StarCraft Area Forum

StarCraft Area => SCA - newsy, nowości => Dodane newsy => Wątek zaczęty przez: deimos0 w Października 26, 2008, 07:37:47 pm

Tytuł: Karune po raz kolejny ;)
Wiadomość wysłana przez: deimos0 w Października 26, 2008, 07:37:47 pm
Co sprawia, że Colossus jest wart swojej ceny? Czy Lance Termiczne są silniejsze niż się to wydaje?
Moim zdaniem, Colossus jest najbardziej efektywny, gdy występuje w ilości większej niż jeden. Trzy „sztuki” zdają się być dobrym rozwiązaniem, szczególnie przeciw Terranom. Medivaki leczą w bardzo szybkim tempie, lecz tylko jeden cel w danej chwili. Przeciwko grupie Marines ze wsparciem Medivaca, pojedynczy Colossus nie zdziała właściwie nic, gdyż obrażenia będą szybko leczone. Z trzema Colossusami, Marines zginą od jednego ataku, uniemożliwiając skuteczne leczenie. Jeden Colossus jest dobry w zmiękczaniu celów, lecz ze względu na szybkie leczenie z Medivaców i regenerację Roachy, to może nie wystarczyć. W takich wypadkach, musisz zabijać jednostki jednym „pociągnięciem”. Gdy to osiągniesz, będziesz mógł zadać poważne obrażenia każdej armii, szczególnie z ulepszeniem zasięgu.


Co myślisz o mechanice ataku Colossusa? Statystyki można dopasować do balansu, lecz istnieją obawy o to, że obecna forma ataku jest zbyt sytuacyjna. Czy Twój zespół rozważał wzmocnienie jej w jakikolwiek sposób lub dodanie większej dawki kontroli do sposobu ataku?
Mimo, że obecnie promień wizualnie prezentuje się w różnych wariantach, obrażenia zadawane są wszystkim jednostkom w prostej linii, w tym samym czasie. Linia ta, zależeć będzie od pozycji, z której atakujesz, więc Colossusowi należy poświęcić sporo uwagi.
Nie powiedziałbym również, że jest to jednostka sytuacyjna, gdyż sprawdza się zarówno w matchupie z Zergiem, jak i z Terranem. Gdy gracze będą dostosowywać i kontrować wrogie strategie w tych matchupach, Colossus z pewnością będzie obecny na polu bitwy.



Jak działa Molekularna Dyslokacja (Molecular Displacement) Nullfiera? Słyszałem, że wystrzeliwuje wiązkę energii i zadaje dodatkowe obrażenia jednostkom tego samego typu. Możesz podać jakieś szczegóły?
Molekularny Rozrywacz jest nową umiejętnością, testowaną u Nullifiera. Jednostka ta strzela psionicznym pociskiem, który przeskakuje między jednostkami tego samego typu maksymalnie 10 razy, zadając 10 punktów obrażeń przy każdym uderzeniu. Czyli używając tej zdolności na 2 Marines (40HP każdy, bez ulepszenia), obaj szybko by zginęli. Gdyby było 3 Marines, 1 by zginął, a pozostawił 2 kolejnych z 10HP. Obecnie zdolność „kosztuje” 125 energii.


Wciąż słyszę o Sejsmicznym Uderzeniu (Seismic Thumper) – zdolności Nighthawka (Jestem pewny, że nigdy tego nie widziałem). Prawdopodobnie zdolność ta, ma powstrzymywać Zergów przed zagrzebywaniem się. Jakieś detale?
Sejsmiczne Uderzenie nie jest już dostępne w multiplayer, lecz wstępnie zdolność  ta spowalniała jednostki w swoim zasięgu o 50% (nawet sojusznicze). Jedynym sposobem na powstrzymanie tego, było poczekanie, aż Sejsmiczne Uderzenie zniszczy się samo.



Czy Drony Celownicze mają ograniczony czas życia? Wyglądają również na niewidoczne – czy namierzona jednostka jest jakoś szczególnie wyróżniona, by móc stwierdzić, że została nacelowana?
Dron Celowniczy jest podobny do Auto-Wieżyczki (Auto Turret) pod tym względem, że nie ma ograniczonego czasu życia. W chwili obecnej jego koszt to 50 p. energii, a liczba punktów życia – 120 (wszystko to oczywiście jest balansowane). Dron może namierzyć naraz tylko jedną jednostkę, zwiększając o 50% otrzymywane przez nią obrażenia. Dwa Drony nie mogą celować w tą samą jednostkę. Jako, że unoszą się w powietrzu, są niewidoczne i nieruchome, mogą stanowić dobre wsparcie obrony przyczółka, wzmacniając siłę ataku wieżyczek. Mimo, że drony są niewidzialne, będzie można zobaczyć czerwony laser ustawiony na danym celu i w ten sposób zorientować się, że te jednostki są używane.




Źródło: http://www.sc2armory.com/ (http://www.sc2armory.com/)

Tłumaczenie: Deimos0
Tytuł: Odp: Karune po raz kolejny ;)
Wiadomość wysłana przez: Euronymous w Października 26, 2008, 07:43:49 pm
Dobra robota!

Moim zdaniem tłumaczenia deimosa powinny być użyte jako newsy. Co o tym myślisz, l00kin?
Tytuł: Odp: Karune po raz kolejny ;)
Wiadomość wysłana przez: deimos0 w Października 26, 2008, 07:53:31 pm
Cóż, "w czasie deszczu dzieci się nudzą" :D. I oto tego efekt.
Tytuł: Odp: Karune po raz kolejny ;)
Wiadomość wysłana przez: Lukin w Października 28, 2008, 11:46:52 am
Po to przecież jest ten dział. Jeśli "dzieci" będą się nadal nudziły to może nawet dostaną posadę newsmana. Dzięki deimos za tłumaczenia :)
Tytuł: Odp: Karune po raz kolejny ;)
Wiadomość wysłana przez: deimos0 w Października 28, 2008, 05:20:36 pm
Jak mawiają: "proszsz" :D. A tak serio - to w sumie dobra zabawa, więc jeśli tylko dorwę coś jeszcze wrzucę w miarę możliwości ;).
Tytuł: Odp: Karune po raz kolejny ;)
Wiadomość wysłana przez: xdyzio w Października 28, 2008, 11:25:19 pm
Jak dla mnie, to najlepszy build Colossusa był pokazany w pierwszym gameplayu, pasował do opisu jednostki, zbyt potężna i dlatego skazana na zapomnienie i zesłana w odległe części galaktyki ;]. To tłumaczyło by wysoki koszt, na początku było chyba coś około 300/200.
Oprócz tego duży plus za Targeting Drone i Molecular Displacement :). Te umiejętności naprawdę przypadły mi do gustu :). Seismic Thumper też mi się spodobało, wyobraźcie sobie zapuszkowanego Terrana, który dodatkowo zapuści to przed Deppotami ;]. Można to dodać jako ciekawostkę w singlu, ale na multi chyba rzeczywiście troszkę za mocne ;p.

Gotrek: kropki, przecinki, SPACJE PRZED EMOTKAMI.