StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 29, 2024, 02:20:42 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Strategie i taktyki
| | |-+  Terrańskie pancerne zagony...
« poprzedni następny »
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7 Drukuj
Autor Wątek: Terrańskie pancerne zagony...  (Przeczytany 33237 razy)
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #15 dnia: Listopada 18, 2008, 09:50:47 pm »

Jak jeszcze nie masz Ultralisków to radź sobie wyrywając rinsów Mutaliskami i dużymi ilościami standardowego combo ling + Lurker. A jak w końcu cię zmassuje to znaczy że nie radzisz sobie z techem Hive'a. Powodzenia w powstrzymaniu Terrana tylko Guardianami i Lurkerami... Vessele uwielbiają pacyfikować niewygodne Guardiany, a jak już zyska w ten sposób trochę czasu, to zaczekaj na Valkyrie. Jak ma te swoje czołgi to te Lurkery ci same nic nie dadzą - chyba nie wjedzie na nie bezmyślnie, tylko wystrzela z odległości, prawda? A na kompa to se możesz, kompa to ja mogę pojechać używając samych Mutalisków. (dlatego jak ćwiczę to ich nie używam, bo dla bota to pewna śmierć)
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #16 dnia: Listopada 18, 2008, 10:13:17 pm »

Co wy tak z tymi Vesselami ? Tylko Guardiany mogą niszczyć ? Równie dobrze mogą niszczyć Mutaliski, Lurkery czy Defilery i poważnie uszkadzać Ultraliski. Vessele trzeba eliminować jak najszybciej, najlepiej Scourgami.  Z tymi Guardianami miałem na myśli obronienie tego konkretnego ataku w założeniu, że nie ma żadnej floty. Jeżeli rozwale w ten sposób armię terrana, to mając Guardiany można dorobić trochę mutalisków (czy nawet zmienic je w Devourery), Scourgy wziąć jeszcze kilka Oversów i  ruszać na jego bazę. Mało prawdopodobne, aby miał wtedy więcej niż 1 starport i zdążył wyprodukować więcej niż 1-2 Valkyrie. 
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #17 dnia: Listopada 18, 2008, 11:19:32 pm »

Recepta dla ciebie na sukces instant. Zamiast cisnąć na siłę do Guardianów zrób tech do Defilers Mound i jak najszybciej wykonaj upgrade Consume. Wtedy [Ling/Crackling] + [cokolwiek właściwie] i osłaniając się Swarmem naciskasz takiego Terrana. Kończy ci się energia u Defierów? Consume 2-3 lingi i jest z powrotem 200. Zanim przeciwnik zdąży poskładać czołgi do ucieczki pieski ze speedem już tam są i tak właśnie gnoja spychasz do jego bazy. W między czasie zrób sobie prędkość i transport do Overlordów. W tym samym czasie jak przeciwnika zajmujesz na froncie zrób mu małego dropa kundli do maina. Na dobrego gracza nie wystarczy a właściwie to nawet nie wyjdzie, ale z twojego poziomu wypowiedzi wnioskuję, że raczej nie spotykasz zbyt dobrych graczy.
I nie mówię tu tego aby cię obrazić, ale przy TvZ robienie Guardów i nie umieranie na miejscu COŚ znaczy ;) Normalny Terran albo wystrzela ci je Irradiatem albo wpadnie między nie kilkoma Vesselami które mają Irradiate na sobie. Tak czy siak właściwie cała flota idzie ci się rypać. Pomijając fakt, że techowanie w stylu (może zdążę zanim on przyjdzie) wiedzie najczęściej do porażki. W większości przypadków nie zdąża się i mamy GG bo zanim nam wylęgną się pożądane jednostki Terran już ciśnie nas z dwoma tankami i obstawą piechoty.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #18 dnia: Listopada 19, 2008, 12:07:23 am »

Różnych graczy spotykałem, było kilku maniaków takich jak wy (ciągle repy oglądali, porównywali itp) to z nimi i tak i tak nie miałem szans. Wygrywałem raczej ze słabszymi.
Zresztą zanim zrobię Defiler Mound oddział piechoty z 2 tankami już może być pod moją bazą. Tak raz właśnie przegrałem, bo chciałem dojść szybko do defilerów, to wjechało mi w bazę dokładnie 2 tanki, oddział Marinów na Stimie + kilku medyków. Miałem wprawdzie kilka Lurkerów, trochę lingów, ale wszystko poszło się rypać i było gg.

Co do Vesseli to już mówiłem,że mozna je wybijac Scourgami, więc nie wiem czemu sie wszyscy upieracie, że Vessele na pewno wybiją wszystkie guardy.  Na ogół z armią idzie 1-2 Vessele, więc to aż taki problem nie jest. A jak Vessel weźmie Irradiate na Tanka ? To lingi nic mu nie zrobią. Terran dość często używa  min, które też mogą łatwo zniszczyć lingi. 

P.S a na jakim serverze wy wogóle gracie ?
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #19 dnia: Listopada 19, 2008, 01:30:50 am »
Modyfikuj wiadomość

Różnych graczy spotykałem, było kilku maniaków takich jak wy (ciągle repy oglądali, porównywali itp) to z nimi i tak i tak nie miałem szans. Wygrywałem raczej ze słabszymi.
Zresztą zanim zrobię Defiler Mound oddział piechoty z 2 tankami już może być pod moją bazą. Tak raz właśnie przegrałem, bo chciałem dojść szybko do defilerów, to wjechało mi w bazę dokładnie 2 tanki, oddział Marinów na Stimie + kilku medyków. Miałem wprawdzie kilka Lurkerów, trochę lingów, ale wszystko poszło się rypać i było gg.

Co do Vesseli to już mówiłem,że mozna je wybijac Scourgami, więc nie wiem czemu sie wszyscy upieracie, że Vessele na pewno wybiją wszystkie guardy.  Na ogół z armią idzie 1-2 Vessele, więc to aż taki problem nie jest. A jak Vessel weźmie Irradiate na Tanka ? To lingi nic mu nie zrobią. Terran dość często używa  min, które też mogą łatwo zniszczyć lingi. 

P.S a na jakim serverze wy wogóle gracie ?
Średnio namierzam, o co ty walczysz; piszesz tekst o tym "jak rozwalić nooba co robi mass corsairs" albo "dlaczego scouty są lepsze od wraithów" i kłócicsz się z 'maniakami' (choć sam jesteś pewnie taki sam nerd jak 'my') o to czym kontrować nigdy nie zachodzące w grze buildy. Gnębisz zielonych ale z tymi lepszymi nie masz szans, a zawsze potrafisz coś poradzić odnośnie strategii - i to jest imo dziwne.
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #20 dnia: Listopada 19, 2008, 06:50:55 am »

Devourer sory ale piszesz już po prostu głupoty. Gram w Starcrafta od kiedy tylko wyszedł i NIGDY PRZENIGDY nie widziałem żeby JAKIKOLWIEK Terran użył Irradiate na swój czołg aby wybić kundle O_O To jest jakaś chora abstrakcja.
Po pierwsze, jak grasz Zergiem to jesteś zmuszony do szlifowania micro żeby właśnie w sytuacjach kiedy pod bazą zjawia się oddział piechoty i ze dwa-trzy czołgi móc skutecznie wroga oflankować i sprać (speed linig w tym przypadku to konieczność).
Po drugie, pierwsze Vessele jakie zobaczysz będą w ilości jeden czy dwa, jak ich nie zaczniesz ganiać to w krótkim czasie wróg dojdzie do mniej więcej dwunastki i wtedy Irradiate jest tak masowy, że aż boli. Wtedy możesz się spodziewać combo Defensive Matrix + Irradiate na Vesselach i te będą latały nad twoją armią podczas starć. Guardian ze swoim śmiesznym 150hp może się schować, połowa kundli zdechnie po drodze na linię frontu jeżeli nie będziesz próbował flankować. Dlatego właśnie Defiler to podstawa twojej armii w late game. Bez Dark Swarma w 70% przypadków nawet nie podejdziesz. Devourer jako jednostka przeciw-powietrzna jest za wolny żeby się uganiać za Vesselami, dlatego idziesz w Scourge. I naprawdę, jeżeli widzisz przeciwnika Terrana który zaczyna robić Battlecruisery to zrób więcej Scourgy i ganiaj to powolne dziadostwo a resztę surowców przeznacz na masowy atak naziemny. Sprawdzi się o wiele lepiej niż Dev + Guard.
Btw. oglądanie vodów i wyciąganie wniosków z tego to jeszcze nie jest maniactwo, bo sorry, ale to ty zrobiłeś porównanie niemal wszystkich jednostek powietrznych w grze.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #21 dnia: Listopada 19, 2008, 12:20:14 pm »

Przecież jak dojdzie do 12 Vesseli to mogą wybić całą armię nie tylko Guardianów, ale praktycznie wszystkich jednostek z wyjątkiem Ultralisków (którym zostane z 1/3 HP). O Scourgach przecież pisałem, że trzeba je robić na Vessele. A chyba zgodzisz się , że je trzeba niszczyć w pierwszej kolejności. Na Irradiate przecież nawet Dark Swarm nie pomoże. Swoją dorogą jeszcze chyba nigdy nie widziałem, żeby ktoś użwał tego Defensive Matrix.
W takim razie, żeby odeprzeć atak początkowy trzeba robić całe mnóstwo tych lingów (na taki atak to pewnie ze 40) i tak czy siak. Bo raczej logiczne jest, że będą one masowo ginąć.

Jeżeli robimy atak naziemny, to przy planszach typu Lost Temple raczej konieczny będzie drop, bo Utraliski w wąskim przejściu przy ostrzale czołgów to raczej pewna śmierć. A do dropa konieczne są Overlordy, które można łatwo wybić tymi Vesselami  ;D.

No porównywanie jednostek latających to w sumie jest pewne maniactwo, ale raczej nie większe od ogladania repów, śledzenia z zapartym tchem rozgrywek koreańskich, czy liczenia jakiś tam punktów od kliknięć na minutę czy jakoś tak.
Zapisane
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #22 dnia: Listopada 19, 2008, 01:00:27 pm »

Przekoloryzowałeś nasz "poziom maniactwa". :P
Ja ci napisałem, więc ja ci odpowiem. Ale najpierw coś sobie wyjaśnijmy. Jak wygrywasz z Terranem używając Guardianów bez obstawy, doświadczenia, dobrego macro, micro i strata/builda, to MUSI znaczyć, że grasz z bardzo słabymi ludźmi. Mogą oni też być na twoim poziomie, a chyba nie jest on zbyt wysoki. Mimo że piszesz do rzeczy, w pewien sposób emituje od ciebie wyraźny brak doświadczenia i obeznania z Multiplayerem w Brood War. ;)
Do rzeczy. Nawet jak ktoś nie gra dla skilla, sprawia mu przyjemność, jak umie grać. A my chcemy cię przekonać, że istnieją sprawdzone taktyki lepsze od tych, które nam przedstawiasz. Owszem, wygrać można każdym stratem, jeśli przeciwnik ma podobnie mało doświadczenia. Więc nie kłócimy się dla zasady, tylko... właściwie piszę za siebie, co chcą osiągnąć inni - nie wiem. Chcę ci uświadomić, że inne taktyki pozwolą ci walczyć z lepszymi graczami.
Scourge na Vessele - klasyka, trzeba się za nimi uganiać... ale "Kule Szpiegule" nie wiszą sobie spokojnie nad pustkowiem, lecz przeważnie nad środkiem batalionu piechoty, która ci te Scourge obróci w marny pył. Jak weźmiesz ich więcej, też zginą, jak weźmiesz więcej także zginą, jak weźmiesz bardzo dużo to dostaniesz na nie Irradiate i zginą jeszcze szybciej. Więc nie możesz nimi szturmować... albo liczysz, że złapiesz Vessele kiedy się wychylą (co jest trudne), albo atakujesz w czasie szturmu... a jak chcesz szturmować Guardianami? Poza tym, jak nie latasz za klifem albo rzeką to Guardy zginą prawie tak szybko jak Scourge. Jak latasz za klifem to wróg sobie pójdzie okrężną drogą... A jak masz Ultra + ling z Dark Swarm to po prostu... POWALCZYSZ. Będziesz walczył, a nie tracił latadła licząc na fart i niewielki intelekt oponenta.
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #23 dnia: Listopada 19, 2008, 05:16:45 pm »

Pewnie masz rację chociaż i tak musiałbym to sprawdzić w praktyce. Bo zakładając atak Guardianami (powiedzmy 10-12 sztuk, mniejsza liczba raczej nie ma sensu, bo wtedy będzie za mała siłe ognia i przegra z piechotą) w powiedzmy zgrupowanie piechoty z tankami. Duża siła ognia powinna niszczyć większość piechty, zanim ta do nich podejdzie. Piechta powinna być zajęta guardianami i wtedy Scourge powinny łatwiej zniszczyć Vessele, zresztą "jojo" musi się wysunąć trochę na przód, żeby zaatakować Irradiate. 1 Vessel może zniszczyć max 3 guardy, ale raczej wątpię żeby zdążył więcej niż 1. Ale to takie rozważania teoretyczne, musiałbym sprawdzić w praktyce.
Zakładając standardowy atak naziemny to będzie podobnie, trzeba zająć piechotę i Scurge mogą wtedy niszczyć Vessele.
Ale zakładając dobre manerwowanie wojskiem w obu przypadkach przeciwnikowi może udać sie ocalic Vessle i zniszczyć Scourge.
W każdym razie i tak będą ogromne straty i tak, równie dobrze starcie może wygrać Terran jak i Zerg.

Swoją droga to opisy jednostek i ich strategie na stronie głownej muszą być albo przestarzałe, albo autor też nie miał obeznania z multiplayerem.
Bo ze stwierdzeniem "W póĽniejszych fazach gry Guardian będzie twoją główną jednostką szturmową." czy "O ile wystarczy ci spokojnie oddział tych jednostek do ataku celów naziemnych, do obrony Guardów radziłbym użyć 1-2 oddział Devourerów i / lub 1-2 oddział Mutalisków (ale nigdy, gdy grasz z Protossem - wtedy buduj same Devourery) oraz kilka - kilkanaście Scourgów" już raczej się nie zgodzicie.
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #24 dnia: Listopada 19, 2008, 06:50:13 pm »

Nie sugeruj się opisami jednostek, jak sam zauważyłeś to raczej abstrakcja a nie realia multiplayera.
Vessele u Terrana zobaczysz kiedy będziesz grał na niego Lurkerami. Jak tylko Terran zda sobie sprawę, że chcesz poszaleć w powietrzu to ukróci piechotę i pójdzie w czystego techa. A wtedy Tank + Goliath wybije ci niemal wszystko. Tobie pozostaje przerzucenie się z Guardów na Ultraliski i Defilery ale straty w surowcach po mutowaniu 12 Guardianów będą dla ciebie zbyt wielkie żeby nadgonić.
Powiem ci tak, bo wymieniać opinie i polemizować tutaj możemy bez końca, wejdź sobie na Youtube.com i w szukałce wpisz np. Savior Vod [jeśli lubisz grać Zergiem i chcesz zobaczyć co można nimi zrobić, oraz które jednostki są skuteczne i jak je wykorzystać] lub fpvod jeśli wolisz oglądać z pierwszej osoby. To nauczy cię nieporównywalnie więcej niż gadanie tutaj ;)
Inny sprawdzony sposób to zakładanie gier z nowymi mapkami [np. z IcCup packa] na Use Map Settings. Wtedy masz miejsca dla obserwatorów. Sam idziesz na obsa a w nazwie gry wpisujesz np. "Gosu only + obs"
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #25 dnia: Listopada 19, 2008, 08:25:35 pm »

Devourer sory ale piszesz już po prostu głupoty. Gram w Starcrafta od kiedy tylko wyszedł i NIGDY PRZENIGDY nie widziałem żeby JAKIKOLWIEK Terran użył Irradiate na swój czołg aby wybić kundle O_O To jest jakaś chora abstrakcja.

O przepraszam bardzo. Dawka, oglądając rep Tarsona, zobaczył, że kiedy Zerglingi dopadły jego 2 tanki, ten rzucił na nie 2 matrixy i 2 zarazy. Po Zerglingach została mokra plama.

Nie chciało mi się czytać wszystkiego, więc wybaczcie jak już było. Terran nie ma 1-2 Vesseli. On ma ich 8-9. Więc Devourer, nie gadaj głupot. Chyba, że grasz z noobami, których nawet komp jedzie. Polecam pooglądać repy/vody Saviora albo Jaedonga i dopiero wtedy się wypowiadać co jest dobrą kontrą na poszczególne zagrania. Poza tym jak zaczynasz robić ultry, to zazwyczaj masz już upy 2/2, bo w mid game je robiłeś, prawda?
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #26 dnia: Listopada 20, 2008, 01:40:53 am »

Kiedyś widziałem tego typu grę czyli Zergingi, Lurkery, Defilery i Ultraliski + parę scourgy na Vessle. Ale to trochę dziwne, że ma to być jedyny schemat taktyczny. 8-9 Vesseli w jednym miejscu na raz to jeszcze nie widziałem, u mnie na serwerze mieli zazwyczaj 1-2, może 3. Nie wiem gdzie wy gracie.
Z goliatami jest ciężko, wygrają z guardami, jeżeli będzie ich więcej. Na Goliaty Utry są o wiele lepsze, ale trzeba pamiętać, że też bez strat się nie obejdzie bo są tanki.

Ale, żeby nie było to rep z Guardianami też znalazłem  ;D http://www.youtube.com/watch?v=W0S6cZhXFic
Żebyście nie gadali, że są takie do niczego.
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #27 dnia: Listopada 20, 2008, 06:55:10 am »

Troszkę źle się wyraziłem. Guardian to dobra jednostka, i bardzo użyteczna ale szczerze, marnie się sprawdza w odpieraniu najazdu Terrana. Ja osobiście używam Guardów tylko jako dywersji. Podlatuję sobie 7-9 Mutaliskami pod bazę wroga i kawałek od niej mutuję je w Guardiany i kiedy wszystko jest gotowe to właściwa armia wciągą przeciwnika w walkę albo zaczynam mu szarpać ekspansję i kiedy jego wojska zapierniczają bronić swoich budynków to atakuję Guardianami. Bardzo ciekawie to wychodzi.
Co do ilości Vesseli to raczej kwestia gracza a nie serwera. Jak chcesz szybk podciągać swoje umiejętności i poznawać nowe zagrywki to zarejestruj się na http://www.iccup.com/ Oni mają swój serwer gdzie faktycznie można pograć i to z ludźmi którzy mają jakieś pojęcie o grze.
Aha i tak sobie jeszcze przypomniałem. Walcząc Zergiem masz niemal same straty ;D Na to trzeba być gotowym bo jednostki tej rasy to zwykłe mięcho armatnie a Ultraliska robisz po to żeby obrażenia zbierał a nie je zadawał. Bo tak po prawdzie to Zerglingi wyprodukowane z tych samych pieniędzy do Ultralisk mają lepsze możliwości zadawania obrażen (z odpowiednimi upami) tylko najpierw muszą dobiec do przeciwnika ;)
Zapisane

tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #28 dnia: Listopada 20, 2008, 08:27:26 am »

Kiedyś widziałem tego typu grę czyli Zergingi, Lurkery, Defilery i Ultraliski + parę scourgy na Vessle. Ale to trochę dziwne, że ma to być jedyny schemat taktyczny.

Przed lurami dodaj jeszcze muty i będziesz miał typowy schetam gry Koreańskich Zergów (czyli najlepszych na świecie Zergów :P) na Terran.
A co do ICCup to jest to najlepszy serwer, przynajmniej według mnie.
Zapisane

Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #29 dnia: Listopada 21, 2008, 01:21:45 am »

Troszkę źle się wyraziłem. Guardian to dobra jednostka, i bardzo użyteczna ale szczerze, marnie się sprawdza w odpieraniu najazdu Terrana. Ja osobiście używam Guardów tylko jako dywersji. Podlatuję sobie 7-9 Mutaliskami pod bazę wroga i kawałek od niej mutuję je w Guardiany i kiedy wszystko jest gotowe to właściwa armia wciągą przeciwnika w walkę albo zaczynam mu szarpać ekspansję i kiedy jego wojska zapierniczają bronić swoich budynków to atakuję Guardianami. Bardzo ciekawie to wychodzi.
Co do ilości Vesseli to raczej kwestia gracza a nie serwera. Jak chcesz szybk podciągać swoje umiejętności i poznawać nowe zagrywki to zarejestruj się na http://www.iccup.com/ Oni mają swój serwer gdzie faktycznie można pograć i to z ludźmi którzy mają jakieś pojęcie o grze.
Aha i tak sobie jeszcze przypomniałem. Walcząc Zergiem masz niemal same straty ;D Na to trzeba być gotowym bo jednostki tej rasy to zwykłe mięcho armatnie a Ultraliska robisz po to żeby obrażenia zbierał a nie je zadawał. Bo tak po prawdzie to Zerglingi wyprodukowane z tych samych pieniędzy do Ultralisk mają lepsze możliwości zadawania obrażen (z odpowiednimi upami) tylko najpierw muszą dobiec do przeciwnika ;)

No to zaczynamy się rozumieć ;). Bo już myślałem, ze nikt ich nie używa :D.
Swoją drogą to na czołgi są jeszcze Queeny z Brodlingiem. Przynajmniej szybkie i niszczy czołg 1 strzałem, dodatkowo Brodlingi moga narobić zamieszania w dużej grupie czołgów.
Przy początkowych atach typu odział piechoty i 2 tanki, to 2 Queeny i tanków nie ma. A sama piechota już bazy nie zatakuje, jezeli są przy niej Lurkery. I strat nie ma. Chyba lepsze niż wysłanie 30 lingów, z których przeżyje 5 (niby są tanie, ale za darmo przecież nie są.)
W późniejszej fazie gry tylko będzie gorzej jak pojawią się Goliaty (potrafia zmieść Queena zanim rzuci Broodlingi).

Guardianami to najczęsciej atakowałem znad klifu, gdzie było najbliżej do robotników i głównego budynku. Pierwsze 1x1 tak właśnie wygrałem (tylko z Protossem, a nie Terranem). Guardianom towarzyszyły Devourery i Scourge. Najpierw rozwaliłem expa, wycofałem wojsko, dorobiłem Guardów i Devków po czym  zaatakowałem Centrum w bazie głównej. (plansza Lost Temple) Swoją droga to z Protossem najczęściej mi sie lepiej grało niż z Terranem, nie rozwija się tak błyskawicznie jak Terran i nie ma tych upierdliwych tanków czy vesseli. Chociz to pewnie też dlatego, że większość Protossów na tamtym serwerze używała tylko Zealotów, Dragoonów, Darków, Corsairów i Carrierów.
A zapisałem się na tego waszego Iccupa. Zagrałem 4 razy. Ale masakra.  :-\ Raz grałem z Protossem (ale spiepszyłem początek, bo niechcący anulowałem budowę Spawning Pool zamiast creep colony  ;D. Coś tam pokręciłem później i w efekcie przegrałem) i 3 razy z Terranem (tu już wogóle beznadzieja). W zasdzie atak piechty jest już ciezko wybronić, tylko sunken colony dają radę na początku. Tylko jak ja mam expa postawić, skoro Hathery buduje się cholernie długo, a dopiero po wybudowaniu mozna stawiac jakiegolwiek struktury. Chyba, że dopiero po Lurkerach. Na te 3 gry z terranem tylko raz mi się udało postawić expa (nawet 2) bo miałem z 10 minut spokój. Ale potem przyjechał oddział czołgów + piechota i 3-4 Vessele. Z 20 lingów i kilka Lurkerów poszło się p...... Udało mi się rozwalić ze 3 Vessele Scourgami, ale ostatniego już nie bo piechota przeszkodziła. Ale po minucie znowu były 4  >:(. Miałem jeszcze trochę mutalisków, ale co tam one moga.
« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2008, 03:54:41 am wysłana przez Devourer » Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7 Drukuj 
« poprzedni następny »