StarCraft Area Forum
StarCraft 2 => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Zardon w Sierpnia 26, 2013, 09:54:42 am
-
Hej.
Jakiś czas temu miałem problem z uruchomianiem gry Starcraft 2 HotS. Pojawiała się ramka "Sprawdzanie aktualizacji" i nic więcej się nie działo. Posłuchałem kilku internetowych rad, lecz nic one nie zmieniły. Odinstalowałem grę.
Od kilku dni staram się uruchomić samą podstawkę i nadal są problemy. Jedynie zainstalowanie gry poszło bez problemu... patch nie chciał się ściągać. Znalazłem na to radę w sieci: "uruchom Internet Explorer w trybie online". Udało się, patch się dociągnął. Niestety jednak nie chce się zainstalować... dochodzi do 25% i zawsze wynajduje jakieś abstrakcyjne błędy.
Na początku twierdził, że brakuje mi kilku bibliotek -> dociągnąłem. Potem twierdził, że "kod błędu: 0". Czasem podaje, że "nie ma dostępu do Internetu". Wiecie co można z tym zrobić? Mam oryginalną grę, czego powoli zaczynam żałować.
Czytałem o pewnej teorii z "Blizzard Agent" który trzeba ręcznie uruchomić aby patchowanie poszło dalej. Tego całego agenta uruchamiałem, zamykałem -> zero reakcji.
Mieliście podobne problemy? Da się temu jakoś zaradzić? Postawienie systemu od nowa pomoże? Jeszcze raz podkreślę: zarówno Starcrafta 2 (WoL i HotS) jak i Windows 7 64-bit mam oryginalne.
-
Odpukać nigdy nie miałem żadnych problemów z instalacją gier od Blizzarda, ale ewentualnie po odinstalowaniu gry i restarcie Windy sugerowałbym jeszcze wyczyścić rejestr np. za pomocą CCleaner (patrz Google).
Jeżeli to nie pomoże, to wal na forum Blizzarda do działu pomocy technicznej. Odpisują dość szybko i pewnie pomogą.
-
Problem nieaktualny. Blizzard rozwiązał sprawę. Wyszła nowa aktualizacja i gierka ruszyła.
Dzięki za pomoc.