StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 04:13:42 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft 2
| |-+  Heart of the Swarm
| | |-+  Protoss w HotS
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Protoss w HotS  (Przeczytany 15475 razy)
deimos0
Newsman

Light's champion in stronghold of darkness

« dnia: Lipca 25, 2012, 08:14:47 pm »

W związku z tym, że Blizzard zaczął nareszcie pokazywać nieco materiałów z gry, warto byłoby zastanowić się nad stanem Protossów w dodatku - Tempest, Oracle, mini recall - co o tym sądzicie?

"There is no greater burden than choosing who to save" - Kamahl, Fist of Krosa
sap
Recenzent

« Odpowiedz #1 dnia: Lipca 26, 2012, 04:14:39 pm »

W HotS na prawie na pewno wrócę do Protossa na stałe, bo będzie ostre trolowanie. :D Szybka ekspansja i równie szybka możliwość agresji dzięki Mothership Core, Oracle będzie raczej bronią psychologiczno-taktyczną, zmusi jednak przeciwnika do budowy obrony statycznej przy minerałach, i to dosyć dużej, jeśli chce zminimalizować efekty blokady. Niezależnie czy to zrobi czy nie, to się opłaci tossowi. Pozostałe umiejętności przydadzą się do podłych rzeczy i na pewno coś w tej materii wymyślę.
Może to przypominać trochę Bisu build tylko po to, żeby zrobić jednego lub dwa Oracle.
Tempest - bardzo ciekawa zabawka do late game, ale też raczej do irytowania przeciwnika i wymuszania pewnych ruchów, niż do faktycznego zadawania obrażeń ze względu na duży koszt i cooldown. Pewnie czasem będę jej używać w ilościach 2-3.

Ogólnie rzecz biorąc będzie ciekawie.

PS. Gdzieś kiedyś czytałem, że Energize ładuje jednostkę tak długo, aż będzie miała pełną energię. To znaczy, że jak będę cały czas ją zużywać, to nigdy się nie skończy? :D
deimos0
Newsman

« Odpowiedz #2 dnia: Lipca 27, 2012, 06:43:01 am »

Mam wrażenie, że Energize będzie działać bardziej jak Heal w Medivakach. :P Tempest, o ile w ogóle będzie się pojawiał, to moim zdaniem też w ilościach 2 - 3, chyba że zamiast pylon heart będzie się robiło mass Tempest i upokarzało oponenta. :D

SirRaspberry
VIP

Krystal fan

« Odpowiedz #3 dnia: Lipca 28, 2012, 08:50:49 am »

W związku z tym, że Blizzard zaczął nareszcie pokazywać nieco materiałów z gry
Dodane 25.07.12 :D

A z tym trollowaniem to prawda, chociaż najbardziej mnie teraz martwią te Vipery, trzeba będzie biegać z kilkoma HT, bo bez tego może być średnio.
« Ostatnia zmiana: Lipca 28, 2012, 02:46:40 pm wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
deimos0
Newsman

« Odpowiedz #4 dnia: Lipca 29, 2012, 03:08:28 pm »

Podejrzewam, że ani Viper, ani Tempest nie utrzymają się w obecnym kształcie - Blizzard trochę przeholował ze statystykami. ;)

steelgirl90
Gość
« Odpowiedz #5 dnia: Listopada 02, 2012, 09:20:30 pm »
Modyfikuj wiadomość

scarpe hogan While admiring himself in the glass he caught sight of the bunch of flowers given to him by Miss Twexby, and, taking them from his coat, he turned round to Pierre, who stood watching him in his usual sullen manner Meddlechip went to the cloak room and put on his coat and hat hogan interactive ’  “Ah! you are there, my friend,” said Vandeloup, coolly, looking at the uncouth figure before him by the feeble glimmer of his candle; “work away, work away; it’s not very pleasant, but at all events,” in a rapid whisper, “it’s better than New Caledonia ’ Vandeloup, on the other hand, was quite unaware of the surprise in store for him, and thought that the old friend he was to meet would be some Ballarat acquaintance of his own and Madame’s You’re a naughty, wicked, deceitful thing

hogan interactive The fact was he was very hard up for money, and did not know where to turn for more Madame Midas intended to live in style, so went to work over the setting up of her establishment in such an extravagant manner that Archie remonstrated hogan interactive ‘What is your name?’ she asked the young man ‘What will you do when we are married?’ said Kitty, with an uneasy laugh hogan scarpe ‘If they’re big enough,’ replied Archie Vandeloup had not the least idea what the puddlers were, but desirous of learning, he followed his guide, who led him into another gallery, which formed a kind of loop, and joined again with the main drive hogan outlet Vandeloup, with a gay laugh, strolled on towards the house in the gathering twilight ‘Paris — friends — relations scarpe hogan ‘D’ye think I would tell a lee?’ said Archie, wrathfully, glowering down on the tall figure pacing leisurely along Meddlechip stared at him

Well, Kitty, will you and your friend drive down to St Kilda with me, and I’ll show you my new house?’ hogan rebel Vandeloup, who had come down to see Pierre ’ hogan interactive Stockbrokers are not, as a rule, romantic, but one of the fraternity was so struck with her persistent good fortune that he christened her Madame Midas, after that Greek King whose touch turned everything into gold ‘Then you refuse to marry me?’ she said, rising to her feet hogan rebel ‘Yes, and I killed him,’ said Madame between her clenched teeth By-and-bye Archie, who had been making a great splashing in the back premises, came in looking clean and fresh, with a more obstinate look about his face than ever

asbbiqbjxsqr
jhznsbevcgeu

qvgrwvukpqav
broavpohgroi

ajlnxyvzvych
brcgwuqwcnlv

esxrvxkndkil
srpwssgmcevn
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2014, 07:59:18 am wysłana przez steelgirl90 » Zapisane
sap
Recenzent

« Odpowiedz #6 dnia: Listopada 03, 2012, 10:20:32 am »

Szanse to mają, ale małe i ja nie dostąpiłem tego zaszczytu. I tak mam za słaby komputer.
Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »