StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 30, 2024, 09:14:51 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2009, 10:04:12 pm
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: tropheus
« dnia: Października 31, 2009, 12:03:39 pm »

Jeszcze trzeba ogarnąć stawianie wallina na matchpoint i adrenaline_rush. A potem to już na pałe grać :D.
Wysłany przez: Xelloss
« dnia: Października 31, 2009, 11:14:52 am »

No i zajebiście :)
Wysłany przez: MagiczneJadro
« dnia: Października 31, 2009, 10:38:46 am »

Wybiorę pięć map, jedna startowa, resztę wybiera przegrany^^ .

PS. A oto mapy:

Mapa początkowa to el_nino.

Adrenaline rush,
Matchpoint1.1,
Destination,
Chupung-Ryeung1.1.
Wysłany przez: Vodkos
« dnia: Października 31, 2009, 09:42:36 am »

Po prostu sam zdecyduj, jakie będą mapy, i tyle. Nie zawracaj sobie głowy uwagami w stylu "aaa, ta mapa mi nie pasuje, bo TvP imba", "czemu takie stare mapy?", "nie znam jej, nie chcę". Wybierasz mapy, a my będziemy musieli się dostosować.
Wysłany przez: Trydium
« dnia: Października 31, 2009, 09:30:57 am »

MJ dajesz, będzie wesoło :).
Wysłany przez: Gantar
« dnia: Października 31, 2009, 09:21:19 am »

Kurde, bez przesady, zawsze będzie komuś coś nie pasować. Zostawmy już takie, jakie są.
Wysłany przez: MagiczneJadro
« dnia: Października 30, 2009, 11:07:09 pm »

Dobra, jak wam takie mapy nie pasują, to jutro wam takie, że będziecie je dopiero poznawać...
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Października 30, 2009, 04:51:38 pm »

Ja jestem za map poolem z koreańskich finałów WCG (jak ktoś nie wie, to Destination, Heartbreak Ridge i Outsider SE).
Wysłany przez: Trydium
« dnia: Października 30, 2009, 10:09:08 am »

Dobieranie map do każdej rozgrywki na zasadzie eliminacji mogłoby być ciekawe. Dać pięć map teraz i każdy z graczy wywala po jednej, i już :P. A finałem będziemy martwić się jak przyjdzie. Bo grać cały czas na LT, Luna, Longinus itp., to po prostu aż serce boli :P.
Wysłany przez: Xelloss
« dnia: Października 30, 2009, 07:41:26 am »

Cytuj
Chcę zauważyć, że wszystkie poprzednie turnieje graliśmy na Pythonie, więc czas coś zmienić. Tau cross też już młody nie jest.
Moim zdaniem najlepiej by było zrobić map pool z 5 map (wyłonionych może w jakiejś ankiecie?). Ustalić mapę startową, a później niech przegrany wybiera sobie z puli kolejną. Finał i tak jest bo5 więc 5 map będzie potrzebne. Myślę też, że mapy tegorocznego WCG nie są złym pomysłem - są mapy nowe jak i te starsze.
Mam nadzieję, że ktoś przyzna mi rację  ;D


Der_SpeeDer: będę to powtarzał do znudzenia - przed pytajnikami nie ma spacji.
Wysłany przez: gaix
« dnia: Października 29, 2009, 11:53:36 pm »

Spróbuję swoich skromnych możliwości :>.

1. gaix
2. 1578479
3. Proton
4. Czas wolny wieczorami głównie, 18 - 24 (nie preferuję weekendów, w domu lag'owe łącze)
5. AH zawsze jest.

Dodatkowe info: Niestety nie mogę tworzyć gier, jestem za NATem.
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Października 29, 2009, 09:32:46 pm »

Chcę zauważyć, że wszystkie poprzednie turnieje graliśmy na Pythonie, więc czas coś zmienić. Tau cross też już młody nie jest.
Wysłany przez: Xelloss
« dnia: Października 29, 2009, 08:58:30 pm »

Cytuj
Zmiana map :) bo widzę, że wam nie pasują.

Mi akurat nie pasują te nowe. I co w takiej sytuacji? Znowu zmienisz na inne? Nie rozumiem czemu zmieniłeś Pythona i Tau crossa, chyba jedne z najbardziej zbalansowanych map.... bo Tropheusowi się nie podobały?


Der_SpeeDer: będę do znudzenia powtarzał - przed pytajnikami nie ma spacji.
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Października 29, 2009, 05:49:13 pm »

Da radę. Jak nie znacie map, to trzeba trochę na nich pograć.
Wysłany przez: Trydium
« dnia: Października 29, 2009, 08:23:55 am »

Rafi HBR to była jedna z najczęściej granych map w pro ligach :)