StarCraft Area Forum
Miejsce dla was => Mapki, kampanie => Wątek zaczęty przez: SirRaspberry w Marca 06, 2015, 05:37:52 pm
-
Jako, że mam pisać pracę licencjacką, poświęciłem dwa długie wieczory i urodziło się to:
Jacobs Installation rescue mission (http://sc.nibbits.com/maps/project/78519/jacobs-installation-rescue-mission)
W mapie kierujemy jednym z dwóch oddziałów wysłanych do instalacji Jaqobs po tym, jak została zaatakowana przez rebeliantów.
Misja jest prosta: uratować tylu naukowców ilu się da i bezpiecznie wyprowadzić ich z kompleksu.
Mapa opiera się na pomyśle: wrzucić jak najwięcej odzywek jednostek z kampanii przy zachowaniu sensu i spójności całej mapy. Przełożyło się to na wagę: >4 mB.
Kto oceni czy mi się to udało?
Konstruktywna krytyka jest mile widziana.
Jeżeli ktoś ma ochotę, proszę. HF
Edit: Przeniosłem mapę na nibbits, więc nie powinno być problemów z pobraniem. Polecam grać od początku do końca bez ciągłego save/load. Można też pochwalić się w komentarzu ile naukowców udało się ewakuować za pierwszym razem ;).
-
Witam,
ukończyłem misję ratunkową, która bardzo mi się z resztą podobała. Gra zajęła mi 15 minut i ocaliłem 3 naukowców :). Ogólnie poziom trudności był średniozaawansowany i dość przyjemny. Przyznam, że myślałem kiedyś nad stworzeniem scenariusza, w którym wykorzystałbym dostępne do użytku dźwięki, ale zostałem uprzedzony w dobrym stylu. Na pewno w kilku miejscach można było jeszcze urozmaicić grę i dodać parę smaczków (pewnie miałeś także inne pomysły), ale ogólnie mapka prezentuje się pozytywnie i jest miłym przerywnikiem w ciągu dnia! Mój ulubiony moment - zdecydowanie otwieranie ostatnich drzwi ;)
Plusy:
- uniwersalny poziom trudności;
- świetne rozplanowanie mapy;
- poczucie humoru;
- wnętrze instalacji jest dość "żywe", sporo się dzieje.
Minusy:
- potencjał mapy nie został w pełni wykorzystany;
- można było lepiej wykorzystać działka, które są bardzo fajnym urozmaiceniem podczas gry.
Misja z pewnością warta polecenia!
-
Cieszę się, że się podobało. Skoro ktoś już to przeszedł to napiszę:
Da się ocalić 4, niektóre dialogi i jedno zderzenie zależą od jednostek biorących w nich udział.
Ostatnie drzwi to było pierwsze co powstało w tej mapie :D.
Edit: Mina i tak dostała nerfa, żeby tylko Marines od niej umarli, no chyba, że Medic był trochę ranny.
Ciesze się, że doceniono teren i energię medyka ;D.
-
Za pierwszym podejściem przegrałem. Wszystko przez minę, która rozerwała mi prawie wszystkich ludzi :D Uratowałem wtedy dwóch naukowców którzy, niestety, nie dobiegli do transportu.
Za drugim podejściem przeszedłem misję. Uratowałem czterech naukowców.
Fajna mapka. Do tego co napisał Tomphson92 dodam, że ładnie narysowałeś instalację i że zrobiłeś bardzo niefajnie zabierając początkową energię medykowi.