Niedawno Karune wypowiedział się na temat dostępnych modeli jednostek w edytorze. Na pytanie:
"Ponieważ SCUMedit w założeniach ma bić na głowę edytor znany z War3, czy planujecie dodać jednostki niezależne jako dostępne w programie? Nawet włączając jednostki z SC1 i kilka specjalnych, nie ma mowy żebyście dali do wyboru tyle jednostek, ile było w Warcraft'owej wersji, chyba że zaprojektujecie je specjalnie dla 'custom maps'. Czy w takim razie pojawi się więcej jednostek w klimacie sci-fi, czy też przeniesiecie niektóre z Warcrafta, by wzbogacić edytor?
Pojawiła się odpowiedź następującej treści:
Nie będzie żadnych 'nadprogramowych' jednostek, poza tymi użytymi w grze. Nie oznacza to, że nie pojawią się
specjalne, 'easter egg'owe' unity. Ale jeszcze raz zaznaczam - nie będzie niczego, co nie zostanie użyte w samej grze.'
Serwis StarCraft Wire zaznacza, że wypowiedź mogła dotyczyć wspomnianego przeniesienia modeli związanych z Warcraftem.
Więcej szczegółów w tej kwestii ma pojawić się niebawem.
A teraz weselsza wiadomość - znane (bądź niekoniecznie) artworki zostały udostępnione w wysokiej rozdzielczości, więc "jakościowi" maniacy powinni to sprawdzić ;).
Galeria znajduje się TUTAJ (http://www.starcraftwire.net/gallery/showgallery.php?cat=502), a screenshoty TUTAJ (http://www.starcraftwire.net/gallery/showgallery.php?cat=501).
Źródło: StarCraft Wire (http://www.starcraftwire.net/)
Tłumaczenie: Deimos0