StarCraft Area Forum

StarCraft 2 => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Devourer w Grudnia 16, 2014, 01:51:09 pm

Tytuł: Edytor: jak zmodyfikować drzewko rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Devourer w Grudnia 16, 2014, 01:51:09 pm
Jak dodać nowe jednostki (które są w edytorze, a nie można ich produkować) do drzewka rozwoju ?

Np. chciałbym móc produkować Scourge z larw i Devourery lub Guardiany z Mutalisków.
Tytuł: Odp: Edytor: jak zmodyfikować drzewko rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Nela90 w Lutego 09, 2018, 10:08:53 am
Ja też jestem tym zainteresowana tym, wiec podbijam temat
Tytuł: Odp: Edytor: jak zmodyfikować drzewko rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Garn w Sierpnia 08, 2018, 11:55:03 pm
Nie da się bez grzebania w kodzie gry, dopiero Warcraft III wprowadził takie możliwości jak edytowanie wszystkiego w grze.
Tytuł: Odp: Edytor: jak zmodyfikować drzewko rozwoju
Wiadomość wysłana przez: OldmansHQ w Października 03, 2018, 04:18:50 pm
Da się takie coś zrobić za pomocą triggerów, co może być banalnie proste, albo przeciwnie. Wszystko zależy od szczegółów. Właściwie to są teraz metody, które potrafią manipulować elementy, które już są w grze. Można tak zrobić, żeby Marinesi strzelali animacją Yamato Canon, na odległość całej mapy, trzy razy szybciej niż na Steampacku. Dla ścisłości, generalnie nie zalicza się to do mordowania i działa na Battle.net z oficjalnym przyzwoleniem Blizzardu. Osobiście uznaje to za modowanie i nie kożystam. Według mnie to wykracza poza i narusza sztukę czy też rzemiosło tworzenia map. Chociaż przyznam, że efekty są ciekawe. Nie wiem czy akurat to byłoby możliwe tym sposobem, ale triggerami raczej tak.