StarCraft Area Forum

Offtopic => Kosz => Wątek zaczęty przez: Ghoster w Kwietnia 15, 2012, 06:13:00 pm

Tytuł: Trigger - Muzyka
Wiadomość wysłana przez: Ghoster w Kwietnia 15, 2012, 06:13:00 pm
Witajcie. Jak niektórzy czytali, ostatnimi czasy obiecałem wypuścić pewne mapy z planowanej dawno temu kampanii "Usurpation". Chach, szczerze mówiąc dużo ostatnimi czasy nie zrobiłem, niemniej mam w końcu trochę wolnego czasu i postanowiłem wziąć się nieco za te mapy, toteż ujawniła się moja niebywała niewiedza o triggerach Starcrafta (wstyd, bo ich skomplikowanie jest banalne - w teorii dla mnie, jak widać).

Do rzeczy; naprawdę nie mam pojęcia jak stworzyć wyzwalacz, dzięki któremu podczas rozgrywki będzie się odtwarzać zaimportowana muzyka tak, by było to zapętlone. Tzn. w teorii wystarczy postawić wyzwalacz z warunkiem "Always", "Play WAV: (plik muzyczny)", "Wait: (tutaj czas jego odtwarzania)" i w końcu "Preserve Trigger", niemniej... No właśnie, jeśli trigger ten stoi na samym początku listy wyzwalaczy, żaden inny wyzwalacz nie chce się zrealizować przed skończeniem pierwszego, natomiast jeśli jest na końcu, muzyka po prostu czeka aż przedostatni wyzwalacz się załaduje, raczej nie o to mi chodzi. Kombinowałem z przełącznikami, lecz wciąż nie jestem w stanie wymyślić jak stworzyć dobrze działający wyzwalacz (ba, muzyka w jedynych publikowanych mapach Usurpation odtwarzała się dobrze tylko wówczas, gdy mapy były odtwarzane z multiplayera, nie chcę tego). Czy jest tutaj ktoś, kto mógłby pomóc mi, to jest romantykowi, który ma problemy z logicznym układaniem struktur matematycznych? Jak powinien wyglądać taki porządny wyzwalacz muzyczny, by działał poprawnie choćby nie wiem co?