Wysłany przez: tropheus
« dnia: Października 31, 2009, 12:03:39 pm »Jeszcze trzeba ogarnąć stawianie wallina na matchpoint i adrenaline_rush. A potem to już na pałe grać .
|
Wysłany przez: tropheus« dnia: Października 31, 2009, 12:03:39 pm »Jeszcze trzeba ogarnąć stawianie wallina na matchpoint i adrenaline_rush. A potem to już na pałe grać .
Wysłany przez: Xelloss« dnia: Października 31, 2009, 11:14:52 am »No i zajebiście
Wysłany przez: MagiczneJadro« dnia: Października 31, 2009, 10:38:46 am »Wybiorę pięć map, jedna startowa, resztę wybiera przegrany^^ .
PS. A oto mapy: Mapa początkowa to el_nino. Adrenaline rush, Matchpoint1.1, Destination, Chupung-Ryeung1.1. Wysłany przez: Vodkos« dnia: Października 31, 2009, 09:42:36 am »Po prostu sam zdecyduj, jakie będą mapy, i tyle. Nie zawracaj sobie głowy uwagami w stylu "aaa, ta mapa mi nie pasuje, bo TvP imba", "czemu takie stare mapy?", "nie znam jej, nie chcę". Wybierasz mapy, a my będziemy musieli się dostosować.
Wysłany przez: Trydium« dnia: Października 31, 2009, 09:30:57 am »MJ dajesz, będzie wesoło .
Wysłany przez: Gantar« dnia: Października 31, 2009, 09:21:19 am »Kurde, bez przesady, zawsze będzie komuś coś nie pasować. Zostawmy już takie, jakie są.
Wysłany przez: MagiczneJadro« dnia: Października 30, 2009, 11:07:09 pm »Dobra, jak wam takie mapy nie pasują, to jutro wam takie, że będziecie je dopiero poznawać...
Wysłany przez: tropheus« dnia: Października 30, 2009, 04:51:38 pm »Ja jestem za map poolem z koreańskich finałów WCG (jak ktoś nie wie, to Destination, Heartbreak Ridge i Outsider SE).
Wysłany przez: Trydium« dnia: Października 30, 2009, 10:09:08 am »Dobieranie map do każdej rozgrywki na zasadzie eliminacji mogłoby być ciekawe. Dać pięć map teraz i każdy z graczy wywala po jednej, i już . A finałem będziemy martwić się jak przyjdzie. Bo grać cały czas na LT, Luna, Longinus itp., to po prostu aż serce boli .
Wysłany przez: Xelloss« dnia: Października 30, 2009, 07:41:26 am »Cytuj Chcę zauważyć, że wszystkie poprzednie turnieje graliśmy na Pythonie, więc czas coś zmienić. Tau cross też już młody nie jest.Moim zdaniem najlepiej by było zrobić map pool z 5 map (wyłonionych może w jakiejś ankiecie?). Ustalić mapę startową, a później niech przegrany wybiera sobie z puli kolejną. Finał i tak jest bo5 więc 5 map będzie potrzebne. Myślę też, że mapy tegorocznego WCG nie są złym pomysłem - są mapy nowe jak i te starsze. Mam nadzieję, że ktoś przyzna mi rację Der_SpeeDer: będę to powtarzał do znudzenia - przed pytajnikami nie ma spacji. Wysłany przez: gaix« dnia: Października 29, 2009, 11:53:36 pm »Spróbuję swoich skromnych możliwości :>.
1. gaix 2. 1578479 3. Proton 4. Czas wolny wieczorami głównie, 18 - 24 (nie preferuję weekendów, w domu lag'owe łącze) 5. AH zawsze jest. Dodatkowe info: Niestety nie mogę tworzyć gier, jestem za NATem. Wysłany przez: tropheus« dnia: Października 29, 2009, 09:32:46 pm »Chcę zauważyć, że wszystkie poprzednie turnieje graliśmy na Pythonie, więc czas coś zmienić. Tau cross też już młody nie jest.
Wysłany przez: Xelloss« dnia: Października 29, 2009, 08:58:30 pm »Cytuj Zmiana map bo widzę, że wam nie pasują. Mi akurat nie pasują te nowe. I co w takiej sytuacji? Znowu zmienisz na inne? Nie rozumiem czemu zmieniłeś Pythona i Tau crossa, chyba jedne z najbardziej zbalansowanych map.... bo Tropheusowi się nie podobały? Der_SpeeDer: będę do znudzenia powtarzał - przed pytajnikami nie ma spacji. Wysłany przez: tropheus« dnia: Października 29, 2009, 05:49:13 pm »Da radę. Jak nie znacie map, to trzeba trochę na nich pograć.
Wysłany przez: Trydium« dnia: Października 29, 2009, 08:23:55 am »Rafi HBR to była jedna z najczęściej granych map w pro ligach
|