StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 28, 2024, 09:51:33 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Antiba
« dnia: Grudnia 21, 2009, 06:28:45 pm »

Witam
 
Mam mały problem w TvZ z Ultraliskami. Mianowicie gdy już w late game, Zerg dotechuje do nich, to jest praktycznie gg jak dla mnie. Typowy terrański "ball" (M&M's, tanks, vessels oraz SK terr) vs. lingi, ultrasy i defy pada w mgnieniu oka szczególnie od ultrow, Irradiate na Ultraliski jest bez sensu jak gra się bio, bo M&Msy jeszcze szybciej padają, a poza tym przydaje się bardziej (chyba) na defy. Tanki też nie mają wystarczającej siły przebicia, by temu zaradzić, gdy raszuje na ciebie chmara Zergów, bo zanim się zsiegują...

Więc dlatego staram się skończyć grę przed ultrami, ale nie zawsze to wychodzi, wiadomo. A więc słucham waszych propozycji na radzenie sobie w takich sytuacjach.

BTW nie wiem, czy to dobry dział, ale pomyślałem sobie, że napisze tutaj, zanim na TL czy gdzieś indziej.
Nie uważam się za nooba, gram jakieś 2 lata i pomału wybieram się na iccup. Myślę, że bym spokojnie nabił jakieś C-, ale teraz to przypal grać, gdy nowy sezon się dopiero zaczął. Koreanczycy z olimpijkami na D :P .


Blesss... 8)


Der_SpeeDer: przecinki! Polskie znaki! Gramatyka! Poprawne dzielenie tekstu na zdania! A nazwy jednostek z gry, itd., piszemy z dużej litery!
Następny taki post będę na czerwono kreślił.