StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Grudnia 04, 2024, 09:17:44 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2011, 06:14:18 pm
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Bloodyrush
« dnia: Lutego 24, 2011, 02:31:02 pm »

http://www.speedyshare.com/files/27053255/dokonczyc.scx

Tutaj macie nowy link, jeżeli ktoś z Was chciałby spróbowac. Przepraszam za błędy, ale nie zmieniłem ę na e w edytorze, przez co czasami będą Wam się wyświetlały złe literki. GL HF.
Wysłany przez: Varulv
« dnia: Lutego 23, 2011, 11:19:22 pm »

"File not found"... Co jest z Twoją mapką?
Wysłany przez: adam.wawa
« dnia: Lutego 23, 2011, 07:05:58 pm »

Witam, możesz dać nowy link? Bo ten nie działa  :'(.


Der_SpeeDer: polskie znaki. Znak zapytania oznacza koniec zdania, a nowe zaczynamy z dużej litery. Wystarczy jeden emotikon na linijkę tekstu. A wykrzykników lub znaków zapytania stawia się naraz maksimum trzy. Nie cztery. Nie pięć. Trzy.
Wysłany przez: Shadow
« dnia: Lutego 12, 2011, 05:41:46 pm »

Bloodyrush, mapka jest bardzo fajna, zacząłem grać na niej. Lubię tę mapkę, ponieważ jest na niej bardzo dużo akcji. Najlepsze było, gdy Zergowie zaczęli mnie atakować, ale byłem na to przygotowany i wysłali na mnie małą armię. Za mapkę daję 10/10. :)
Wysłany przez: Zardon
« dnia: Listopada 07, 2010, 02:33:04 pm »

Zagrałem w mapkę drugi raz i znalazłem bardzo poważny błąd. Nie uwzględniłeś tego, że ktoś może pójść zboczyć z wyznaczonej drogi i zamiast pójść prosto do bazy Terrana skręcić sobie do bunkra. Skrypty oczywiście lecą dalej, pozwalając na rozbudowanie bazy i wyszkolenie armii, a dialogi z Marines i cywilami już całkowicie nie mają sensu. Ja tak zrobiłem. Co prawda, czerwony wreszcie zniszczył CC i Zergowie zaatakowali, ale i tak musisz zablokować wejście do bunkra, zanim gracz nie zniszczy CC.
Robiąc mapkę musisz pamiętać o wszystkim  ;).
Wysłany przez: Bloodyrush
« dnia: Listopada 06, 2010, 03:54:15 pm »

1. Wezmę to pod uwagę, postaram się poprawiać, żeby były na +
2. Również wezmę pod uwagę.
3. Tak wiem, również muszę ustawić tam switcha, żeby biały Terran nie atakował Zergów (póki co), bo czasami te Vultury uciekają ;p
4. Miło to słyszeć, w kolejnej misji też jest sporo akcji.
5. Długo się nad nim męczyłem.

Już się biorę za poprawienie błędów, bo mnie podbudowałeś swoją wypowiedzią.
Wysłany przez: Zardon
« dnia: Listopada 06, 2010, 03:20:57 pm »

1. Najbardziej bolą teksty. Pisane na szybko, czasami są bez sensu i trzeba spieszyć się przy czytaniu, bo potrafią zniknąć po kilku sekundach. Musisz to poprawić.
2. Alternatywna fabuła... ok, z tym że ja bym wolał, żeby koleś nie nazywał się Jim Raynor, bo to chyba nie jest opowieść o nim. Wiem, że robiąc swoją kampanię (Krwawy Młot) użyłem Montaga, który nie był moją postacią, lecz dopiero teraz widzę, że tak się po prostu nie powinno robić.
3. Przy Vulture może zdarzyć się tak, że zniknie Ci dwóch Marines wchodząc do jednego pojazdu. Chyba nie tak miało być, prawda ?
4. WOW! Jasny gwint, ile w tej mapce akcji! Baza jak baza, wiadomo, że będzie zainfekowana, ale później robi się bardzo fajnie z obroną i masowymi atakami Zergów. Szczerze mówiąc przegrałem, ale i tak mi się podobało. Do końca zostało mi 42 sekundy. Wieczorem spróbuję jeszcze raz. W następnych misjach również poproszę o podobny dynamizm gry.
5. Teren jest jak najbardziej ok.

Oceniam Twoją mapkę jako 7/10. (KONIECZNIE!) Popraw teksty, a będzie oczko wyżej ;). Najlepiej też ochrzcij swojego bohatera innym imieniem i nazwiskiem.

Swoją drogą to podsunąłeś mi ciekawy pomysł... w SC2 dużo się mówi o przeszłości Raynora, o czasach zanim został szeryfem na Mar Sara. Kampania dotycząca jego działalności z tamtego okresu mogłaby się okazać bardzo ciekawa. Ja się za to nie zabiorę, ale jeśli ktoś miałby czas i ochotę lecz pomysłu brak, to polecam mu temat Raynora przed wydarzeniami z pierwszej kampanii.
Wysłany przez: Bloodyrush
« dnia: Listopada 03, 2010, 06:33:21 pm »

http://www.speedyshare.com/files/25007362/mapka.rar <---- Download

Ogółem wiem, że mam kilka rzeczy do poprawienia w tejże mapce (szyk w dialogach i kilka innych małych poprawek, które mają spore znaczenie). Sama mapa to wstęp do mojej kampanii, którą tworzę, aczkolwiek brak chęci nie pozwala wciąż mi jej dokończyć (Der_SpeeDerze, wiem, że nie ma tu "c" z akuta, ale "c" + "ctrl" mi nie działa na klawiaturze, a prawego klawisza od myszki nie posiadam [szajbus ze mnie ;d], więc nie karć mnie). Poziom tej misji jest ciężki zapewne dla nowych graczy, ale ja bez przycisku myszki dałem radę ją przejść.
Podstawowe informacje:
Teren: Badlands
Rozmiar: 96x96
Przeciwnik: Zerg

Chciałbym jeszcze dodać, że robię jakby alternatywną fabułę i wiem, że pierwsza misja potrzebuje jeszcze kilka poprawek co do dialogów i informacji (dopiero teraz, jak po kilku tygodniach zajrzałem w misję, to zrozumiałem to:D). Czekam na słowa krytyki jak i pozytywne oceny mojej mapy. Pozdrawiam :)

EDIT: Map description też nie zrobiony, ale to chyba nie jest aż tak ważne.