: jak zmodyfikować drzewko rozwoju  (Przeczytany 2934 razy)
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« dnia: Grudzień 16, 2014, 01:51:09 pm »

Jak dodać nowe jednostki (które są w edytorze, a nie można ich produkować) do drzewka rozwoju ?

Np. chciałbym móc produkować Scourge z larw i Devourery lub Guardiany z Mutalisków.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2014, 09:49:36 pm wysłana przez Der_SpeeDer » Zapisane
Nela90
Level 1-4
*
Wiadomości: 3



« Odpowiedz #1 dnia: Luty 09, 2018, 10:08:53 am »

Ja też jestem tym zainteresowana tym, wiec podbijam temat
Zapisane

Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów „ty”, choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu
Garn
Level 1-4
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #2 dnia: Sierpień 08, 2018, 11:55:03 pm »

Nie da się bez grzebania w kodzie gry, dopiero Warcraft III wprowadził takie możliwości jak edytowanie wszystkiego w grze.
Zapisane
OldmansHQ
Level 2-3
*
Wiadomości: 15



« Odpowiedz #3 dnia: Październik 03, 2018, 04:18:50 pm »

Da się takie coś zrobić za pomocą triggerów, co może być banalnie proste, albo przeciwnie. Wszystko zależy od szczegółów. Właściwie to są teraz metody, które potrafią manipulować elementy, które już są w grze. Można tak zrobić, żeby Marinesi strzelali animacją Yamato Canon, na odległość całej mapy, trzy razy szybciej niż na Steampacku. Dla ścisłości, generalnie nie zalicza się to do mordowania i działa na Battle.net z oficjalnym przyzwoleniem Blizzardu. Osobiście uznaje to za modowanie i nie kożystam. Według mnie to wykracza poza i narusza sztukę czy też rzemiosło tworzenia map. Chociaż przyznam, że efekty są ciekawe. Nie wiem czy akurat to byłoby możliwe tym sposobem, ale triggerami raczej tak.
Zapisane

Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »