StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 29, 2024, 02:19:50 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Strategie i taktyki
| | |-+  Strategie Zerga
« poprzedni następny »
Strony: 1 ... 6 7 [8] Drukuj
Autor Wątek: Strategie Zerga  (Przeczytany 44891 razy)
MagiczneJadro
Level 5-5
*
Wiadomości: 189


Jeżeli chcesz do klanu SCA napisz na GG 10069945 !


WWW
« Odpowiedz #105 dnia: Czerwca 17, 2009, 05:28:56 pm »

Ja może zacznę od ataku z 19 minuty. Ogromna armia zerga, ale nie zaatakowała razem co miało fatalny skutek  :D.
Mając taka armie w 40 minucie to grzech żeby nie zakatować, w takiej sytuacji  terran powinien napisać GG. Zerg trochę mało expował i bał się atakować ;D, ja jak mam taką armie to na front :P zawsze szybko ją można odbudować ;D. Zerg jak widział, że terran idzie w batki, to powinien budować devourery, dużo!.
Muszę to powiedzieć ten rep to totalna porażka  :P.
Zapisane

Chcesz do klanu SCA? zgłoś się;)
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #106 dnia: Czerwca 17, 2009, 07:10:56 pm »

Widzę, że wam tez sie podobało  ;). Znalazłem to na pierwszej stronie w rekomendowanych, gdzie dostało wysoką notę.

Pomijając błędy w pierwszej połowie gry Zerga czy jest możliwe wogóle rozwalenie takiego bunkra z duża ilością tanków, batków i golców jak terek ma limit (zakładając, że mamy cłae mnóstwo kasy i również limit czego tam chcemy plus możliwośc szybkiej odbudowy utrcownych sił) ? Tutaj Zerg się za bardzo czaił, dużo wojska i  kasy niepotrzebnie tracił przez co terek uzyskiwał coraz większą przewagę.

Kiedyś pamiętam taka grę ( z pół roku temu) gdzie trochę za bardzo podpuściłem terrana (stwierdziłem, ze mam już taką przewage, że i tak wygram wiec sie trochę z nim pobawię :P) i terran sie obudował robiąc duże ilości tanków, Valkyrii i Battlecruserów. Jak sie wziąłem za poważniejszy atak to nie potrafiłem już mu nic zrobić. Protossem o wiele łatwiej można sobie z takim bunkrem prowadzić mając do dyspozycji Arbitry, HT i DA.
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #107 dnia: Czerwca 17, 2009, 07:52:32 pm »

Kiedy Terran przeniósł już bazę na wschód była słabo obstawiona od północy. Tego czego trzeba w takiej sytuacji to dobry zwiad. A więc... Robisz masę Overlordów i wysyłasz na samobójczą misję zwiadowczą. Jak już wiesz, gdzie wojska wróg trzyma mniej tam uderzasz. W przypadku tego meczu porządny drop od północy pozwoliłby mocno ugryźć wroga i sparaliżować produkcję BC.
Zapisane

MagiczneJadro
Level 5-5
*
Wiadomości: 189


Jeżeli chcesz do klanu SCA napisz na GG 10069945 !


WWW
« Odpowiedz #108 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:14:01 pm »

Terrana trzeba nękać ;). Zerg musi sprawdzać gdzie terran expi(Overlordami właśnie jak powiedział Trydium )  i starać się to rozwalić ;D. Terran potrzebuje bardzo dużo gazu na batki :D ,więc tu zerg dał plamę, maił już wygraną grę, może poczuł się zbyt pewny siebie.
Zapisane

Chcesz do klanu SCA? zgłoś się;)
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #109 dnia: Czerwca 18, 2009, 01:48:06 pm »

To miał być temat o taktyce zega a nie debata o jednym zlamionym repie no sorry :P
Zapisane

And that's to say "thank you".
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #110 dnia: Czerwca 18, 2009, 03:51:02 pm »

Devourer zapytał jak sobie poradzić z taką armią Battlecruiserów, toteż odpowiadamy. W sytuacji jaka zaszła w zaprezentowanym repie przegrana była tylko i wyłącznie skutkiem niechlujnej gry Zerga. A jeśli chodzi o ogólne prawidła, to w momencie w którym Terran próbuje sklecić armadę powietrzną przeciwko Zergowi, Zerg powinien dość łatwo zmiażdżyć ekspansję wroga (na ogół budynki produkcyjne widzi się w mainie), nie ma surowców, nie ma produkcji, nie ma produkcji u wroga to jest przewaga u nas.
Zapisane

Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #111 dnia: Czerwca 18, 2009, 06:36:30 pm »

Zwłaszcza, że jeśli wróg inwestuje w takie np. Battlecruisery (co kosztuje bardzo dużo), to w międzyczasie nie może tworzyć zbyt dużo armii naziemnej. A to oznacza, że jest właśnie podatny na wrogi atak, który - jak mówi Trydium - powinien być wymierzony w ekspansję.
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #112 dnia: Czerwca 18, 2009, 09:45:58 pm »

Trochę mnie dziwi, że Carriery się częściej spotyka na Zerga niż Batki. Chociaz też Protossowi się ich z reguły nie opłaca robic z powodów jakie wymieniliście powyżej. A w sumie Carriery są łatwiejsze do skontrowania od Battlecruiserów. Wystarczy plaga i 2 Scourge, aby posłac carriera do piachu. Batki ciężej atakować Scourgami, bo te sobie łatwiej poradzą z ich wybijaniem. I splagowane Batki można naprawiać, a Carrierów nie. Z Devourerami też gorzej bo mogą dostać salwę z Yamato Cannon. Na ogół te Carreiry sa razem z Corsairami, ale to tez nie jest raczej duży problem, zeby wysłac na nie Devourery. Jedyny problem to wykryć w porę taki atak i miec odpowiednie ww wymienione jednostki. Analogicznie Zerg też musi zlamić we wcześniejszej części gry, aby taka budowa Carrierów kosztem armii lądowej nie zakończyła się miazgą.
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #113 dnia: Czerwca 18, 2009, 10:00:58 pm »

Przede wszystkim cors+carir pojawia się zazwyczaj, jak toss ma duuuuuużo kasy albo grał cors+riv.
Zapisane

Strony: 1 ... 6 7 [8] Drukuj 
« poprzedni następny »