StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 19, 2024, 09:42:08 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Lukin
« dnia: Maja 18, 2009, 06:33:05 pm »

Może zrobić Burrow. Weźmie np 3 Zerglingi  (jeśli przeżyją), zakopie je przed SCVami. Potem weźmie kolejną trójkę Zerglingów i zakopie je dokładnie na poprzednich. Przy odkopywaniu będą musiały one się przemieścić, co spowoduje, że będą musiały wejść na SCVy. To zburzy tego SCV walla.
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Maja 18, 2009, 04:53:33 pm »

Czy jeżeli zablokuje się rampę scvkami, postawi z tyłu marina albo 2, dam komendę Hold,  przykryje Barrackami, czy jest to całkowicie bezpieczny wall przeciwko lingom? Czy Zerg może zrobić coś w stylu podejść b. blisko, włączyć hold i zniszczyć jednego SCV otwierając sobie drogę?
Wysłany przez: Trydium
« dnia: Lutego 17, 2009, 10:34:12 pm »

Jak będzie 8 spellcasterów w jednej grupie to ciężko będzie wyłuskać tych, którzy wciąż mają energię na abilitki, ot i tyle. Łatwiej będzie mając po dwóch w kilku grupach.
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:58:52 pm »

Ja zazwyczaj trzymam się ok. 3 HT. :) BTW: PvZ nie grałem już od ponad 2 miechów. :P

Jak grałem "storm heavy", to robiłem max 5 HT. :)
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:51:34 pm »

Fajnie, pięknie, ale kto robi 8 HT? 5 to maksymalne maksiumum (chyba, że będziesz robił większą grupę Archonów).
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:46:06 pm »

A jeszcze chiałem dodać, że jak ktoś już daje osobne bindy każdej jednostce, to nie dotyczy to spell casterów (którzy są na ogół łączeni z innymi jednostkami).
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:42:29 pm »

Załóżmy, że masz tych 8 HT i przez dwie sekundy nie pilnowałeś ich, zaczęły się "stackować", czyli zebrały się w zwartą grupkę; teraz zauważa to oponent i rzuca tam storma/emp, tracisz dużą siłę ognia, przegrywasz bitwę, potem tracisz expy...
Pro mają swoje powody, żeby tak robić, byłoby fajnie wiedzieć dlaczego tak a nie inaczej grupują jednostki,  ale raczej takich informacji tanio nie sprzedadzą. Ja też starałem się urozmaicać HotKey'e, żeby mieć większy zasięg Stormów, ponadto mniej grupują się jednostki, i zbierają mniej obrażeń od Tanków, min, lurów, Stromów...
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:37:32 pm »

To już zależy od twojego osobistego stylu. Generalnie wielu graczy poza Koreą binduje wszystko osobno, gdy wielu graczy w Korei wszystko razem. (chociaż ja osobiście wszystko razem) To zależy od tego, czy jesteś w stanie po wydaniu komendy ataku, manualnie wybrać spell casterów czy poszczególne jednostki.

Podsumowując - rób, jak ci wygodniej i nie sugeruj się zbytnio progamerami. :)
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:32:32 pm »

Ja oddzielnie binduje tylko w PvT, ponieważ wtedy łatwiej jest wysłać zety, żeby poszły między tanki i nie atakowały min po drodze. HT zależnie od tego, gdzie mam wolne miejsca, raz z goonami, raz z zetami, a raz osobno. Ewentualnie z DT :P.
Wysłany przez: Gantar
« dnia: Lutego 17, 2009, 08:04:43 pm »

Mam jedno pytanie związanie z hotkeyami. Nie pytam się o to kto co gdzie przypisuje bo poza tym, że są (chyba) dwie ogólne szkoły to każdy ma swoje upodobania. Chciałbym się zapytać się jak to jest jełśi chodzi o różnorodność jednostek w tzw. kontrolce. Bo widziałem nieraz, że pro mają wszystko w jednym (tzn. HT razem z obsami i goonami) Ja zawsze miałem w oddzielnych kontrolkach obsy w oddzielnych jednostki walczące a w oddzielnych spellcasterów. Jak to jest u was i czemu pro grają w ten sposób? czy dlatego, że jak już i tak dojdzie do starcia to potrafią wymicrować i i tak pokierować jednostkami niewalczącymi inaczej?
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Lutego 06, 2009, 03:53:21 pm »

W sumie znowu wracam do gry Zergiem, ale z Protossa nie rezygnuję. Nr 1 pozostanie chyba jednak Zerg - nim mi idzie najlepiej. Protossem chce sie nauczyć głównie PvZ, zeby nie grać ZvZ, którego nie lubię. Pozostałe builidy, czyli PvT i PvP już mniej. Ciężko przemakrować rywala w tych builidach, z Terranem dodatkowo sama walka mi nie idzie, nawet jak mam lepsze makro i więcej upgradów. Za dużo ginie od min czy tanków.
Czyli wystarczy mi na razie opanować chociaż na przyzwoitym poziomie 3 matchupów: ZvT, ZvP i PvZ.
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Lutego 05, 2009, 08:14:05 pm »

Żeby spokojnie dojść do C- wystarczy grać kilka razy dziennie i nauczyć się porządnego buildu. Jak będziesz na takie coś zdecydowany, to mogę nawet wysmarować krótkiego guida opisującego build. Ale najpierw się zdecyduj, żeby moja "praca" na marne nie poszła. ^^
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Lutego 05, 2009, 08:06:54 pm »

Ok. 100 APM i średni poziom D już by mi stykał.
Wysłany przez: tropheus
« dnia: Lutego 05, 2009, 08:04:13 pm »

Ja mogę zagrać terrkiem xD. Moje micro vultami to spora maniana, ale słabe nie jest xD.
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Lutego 05, 2009, 07:45:24 pm »

Ja! Ja! Ja! Tylko zarzuć mi na gg link do odpowiedniego BO, bo na razie nie znam BOsów terrka.