StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 20, 2024, 05:54:56 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Devourer
« dnia: Czerwca 23, 2009, 05:17:05 pm »

No tak, ale mi chodziło, ze nie wszyscy D-.
Wysłany przez: Mateusz
« dnia: Czerwca 23, 2009, 04:46:57 pm »

Zreszta  kto trafi na D- to nie znaczy od razu, że nie umie grać. Nudne to jest jak sie nie wiele dzieje i gracze bunkrują się w bazach.

Ten, kto się bunkruje - nie umie grać. A bunkrują się zazwyczaj D-...
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Czerwca 23, 2009, 02:45:46 pm »

Z mirrorów najciekawszy, ale zawsze mirror. Mnie głownie interesuja matchupy, które ja zazwyczaj gram. Zreszta  kto trafi na D- to nie znaczy od razu, że nie umie grać. Nudne to jest jak sie nie wiele dzieje i gracze bunkrują się w bazach.
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Czerwca 23, 2009, 02:08:22 pm »

Devourer, Starcraft cały czas się zmienia. Ponieważ powstają nowe mapy, które mają troche wspólnego z poprzednimi, ale też posiadają kilka nowych cech, to gracze muszą się przystosowywać taktykami, buildami itp. do mapy.

I PvP nie jest nudne (no może jest na poziomie d-, gdzie każdy mu jest nudny). Imo, jest to najciekawszy mirror. Jak ktoś ogląda Averatec Intel Classic, to na pewno emocjonował się bardzo w trakcie oglądania mirrorów :D.
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Czerwca 23, 2009, 02:02:17 pm »

Chyba niedawno grałeś, nie wiem co się jeszcze może zmienić w tej grze, w którą tyle ludzi młoci od 11 lat. Chyba, że jakieś bardzo drobne szczegóły. Albo Koreańczycy wprowadzą Queeny  :D ;).


Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Czerwca 23, 2009, 01:41:06 pm »

Richard, XeroN... stara gwardia się sypie.
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Czerwca 23, 2009, 01:30:14 pm »

Mógłbym coś naskrobać, jak bym wrócił do aktywnego grania. Niestety nie ma "bodźca", który by mnie zachęcił do aktywnej gry. :P Rychła premiera SC2 sprawi pewnie, że wielu graczy przestanie grać w jedynkę, chooociaż... Tak czy inaczej strategie pewnie się pozmieniały od czasu, gdy ja grałem aktywnie (chociaż pewnie nadal wiele z moich działa). Jakbym wrócił do aktywnej gry, to na pewno bym coś nowego napisał. :)
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Czerwca 23, 2009, 12:32:01 pm »

On pytał ogólnie dla tosa a nie PvP. Chociaż wszystkie będą bardziej skoplikowane, jako, ze w walce liczy się wiecej rodzajów jednostek niż 3. Z Tossa to bym wolał już PvZ ew. PvT, bo PvP trochę nudne jest.
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Czerwca 23, 2009, 11:49:10 am »

Nie ma czegoś takiego, jak PvP w pigułce. To jest dużo bardziej skomplikowany MU.
Wysłany przez: Mateusz
« dnia: Czerwca 23, 2009, 11:41:41 am »

Euro, czekam na coś dla tosska :D.
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Czerwca 22, 2009, 10:00:44 pm »

Przecież w ZvZ 2 hatche to już dużo, a 3 (które da się maxymalnie wykorzystać) to ogromna przewaga. ZvZ polega głównie na przemassowaniu wroga, a nie na przemacrowaniu. Po co 20 dronów przy minerałach, które mogą przesądzić o tym, że będzie się miało losa. Lepiej zrobić max 18 dron (jak ma się expa), góra 20, i cisnąć cały czas (!) wojsko z 2 hatchy.
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Czerwca 22, 2009, 09:39:34 pm »

Dla Zerg'ów - 1,5 Drone / mineral patch, dla Tossów  2 Probes / patch, dla Terrków 2,5 - 3 SCVs / mineral patch. Zależy też od ilości expów. Na przykład w  ZvT często trzeba mieć dużo więcej Dron.
A co do dodatkowych Dronek w ZvZ: nie wolno z nimi przesadzać. Zerg nie ma żadnych korzyści z nadplanowych Dronek dopóki nie postawi następnego Hatchery, a to trwa zbyt długo. ZvZ jest tak dynamiczne, że chwilowa przewaga militarna któregoś z graczy może spowodować koniec gry.
Wysłany przez: Mardok
« dnia: Czerwca 22, 2009, 09:18:46 pm »

Przecież jak Drone zbiera 8 minerałów na ok. 10 sekund, to w 70 sekund zbierze 56 minsów, a później się już będzie opłacać, dobrze myślę? Tak na boku, czy jeśli dam na każdy minerał po 2 dronki, to czy każda zbierać będzie tyle co jak bym dał po jednej? Jaka jest optymalna ilość Drone'ów na minsy żeby siła robocza się nie marnowała?
Wysłany przez: MagiczneJadro
« dnia: Czerwca 22, 2009, 06:45:18 pm »

Wątpię, że za dużo. Jeżeli masz 5 haczy to możesz spokojnie budować muty i zergliny i apować je ;D. To się nazywa przemasowanie w ZvZ( już nie raz zostałem tak zjechany)  ;).
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Czerwca 22, 2009, 04:33:22 pm »

Szkoda, że Papasmerf już się nie pojawia, bo On był specem od ZvZ.

Poza tym 18 dronów tylko do minerałów, to zdecydowanie za dużo.