StarCraft Area Forum

StarCraft + Brood War => Strategie i taktyki => Wątek zaczęty przez: phoenixeye w Października 10, 2009, 10:15:43 am

Tytuł: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: phoenixeye w Października 10, 2009, 10:15:43 am
Witam. Mam pytanie - czy istnieje jakaś dobra taktyka na pokonanie kompa (7 przeciwników melee) przy nieograniczonej ilości kryształu? Jeśli tak, to proszę o wskazówki.


Der_SpeeDer: szczyt wszystkiego. Mało, że znaków przestankowych nie ma - nie umie pan nawet dzielić tekstu na zdania i używać dużych liter? Jakby i tego było mało, temat jest założony w złym dziale - przenoszę.
Następnym razem, jak takie coś zobaczę, to nie będę poprawiał ani przenosił, tylko wyrzucę. Drogi panie, to nie jest czat, ani inny chlew - to jest FORUM, na którym obowiązuje REGULAMIN.

Proszę wybaczyć. Rzeczywiście zrobiłem sporo błędów w tej wypowiedzi, ale chyba nie upoważnia to Pana do określania tego jak umiem pisać na podstawie tej krótkiej wypowiedzi

Der_SpeeDer: ależ nie określam. Mówię po prostu, jak to wygląda.
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: SirRaspberry w Października 10, 2009, 11:11:20 am
Melee, to tryb gdzie kompy są razem? Mówisz nieograniczone minerały?
Heh, na kompa non-stop, to trochę nudno;].

Jaka mapa? Fast?
Tossem spróbuj zrobić gate z 2 Forge'ów_(dużo lepszy wall niż z Gateway’ów), trochę przyCanic i szybko ulepszyć raz shield. Potem duuużo HT i jakiegoś mięsa. Wygrana. Ewentualnie Carriery.

Chociaż odnoszę teraz wrażenie, że skrypty AI jednostek zostały nieznacznie poprawione. Kiedyś 2-3 Carrierami można było rozłożyć nieograniczoną ilość wrogich jednostek_(CPU), a ostatnio komp strzela mi 80% w Carriera, a tylko 20% w Interceptory, zamiast tylko w intery jak kiedyś :P. Może tylko mi się wydaje, ale rzuciło mi się to w oczy.
Chociaż na kompa i tak lepsze są HT. Na żywego playera też ;].


Der_SpeeDer: SirRaspberry, czy ty mnie prowokujesz z tymi brakami spacji?

Edit: Byłem uczony składania(pisania?) według tej zasady:
"e) Nawiasy i klamry należy składać bez odstępów od tekstu, który obejmują. Nawias zamykający składa się przed kropką, przecinkiem i myślnikiem (pauzą)."
I nie jest łatwo pisać w 20 różnych miejscach na 21 różnych sposobów:P.

Troche tak ;]

Der_SpeeDer: no i masz tu napisane "bez odstępów od tekstu, KTÓRY OBEJMUJĄ". Czy tekst, który stoi napisany poza nawiasem, jest nim objęty? Nie? Więc dlaczego sobie wymyśliłeś, że spacji nie robi się też poza nawiasem, chociaż nie jest tu tak wcale napisane?
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: Trydium w Października 10, 2009, 11:48:31 am
Cannon wall i mass Carriery ;).
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: tropheus w Października 10, 2009, 04:39:37 pm
Cannon wall sprawdza się maksymalnie do 4 kompów (więcej nie potrafiłem pojechać tą taktyką), jeżeli nie ma Terrana (Siege Tank = miazga z Cannonów). Poza tym, do zrobienia mass Carrier'ów potrzeba conajmniej 2 gazów.
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: phoenixeye w Października 10, 2009, 07:08:36 pm
Ja próbuję robić cannon wall, ale właśnie Siege Tanki mi wszystko niszczą. Jak zaczynam robić Zealoty, to znowu cannon wall jest zaniedbane i przy większym ataku przegrywam. Tak źle i tak niedobrze.
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: Trydium w Października 10, 2009, 08:33:58 pm
Złotego środka na to chyba nie ma. Wszsytko jest uzależnione od mapy. No i trzeba się sporo naklikać żeby 7 kompów zjechać.
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: SirRaspberry w Października 10, 2009, 08:39:33 pm
Terranem to jest bardzo proste. A Siege Tankami targetuje się jednostki nie będące przy baraku.

Tossem stawiasz 2 Forge w przejściu, szparę blokujesz 2-3 zetami, stawiasz ok. 6 canek i techujesz, w co chcesz. Nie widzę tu problemu ;/.
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: Trydium w Października 11, 2009, 07:01:55 am
A da się Zergami? :D
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: Gantar w Października 11, 2009, 08:43:22 am
Jak się kiedyś bawiłem z kompem to każdą rasą po kolei pokonałem 7 Zergów na melee. Versus random nie próbowałem bo mnie właśnie tanki wkurzały :P
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: SirRaspberry w Października 12, 2009, 04:59:23 pm
Próbowałem fast lura, żeby odchodziły uderzone jednostki, ale zawsze brakuje mi na Hunterze 2-5 sex ;/ juz sie zakopuje, ale zaczynaja bić hatche. Zergiem mi się nie udało ani razu^^.
Tytuł: Odp: Protoss for all
Wiadomość wysłana przez: Mateusz w Lutego 19, 2010, 10:02:16 am
Ja, tak samo jak większości tutaj odpowiadających, też 1v7 gram Terranem, bo najłatwiej. Protossem jeszcze nie wygrałem. Tak samo Zergiem.