Eh... Colossus NIGDY nie będzie mógł zastąpić Reavera. Reaver był ślamazarną i wrażliwą na atak jednostką wsparcia-oblężniczą, a Colossus jest wytrzymałą i mobilną jednostką szturmowo-pochłaniającą obrażenia.Już nie jest superduper jednostką. Został kompletnie zeszmacony, kilka Zerglingów zdołało zniszczyć 2 Colossusy.
Te dwie jednostki na polu bitwy mogłyby się nieźle uzupełniać, a nie zastępować.
Eee... Colossus początkowo miał broń trafiającą po kilka mniejszych jednostek. Colossus powinien być właśnie przeciwpiechotny, nie przeciwpancerny...Ludzie są za tym żeby Colossus miał atak tak jak było to w pierwszym widzianym filmiku gameplay, ja też jestem za.
Colossus powinien być właśnie przeciwpiechotny, nie przeciwpancerny...
Należy więc liczyć na comeback Reavera w którymś z rozszerzeń (Z poprawionym AI :D ).Rozszerzeń?
Z założenia nowa mechanika terenu miała właśnie rozwinąć wątek strategiczny. W każdym bądź razie, póki co to Protossi w kwestii mobilności o której wyżej mowa przodują ;).
Colossus rzeczywiście na początku był jednostką z którą należy się liczyć, teraz nawet robotników nie potrafi rezać. (Nie wspomnę już nawet o tym, jak haniebnie łatwo Zerglingi sobie radziły z tą jednostką w "obecnym" buildzie.) Należy więc liczyć na comeback Reavera w którymś z rozszerzeń (Z poprawionym AI :D ).
Tego nie wiadomo. Blizzard za to już zapowiedział, że każda część będzie wnosiła zmiany w rozgrywce (podawali nawet, że mogą wystąpić nowe jednostki).Woha, żeby nie byłe niezrozumienia, tak jak to miało miejsce na forum gram.pl .