StarCraft Area Forum

Miejsce dla was => Replaye => Wątek zaczęty przez: oo7. w Stycznia 18, 2009, 08:48:00 pm

Tytuł: [Python] TvP oo7. vs ByStRy[aVe]
Wiadomość wysłana przez: oo7. w Stycznia 18, 2009, 08:48:00 pm
Repa zamieszczam tylko i wyłącznie ze względu na dobrego oponenta i pokazanie stylu gry w TvP. Gra pokazuje jak skutecznie zpushować tossa uniemożliwiając mu ekspansję i zmusić do bezsensownego ataku, push raczej przeciętny ze względu na zepsutą myszkę ale i tak skuteczny.
http://www.speedyshare.com/390508260.html (http://www.speedyshare.com/390508260.html)
Pozdro dla [aVe] i [MB].
Tytuł: Odp: [Python] TvP oo7. vs ByStRy[aVe]
Wiadomość wysłana przez: Negro w Stycznia 18, 2009, 10:41:59 pm
Faktycznie rewelacja to to nie jest, ale nie ze względu na grę twoją lecz Protossa. Micro miał strasznie kiepskie - połowę Dragoonów tracił włażąc nimi bezmyślnie na miny. Dodatkowo brakowało mu zwiadu - mógł obejść twoje czołgi i zaatakować z boku niszcząc ci po drodze expa.
Tytuł: Odp: [Python] TvP oo7. vs ByStRy[aVe]
Wiadomość wysłana przez: tropheus w Stycznia 18, 2009, 10:46:34 pm
No Xeron mówi, że Bystry od 5 lat nie gra w SC i tylko czasem okazjonalnie wejdzie na neta. Czyli kolejny przykład na to, że apm =/= skill.
Tytuł: Odp: [Python] TvP oo7. vs ByStRy[aVe]
Wiadomość wysłana przez: Devourer w Stycznia 19, 2009, 10:07:15 am
Oczywiście, że APM nie równa sie skill, ale z reguły gracze ze znaczne większym APM grają lepiej. W sumie nie tak dawno grałem z jakimś terranem, co miał ok. 150 APM, a grał jakby miał max 50 (za wolno techował, robił za mało wojska w porównaniu do większosci graczy z takim APM).
Ten rep nie jest zły, nie ma przestojów w grze, cały czas jest walka. Do końca nie dało sie obejrzeć, bo wywaliło mnie z gry (moze sie rep źle ściągnął, nie wiem).
Jednego nie rozumiem - większosć graczy ma największe APM na samym początku gry, gdzie trzeba tylko rozesłać probki/dronki/scv do minerałów i zacząć produkcję następnych. To ma czemuś służyć, czy tylko nabijaniu APM ?
Tytuł: Odp: [Python] TvP oo7. vs ByStRy[aVe]
Wiadomość wysłana przez: tropheus w Stycznia 19, 2009, 10:15:22 am
To znaczy, że na początku gracze się "rozgrzewają" i "rozpędzają". A wysoki apm to nie problem, wystarczy spamować. Jeżeli gracz nie spamuje, to wtedy mu apm w late game rośnie. Sam widziałem, jak jeszcze używałem adv loadera, jak Xeronowi momentalnie w late game apm z 200 urósł do 230 xD.
Tytuł: Odp: [Python] TvP oo7. vs ByStRy[aVe]
Wiadomość wysłana przez: oo7. w Stycznia 19, 2009, 10:52:20 am
Faktycznie rewelacja to to nie jest, ale nie ze względu na grę twoją lecz Protossa. Micro miał strasznie kiepskie - połowę Dragoonów tracił włażąc nimi bezmyślnie na miny. Dodatkowo brakowało mu zwiadu - mógł obejść twoje czołgi i zaatakować z boku niszcząc ci po drodze expa.

Właśnie o to chodzi w pushu, żeby sprowokować Protossa do bezmyślnych ataków. Expa by mi rozwalił ale ja bym zamknął jego armie i ją zjadł.
Tak na marginesie po tym straconym Sieg Tanku na początku mogło być GG jakby nie wycofał Dragoonów.

No Xeron mówi, że Bystry od 5 lat nie gra w SC i tylko czasem okazjonalnie wejdzie na neta. Czyli kolejny przykład na to, że apm =/= skill.

Xeron nie ma racji. Bystry gra cały czas, tylko że on jest 2v2 user.
Tytuł: Odp: [Python] TvP oo7. vs ByStRy[aVe]
Wiadomość wysłana przez: Euronymous w Stycznia 19, 2009, 02:21:23 pm
Miałem na myśli oczywiście gry 1v1, więc mam rację, jeśli dobrze pamiętam. :P