StarCraft Area Forum

StarCraft + Brood War => Problemy => Wątek zaczęty przez: Acho w Września 01, 2009, 05:21:36 pm

Tytuł: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.
Wiadomość wysłana przez: Acho w Września 01, 2009, 05:21:36 pm
Conditions:
Player 1 kills exactly 1 man
Actions:
Add 50 minerals for player 1
Preserve trigger

Conditions:
Player 1 kills exactly 1 building
Actions:
Add 100 minerals for player 1
Preserve trigger

I nie działa... Nie mam pojęcia co robię nie tak, bawiłem się trochę tymi triggerami ale nie znalazłem rozwiązania. Chcę, aby za każde zabicie jednostki gracz dostawał 50 minerałów, a za każdy zniszczony budynek - 100 minerałów.
Tytuł: Odp: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.
Wiadomość wysłana przez: Trydium w Września 06, 2009, 05:56:46 pm
Spróbuj zamienić "man" na "unit", jak nie pomoże to może "actions" na "action". I nie jestem na 100% pewny ale chyba pisze się "Perserve" anie "Preserve". Analognicznie spróbuj zamienić "Conditions" na "Condition". Triggery piszę się liczbami mnogimi?
Tytuł: Odp: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.
Wiadomość wysłana przez: SirRaspberry w Września 06, 2009, 07:16:10 pm
Trydium... To jest skopiowany i te szczególiki są poprawne.
Mogę ci powiedzieć jedno, Acho.

Największy błąd to sam pomysł na zrobienie triggera. Ustawiłeś, że jeżeli player (nie bardzo opłaca się używać p1, ale trudno) zabije równo jedną jednostkę, to player dostaje 50 kasy - powtarzaj. Po zabiciu jednostki dostajesz tę kasę... ale non stop. A po zabiciu kolejnej już nie. Bierze się to z tąd, że licznik fragów się nie zeruje automatycznie. Zabijasz coś i dostajesz fraga, masz równo jednego fraga więc dostajesz te kasę, zabijasz coś jeszcze i nie dostajesz kasy bo nie masz już równo jednego fraga kills exactly 1 man
Na zerowanie licznika jest jakiś skrypt, nie pamiętam jaki. Powinien być umieszczony w actions. Poszukaj czegoś takiego. Kojarzę set deaths, poszukaj set kills czy coś takiego. I jeżeli będziesz mógł to nie ustawiaj set to 0 (ustaw na 0), tylko substract 1 (odejmij 1) i w warunku ustaw at least 1 (czyli co najmniej 1, a nie równo 1). Chodzi mi o to, że jak zabijesz Firebatem dwa lingi naraz to skrypt przestanie działać, lub w najlepszym wypadku zaliczy tylko 1 fraga. Poszukam tej komendy.


PS: Mam nadzieje, że rozumiesz, o co mi chodzi, jeżeli nie, to wal na 9706273, postaram się wyjaśnić lepiej.


Der_SpeeDer: przed nawiasami robi się odstępy. Nazwy jednostek piszemy z dużej litery. Przecinki. "Stąd" tak się nie pisze.
Tytuł: Odp: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.
Wiadomość wysłana przez: Acho w Września 06, 2009, 08:35:28 pm
Jakoś sam wykombinowałem to się podzielę ;]

Nie chce mi się pisać, zrobiłem więc screena ;]
(http://img30.imageshack.us/img30/3599/trgv.th.png) (http://img30.imageshack.us/i/trgv.png/)
Tam na dole jest jeszcze preserve trigger ale się nie zmieściło ;]
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.
Wiadomość wysłana przez: SirRaspberry w Września 07, 2009, 01:51:27 pm
Widzę, że nie chciało ci się czytać mojego postu :P. Używając jednostek ze splashem lub przy większych bitwach uznawany będzie co trzeci frag, albo i mniej :P.
Tytuł: Odp: StarEdit: Jak, zrobić, aby gracz dostawał surowce za zabicia.
Wiadomość wysłana przez: Acho w Września 07, 2009, 01:58:16 pm
Czytałem i planuje poprawić, tylko mi się na razie nie chciało ;]